Saaran Facessa jo enemmän brittiläisiä

SaaranJulkisuusLeviää

kommentteja kuin suomalaisia

https://fi-fi.facebook.com/saaraaaltoofficial/

18

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimitus.huomauttaa

      Ja itse asiassa kommentteja joka puolelta maailmaa

    • NakkiANSSI

      Selittyyköhän tolloaivot Merit sillä että briteissä on 10 kertasa enemmän asukkaita. Saatanan pahvi-aivoiset vajakit

      • AnssiAli.panePumppu

        juur nöin.


      • SaaraHallitseeMaailmaa

        Älä lässytä siellä, anustappi. Hyväksy suosiolla Saaran huikea voittokulku!


      • VastausPikkuAnssille

        Ei selity. Vaan sillä että Saaralla on jo huimasti brittifaneja.

        Ainoa pahviaivo siis NakkiANSSI - jolla katkaravun kokoinen prinssinakki housuissaan :-D


    • fdbvfvffvggf
    • fdbvfvffvggf
      • Saara.jatkoon

        Hyvä!


    • SaaraHallitseeMaailmaa

      Mä pysyn tuskin nahoissani. On tää niihin huikeeta! Upea Saara!

      • anusnahka

        Mä en pysykään nahoissani. Vetäsin sen verran kovasti lapaseen Saara Aallon tuubin "katselukertoja" silmäillessäni että esinahka repesi. :D


      • SaaraHallitseeMaailmaa
        anusnahka kirjoitti:

        Mä en pysykään nahoissani. Vetäsin sen verran kovasti lapaseen Saara Aallon tuubin "katselukertoja" silmäillessäni että esinahka repesi. :D

        Varmaan joo. Semmosta säälittävyyden syvyyttä ei olekaan ettet sä sinne lankeis. Niinkun nostelemalla noita vanhoja ketjuja ylös ettei Saara-ketjut olis etusivulla.
        Antaisit periksi ja Saaran lumon vallata itses niin voisit paljon paremmin.


      • anustuubi
        SaaraHallitseeMaailmaa kirjoitti:

        Varmaan joo. Semmosta säälittävyyden syvyyttä ei olekaan ettet sä sinne lankeis. Niinkun nostelemalla noita vanhoja ketjuja ylös ettei Saara-ketjut olis etusivulla.
        Antaisit periksi ja Saaran lumon vallata itses niin voisit paljon paremmin.

        Mitkä vanhat ketjut? Oletko muistanut ottaa lääkkeesi? Ilmeisesti et. Ja yritä jo päättää tämän palstan säännöt. :D ensiksi ruikutat ja valitat kun Saara Aaltoa koskevia ketjuja on liikaa. Sitten ryhdyt itse nostamaan niitä ylös, vaikka olet siis aamia iltaa kritisoinut niiden sisältöä. Nyt haluat fanaattisesti pitää ne ylhäällä. Nyt Meri raihoitu ja lopeta rekkamiehelle sopimaton lapsellinen käytös. Ota itseäsi niskasta kiinni, kiinnitä paksuille lanteillesi valtava strap-on ja käyttäydy kuin mies! :D Äläkä tuijota niitä tuubin katselukuja, niillä ei ole mitään merkitystä, voittaja on jo päätetty eikä se ole Saara Aalto. :D


    • SaaraGoesOnAndOnAndOn

      Saara se vaan porskuttaa...

      • LittleSmile

        Toivottavasti porskuttaa voittajaksi eikä jää toiseksi. Taas.


      • JaanaDa
        LittleSmile kirjoitti:

        Toivottavasti porskuttaa voittajaksi eikä jää toiseksi. Taas.

        Toinenkin sija olisi hyvä.

        Saarahan on jo käytännössä voittaja, ja loppuelämä kaikin puolin turvattu.


    • pyllykiina

      Loppuelämä turvattu? Sehän oli jo turvattu sillä että hän pyörii siellä Kiinassa missä hän on suuri julkkis. Siis pyörii silloin kun ei ole yrittämässä Euroviisuihin ja haukkumassa Suomea. :D

    • hyvätyttö_

      Saara on supertähti ja tulee valloittamaan maailman!

    • Totuus.sattuu2016

      Tuo pelle mitään valloita. Vuoden päästä kukaan ei muista, että Saatana-Aaltoa on edes olemassa. Kuka muka muistaa yhdenkään edellisvuosien voittajan tai edes osallistujan näistä haluatko julkisesti vajaamieliseksi? -Teevee-ohjelmista?

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe