Kauan sitten minussa..

aavistusvainsinusta

Ikuisesti onnellinen, kun hänet kohtasin. Ikuisesti onnellinen siitä tunteesta, mitä hän sai minussa aikaan. Se tunne muutti minua, elämääni ja uskoa rakkauteen.

Toivon, että voit hyvin ja olet onnellinen. Sinä ansaitset kultaa.

Olen päässyt ulos rakkauden labyrintistä, jonne joskus eksyin. Etsin sinua sieltä, mutta en koskaan löytänyt.

Tiedän, että olet minulle aina erityinen ihminen. En edes tiedä, miltä tuntuisi tavata sinut. Uskoin ja toivoin sitä pitkään, mutta joskus on vain päästettävä irti ja mentävä eteenpäin.

En oleta, että olisit täällä ja lukisit tämän. Kirjoitan vain ylös tunteeni ja ajatukseni. Olen päässyt irti jostain, mistä en uskonut ulospääsyä olevan.

16

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinsenjokauansitten

      Mähän sanoin jo aikaa sitten, että sä pääset siitä irti ajan kanssa. Kaikesta pääsee. Olet edistynyt paremmin kuin hyvin, ja etuajassa aikataulusta - niin no, yksilöllistähän se tietysti on. Onnittelut ja hyvää jatkoa elämääsi.

      • Onnittelujenkera

        Hahhahhaa etuajassa vielä


    • samaapskaa

      tämäonvainsinulle, ajattelenvainsinua, päivienipelastaja. Pasille Ouluun, maaliskuussa viimeksi nähnyt. Olit vaara liian suuri kiertää.

      • Tääoneri

        Ei tämä ole se. Tästä puuttuu kaikki pisteiden ja pilkkujen runkkaukset ja kirjoitusvirheet. Lisäksi se hullu akka ei ole päässyt irti yhtään mistään. Eikä päästä. Sääliksi käy se miesraukka, joka on joutunut sen stalkkerin uhriksi..


      • Eriselvästion

        :DDD on on


      • Ja_se
        Eriselvästion kirjoitti:

        :DDD on on

        Kirjoittelee vain ikävä-palstalla.


      • Niiniinii

        Just joo


    • Unelmatkantavat

      Kauniisti kirjoitat. Lämmintä liikkui sisälläni lukiessani. Herkimmät sanani kuiskaisin, jos lähelleni osuisit. Onnenpotku tulevaan, olkoon onni osanasi.

      Kaikella on aikansa. Kauniimmatkin unelmat voivat jäädä haaveeksi - mutta ne kantavat yli synkän virran.

    • Höpötystä

      Ikävää että ne oikeat hellut eivät kohtaa. Höpöhellut vain ilveilevät.

      • Höpöhellu

        Sorry, mut nauroin täl ääneen :D


      • sopeutuvainen

        Niin minäkin aika usein, mutta hyvällä.


      • Höpöhellu

        Joo tietenkin hyvällä.


      • Höpöhellu
        Höpöhellu kirjoitti:

        Joo tietenkin hyvällä.

        Nauran lähinnä itselleni


    • Ylimääräiset-sanat

      Kiitos =) luin ja tiedän =)

    • Ihastunutnainen

      Kiitos, jos tuo olisi minulle,käyn täällä joskus. Muistan aina sen kohtaamisen ja hymyilen sille. En ole onnellinen, koska elämästäni puuttuu luotettava ja rakas ihminen. En tiedä miltä tuntuisi nähdä sinut, luultavasti jännittäisin paljon ja haluaisin halata sinua lujasti tai sitten en uskaltaisi vaikka haluaisinkin. Luulen että minusta tuntuisi samalle mitä silloinkin kun nähtiin ekan kerran ja hymyilisin vain, vaikka aikaa on kulunut siitä jo paljon. Toivoin ja yritin myös yhteyttä, mutta mikään ei mennyt eteenpäin. Jos tietäisin, että tulisin kohtaamaan sinut niin sitä olisi jotenkin vaikea uskoa ennenkuin oikeasti näkisin sinut. Hyvä jos olet onnellisempi nyt, vaikka toivoinkin,että olisin saanut nähdä sinut. Hyvää yötä.

    • Rakastuneissa

      Kauan sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1575
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1222
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe