Klovnit Seinäjoella?

pellevituhermanni

Onko Sjoelta mitään havaintoja näistä tyypeistä? Pietarsaaressa niitä on ainakin nähty.

15

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peukku100

      mä oon ..aina kun siellä käy baarissa on koko paikka täynnä niitä

    • Jokuvaaa

      J Rinta-Joupin pihasaa on nähty klovni ja myöskin hyllykalliolla moottorisahan kanssa

    • huspois

      On niitä tuossa pyörinyt. Musta takki ja 105 tunnusmerkkeinä

      • Säynätsalo

        Voi perse, näitä keppihevosia!


      • pellepartiotkeppeineen

    • pelleootsä

      äskeisen kommentin kirjoittaja kyllä

    • rustii

      no missä ne oodinit ja muut "turvajoukot" nyt on, hä?
      taitaa olla liian kylmät kelit jo...

      • wrwrwr

        Siellä samassa paikassa kun ennenkin, niin kun sinäkin. Ei ohikulkutiekään ole minnekään kadonnut, vaikka ei siitä enää täällä joka päivä kirjoitella.


    • EiHauskaaEnää

      Vähemmästäkin vouhotuksesta jotkut kersat saa päähänsä tämän varjolla lähteä riehumaan. Tajuamatta, mistä on kysymys.

    • sopii-yrittää

      Mä vedän turpaan ensimmäsitä joka vastaaan tulee, olkoon alaikäinen tai ei mutta mua ei uhkailla eikä pelotella.

      • lööplööp

        Jaa että vedät turpaan ensimmäisintä joka vastaa tulee. Jaa että olkoon alaikäinen tai ei mutta sua ei uhkailla eikä pelotella. Enpä usko että pystyt siihen. Sinulla ei ole tasapaino. Pelotella,palotelli,alletolep,illetolap. Turpaan,naaprut,irpaan,irpaan. Sopii yrittää,olen kova,yrittääsopii am big boy gay.


      • Hakkuri69
        lööplööp kirjoitti:

        Jaa että vedät turpaan ensimmäisintä joka vastaa tulee. Jaa että olkoon alaikäinen tai ei mutta sua ei uhkailla eikä pelotella. Enpä usko että pystyt siihen. Sinulla ei ole tasapaino. Pelotella,palotelli,alletolep,illetolap. Turpaan,naaprut,irpaan,irpaan. Sopii yrittää,olen kova,yrittääsopii am big boy gay.

        Ootko matu?


      • lööplööploop
        Hakkuri69 kirjoitti:

        Ootko matu?

        Jaa että oletko matu. En minä ainakaan ole,ole,ole,ole. Espanja ole,ole. Olen ollut Espanjassa härkätaistelijana. ole,ole. Voi sitä aikaa Jaa että olenko matu ei ei olen Tatu.Taidat pelata sitä lentopalloa kun olet hakkuri,rikkuri.


    • lööplööp

      Jaa että onko havaintoja näistä tyypeistä.Jaa että pietarsaaressa oli nähty. Täältä Vaasasta katsoen Seinäjoki on täynnä klovneja. Mikä klovni. Missä se on. Onko niitä aina ollut.Eturauhasvaiva. Mikä Pietarsaari. Saari.Vaari. Oletko syönyt moussakaa.

    • beethooven

      Komea pellenaamari olisi ollut tyrkyllä tänään Helsingin pelimessuilla vielä hyvinkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe