VV Auto ja kuluttaja-asiamies

Ruskafestifaalit2016

Näin öljypolttimen viat olisi pitänyt korjata jo takuuaikana, vaan ei korjattu. Myyjä myönsi vialliset moottorit näissä autoissa. Takuuajan umpeutumisen jälkeen moottorit todettiin valuvikaisiksi kun öljynsyönti vain paheni...koko takuuajan maahantuoja selitteli vikoja...oli kuulemma vikaa öljysumun keräilyssä vaikka lohko oli susikappale, tehtaan epäkurantti kierrätettiin uusissa autoissa jne.

https://www.dropbox.com/s/pbxov5mp4qku417/Kumara.jpg?dl=0

Pimpelipom

34

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seataudiskodaVWsama

      asialinja

    • sieltäsetuskahiipii

      Todella asiallisen linjan on ottanut myös vwtrolli, joko tämä meni häneltä täysin ohi tai sitten tässä oli jo niin painavaa asiaa että trilli toivoo ettei kukaan vaan löytäisi ja lukisi, kahteen edelliseen häneltä ei ideat loppuneet, nytkö loppui, eikö ala trolli väittelemään viranomaisen sanaa vastaan :)

    • sinnemenitrolli

      Trollipoju tajusi vihdoin itse pitävänsä yllä negatiivista vw keskustelua ja tehnyt firmalle pelkkää hallaa, tuolla se nyt avautuu vuoden 2004 viestiketjuissa, jostain koettaa vääntää asiaa edelleen, pikkuisen myöhässä jos auttaa haluaa :)

      Pitänee itse tekohengittää näitä etteivät huku massaan. Pääasia että ne sotkuviestit on pois, löyty se isäntä trollillekkin

    • säälittävää

      Tuliko jo ikävä,kun sinua viisaammat ei vastanneet. Kahdeksantoista muuta ei enää tyhmien juttuja viitsi kommentoida.
      Luuletko etten seuraisi. Erehdyt vain kirjoittajista. Et edelleenkään tunnista kirjoittajia. Tuolla älykkyysosamäärällä se ei olekaan helppoa eikä tarpeen, kun ei ole kauhalla annettu.Älä edes vaivaa sillä päätäsi.
      Mutta asiaan. Turvauduit kuluttaja-asiamieheen, koska olit suututtanut vittuilullasi vv auton. Nyt on kolme sähköpostia, etkä pelkuruuttasi ole postannut niitä lähettämiäsi, vai onko nää jonkun muun ja sinä olet vain asiamiehenä? Anyway. Ne kolme ratkaisevaa viestiä puuttuu. Jos pidät lupauksesi ja postaat 700 viestiä, niin 700 jää puuttumaan. Yksipuolista paskaa.

      • toki1lisää

        Ei se vaan pysty pystyn poissa joka ketjussa juhlii sama häirikkö, nyt mies menee vipuun kerta toisensa jälkeen, en enää ihmettele miksi vw on saanut kaverin aivopestyä. Tästä tää taas jatkuu, taas on ykkösmiehen ykkösjuttu top 1.

        Ei sulla vwtrolli ole mitään kommenttia tuohon viranomaisen lausuntoon, seuraava julkaisu sisältää myyjän lipsahduksen, ne ovat niitä lipsahduksia joiden takia Tirkkonen kielsi vastailun ettei kukaan lipsauta lisää totuuksia, valehdella saa vaikka kuinka paljon, mutta totuuden puhuminen on vv:llä kielletty kokonaan :)


      • oletkovaieiköolla

        Kerro nyt ihmeessä mitä mieltä olet tuosta aloitusviestissä linkitetystä viranomaisen lausunnosta, onko viranomainen mielestäsi väärässä, eli sulla on varmaan varaa alkaa väittelemään vaikka katsastusinssin kanssa ja sinä tiedät paremmin, olet mielestäsi pätevämpi kuin asiaan perehtynyt kuluttaja-asiamies, hänellä oli kaikki faktat tiedossa, mutta sinä et vaan luota häneen, sinä se olet yksin kaikkein paras, olet jumalolento, oletko?


    • olensuntiellä

      En ole niin suuri jumalolento kuin sinä. Kuitenkin sinä turvaiduit kukkatätien seläntaakse, kun olit vittuillut kanavat umpeen vv auton kanssa. Jos olet mies tai nainen, niin edelleen olet velkaa lähetetyt sähköpostit, joissa olet ruikuttanut apua kuluttaja-asiamieheltä ja vittuillut vv- autoon. Vitun kova jätkä ja turvautuu tuollaiseen apuun? En olisi sinusta uskonut, Nyt meni viimeinenkin uskottavuus, neiti.
      Niiasitko kun kuluttaja-asiamies vastasi? Älä vastaa, kun tiedän senkin vastauksen.

      • Puupää123

        Näin se homma etenee, VV Auto kehottaa aina viemään asian kuluttaja-asiamiehelle sen jälkeen kun ensin ovat kieltäytyneet korjaamasta selvästi viallista autoa. Sitten kun myös viranomainen on samaa mieltä kanssani, niin sitten aletaan vähättelemään viranomaisen lausuntoa. Tuo on oman kokemukseni mukaan talon tapa ainakin VV Autossa, käsikirjoitettu kuvio. VV autoa vaan sattuu vituttamaan kun muutamat työntekijät lauleli totuuksia ja minä taltioin faktat, olen ehkä puljun historian vittumaisin asiakas heidän mielestään, törkeä paskimus joka kehtaa vaatia :)

        Mitä mieltä trolli on viranomaisen lausunnosta, uusi moottori olisi ollut ainoa vaihtoehto autossa olleen vian korjaamiseksi koska valuvikaista moottoria ei voitu korjata millään. Ja sinä trolleri se vaan edelleen kaipaat sähköposteja, vaan tiedä, että minä olen valinnut kaikki sähköpostit siten, että niiden sisältö yksin riittää, ei tarvita mitään muuta, jos Tirkkonen kieltää vastaamasta tälle asiakkaalle, niin onhan se selvää että jotain salattavaa on, samoin kun VV auton asiakaspalvelupäällikkö valehtelee öljynkulutuksen syyn esittäen täyttä tuubaa jostain vitun öljysumutuksesta, niin ei tuossa kellään muulla kuin trollerilla ole vaikeuksia ymmärtää mistä on kyse, sinä et vaan näe metsää puilta, olet puusilmä.


    • vvautokintekioikein

      Jos minulta kysyt mihin tahansa asiaasi mielipidettä tai hyväksyntääsi, kun olet haukkunut minut ja muut palstan lukijat natsipökäleeksi ja ties miksi, niin mitä luulet meidän vastaavan? Olet kaheli.

      • SovitaankokoEttäköMitäkö

        Vain sinua on kerrottua olevan monta persoonaa, luitko muuten jo uutisen rehellisestä myyjästä, jos et niin käypä vilkaisemassa lisää faktaa, itsehän pyysit että älä mua vaan syytä tuostakin, sovittu?


    • omastapuolestani

      Ja jos sekoitin muut tähän keissiin, niin voin vastata vain omasta puolestani. Olet niin vitun umpikaheli, kuin kukaan voi olla.

      • niinkötekipahaa

    • alkaakolöytymään

      Mitä vittua. Trolli alkaa puutumaan. Sama viesti jo monessa ketjussa. 677 sähköpostia jäljellä, eikä yhtään omaa postausta, joilla ihmiset pääsisivät selvyyteen asian luonteesta. Pelkurina ei uskalla julkaista yhtäkään. Pitäkää tämä mielessä ystävät, kun luette pelkkiä vastauksia. Sähköpostin vaihtoon tarvitaan aina kaksi henkilöä.
      Jos niitä toisia ei löydy, on aikasi valunut hukkaan, eikä kukaan näitä usko.

    • alkaakolöytymään

      Sori,tuo näppäilyvirhe 697 sähköpostia siis postaamatta. Omia 700.

    • eimatikkapäätä

      Hihii.Jos samaa viestiä lähettelee tarpeeksi usein, niin tuleehan siitä 700 eri viestiä, trollin matikalla.

    • juuriniin1

      Näyttää vahvasti siltä että vwTrollin elämäntyö valui viemäriin, kyllä kuule ihan kaikki muut uskoo että myyjä puhui totta kertoessaan viallisista moottoreista.

      Kävikö sulle trolli vanhanaikaiset kun löytyi sullekkin kyykyttäjä, nyt kun poistut täältä pysyvästi niin voit säilyttää edes rippeet elämästäsi...tämä taisi olla ainoa ketju johon en tuota myyjän kommenttia laittanut, tuossa on alla sekin.

      Myyjä tosiaan tiesi mistä puhui, oli todella rehellinen myyjä :)

      https://www.dropbox.com/s/aj2krbdk7cyigmb/myyjan_vastaus.jpg?dl=0

    • Ajatella1

      Ajatella että joku on ottanut elämäntehtäväkseen valvoa nettiä, elämän pitää olla todella henkisesti köyhää kun tuollaiseen ryhtyy. Muut, normaalit ihmiset tuovat täällä autoista ja autokauppiaista esille joko positiivisia ta negatiivisia kokemuksia, mutta tällä yhdellä hyväkkäällä trollilla ei ole mitään oikeaa asiaa, hän ainoastaan sotkee keskusteluja tajuamatta, että kaikki osaavat itse ajatella omilla aivoillaan, sinun trolli ei tarvitse ajatella muiden puolesta kun et siihen kuitenkaan pysty, olet mitätön paskakikkare. Tuollaiset paskakikkareet eivät esitä minulle mitään vaatimuksia.

      Kaikille tiedoksi, että viestiketjuissa jotka minä olen aloittanut, olen laittanut aina kaiken oleellisen tiedon, täällä on kaikki muut yhtä trollia lukuun ottamatta saaneet julkaistuista viesteistä oleellisen infon.

      On muutenkin mielenkiintoista tuo jatkuva lisätodisteiden vaatiminen, trolli ei taida tietää että VV Autokin kertoo vain sen mitä haluavat, eivät sitä mitä pyydetään, VV Auto saa siis samalla mitalla takaisin, että se siitä:

      http://yle.fi/uutiset/3-8022762

      Poiminta maahantuojan vastauksesta: "Audin-, Seatin- ja Volkswagenin maahantuoja VV-Auto Group kiistää, että se olisi kieltäytynyt antamasta tietoa TSI-moottoreiden ongelmista. Maahantuoja kertoo tiedottavansa avoimesti niistä asioista, joista se tiedottaa."

      Aivan, myös maahantuoja tiedottaa vain niistä asioista joista se tiedottaa. Kuinka moni teistä oli kuullut, että uusien autojen moottorit ovat valmiiksi rikki, kuinka moni teistä oli nähnyt jonkun vastaavan tiedon kuin mitä minä olen julkaissut esim. myyjän rehellisen mielipiteen viallisista moottoreista? Siis tämän:

      https://www.dropbox.com/s/aj2krbdk7cyigmb/myyjan_vastaus.jpg?dl=0

    • Ajatella2

      Trolli valvoo ja päivystää täällä, aina kun joku jotakin vastaa hänen kannaltaan negatiivisesti, postaus tulee heti ja pitkä ja linkkiä. Siis kuka täällä oikein päivystää??

      • ajattelisitjosolisiaivot

        Kiitos kun pidät topikkia top ykkösenä, aihe on sen ansainnut, olipa kiva että minulla oli noita rehellisen myyjän rehellisiä vastauksia tallessa


      • Täällä_päivystää

        Toyota-palstan maksettu trollipoju ja Vw/Skoda-fani, tyypillisesti n. 18 h/vrk. Kevyt arvio postaustensa määrästä viimeisten 10 v ajalta n. 300.000 kpl. Postauksensa lisäksi pelkkää solvausta ja asiatonta paskaa. Poju on kerännyt tänne sellaisen "ystäväpiirin" että kunhan nimensä paljastuu, helpoin tapa on tehdä itsemurha samantien. Tuskin jää edes yh-äippä suremaan muuta kuin pojun Helkama Raisuun sijoitettuja satasia.


    • äläisottele

      Miten tuo sähköpostitrolli voi sanella säännöt tänne kirjoittamiselle tai sen kuka tänne ylipäätään saa kirjoittaa? Jos et pidä siitä, mitä täällä kirjoitellaan niin voisit itse harkita siirtymistä toiselle foorumille.

      • olettoivotonhylkiö

        Sä et vieläkään ole kommentoinut rehellisen myyjän rehellistä vastausta, ylipäätään kun sulla ei ole koskaan mitään oikeaa asiaa, niin miksi et voi tyytyä pelkän lukijan rooliin vaan trollailet kaikissa ketjuissa, itse en tykkää että tulet sotkemaan topikkeja jotka minä olen aloittanut, sillä pidän sinua tyhmimpänä olentona mitä olen koskaan kohdannut, arvostan jopa sittisontiaistakin enemmän kuin tuollaista tyhjäntoimittajaa, tee palvelus ja katoa, mitään viestejä ei täällä julkaista sinun takiasi, kyllä syyt on ihan muualla. Jos olet pelkkä yksityinen henkilö niin sitten olet ottanut itsellesi tehtävän joka viittaa siihen, että häiriköinti on ainoa asia jolla saat elämääsi jotain sisältöä ja tunnet itsesi edes pikkuisen tärkeäksi, kun mitään muuta ei enää ole...


    • vieläköjatketaan

      Mitä sinä ajat sitten takaa näillä viestelläsi? Vilunkikonsernissa on/oli yksi rehellinen automyyjä, koska hän on kirjoittanut, sinun tulkintasi mukaan, jotain sinua miellyttävää. Samoin nuo virkamiehet. Miten nämä keissit päättyivät? Sinulla oli virkamiehet ja automyyjän lipsahdus takanasi, joten ilmeisesti voitit jutun? Etkö? Miksi et vienyt asiaa loppuunasti ja voittanut juttua samalla päättäväisyydellä, jolla olet nyt tänne lähtenyt? En vain ymmärrä, miten noilla specseillä voi hävitä koko paskan? Ja kun olit niin helvetin oikeassa ja olet edelleen ; maallinen jumala, annoit itsesi hävitä jutun. Minä ja muutamat muut kun ollaan ollaan väärässä tai vääräuskoisia ja palvomme väärää jumalaa. Helpottiko? Tätähän sinä ajoit takaa? Vai vieläkö kiristää päätä? Vai onko nuo postit jonkun muun, eikä sinun, kuten tuolla vähän vihjailit? Pökäle.
      Ps. Rehellinen automyyjä ja rehellinen trolli on sama asia eli mielikuvitusolento!!

    • ompahyvinperilläkaikesta

      Tähän on piakkoin tulossa lisäselvitystä, asiahan on viranomaisten tutkittavana, siksi en ymmärrä miten tuo vwtrolli muka tietää lopputuloksen ellei kuuluu vv auton sisäpiiriin joka itse kieltäytyi korjaamasta viallista autoa....tuntuu vwtrolli olevan hyvin perillä, sama jätkä varmaan trollii vagarenalla jossa näistä ei saanut keskustella, poijaat meinaa valvoa koko maailmaa, onpa vainoharhaisia, rikollisethan on tunnetusti erittäin vainoharhaisia.

      Toisaalta en ymmärrä mitä tämä asia edes kuuluu tuolle häirikölle, oletko kenties yksi niistä kusettajista ja sua vituttaa kun kusetukset voi lukea netistä ja asiakkaat kyselee pitääkö nää paikkaansa :)

    • Eivoiluottaavwmieheen

      Näin kuluttaja-asiamies tutki asian, VV Auto kieltäytyi vaihtamasta moottoria, reilu meininki.

      • huhuhuu

        Törkee firma


    • vink.vink

      Musta lista vink vink

    • mustaa.listaa

      Uppia, liittyy mustaan listaan

    • mustamustana

      Musta toi mustalista on asiallinen. Musta se ei ole edes musta, koska näen sen lukea.
      Ajatus mustasta listasta aiheutuu, kirjoittajan mustasta ajatusmaailmasta, joka on musta musta. Musta tuntuu,että hän näkee mustana valkoisenkin. Ja mustalle tämä on jonkinlainen loukkaus mustaa rotuaan kohtaan. Jos musta lukee mustaa listaasi, niin tarviiko valot? Musta tarvii.

      • musta.tuntuu

        Sä oot vaan niin katkera kun musta lista julkaistiin ja vw maailmasi musteni.


    • ei.millään.pahalla

      Kova riita huipentui mustaan listaan, totuus vihdoin julki.

      Ps. Valvon keskustelua läpi joulun, päivystän 24/7, laittakaa mulle viestiä epäilyttävistä hyypiöistä niin minä hoitelen.

    • ilo.sanoma

      Joulun ilosanomaa

    • lahjattomatry.vw

      Melkein sääliksi käy vw väkeä, no kaikki loppuu aikanaan. T. Joulupukki

    • ainoa.vaihtoehto.vw

      MV lehteen juttua niin loppuu kusetukset!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe