Pressiklubi perjantaisin plus ylen ajankohtaiset

uyoiciå

keskusteluohjelmat toimittajineen. Ketään heistä en tunne, enkä seuraa heidän elämäänsä en edes ole vakiokatsoja. En tosiaan tiedä kenen mielestä huutaminen, päälle puhuminen tai yleensä mikään mitä he edustavat kiihkoilessaan olisi mitään mitä minun pitäisi tietää. Naistenlehtiä luen suodattamalla ja toteamalla että itselläni ei ole samaistus pintaa heihin, he kertovat mitä kertovat elämästään ja kauneudestaan yms. ai kun kiva. Mikään ja ketään heistä ei tee koko suomen kansan tuttavaa että näkyvät televisoissa ja lehtien palstoilla. Tuttavuus, kaveruus, ystävyys on näköjään kärsinyt inflaation sen verran ihmeelisiä käsityksiä monilla on rakkaudestakin. Tietysti arvostan näitä edellä mainittuja ja kuuntelen sekä katselen epäsäännölisen säännölisesti mitä he haluvat minun tietävän vaikka itse en niillä tiedoilla tekisi mitään, työtään he vain tekevät. Ketä ja kuka on minun mielestä ollut aina siitä asti kun opin valitsemaan keskustelujen vetäjää parhaimmilaan on Larry King CNN. Hänen kiireettömyys joka näkyy ammattitaidossa vaikka kello tikittää ei luo ympäristöön hätäistä vaikutelmaa, arvostava lämmin ja rauhalinen suhtautumistapa ja lähestymistapa on herrasmiesmäisen kunnioittavaa olipa hän henkilökohtaisesti itse mitä mieltä tahansa koska vieraat ovat pääosassa jne. Toivottavasti arto nyberg ei tunne itseään vaivaantuneeksi kun olen maininnut ( kirjoittanut ) useasti hänen olevan yksi parhaita samoin rita tainola ( kirjoitin nimet pienellä että eivät hyppää ärsyyntyvien silmille ) kun kaikesta ihmiset antavat itsensä reakoida jos tuntuu siltä .

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uaoiyx

      Tässä en mainostanut CNN parhaaksi tai muutakaan joista tuntuu milloin miltäkin. Tarkennan että yksinomaan kyseessä keskusteluohjelmat. CNN kyllä Bisnes osioiltaan on erään herrasmiehen matkusteluhaluineen myös vertaansa vailla mm. Katsokaa hänen matkalukku osioitaan jossa oli keksinyt takin jolloin matkalaukkua ei tarvitse ollenkaan. Samoin Sää, he saavat säänkin tuntumaan aivan mielettömän hauskalta ja asiaan kuuluvalta arkipäivältä mitä ihmiset eri maanosissa kohtavaat. Amerikan Presitentin vaaleista vain sen verran että media amerikassakin on liittotunut Clittonin taakse 80 % jonka asioista perillä olevat ja näkevät sitten he kaikki jotka haluavat olla jotakin julkisuudessa. Rabortit suomeen eivät edusta Puolueetonta syvää tutkivaa journalisimia. Erittäin hauska yksityiskohta oli eilen kun herra trump sanoi hyväksyvänsä vaalituloksen jos hän voittaa mm. Toinen merkille pantava yksityiskohta että Clittonilta ei kysytty hyväksyy hän vaalituloksen. Vaalitulos kummin päin tahansa yhdessä tulevat tekemään työtään . Se tiedettiin että amerikan presitentin vaalit tulevat olemaan presitenttipeliä jota tahollaan käyvät suomessa suomalaiset itse toimittaja kuntineen. Saa nähdä miten kontiolan kunnanjohtaja reima johanekselle tulee käymääm kun antoi ohjeitaan jennylle runoudesta ja pyysi yhteiskuvaa jennyn kanssa jotta paikallislehtiin textailijat olisivat kateelisia jossa ovat suivaantuneita kontiolan kunnanjohtaja reima johannekselle.

    • uxocåuzx

      kontiolan kunnanjohtaja reima johanesta paikallislehdessä sättivät kuntailaiset varmasti ovat perustellusta syystä suivaantuneita reima johannekseen, Pienempi paha lienee että suomen prsitentin aviopuolisia jenny haukiota on tytöttelyt jne. Asiasta toiseen edelisiä amerikan presitentin vaaleja jossa valitsivat obaman katsoin lomallani egybtissä läheiseni kanssa joka on mies ja suomalainen. Tilanne siellä ennen arabian kevättä oli parantunut vaikkakin mubarak oli mitä oli. Naisten palkkataso oli noussut, maan tuomarit lähtivät joukolla marssimaan naisten oikeuksien puolesta ja paljon muuta ( en ole politiikan toimittja ) tiivistettynä. Mubaraki syrjättämisen jälkeen maan tilanne vasta alkoikin luuhistua. fanattisten murhatessa koptikristittyjä, raikaukset länsimaalaisia kohtaan lisääntyivät yms. yms. yms. fundalismi alkoi hirmuteoillaan julmasti alistaa egybtin kansaa. Loppujen lopuksi kansa valitsi armeijan johtamaan kaiken sen kaaoksen jälkeen joten laki ja järjestys oli sittenkin kansan mielestä parempi vaihtoehto. Olen saanut aina kulkea lähi-idässä rauhassa johtuneen konservatiivisesta pukeutumisesta ja käytöksestä myös läheiseni läsnäolosta. Samaa en voi sanoa suomessa, joskus naurettavaa että lähi-idässä on ostoksilla käynti normaalimpaa kuin täällä suomessa kun joillakin tahoilla on vääristyneet käsitykset naisen liikkumisesta päiväsaikaankin sellainen että kuvittelevat yksin kävelevän ja yksin ostoksilla olevan naisen olevan yksinäinen reppana jota ketään ei huoli mm. Käsityksiään mielikuvituksissaan pitävät todellisuutta vastaavana vaikka ei ole mitään perusteltua siten edes kuvitellakkaan " kaikki naiset "

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe