Hiljaisuutesi tuska

Nuorempisinua

Minä olen miettinyt sinua. Sinua ja tunnettani. Minä olen täysin varma siitä, mitä se on.

En minä sitä koskaan epäillytkään. Enkä kieltänyt.

Sinulla on oma elämäsi, omat rakkautesi.

Todellisuuden tuolla puolen elävät muistot, haaveet.

Sinä olet sydämessäni. Rakastan sinua. Vaikket sitä uskoisikaan.

20

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksinyt

      Haluat vain satuttaa... en keksi mitään muutakaan syytä.

      • Oikeaaika

        En enää ikinä!! Mitäs jos mentäs sun ehdoilla eteenpäin? Pistät ehdot esiin ja noudatan niitä :) Semmosii väärin käsityksii tullu et monelt pitää viel pyytää anteeks. Voinko ottaa yhteyttä?


      • Miksinyt
        Oikeaaika kirjoitti:

        En enää ikinä!! Mitäs jos mentäs sun ehdoilla eteenpäin? Pistät ehdot esiin ja noudatan niitä :) Semmosii väärin käsityksii tullu et monelt pitää viel pyytää anteeks. Voinko ottaa yhteyttä?

        Et.


      • Oikeaaika
        Miksinyt kirjoitti:

        Et.

        Jokatapauksessa tuut juttelemaan kun törmätään! Toivon et osaat jutella sillo asiallisesti vaik ku miettii ni en oo sitä ansainnu. En jaksa enää vältellä sua ja tuut näkemää mua useemmin. Mut en sua oo kyttäämäs koita se sisäistää.


      • Surkeidensattumustensarj

        Käys kattoo aloitus..


      • Miksinyt

        Mun vastaus näkyy myös siellä. Joka tapauksessa en ole oikea ihminen ja sä taidat pilailla Oikeaaika, jotenkin tulee nyt se tunne ;)


      • Ainutlaatune
        Miksinyt kirjoitti:

        Mun vastaus näkyy myös siellä. Joka tapauksessa en ole oikea ihminen ja sä taidat pilailla Oikeaaika, jotenkin tulee nyt se tunne ;)

        Se ei sulle ollu osotettukkaan ;) mieti sitä!


      • Miksinyt
        Ainutlaatune kirjoitti:

        Se ei sulle ollu osotettukkaan ;) mieti sitä!

        Niinpä, mut se onkin sitten sun surkeus jos nyt surkeudesta puhutaan, mietippä sitä ;)


      • Kymmenenpitkääkuukautta
        Miksinyt kirjoitti:

        Niinpä, mut se onkin sitten sun surkeus jos nyt surkeudesta puhutaan, mietippä sitä ;)

        Surkeiden sattumusten sarja kuvastaa domino efektiä ja perhosvaikutusta tässä tapauksessa mikä jatku ja jatku. Oon ilone ja onnelline viho viimein ;)


    • hiljaisuudessa

      Tunsin liikahduksen sydämessäni.
      Mielessäni.Niin oikeat ja kauniit sanat.
      Totta ovat.Minun elämässäni.
      Luoja miten kaipaan häntä.

      N-M

    • vanhempisinua

      Minulla ei ole elämää ilman sinua!

    • Deepinto

      Kyllä mä tiedän sen ja mulla mitään ole.

    • Naiselta

      Aloitus on huomattavasti vanhemmalle miehelle 😊😊

    • Oikeasana

      Olen lukenut aloituksen useaan kertaan ja miettinyt, miten se tyyneys kohdata asioita ja suhtautua rakkauteen syntyy.
      Se sanaton ymmärrys, joka oli hetkessä.
      Se hellyys, joka oli halauksessa ja posken nukassa. Se oli vain kokemuksena niin riipaiseva; kevyen painava. Toiset on kai parempia päästämään irti ja samalla säilyttämään arvokkaat asiat. Kyllä minäkin -rakastan.

      • Toivottavastieisamalle

        ..ja tämäkin on kas kummaa vanhemmalle miehelle :)


    • imshuttingup

      Ei mulle tee mitään tuskaa olla välillä hiljaa. Hiljaisuus on enemmän kuin hyvästä useimmmiten. Mutta tiedän että hän voi kokea sen toisin. Siksi toivon että meillä olisi oma yhteys.

    • Punapäällenijokauskoo

      Uskoa voi kuule vaikka Joulupukkiin. Mieti ihan rauhassa sun sanomiset tunnu enään missään. Ohi meni ja jäit asemalle. Niin kaiku vastaa kun sinne huutaa muistathan tämän?

      • kyllästyttäätoisto

        Mä en ymmärrä miten sä jaksat jankata tota samaa koko ajan. Niin pahastiko se nainen sua satutti?


      • vieläkin_raitis

        nyt kun sinulla on hyvä itsetunto valehtelujesi ansiosta, jatkat vaan valehteluasi. minä puolestaan olen aina rehellinen, itselleni ja muille


    • KadullaKäveleväMies

      Haluan löytää naisen, jonka ohi kävelin tutustumatta. Tässä kun ei löydy tunnisteita, niin hankalaksi se menee. Aijon vastata molemminpuoleisesti vain hänelle ja vain hän pyörii mielessäni aika pitkään. En tiedä onko se rakkaus, mutta olisi kova tarve tutustua häneen. Etsintäkuulutusen olen jo tehnyt kauan sitten eli tapahtuma on saanut alun tämän vuoden keväällä ja todennäköisesti näin hänet kahdesti tai voi olla useammin- Tätä en voi sanoa tarkalleen. Harmi, että se meni näin ja kun en näe tai voi olla yhteydessä, niin en voi korjata tilannetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe