Ihmiskoe senkun jatkuu.

Haukalkoholivapaa

158 päivää olen pitänyt ihmiskoetta ja hyvältä tuntuu. Rahaa on säästynyt arviolta 3000€ verrattuna edelliseen elämään ja terveys on palautunut aika hyvin. Nivelkivut ovat loppuneet, kuin seinään, unirytmi ja nukahtaminen parantuneet oleellisesti ja ennen kaikkea olen henkisesti paljon ehjempi.
Viinanhimoja ei muutamaa virheajatusta lukuunottamatta ole ollut.

Suosittelen kokeilemaan.
Hyvää viikonloppua.

46

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perjantaikossu

      Olet hintti väärällä palstalla. Työnnähän löylykauha syvälle perseeceesi ja painu omiesi pariin homoilemaan.

      • kurapalligerbiili_

        Olut on hyvää mikä susta on paras olutmerkki?


      • perjantaikossu
        kurapalligerbiili_ kirjoitti:

        Olut on hyvää mikä susta on paras olutmerkki?

        Täällä kotilähiössä tulee juotua koffia, ale coqia, karjalaa tai mitä nyt milloinkin halvalla saa, mutta koska olen glorifioinut noben jumalten juomaksi, niin sitä tulee ostettua aika useasti, jos meen lidlin kautta ryyppäämään. En ole lidlin olutmerkkiä vaihtanut vaikka Kylmis ei nobea enää juo, enkä ole koskaan edes maistanut kotimaista olutta.

        https://www.youtube.com/watch?v=tyxDMNGpmtk


      • Ovipönkkä__
        kurapalligerbiili_ kirjoitti:

        Olut on hyvää mikä susta on paras olutmerkki?

        Nobelaner on paras ja sitten tulee karjala.


    • Sari_Pult

      Moi. Minä juon tänä viikonloppuna kaljaa ja olutta.

      • Heh klassikko nimimerkki! Aikoinaan kun kehitin nämä kaks nimimerkkiä niin otin käyttöön sauna_timpan ja jätin Sari_Pultin vapaaseen käyttöön. Hienoa että nimi elää vieläkin


      • Sari_Pult
        sauna_timppa kirjoitti:

        Heh klassikko nimimerkki! Aikoinaan kun kehitin nämä kaks nimimerkkiä niin otin käyttöön sauna_timpan ja jätin Sari_Pultin vapaaseen käyttöön. Hienoa että nimi elää vieläkin

        Selwä.


    • et.sillei.hei

      Minä juon kylmää bisseä ja lämmintä börstää

      • bentsoidi

        Niinpä... Olen ihan väärällä palstalla.


      • Vaahtokassi__

        Et ole, kyllä tänne sontaseppoja sopii.


    • fani-

      Minä lähen just puohitielle norkeilemaan ja oottamaan, jos Kylmistä näkyis. Kyllä se käy tänään ihan varmasti jossain vaiheessa lidlistä ostamassa nobea.

      • Tunkkapussi__

        Minäkin vahtaan kylmistä ja kurkin aina välillä naapurirapusta josko se lähtis liikenteeseen.


      • Istuinrengastippa__
        Tunkkapussi__ kirjoitti:

        Minäkin vahtaan kylmistä ja kurkin aina välillä naapurirapusta josko se lähtis liikenteeseen.

        Ei kannata. Se tappaa kaikki stalkaajat yhdellä iskulla ja pystyy etänä vahingoittamaan pelkällä katseellaan.


    • TISSUN

      Olen ollut 50vrk selvänä antabuksella. Mutta nyt ajattelin kokeilla kun on jo 2 päivää antabuksen otosta , jos vähän ottais kuitenkin mietoa tietenkin. Ei jaksa olla kuivin suin loppuelämää.Ajattelin vaihtaa selincroneen kyllä kun olen lukenut hyviä kokemuksia,en ole koskaan juonut antabusta vastaan mutta maksa arvot alkaa olla jo ok .Mitenkähän tuo risperidon reagoi kun tuli se psykoosikin siihen mutta se tuli kirkkaista , niihin en koske .Pakko vähän kihistää perkele ei jaksa 50vrk meni ihan hyvin virkeä ja silleen mutta vähän meinasin mietoa kihistää tuskin siihen tuhoutuu.

      • Istuinrengastippa__

        Joo joo just just minä oelen ollut tämän arkiviikon selvinpäin.


      • Tunkkapussi__
        Istuinrengastippa__ kirjoitti:

        Joo joo just just minä oelen ollut tämän arkiviikon selvinpäin.

        Moi tippa, mennäänkö moikkaamaan kylmistä?


    • Minulla on 2 pulloa votkaa valmiina kaapissa. En tosin tiedä milloin kaadan ne kaaliin

      • AmmattiJuoppo

        Onko sinulla reikä päässä mistä kaadat viinan suoraan aivoihin? Olet vasta aloitteleva, koska sinulle ei ole kehittynyt toleranssia viinaan.


    • invaseppo

      Onkohan tämä semmonen juoma jonka voi heittää kaaliin kerralla vai sillain muutama naukku silloin tällöin kuten jägermaisteria? http://www.alko.fi/tuotteet/906276/

      Himottais tosi paljon tuo ja ajattelin semmosta komboa kuin lakritsikossu vitusti kaljaa.

      Mulla on lähin alko prismassa, jossa mulla on tapana aina joskus käydä ostoksilla ja mennä sen jälkeen prisman invavessaan ottamaan ekat huikat. Luulenpa, että muutkin menestyjät menettelee näin!

      Hauskaa fridaytä kaikille,,,

      • hauka.ravintoterapia

        Tuossa juomassa on noin 40 palaa sokeria, mikäli oikein laskin. 105g jaettuna 2.6


      • suositusten.noudattaja
        hauka.ravintoterapia kirjoitti:

        Tuossa juomassa on noin 40 palaa sokeria, mikäli oikein laskin. 105g jaettuna 2.6

        40 palaa sokeria päivässä on ihan lääkärin suosittelema määrä.


      • VANTAAN.LÄSKIMAKE
        hauka.ravintoterapia kirjoitti:

        Tuossa juomassa on noin 40 palaa sokeria, mikäli oikein laskin. 105g jaettuna 2.6

        Läskillä vain sokerit mielessä. Oletko läski edes laihtunut yhtään, kun lopetit juomisen?


      • invaseppo
        hauka.ravintoterapia kirjoitti:

        Tuossa juomassa on noin 40 palaa sokeria, mikäli oikein laskin. 105g jaettuna 2.6

        En ole vielä tehnyt lopullista päätöstä. Lähden alkoon vasta 18.00 ja siihen asti on aikaa selata alkon sivuja ja tehdä päätös. Parempi tietää jo etukäteen mitä ostaa, että ei joudu sitten alkossa hämmennyksen valtaan ja rupea ihan paniikissa kävelemään edes takaisin. Siinähän saattaa ripulitkin purskahtaa pyllystä.


      • Kurapussigerbiili
        suositusten.noudattaja kirjoitti:

        40 palaa sokeria päivässä on ihan lääkärin suosittelema määrä.

        Höpö höpö, lääkäri puhuu pehmosia.


      • Kylmis_

        Heh heh kävin vessassa ja arvaa mitä unohdin?


      • V__
        Kylmis_ kirjoitti:

        Heh heh kävin vessassa ja arvaa mitä unohdin?

        No mitä nyt unohdit? Persereijän?


      • Kylmis_

        Unohdin pestä kädet.


      • Istuinrengastippa__
        Kylmis_ kirjoitti:

        Unohdin pestä kädet.

        Oikeesti? Ethän kopeloi sauniksen daamia paskasilla käsilläs?


      • buahahahahahahahahaha

        Minäkään en koskaan pese käsiäni vessan jälkeen. Suihkussakäynnistä on jo neljäpäivää aikaa. NAM


    • puohitie.service.crew
      • Tunkkapussi__

        Kotona ollaan.


    • Ei.ole.enää.elämää

      Haluaisin kuolla unilääkkeiden yliannostukseen. Tissu on minut raiskannut ja tartuttanut hyppykupan peräreikääni.

      • Rikaus

        Ei kai...


    • peerkele

      Kyrvän syylä oot. Ai, miksi kirjoitan epäkohteliaasti? No, kun sie oot kyrpä!!!

    • Onnittelut Hauka olet vähän kova dude,,, 158 mutta miten päädyit tuohon kolmeen donaan? Anyway eiköhän siinä ole lomarahat sitte,,, :)

    • pultsarius

      Jummalaare että käy kateeksi!

      Millä taikakonstilla olet tuon pystynyt pitämään? Itte koittanut monta kertaa mutta aina menee kiville kun tulee "himo". Antabuksetkin jää siinä vaiheessa kaapin perukoilla, keles

    • VantaanIsoHerra

      Meikäläinen on ollut 300 päivää juomatta. Ahdistaa ja vituttaa ja rahaa ei ole säästynyt yhtään.

      • juopposikakokeessa

        Olin 53 päivää haukan ihmiskokeessa. Rahaa ei säästynyt yhtään, kaikki mikä ennen meni viinaan meni tietokoneen osiin.


      • kylmäkäsi
        juopposikakokeessa kirjoitti:

        Olin 53 päivää haukan ihmiskokeessa. Rahaa ei säästynyt yhtään, kaikki mikä ennen meni viinaan meni tietokoneen osiin.

        Minä en tämmöiseen ihmiskokeeseen osallistu. En, vaikka nostaisitte ketjun ylös sata kertaa.


    • hiljainen.kostaja-

      Hei hauka, voisitko lainata mulle rahaa? Kävin just ostamassa viimesillä rahoilla kaljaa ja niitäkin sain vain 7.

      • hiljainen.kostaja-

        Ei tarttekkaa. Saunis vippasi satkun.


    • kylmäkäsi

      Minä olen käytöksesi johdosta tehnyt periaatepäätöksen, en ikinä eläessäni tule osallistumaan ihmiskokeesee, vaikka aseella uhattaisi. Minä en siihen kokeeseen osallistu, vaikka tekisit mitä tahansa.

      Vaikka loppuikäsi nostelisit tätä ketjua, minä osallistu siihen.

      • kylmäkäsi

        Vitun känny poistelee sanoja!!!!


    • Hauka.hauka.hauka

      Edelleen selvinpäin.

    • Nämä perjantait on kyllä tiukkoja paikkoja olla juomatta mutta eihän se ole kuin psykologinen juttu. Taidan sijoittaa nekin rahat kadetin valmiiks kunnostettuun kanteen niin saa sitäkin valmiiks pikku hiljaa. Vielä jostain kaivaa kokonainen taka-akseli joka on hiljainen ja maalausta varten hommata tarvikkeet ja sisustakin kaipaa mattoa,taka ovipahveja,kattoverhoilua. Hmm. Saahan siihen muutaman pe illan pullon säästää mutta kaikki aina aikanaan. Toki välillä vedän oikein kunnolla nupin juntturaan votkalla ja huutelen kännipäissään hävyttömyyksiä ohikulkijoille pitkin talonpojankangasta

      • Hauka.heipsishuipsis

        Jos tuun joskus maikkulaan niin vahtiiko kylmis miten tarkkaan sitä pihapiiriä?

        Sä oot sen auton kimpussa, jolloin on hyvä tulla kylmiksen taloon pelleilemään.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe