Kelpaako naisille fillarismies?

fillarismies

Fillarilla ajaminen on kyllä ekologisempaa, mutta pitäisikö olla auto, että kelpaa naisille?

94

266

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nnainennnnn

      Autot on perseestä. Fillari käy jos pääsee tarakalle.

      • nnainennnnn

        Sen verran vielä kommentoin että fillarismiehet on kylmiä verrattuna autoilla kulkeviin......koska suomessanyt yleensä on kylmä ulkona...niin pitää odottaa tunti kaksi että fillarismiestä voi nussia koska kylmän nussiminen ei ole kovin miellyttävää. :(


    • Fewsdffjkjksd

      "Fillarointi on ekologisempaa"

      Tajuatko pönttö kuinka paljon aliarvioit lukijaa/naista lyödessäsi pöytään itsestäänselvyyksiä?

      Oliskohan tuossa nyt aivan ensimmäinen syy miksi naiset ei kiinnostu, juttusi on informaatioarvoltaan lastentarha-tasoa.

      Koitappa vaikka sellaisella että "Fillaroidessa munani koko näkyy ympäristölle paljon paremmin kuin auton peltien taakse piiloteltuna". Siinä on jo huumoria mukana ja saat jo vinon virnistyksen. Et ehkä saa asiallisuuspisteitä, ne pitää ansaita jollain muulla. Mutta ainakaan et lauo täydellisiä nollainfoja.

      • fillarismies

        Eli ei kelpaa asiallinen fillarismies?


      • Fwesdjksdfjsdf

        Jos identifioituu "fillarimieheksi" niin väittäisin että hiljaista on. Jos on asiallinen mies jonka yksi tapa vietää aikaa ja harrastaa on fillarointi niin sitten tuskin haittaa. En siis nostaisi sitä asiaksi jolla myyt itseäsi naisille, mutta se voi olla keskustelunaihe josta pidät.

        Yleensäkin "yhden asian ihmiset" jotka antavat asian määritellä itsensä ovat kaikkien muiden paitsi asialle omistautuneiden mielestä hiukan friikkejä.


    • Ei.enää.fillaroijaa

      Ei kiinnosta, koska kaikki pyöräilijät on impotenttejä.
      Lisäksi tuo ekoilu on homppelien hommia.

      • fillarismies

        Mitä impotenttejä? Meillä oli yliopistossa kyllä tenttejä, mutta ei mitään impotenttejä???


      • Ei.enää.fillaroijaa
        fillarismies kirjoitti:

        Mitä impotenttejä? Meillä oli yliopistossa kyllä tenttejä, mutta ei mitään impotenttejä???

        Ehkä opintosi on jääneet hieman kesken, kun lukeminen näyttää tuottavan vaikeuksia.
        Impotenssi, tarkoittaa miehen kyvyttömyyttä erektioon.
        Impotentti, on henkilö joka kärsii erektiohäiriöstä.
        Sanasta on useampia eri taivutusmuotoja, joista yksi edellisessä kommentissani.

        Luin tutkimuksen, jossa havaittiin että luettu teksti tuottaa yhä useammille suuria vaikeuksia.
        Sinä taidat olla esimerkki siitä.


    • Näin on! Ketjurasva on homoille ja homot pumppaa.

    • Riippuu niin tilanteesta. En ole ite kova fillaroimaan. Sattuu liikaa.

      • fillarismies

        Mihin se sattuu? Osta kunnolla pehmustettu penkki!


      • fillarismies kirjoitti:

        Mihin se sattuu? Osta kunnolla pehmustettu penkki!

        On mulla semmonen geelipehmuste mut se silti sattuu juuri Sinne. :D


      • Nnnainennnn

        Täh? Mihin sattuu?


      • Nnnainennnn kirjoitti:

        Täh? Mihin sattuu?

        No haarojen väliin tietysti. Ihanku ois just synnyttäny ku ajaa pari kilsaa. Sen jälkeen ei pysty istumaan tuolilla normaalisti.


      • Fefsdjifjsdjfifsdf

        Ei sitä satulaa ole sisään tarkoitus sujauttaa pönttö.


      • Fefsdjifjsdjfifsdf kirjoitti:

        Ei sitä satulaa ole sisään tarkoitus sujauttaa pönttö.

        Mä kun luulin et se pannaan sinne poikittain koko hela hoito. :O


      • Nnnainennnnn
        Fefsdjifjsdjfifsdf kirjoitti:

        Ei sitä satulaa ole sisään tarkoitus sujauttaa pönttö.

        Peräaukkoon työnnetään.


      • Satulalla on aika suuri merkitys pyöräilymukavuudessa. Esim. noita monet harrastajat suosii ja itekin olen tykännyt:
        https://www.sq-lab.com/en/


    • Vaikea kysymys. Ehkä olisi jokin kompromissiratkaisu.

      Polkuauto?

      • Nnnainennnnn

        Sähkömopon aattelin hankkia


      • Nnnnainennnnnn
        Nnnainennnnn kirjoitti:

        Sähkömopon aattelin hankkia

        Osaako joku kertoa jääkö sähkömopo kinokseen? Ts
        Jos on lunta niin pääseekö sillä eteenpäin?


    • tämäselkeäää

      Sitä jos käyttää fillaria hyötyajoneuvonaan ja/tai sitten vaan lenkkeilee fillarilla, ei sovi sotkea mihinkään naisten saamiseen, ei siis ainakaan sellaisenaan. Toki jos sillä kuntonsa saa parempana pysymään ja ylipainotkin pois, niin se voi näihinkin juttuihin sitä kautta vaikuttaa. Mutta tuskin se suoraan vaikuttaa mitenkään, korkeintaan päinvastoin, sillä se voi joidenkin naisten mielestä olla osoitus miehen köyhyydestä ja siksi turn-off juttuja.

      • Nnnnainennnnnn

        En kyllä menis esittäytymään fillarismiehenä enkä automiehenä. Molemmat vastenmielisiä asioita kun kyse on romantiikasta.


    • flowersreally

      Pelkkä fillarismies ei enää riitä. Kyllä pitäis olla vähintään ultrafillarismies, geokätköfillarismies tai crossoverfillarismies.

      • Entäpä spinningmies?


      • flowersreally
        Nainen_28v kirjoitti:

        Entäpä spinningmies?

        Mun kokemuksen mukaan spinningmiehillä on fokus vähän hukassa. Tykkäävät ajaa perässä kuitenkaan koskaan etenemättä.



      • flowersreally kirjoitti:

        Mun kokemuksen mukaan spinningmiehillä on fokus vähän hukassa. Tykkäävät ajaa perässä kuitenkaan koskaan etenemättä.

        Onko spinning ylipäätään miesten hommaa nykyään? :D

        Mun käymillä spinning tunneilla on ollut mukana vaan yks vanha setä. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Onko spinning ylipäätään miesten hommaa nykyään? :D

        Mun käymillä spinning tunneilla on ollut mukana vaan yks vanha setä. :D

        Teillä naisina ei ole lupa määritellä onko se miesten hommaa.

        No ei ole.

        Mä voin hyväksyä soutulaitteen (kunhan niitä ei ole ainakaan kahta enempää samassa huoneessa. se toinenkin soutaja jo ärsyttää.), koska järveä tai merta on tosi vaikea tuoda joka paikkaan ja soutuvenettä on vaikea säilyttää vaikka kerrostaloasunnossa. Mutta joku kuntopyörä nyt vaan ei käy. Vain naiset saa pyöräillä sisätiloissa paossa pahaa maailmaa.


      • scrg kirjoitti:

        Teillä naisina ei ole lupa määritellä onko se miesten hommaa.

        No ei ole.

        Mä voin hyväksyä soutulaitteen (kunhan niitä ei ole ainakaan kahta enempää samassa huoneessa. se toinenkin soutaja jo ärsyttää.), koska järveä tai merta on tosi vaikea tuoda joka paikkaan ja soutuvenettä on vaikea säilyttää vaikka kerrostaloasunnossa. Mutta joku kuntopyörä nyt vaan ei käy. Vain naiset saa pyöräillä sisätiloissa paossa pahaa maailmaa.

        XD

        Siinä on kuitenkin aika eri idea kuin pyöräillä paikasta a paikkaan b. Ennen kuin kokeilin niin mulla oli kovat ennakkoasenteet.

        Se vaan on ihmetyttänyt ettei siellä ole käynyt enempää miehiä. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        XD

        Siinä on kuitenkin aika eri idea kuin pyöräillä paikasta a paikkaan b. Ennen kuin kokeilin niin mulla oli kovat ennakkoasenteet.

        Se vaan on ihmetyttänyt ettei siellä ole käynyt enempää miehiä. :D

        Ai kun olisi perseitä katsottavana?


      • scrg kirjoitti:

        Ai kun olisi perseitä katsottavana?

        No se on aina bonus. :P

        Mä lähinnä ajattelin että tuollaisella tunnilla olisi enemmän kundeja kuin esim. Pumpissa tai kehonhallinnassa, mutta häviävän pieni prosentti noissa kaikissa!


      • Nainen_28v kirjoitti:

        No se on aina bonus. :P

        Mä lähinnä ajattelin että tuollaisella tunnilla olisi enemmän kundeja kuin esim. Pumpissa tai kehonhallinnassa, mutta häviävän pieni prosentti noissa kaikissa!

        Tässä nyt liikutaan vaarallisilla vesillä, koska opetushallituskin on linjannut että sukupuolittunutta käytöstä pitäisi varoa. On vain ihmisiä, ei tyttöjen ja poikien juttuja.

        Nuo pumpit, kehonhallinnat, [tähän mikälie nyt pinnalla oleva muotijumppa] nyt vaan ei kiinnosta suurinta osaa miehiä. Miehet käy jo armeijan ja luulen että siinäkin on suurimmalle osalle vähän liikaa ryhmäliikuntaa, koska ei haluta että pitäisi liikkua jonkun muun ohjeiden mukaan. Urheiluseurojen treenit nyt sitten voi tapahtua ohjatusti, mutta silloin toimitaankin kilpaurheilun ehdoilla. Vapaa-ajan liikunnan pitää olla jotain kamppailua, kisailua tai sitten omatahtista toimintaa.

        En oikeastaan osaa kuin ihmetellä, että mitä naiset noista ryhmäliikuntajutuista saa.


      • flowersreally
        Nainen_28v kirjoitti:

        Onko spinning ylipäätään miesten hommaa nykyään? :D

        Mun käymillä spinning tunneilla on ollut mukana vaan yks vanha setä. :D

        Ei kai se spinning miestä pahenna, ellei mies spinningiä.


      • flowersreally kirjoitti:

        Ei kai se spinning miestä pahenna, ellei mies spinningiä.

        XXD

        Korkeintaan ilahduttaa joissain tiukoissa trikoissa. ;D :)


      • scrg kirjoitti:

        Tässä nyt liikutaan vaarallisilla vesillä, koska opetushallituskin on linjannut että sukupuolittunutta käytöstä pitäisi varoa. On vain ihmisiä, ei tyttöjen ja poikien juttuja.

        Nuo pumpit, kehonhallinnat, [tähän mikälie nyt pinnalla oleva muotijumppa] nyt vaan ei kiinnosta suurinta osaa miehiä. Miehet käy jo armeijan ja luulen että siinäkin on suurimmalle osalle vähän liikaa ryhmäliikuntaa, koska ei haluta että pitäisi liikkua jonkun muun ohjeiden mukaan. Urheiluseurojen treenit nyt sitten voi tapahtua ohjatusti, mutta silloin toimitaankin kilpaurheilun ehdoilla. Vapaa-ajan liikunnan pitää olla jotain kamppailua, kisailua tai sitten omatahtista toimintaa.

        En oikeastaan osaa kuin ihmetellä, että mitä naiset noista ryhmäliikuntajutuista saa.

        Kaiken rehellisyyden nimissä mä olen nuorena paljon liikkunut seuraporukoissa ja ryhmäliikuntatunneilla. Ne ovat aina olleet yhdessä tekemistä ja sosiaalisia juttuja. Salilla on tullut käytyä nuorempana tyttöjen ja myöhemmin eksän kanssa.

        Nyt kun aloin taas tauon jälkeen liikkumaan enemmän niin olen keskittynyt vain itseeni ja tekemään juttua itselleni. En puhu pahemmin kenellekään. Toisaalta yhden kaverin innoittamana olen kokeillut erilaista ryhmäliikuntaa ja saanut sieltä hyviäkin ideoita omaan tekemiseen. Enemmän silti viihdyn rauhassa yksin tehden omaa juttuani ja kuunnellen omia ajatuksia ja kroppaa. :P

        Intistä en voi mitään sanoa kun en ole sitä käynyt. Ainoa pakkopullaleiri on ollut rippikoulu.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Kaiken rehellisyyden nimissä mä olen nuorena paljon liikkunut seuraporukoissa ja ryhmäliikuntatunneilla. Ne ovat aina olleet yhdessä tekemistä ja sosiaalisia juttuja. Salilla on tullut käytyä nuorempana tyttöjen ja myöhemmin eksän kanssa.

        Nyt kun aloin taas tauon jälkeen liikkumaan enemmän niin olen keskittynyt vain itseeni ja tekemään juttua itselleni. En puhu pahemmin kenellekään. Toisaalta yhden kaverin innoittamana olen kokeillut erilaista ryhmäliikuntaa ja saanut sieltä hyviäkin ideoita omaan tekemiseen. Enemmän silti viihdyn rauhassa yksin tehden omaa juttuani ja kuunnellen omia ajatuksia ja kroppaa. :P

        Intistä en voi mitään sanoa kun en ole sitä käynyt. Ainoa pakkopullaleiri on ollut rippikoulu.

        Puhuminen ja liikunta. Naiset ja miehet. Mä olen käynyt kuntosalilla.

        Miehet voi tulla salille jopa yhdessä. Sitten kun nostetaan painoja, niin puhutaan painojen nostamisesta. Suoraan sanoen epäilen että osa niistä ei ikinä puhu muusta kuin painojen nostamisesta, harjoitusohjelmista, ravinnosta ja sellaisesta. Saunassa jotkut saattaa jo puhua muitakin asioita.

        Naiset voi liikuessaan tai venytellessään käydä jotain terapiakeskusteluja, joissa käsitellään kotiasioita, miessuhteita, työpaikan ilmapiiria ja melkein mitä vaan. Jotkut kyllä puhuu treenaamisestakin. Toki sitäkin tapahtuu joskus, että samaan tilaan tullessa joku käynnissä oleva keskustelu keskeytyy. Sitä en tiedä mistä naiset pukuhuoneessa tai saunassa puhuu tai käykö ne edes saunassa.


      • scrg kirjoitti:

        Puhuminen ja liikunta. Naiset ja miehet. Mä olen käynyt kuntosalilla.

        Miehet voi tulla salille jopa yhdessä. Sitten kun nostetaan painoja, niin puhutaan painojen nostamisesta. Suoraan sanoen epäilen että osa niistä ei ikinä puhu muusta kuin painojen nostamisesta, harjoitusohjelmista, ravinnosta ja sellaisesta. Saunassa jotkut saattaa jo puhua muitakin asioita.

        Naiset voi liikuessaan tai venytellessään käydä jotain terapiakeskusteluja, joissa käsitellään kotiasioita, miessuhteita, työpaikan ilmapiiria ja melkein mitä vaan. Jotkut kyllä puhuu treenaamisestakin. Toki sitäkin tapahtuu joskus, että samaan tilaan tullessa joku käynnissä oleva keskustelu keskeytyy. Sitä en tiedä mistä naiset pukuhuoneessa tai saunassa puhuu tai käykö ne edes saunassa.

        Harvat naiset käy ainakaan meidän salilla saunassa. Itse en käy koskaan. En oikeastaan välitä saunasta kuin mökillä osana peseytymisrutiineja.

        Mistä ne puhuu... no viimeiset keskustelut mitä ite kuunnellu ollu avointa valitusta about mistä vaan. :D mä puhun aniharvoin ja silloin keskustelut vaihtelee treenaamisesta ihan mihin tahansa. Miesten kanssa tulee harvoin juteltua.

        Musta tuntuu että monet tulee salille vaan hengaamaan. Ei ne edes hikoile siellä eikä kropassa ole viitteitä treenistä. Vaikuttaa siis enemmän sosiaaliselta jutulta.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Harvat naiset käy ainakaan meidän salilla saunassa. Itse en käy koskaan. En oikeastaan välitä saunasta kuin mökillä osana peseytymisrutiineja.

        Mistä ne puhuu... no viimeiset keskustelut mitä ite kuunnellu ollu avointa valitusta about mistä vaan. :D mä puhun aniharvoin ja silloin keskustelut vaihtelee treenaamisesta ihan mihin tahansa. Miesten kanssa tulee harvoin juteltua.

        Musta tuntuu että monet tulee salille vaan hengaamaan. Ei ne edes hikoile siellä eikä kropassa ole viitteitä treenistä. Vaikuttaa siis enemmän sosiaaliselta jutulta.

        Ite romutan itteäni ainaki 2tuntia putkeen..

        Yleensä reenin jälkeen on hankaluuksia päässä portaat alas. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ite romutan itteäni ainaki 2tuntia putkeen..

        Yleensä reenin jälkeen on hankaluuksia päässä portaat alas. :D

        Mulla vähän vaihtelee. Jos käy usein niin ei voi vetää niin täysiä, ei ehdi palautua / levätä tarpeeksi muuten. Oon yrittänyt oppia että voi tehä eritasoisia treenejä, ei aina tarvi vetää 110 lasissa, vähempikin riittää. :) tein tällä viikolla sen verran kovan treenin ma ja ti että pakko ottaa huilia ettei kipu liikaa vaikuta muuhun elämään.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Mulla vähän vaihtelee. Jos käy usein niin ei voi vetää niin täysiä, ei ehdi palautua / levätä tarpeeksi muuten. Oon yrittänyt oppia että voi tehä eritasoisia treenejä, ei aina tarvi vetää 110 lasissa, vähempikin riittää. :) tein tällä viikolla sen verran kovan treenin ma ja ti että pakko ottaa huilia ettei kipu liikaa vaikuta muuhun elämään.

        Ruokavalio pitää olla kunnossa..

        Meikä saa vaan kunnon yöunet kun oon vetäny itteni sippiin.

        Oon taas seuraavana päivänä iskussa.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ruokavalio pitää olla kunnossa..

        Meikä saa vaan kunnon yöunet kun oon vetäny itteni sippiin.

        Oon taas seuraavana päivänä iskussa.

        Joo ei se treeni onnaa nälkäisenä tai jos ei saa tarpeeksi energiaa muuten. Mulla ongelmana ehkä hieman väärin ajoitetut ruokailut treeniin nähden. :D

        Ja väsyn aika helposti jos vedän kunnon treenin. Toki toi sairaus vaikuttaa siihenkin.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Joo ei se treeni onnaa nälkäisenä tai jos ei saa tarpeeksi energiaa muuten. Mulla ongelmana ehkä hieman väärin ajoitetut ruokailut treeniin nähden. :D

        Ja väsyn aika helposti jos vedän kunnon treenin. Toki toi sairaus vaikuttaa siihenkin.

        Anteeksi... Ei aina muista kaikkea. :(

        Ootko kertonu millanen sairaus sulla on?

        Mullaki on lihakset paskana jos en oo treenannu pitkään aikaan.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Anteeksi... Ei aina muista kaikkea. :(

        Ootko kertonu millanen sairaus sulla on?

        Mullaki on lihakset paskana jos en oo treenannu pitkään aikaan.

        Astma, jonka olen jättänyt nuorempana hoitamatta. Hoidin vasta kun ei enää tullu mistään mitään. Tottakai se edelleen vaikuttaa siihen että hengästyn helposti ja välillä tuntuu ettei lihakset saa tarpeeksi happea. Pitänee jossain vaiheessa vaihtaa lääkkeitä, koska homma ei oikein toimi, mutta ainakin toistaiseksi mennään näillä mömmöillä.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Astma, jonka olen jättänyt nuorempana hoitamatta. Hoidin vasta kun ei enää tullu mistään mitään. Tottakai se edelleen vaikuttaa siihen että hengästyn helposti ja välillä tuntuu ettei lihakset saa tarpeeksi happea. Pitänee jossain vaiheessa vaihtaa lääkkeitä, koska homma ei oikein toimi, mutta ainakin toistaiseksi mennään näillä mömmöillä.

        Liity Norjan hiihtomaajoukkueeseen... Siellä saa astmapiippua oikein urakalla..

        Kunnon itku auttaa kun ihmiset alkaa ihmettelemään. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Liity Norjan hiihtomaajoukkueeseen... Siellä saa astmapiippua oikein urakalla..

        Kunnon itku auttaa kun ihmiset alkaa ihmettelemään. :D

        Mä en tarvi edes lääkäriä kertoon itselleni että nää on kiellettyjen listalla. ;D
        Sen verran on rajun tehoisia.

        Minne ne sitä piippua panee?


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Mä en tarvi edes lääkäriä kertoon itselleni että nää on kiellettyjen listalla. ;D
        Sen verran on rajun tehoisia.

        Minne ne sitä piippua panee?

        No suuhun se menee ainaki ensimmäiseksi. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        No suuhun se menee ainaki ensimmäiseksi. :D

        Minne sen jälkeen? :P :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Minne sen jälkeen? :P :D

        Takasi taskuun.

        Kohtuus kaikessa ja ei makiaa mahan täydeltä. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Takasi taskuun.

        Kohtuus kaikessa ja ei makiaa mahan täydeltä. :D

        Niin ja sit naapuriin lainaa varapiippua. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Niin ja sit naapuriin lainaa varapiippua. :D

        No ethän sie tykänny sun naapureista. :D


    • sönkkis

      Oishan se kiva, jos ei autoa tarttis lainkaan. Mutta näillä leveleillä ei ainakaan vielä pääse esimerkiksi töihin työn vaatimiin aikoihin julkisilla. Taksilla on turhan tyyristä ajaa. :)

    • Meikä ajaa fillarilla tuiskussa ja pakkasessa. Olis rahaa ostaa auto ja kortti mutta ei yhtään kiinnosta.

      • Oon minä katsellut skoottereita netistä että jos sellaisen ostaisin.


      • Atm32 kirjoitti:

        Oon minä katsellut skoottereita netistä että jos sellaisen ostaisin.

        Eikö skootteri olisi vain laiskan vaihtoehto fillarille? Ei sillä tee sen pidempiä matkoja kuin fillarillakaan eikä kuljeta mukana sen enempää ihmisiä tai tavaroita.


      • fillarismies
        Atm32 kirjoitti:

        Oon minä katsellut skoottereita netistä että jos sellaisen ostaisin.

        No rupea vaan sitten skootterismieheksi!


    • Kuakenpush

      Näköjään tekevät nykyään uustuotantona niitä isolla eturenkaalla olevia fillareita. Menneen aikakauden tyyliä. Voisi kuvitella olevan komea näky vastaantullessa.

    • EiHomoille

      Tollaset fillari hintit ei todellakaan kelpaa.

      • mirva-

        Samaa piti itsekin kirjoittaa mutta ehditkin ensin.

        Joo, nämä himofillaroijat kortsupuku päällä typerän näköinen styroksipotta päässä on naurettavinta porukkaa mihin ulkona voi törmätä, törmälevät liikenteessä miten sattuu säännöistä välittämättä.

        Tuommosen kanssako pitäis treffailla, ei ikinä.


    • tänne1kpl

      Nimenomaan fillarimies kelpaa!

    • Äädämi1111

      Fillarimies = punavihreiden kannattaja eli hintsteri ja homo tai muuten epämies miesvittu. Varmaan myös syö kasviksia hintsteripellerillit päässä ja joogaa sekä kannattaa maahanmuuttoa ja monikulttuuria.

      • omaperäistäajattelua

        Millä kulkeva mies sinulle kelpaisi, Äädämi1111?


      • Äädämi11111
        omaperäistäajattelua kirjoitti:

        Millä kulkeva mies sinulle kelpaisi, Äädämi1111?

        Hah! Fillarihinuri tai kurppa pelaa homokortin. Osta pelle auto. Niitä on tosi halpojakin.


      • omaperäistäajattelua
        Äädämi11111 kirjoitti:

        Hah! Fillarihinuri tai kurppa pelaa homokortin. Osta pelle auto. Niitä on tosi halpojakin.

        En tiedä mihin yritit vastata, mutta et vastannut ainakaan kysymykseeni.


    • fukkinen

      Maailmanpelastajat vauhdissa taas, toivoen löydätte toisenne saatana, ei voi olla noi itserakas että pitää tunkea itsenä joka paikkaan. ota vielä joka varpaasta kuva ja tunge ne pinnojen väliin eri käyttäjätunnuksilla kuvineen.

    • Minä olin fillari miehen kanssa, olen vieläkin ja ollaan mietitty auton sijaan sähköpyörää koska helpompi korjata ja tuon mies osaa.

      • eimullamuuta-

        Jos noin kauan miettii niin parempi sun vaihtaa mieheen joka kulkee fillarilla.


      • eimullamuuta- kirjoitti:

        Jos noin kauan miettii niin parempi sun vaihtaa mieheen joka kulkee fillarilla.

        Oot tosi suloinen luulen ettei solmut aukea vaihtamalla.


    • tökstökspiip

      Miksei kelpais?

      Kyll nykyään saa isommat ostokset kotiinkuljetettuna, jopa suht korpeenkin. On huomattu. Silti harkitsen tässä juuri jonkun pienen"prutkun" hankintaa ihan mukavuussyistä.
      Jos työpaikka on sopivan matkan päässä niin autoa ei sinkku tarvii.

      Lähinnä ongelma voi tulla jos on kovin hihhuli ekologisuuksissaan.. Esim.on autoja vastaan, paapattaa kaikesta "valistusmielessä" ja ei hyväksyisi naisella autoa.
      Muuten pyöräilevä tapaus on vain positiivista.

    • Polkaisin äsken 13 km, aivan riittävä kuntoilun kannalta, kun polkee täysillä

    • Sad-But-true

      Fillari on halpa väline. Exää vitutt kun sen rahat ei riittäneet mihinkään, se kulki ain bussilla. fillarilla kun kulkee niin säästää tuhansia vuodessa

      • fillarismies

        Eli mieluummin fillarismies kuin linjurismies?


    • KoneinsinööriATM

      Hmmmm, kumpi on pahempi turn off tällaiselle 175 cm, hoikalle silmälasipäiselle insinöörimiehelle, töihin meno säässä kuin säässä retrofillarilla vaiko Volkswagen Golfilla ajeleminen?

      Tarkoitus olisi pikkujouluissa yrittää lähestyä fillarilla myös töihin
      tulevaa myyntiosaston sihteeriä. :)

    • Fillarimiehelle evoluutio ei tarjoa muuta kuin maastoauton rengasta, tai korkeintain tietyömaa monttua, <----ainut kolo mitä fillarimiehelle on tarjolla. Kansalliseen impotismin intohimoiset kannattaja Hyssälä, Andersson ja Pokka eivät ole vielä sanoneet viimeistä sanaa.

    • niska.ja.pää.kuin.kyrpä

      Entä kelpaako pyöräilevä kyrpä?

      "Jos on sellainen niska, jossa ei ole ollenkaan notkoa niin, että niska ja pää on vähän niin kuin yhtä pötköä, ja lisäksi on kaljuuntunut, niin sitä näyttää ihan kyrvältä. Jos on likinäköinen, niin näyttää kyrvältä, jolla on silmälasit."

    • ffdsbvcbvfvc

      Sanoisin, että kaupungissa kelpaa paremmin kuin maalla. Tosin väitän, että valtaosa naisista haluaa miehen autoilevan tai ainakin olevan valmis autoilemaan silloin kun lapset ovat pieniä.

      Riippuu siis paljon naisesta ja elämäntilanteesta. Esimerkiksi jos molemmat ovat opiskelijoita yliopistokaupungissa, niin autottomuus tuskin on ongelma.

    • Nyt kun ajattelin tätä asiaa niin olen kerännyt ihailevia katseita naisilta kun olen ajanut autoa. Sitten kun liikun kävellen tai pyörällä niin kukaan nainen ei vilkaisekaan minua päin.
      Näin henkilökohtaisesti autottomasta miehestä tulee mieleen lähinnä joku helsinkiläinen viherhippi. Ei siinä, mullakaan autoa ole kuin lainatut mutta sehän on merkityksetön asia kun mies on alimittainen.

    • Mies33vee

      Ite olen jopoilija henkeen ja vereen. En omista edes autokorttia. Huvittavaa muuten miten about 97% tuntemilleni naisille on itsestäänselvyys että miehellä on autokortti. Joskus tuli hieman munaton olo kun hiiskasin ujosti, ei mul oo. Nainen katsoi mua silleen äidillisesti ja yritti naisellisesti seivata tilanteen muiden silmissä tjtn. :D

      Kerran olin niin piukassa, etten jaksanut kertoa miten autokortiton tissiposki olenkaan, joten ajoin naisen auton minne pyysi. Kiitos aivojeni, pisin matka minkä ikinä ajoin ja olen ajanut. \o/

      • Nnnainennnn

        Se on ajokortti, ei autokortti.


    • Nnnainennnnnn

      Tos on ehkä se et jos nainen haaveilee perheestä niin sitä ei fillarilla kuljeteta.

      • pupppua

        Surullinen esimerkki nykysukupolvien avuttomuudesta.


      • Nnnainennnnnnn
        pupppua kirjoitti:

        Surullinen esimerkki nykysukupolvien avuttomuudesta.

        Ja entisaikaan 5 hengen perhe mahtu lastenvaunuineen fillariin?


      • pupppua
        Nnnainennnnnnn kirjoitti:

        Ja entisaikaan 5 hengen perhe mahtu lastenvaunuineen fillariin?

        Jos voit, kysy isovanhemmiltasi, miten selvittiin aikana, jolloin äidit ja isät eivät olleet vielä kuljettamassa lapsia autolla joka paikkaan.


    • sekä-että

      Täytyy olla fillari ja auto. Vaikka fillaroisi 99 % ajasta, täytyy olla lisäksi vaikka urheiluauto, jolla käydään heittämässä sunnuntaiajelut, jossei muuta.

    • ruma-ätmi

      Ajelen fillarilla, ajokorttia en omista. Oon mää töissä ajellut trukkei ja traktoreit ja koneita ilman kortteja, joskus oon huijannut töissä kun on kysytty korttii ja oon sanonut että on sellanen vaikkei ole.

      • Ei sitä kortilla ajella ajattelu on kohta mennyttä aikaa. Nyt tulee Feministinen puolue joka varmasti ensitöikseen vaatii suomimiehelle ajo-kortin nussimistakin varten, kaikkineen vaiheineen (liukkaan kelin ym.) ja maksaa ihan vitusti. Kerätyt varat käytetään tattikullikurdien ralliin, eli rahtaamiseen tänne.


    • Vihreän aatteen ituhippinaiset väittävät että heille kelpaisi autoa omistamaton polkupyöräilevä mies.

      Kuten arvata saattaa, suurin osa noin väittävistä naisista valehtelee.

      Etenkin miehen kallis auto osoittaa naisille että miehellä on paljon rahaa ja siitä naiset pitävät. Mies luovuottaa usein omista rahoistaan suuren osan naisen käyttöön.

      Miehen kallis auto on siis merkki naiselle siitä että voisi olla mahdollisuus päästä miehelle parisuhdehuoraksi ja elämään kokonaan tai osittain miehen rahoilla.

      • Nnnainennnnn

        Kyllä mies saa fillaroida vaikka kuinka vitusti kunhan ei mua siihen sotke.


      • Nnnainennnnn kirjoitti:

        Kyllä mies saa fillaroida vaikka kuinka vitusti kunhan ei mua siihen sotke.

        Ymmärrän sen täysin, koska olet hypergaminen huora.


      • Nnnainennnn
        super-atm kirjoitti:

        Ymmärrän sen täysin, koska olet hypergaminen huora.

        Olen itsenäinen nainen ja sallin kumppanin toteuttaa itseään tahtomallaan tavalla, vaikkapa fillaroimalla.


      • Nnnainennnn kirjoitti:

        Olen itsenäinen nainen ja sallin kumppanin toteuttaa itseään tahtomallaan tavalla, vaikkapa fillaroimalla.

        Niin varmasti! Jos "itsenäinen" nainen sanoo aisurille, että saat illalla pesää jos ajat 40:ä fillarilla seinään, niin aisurihan ajaa. Vaikka ei jaksais polkea 20:ä kovempaa.


    • 121212121212

      Eikö fillarointi ollut muotia?

      Vai onko se jo menossa ohi?

      Joka toisella vaikuttaisi olevan joku erikoispyörä.

    • sirakki

      KKyllä useemmin katseet kohtaa fillarilla kuin autolla ajaessa.
      Joskus jopa pyytävät polkemaan yhdessä tai pumppaamaan kumin täyteen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe