Tämän takia nörtit eivät saa pillua

pyytäkääpillua

53

223

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sönkkis

      Oliko tää herrasmies treffeillä jännäjennan kanssa sarjis? :)

      Jännäjenna odottaa heti melaa mekkoon ja herrasmies nörtti haluaa edetä hitaasti sarjaa katsomalla. Pitäskö nörtin pillun pyytämisen sijaan valkata joku joka viihtyy seurassa, vaikka vain sarjaa katselmassa. Eli typy, joka ei näytä tommosta norsun piipi naama sarjaa katsellessa. Kyllä ne sit joku kerta keksii, että ne viihtyy yhdessä ja voisvat tehdä ehkä jotain muutakin yhdessä, kun katsella Game of Thronesia.

      Etenee kuin sarja, jakso kerrallaan.

      • Bi-nainen

        Se on tää ongelma, jos kommunikaatio puuttuu.


    • ymmärsin_näin

      Minä ymmärsin tuon niin, että siinä irvailtiin naisten kyvyttömyydelle ehdottaa seksiä. Nainen vaan odottaa, että mies tekisi aloitteen seksiin, vaikka yhtä hyvin hän voisi tehdä sen itse.

      • sönkkis

        Sehän se pointti varmaan oli.


      • 35t5t2q

        Jaa mää taas aaattelin että siinä irvailtiin nörteille jotka on niin autisteja että eivät ymmärrä piilomerkityksiä ja ovat muutenkin aseksuaaleja joita kiinnostaa nörttijutut, scifi ja fantasia, seksiä enemmän.


      • Naisasialooser1

        Ihan kuin ATM kaverini, hän toimisi juurikin tuolla tavalla jos nainen tulisi hänen luokseen viettämään iltaa. Hän on erittäin ahkera scifi ja fantasiaharrastaja, katsoo juurikin game of thronesia, Spartacusta, narcosia, breaking badia yms. sarjoja netflikxistä ja hänellä on erittäin laaja tietopohja Marvelin ja DC comiksin supersankariuniversumista, tietää tarkkaan millä yhtiöllä on leffaoikeudet mihinkin hahmoon ja tietää myös hahmojen historian hyvin tarkkaan.


      • helgamies_

        Näin myös ymmärsin.


      • 35t5t2q kirjoitti:

        Jaa mää taas aaattelin että siinä irvailtiin nörteille jotka on niin autisteja että eivät ymmärrä piilomerkityksiä ja ovat muutenkin aseksuaaleja joita kiinnostaa nörttijutut, scifi ja fantasia, seksiä enemmän.

        Ahaa, sarjakuvan tekijän tarkoituksena oli siis irvailla nörteille. Aika ilkeä tyyppi sitten. :-/


      • miksiei_saisi

        Miksei nörttejä saisi pilkata


      • panomies-reiska
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        Ihan kuin ATM kaverini, hän toimisi juurikin tuolla tavalla jos nainen tulisi hänen luokseen viettämään iltaa. Hän on erittäin ahkera scifi ja fantasiaharrastaja, katsoo juurikin game of thronesia, Spartacusta, narcosia, breaking badia yms. sarjoja netflikxistä ja hänellä on erittäin laaja tietopohja Marvelin ja DC comiksin supersankariuniversumista, tietää tarkkaan millä yhtiöllä on leffaoikeudet mihinkin hahmoon ja tietää myös hahmojen historian hyvin tarkkaan.

        Saanko panna ATM kaveriasi perä rööriin?


      • myöhässä.olet
        panomies-reiska kirjoitti:

        Saanko panna ATM kaveriasi perä rööriin?

        NAL on varannut sen röörin jo itselleen ensijörnijän oikeudella.


      • mitävit
        myöhässä.olet kirjoitti:

        NAL on varannut sen röörin jo itselleen ensijörnijän oikeudella.

        Siis täh?


    • pankaa.nussikaa

      Juuri tuon takia ätmit ei pääse nussimaan. Naiselle pitää suunnilleen sanoa suoraan että mies haluaa nussia sitä. Itse olen monta kertaa sanonut, nainen voi ensi kieltäytyä mutta miehen on oltava sinnikäs ja näytettävä että mies haluaa naista. Mies vie ja nainen vikisee, nainen ei koskaan tee aloitetta joten miehen on hoidettava homma ja alettava suutelemaan naista joka on singnaali siihen että nainen tajuaa miehen haluavan nussia.

      • Äädämi11111

        Voi vittu, että tämäkin on pitänyt tehdä vaikeaksi. Kaikkia noita saatanan typeriä rituaaleja vaaditaan ennen kuin pääsee työntämään kyrvän vittuun ja ruikkimaan spermat. Vittu kun ei vaan jaksa!


      • taidatolla
        Äädämi11111 kirjoitti:

        Voi vittu, että tämäkin on pitänyt tehdä vaikeaksi. Kaikkia noita saatanan typeriä rituaaleja vaaditaan ennen kuin pääsee työntämään kyrvän vittuun ja ruikkimaan spermat. Vittu kun ei vaan jaksa!

        Oletko autisti?


      • ÄtmiydenIlosanomaa
        Äädämi11111 kirjoitti:

        Voi vittu, että tämäkin on pitänyt tehdä vaikeaksi. Kaikkia noita saatanan typeriä rituaaleja vaaditaan ennen kuin pääsee työntämään kyrvän vittuun ja ruikkimaan spermat. Vittu kun ei vaan jaksa!

        Vuosikymmenet vierii ja naiset hymyilee, punehtuu ja sekoaa sanoissaan ja minä vain kyselen säästä, vaikka pitäisi ymmärtää sanoa, että nyt mennään makuuhuoneen puolelle.


    • enymmärtänyt

      Tyhmä sarjis

    • Mahtaa siinä nainen pettyä, kun ensin luvataan Netflixiä ja sitten katsotaankin Game of Thronesia HBO:lta.

      • luutko.olevasi.nokkela

        Saivartelua!


      • luutko.olevasi.nokkela kirjoitti:

        Saivartelua!

        Hirnee kiukku. :-/


      • Tykkään molemmista😂


    • koodin.purkua

      Nykyään "netflix ja chillaa" on kiertoilmaus seksille.
      Nörtti ei vaan tainnut tätä tietää.

    • Yksikään nainen ei lähde lyhyen miehen luokse kattoon vitunflixii tai vitunchillailee.

      • saanut_pätkä

        Oletko varma? Kyllä muuten lähtee


      • lyhytnainen

        Kyl mä vaan oon lähtenyt. Useinkin. Mutta siitä seksistä on kyllä eksplisiittisesti sovittu etukäteen.


    • Naisasialooser1

      Tuo oli sarjakuvaa sinisen pillerin satumaasta. Jos ei panettava mies kuten tuo nörtti pyytää naista luokseen tsillaamaan ja katsomaan netflixiä niin nainen menee sinne tsillaamaan ja katsomaan netfliksiä, ei mitään muuta, sama jos hän menisi veljensä luoksi.

      • no.miten.tietäisittekään

        Et sinäkään ymmärtänyt.
        Miksi daami olisi laittanut seksipöksyt, jos ei odottaisi seksiä?
        Netflixx ja chillausta = seksiä.
        Tämähän on ihan yleisesti tiedossa oleva synonyymi/kiertoilmaus.
        Taitaa sarjiksen nörde olla tältä palstalta, kummatkaan ei hiffaa.


      • liian_vanhako

      • liian_vanhako kirjoitti:

        En näköjään ymmärrä nuorisokieltä

        Tuo on somekieltä, jota ymmärtävät vain somessa roikkuvat turhakkeet.


      • siis_me_myös

        Emmekö mekin nyt roiku somessa?


      • aika.kalkkista
        HC-ätmel kirjoitti:

        Tuo on somekieltä, jota ymmärtävät vain somessa roikkuvat turhakkeet.

        Jos viiskybäsetkin ymmärtää.
        Pitäiskö pikkasen laajentaa elinpiiriä...


      • aika.kalkkista kirjoitti:

        Jos viiskybäsetkin ymmärtää.
        Pitäiskö pikkasen laajentaa elinpiiriä...

        Olisi äärimmäisen noloa olla someturhake vielä viisikymppisenäkin.


      • aika.kalkkista
        HC-ätmel kirjoitti:

        Olisi äärimmäisen noloa olla someturhake vielä viisikymppisenäkin.

        Otan osaa, on varmasti noloa olla turhake yhtään minkään ikäisenä.
        Vai mitä susta tykätään?


      • Paljastuit
        HC-ätmel kirjoitti:

        Tuo on somekieltä, jota ymmärtävät vain somessa roikkuvat turhakkeet.

        Netflix ja chill on tunnettu sanonta myös normaalielämässä.

        Sinä elät vain somessa.


      • HC-ätmel
        Paljastuit kirjoitti:

        Netflix ja chill on tunnettu sanonta myös normaalielämässä.

        Sinä elät vain somessa.

        Siltä se siellä somekuplassa varmasti tuntuukin. :-I


    • totuus_tämä

      Nörtit eivät saa, koska naiset eivät anna pillua nörteille. Siinäpä se.

      • nörttinaisetantaa

        Paitsi, että nörttinaiset antaa


      • 121212121212
        nörttinaisetantaa kirjoitti:

        Paitsi, että nörttinaiset antaa

        Ei muuten anna.

        Ellei nörtti tarkoita komeaa, tatuoitua partajehua joka soittaa hevibändissä, käy rokkikapakassa ja sen lisäksi harrastaa nörttijuttuja.

        Oikeat nörtit jää ilman.


      • Bi-nainen
        121212121212 kirjoitti:

        Ei muuten anna.

        Ellei nörtti tarkoita komeaa, tatuoitua partajehua joka soittaa hevibändissä, käy rokkikapakassa ja sen lisäksi harrastaa nörttijuttuja.

        Oikeat nörtit jää ilman.

        Vitut jää. Mä panen vaan nörttejä (miehissä ainakin).

        Mikä ei tietenkään tarkoita, että kaikki nörtit sais, koska tarjontaa riittää. Mut voi olla esim. hintelä ja pieni ja silti saa.


      • 164cm
        Bi-nainen kirjoitti:

        Vitut jää. Mä panen vaan nörttejä (miehissä ainakin).

        Mikä ei tietenkään tarkoita, että kaikki nörtit sais, koska tarjontaa riittää. Mut voi olla esim. hintelä ja pieni ja silti saa.

        En usko sinua. Itse olen pieni ja hintelä mies enkä ole koskaan saanut


    • nihhhhhhhhhhh

      Kuva ei ole realistinen. KTN ei koskaan lähtisi treffeille ATM:n kanssa, saati suostuisi harrastamaan sellaisen kanssa seksiä.

      • Jotain realismin puutteesta kertoo jo se, että tekijä luulee GoT:n olevan Netflixissä.


    • nörttimies

      Olen nörtti ja silti saan

    • 121212121212

      Tämä sarjis kyllä ilmentää rohkeiden, itsenäisten ja tasa-arvoisten nykynaisten asenteita.

      Nainen hoiti osansa vihjailemalla varovaisesti, mutta mies ei hoitanut omaansa tekemällä rohkeaa aloitetta.

      • pitääollamies

        Nainen haluaa, että mies on mies


    • Oikeastaan tuo on kolmeen paneeliin ahdettu romanttinen komedia. Niissähän mies on aina joku hönö, johon Hollywoodin versio "tavisnaisesta" rakastuu. Naiset tykkäävät romanttisista komedioista, koska niissä esiintyy se "joku toinen", joka esiintyy myös naisten jutussa, jossa "joku toinen saa susta hyvän miehen".

      Tuollaisia sarjiksia fanittavilla naisilla on kotonaan se väkivaltainen kriminaaliähkijä, mutta he ylläpitävät fiktiotaan naisten yleensä järkevistä miesvalinnoista tällaisen yhdessä jaetun mytologian kautta.

      • Naisasialooser1

        Hyvä pointti! Romanttisissa komedioissa nainen rakastuu hönöön nörttiin, mutta sellaista tapahtuu vain Hollywoodin saduissa.


    • nörtissä.ei.ole.seksiä

      Miksi nörtin pitäisi saada pillua?

      • Naisasialooser1

        Siksi koska tämä haluaa, muuten nörtti saattaa tappaa ihmisiä. eikä niissä naisissa ole seksiä yhtään sen enempää eli ei nörtti itseään tasokkaampaa vaadi ellei sitten huippumallia halua.


      • oletko_paska
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        Siksi koska tämä haluaa, muuten nörtti saattaa tappaa ihmisiä. eikä niissä naisissa ole seksiä yhtään sen enempää eli ei nörtti itseään tasokkaampaa vaadi ellei sitten huippumallia halua.

        Normaali ihminen ei tapa muita. Vain paska tappaa


    • luonnonlaki

      Miksi niiden pitäisi saada?

      • siksipitää

        Nörtti on pillunsa ansainnut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe