Haha! Määmy

ruokahalut

ilmoitti omakehukomppaajallensa stellalle, että tankotanssii ukkonsa nähden :) Kuvailkaa kuvin tai sanoin, millaisia mielikuvia se tapahtuma teissä herättää.

54

118

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymysrunoilija

      Missä hän niin sanoi?

      • kestääkö.tanko

        "kuka palstalainen on rakentanut kodin sydämesi sopukoihin".. siis tämä satametriä pitkä itsekehu-ketju. Stella kyselee, bimbo/määmy innokkaana vastaa. Huvittavaa luettavaa.


      • kysymysrunoilija
        kestääkö.tanko kirjoitti:

        "kuka palstalainen on rakentanut kodin sydämesi sopukoihin".. siis tämä satametriä pitkä itsekehu-ketju. Stella kyselee, bimbo/määmy innokkaana vastaa. Huvittavaa luettavaa.

        Aha, lycka till. ps onks Viljoo näkynyt?* Itseasiassa kysyn siksi, kun Viljo varasti kossupulloni


      • Tuossa suora lainaus ja vastaus kysymykseen:

        "Iha perustankotanssii puolest kunnon, puolisollein joskus tanssii erottist esitän."

        Entäs sitten. Minusta se tuohon asti on ihan uskottavaa tekstiä. Ainoastaan olen vähän epäillyt onko sillä mustan vyön 1 asteen dan karatessa, mutta sekin voi pitää paikkansa, sillä ei kyseessä ole teinityttö vaan nainen. Toisen asteen danin suorittaneesta tiedän yhden 20-vuotiaankin. Minä tykkään hänen kanssaan keskustella. Vaikka olisi feikki niin kivoja tarinoita hän kertoo minulle! Tähän asti olen pitänyt ihan aitona henkilönä, sillä mikään ei varmasti sodi sitä vastaan, että kyseessä olisi keskitty henkilö. Minun sydämeeni hän on rakentanut paikan niin kuin ilmeisesti tankotanssin kohteen puolison sydämeen! :D


      • kurssirunoilija
        STELLA92 kirjoitti:

        Tuossa suora lainaus ja vastaus kysymykseen:

        "Iha perustankotanssii puolest kunnon, puolisollein joskus tanssii erottist esitän."

        Entäs sitten. Minusta se tuohon asti on ihan uskottavaa tekstiä. Ainoastaan olen vähän epäillyt onko sillä mustan vyön 1 asteen dan karatessa, mutta sekin voi pitää paikkansa, sillä ei kyseessä ole teinityttö vaan nainen. Toisen asteen danin suorittaneesta tiedän yhden 20-vuotiaankin. Minä tykkään hänen kanssaan keskustella. Vaikka olisi feikki niin kivoja tarinoita hän kertoo minulle! Tähän asti olen pitänyt ihan aitona henkilönä, sillä mikään ei varmasti sodi sitä vastaan, että kyseessä olisi keskitty henkilö. Minun sydämeeni hän on rakentanut paikan niin kuin ilmeisesti tankotanssin kohteen puolison sydämeen! :D

        Joskus kävin karaten esittelyssä Kirkkonummella. Näytöksen jälkeen kertoi Helsingissä mustan vyön hankinta vuodessa, Kirkkonummella pidempään, koska kurssi oli kerran tai kaksi viikossa.
        En kuitenkaan kiinnostunut, 22 kaliberinen pistooli ajaa saman asian tehokkaammin


      • kurssirunoilija kirjoitti:

        Joskus kävin karaten esittelyssä Kirkkonummella. Näytöksen jälkeen kertoi Helsingissä mustan vyön hankinta vuodessa, Kirkkonummella pidempään, koska kurssi oli kerran tai kaksi viikossa.
        En kuitenkaan kiinnostunut, 22 kaliberinen pistooli ajaa saman asian tehokkaammin

        Taasko se runontaja on ollut pistoolinsa kanssa pelottelemassa ihmisiä?


      • pellerunoilija
        elisakettu kirjoitti:

        Taasko se runontaja on ollut pistoolinsa kanssa pelottelemassa ihmisiä?

        Pellenaamari puuttuu, mutta moottorisaha on.


      • pellerunoilija kirjoitti:

        Pellenaamari puuttuu, mutta moottorisaha on.

        Mullakin on moottorisaha. Pari peruukkiakin löytyy. Ai niin ja vaaleanpunainen possunaamari. Näyttää psykopaatilta sellaisenaankin.


      • pellerunoilija
        elisakettu kirjoitti:

        Mullakin on moottorisaha. Pari peruukkiakin löytyy. Ai niin ja vaaleanpunainen possunaamari. Näyttää psykopaatilta sellaisenaankin.

        Minullakin joskus ollut possunaamari, kuuluin silloin S.I.K.A. kerhoon


      • 2dan
        kurssirunoilija kirjoitti:

        Joskus kävin karaten esittelyssä Kirkkonummella. Näytöksen jälkeen kertoi Helsingissä mustan vyön hankinta vuodessa, Kirkkonummella pidempään, koska kurssi oli kerran tai kaksi viikossa.
        En kuitenkaan kiinnostunut, 22 kaliberinen pistooli ajaa saman asian tehokkaammin

        Heehheee karaten kirjekurssilainen toope

        Sun kaxkakkosen veto stoppis jo koteloon

        Ja sen piippu sun omaan kakkoseen


      • pellerunoilija kirjoitti:

        Minullakin joskus ollut possunaamari, kuuluin silloin S.I.K.A. kerhoon

        Sellaiset ikuiset keppostelevat aikuiset -kerho?


      • elisakettu kirjoitti:

        Mullakin on moottorisaha. Pari peruukkiakin löytyy. Ai niin ja vaaleanpunainen possunaamari. Näyttää psykopaatilta sellaisenaankin.

        No kun sulla Elisakettu on nyt moottorisaha niin joko olet myös suorittanut sen moottorisaha ajokortin, kun sirä kesällä niin puolustit.


      • hullu_ukko kirjoitti:

        No kun sulla Elisakettu on nyt moottorisaha niin joko olet myös suorittanut sen moottorisaha ajokortin, kun sirä kesällä niin puolustit.

        Puolustinko korttia? Vai jotain muuta?

        Mutta kun kysyit niin ei ole. Ei tässä mitään korttia ehdi suorittamaan. Kai sitä ensiapu- ja työturvallisuuskortillakin pärjää :)


      • Pärjääpä hyvinkin.


      • pellerunoilija
        elisakettu kirjoitti:

        Sellaiset ikuiset keppostelevat aikuiset -kerho?

        m joo, kunnes tulin kaapista ja julistauduin pessimistiksi


      • pellerunoilija
        pellerunoilija kirjoitti:

        m joo, kunnes tulin kaapista ja julistauduin pessimistiksi

        Olin siis pitkään kaappipessimisti


      • pellerunoilija kirjoitti:

        m joo, kunnes tulin kaapista ja julistauduin pessimistiksi

        Teit niin tai näin, arvelit ettei kukaan säiky sua kuitenkaan?


      • pellerunoilija
        elisakettu kirjoitti:

        Teit niin tai näin, arvelit ettei kukaan säiky sua kuitenkaan?

        Noin kävi. Tähän entiseen nurkkaan kirjoittamaan. Tietokone on siinä kohtaa, missä ennen oli seinä


      • Anslmus

        Onpa mämmy ketterä ilman Levoziinja.

        Btw. Näin Ruunann assalla toivorikkaana kysymässä poliisilta

        Josko se kossupottu olisi löytynyt?

        Ei ollut, mutta kassialma, jonka sen löytyi...........mmiesten vessasta


      • saunalenkki

        Määmy näyttää hoikistuneen, mutta myös notkealta. Joka tapauksessa hirveää katsella :)


      • kossurunoilija
        Anslmus kirjoitti:

        Onpa mämmy ketterä ilman Levoziinja.

        Btw. Näin Ruunann assalla toivorikkaana kysymässä poliisilta

        Josko se kossupottu olisi löytynyt?

        Ei ollut, mutta kassialma, jonka sen löytyi...........mmiesten vessasta

        Kossupullo löytyi pakastimesta, väärä hälytys.


    • pilvessä.on

      Siinä on hurja lääkitys. Jos minä oisin puoliakaan tehny mitä määmy väittää tekeneensä, olisin jossain ihan muualla kuin suoli24miehen.jorinoissa

      • Huviksein palstal täl käyn. Minsa tänne/tuonne, konkkaa tee e.


    • Minusta se herättää vain myönteisiä ajatuksia. On hienoa, että joku on kiinnostunut puuhastelemaan puolisonsakin kanssa erilaisista tekemisistä ja vielä ilkeää kertoakin niistä. Toisin kuin ne muutamat, jotka eivät muuta osaa tai kykene kuin vittuilemaan jokaikiselle vastaantulijalle jotka hiemankin herättävät positiivisia elämyksiä. Mutta tuollaistahan se on niillä, joilla ei sitä murua ole, joille tanssia tai joka tanssisi heidän iloksensa. Ja vaikka joskus olisi ollutkin, ovat hipsineet tiehensä moisten ankeuttajien luota.

      • puklaan

        Missä oma murusi, hairyhand :)


      • puklaan kirjoitti:

        Missä oma murusi, hairyhand :)

        Tallessa, toveri-hyvä, ole huoleti :)


      • Kiitos hyvästä puolustamisesta! :D Olikin aika sanoa noille negatiivisesti täällä kirjoittaville, että he eivät ole kivoja aina juttuineen!

        Mistä elisakettu nimi? :)


      • Tartuntatautiensairaala

        Positiivista ei Stellassa itsesssään on vain HIV testin tulo


      • Tartuntatautiensairaala kirjoitti:

        Positiivista ei Stellassa itsesssään on vain HIV testin tulo

        Vai niin ja sinä olet täällä positiivisen kirjoittamisen airue?


      • STELLA92 kirjoitti:

        Kiitos hyvästä puolustamisesta! :D Olikin aika sanoa noille negatiivisesti täällä kirjoittaville, että he eivät ole kivoja aina juttuineen!

        Mistä elisakettu nimi? :)

        No eiväthän ne aina kivoja ole. Mutta noi pojat vain tykkää määmystä. Eivät sitä muulla tavoin ilkeä ilmaista.

        elisakettu = elisa kettunen

        (kerrottakoon nyt sinullekin selvyyden vuoksi kun sen jo suurin osaa tietänee: se on feikki. Ettei tule sotketuksi muihin samannimisiin)

        Piti vain jonkinlainen nimi keksiä nopeasti. Kettuuntuminen on tullut niin noin kuin bonuksena matkan varrella :)


      • STELLA92 kirjoitti:

        Kiitos hyvästä puolustamisesta! :D Olikin aika sanoa noille negatiivisesti täällä kirjoittaville, että he eivät ole kivoja aina juttuineen!

        Mistä elisakettu nimi? :)

        No eiväthän ne aina kivoja ole. Mutta noi pojat vain tykkää määmystä. Eivät sitä muulla tavoin ilkeä ilmaista.

        elisakettu = elisa kettunen

        (kerrottakoon nyt sinullekin selvyyden vuoksi kun sen jo suurin osaa tietänee: se on feikki. Ettei tule sotketuksi muihin samannimisiin)

        Piti vain jonkinlainen nimi keksiä nopeasti. Kettuuntuminen on tullut niin noin kuin bonuksena matkan varrella :)


      • elisakettu kirjoitti:

        No eiväthän ne aina kivoja ole. Mutta noi pojat vain tykkää määmystä. Eivät sitä muulla tavoin ilkeä ilmaista.

        elisakettu = elisa kettunen

        (kerrottakoon nyt sinullekin selvyyden vuoksi kun sen jo suurin osaa tietänee: se on feikki. Ettei tule sotketuksi muihin samannimisiin)

        Piti vain jonkinlainen nimi keksiä nopeasti. Kettuuntuminen on tullut niin noin kuin bonuksena matkan varrella :)

        Mitenkä viestisi tuli kahteen kertaan identisenä tänne?

        Nimestäsi päättelin, että olet ehkä joku Elisa, joka on myös kettutyttö, eläinaktiivi. Toisaalta minulla kävi joku poika/nainen saattaisi surffata Elisa-firman nettiliittymällä ja on lisännyt nimen lisäksi "kettu" sanan kuvatakseen sitä, että on viekas kirjoittaja Elisan nettiverkossa. Kaikkea se ihminen mielessään keksii. Muuten tosi kiva nimi Sinulla! :)

        "No eiväthän ne aina kivoja ole. Mutta noi pojat vain tykkää määmystä. Eivät sitä muulla tavoin ilkeä ilmaista."

        Kummasti ne ilmaisee sen tykkäämisen. Tulee mieleen ala-asteen pojat, jotka vetävät koulunpihalla tyttöjä hiussaparoista. Ei kylläkään tee mieli sanoa, että pojat ovat poikia, kun ne vähän tuntuvat keskenkasvuisilta. Ehkä osa niistä on yläasteelta? ;)

        Kiitos nimen selvennyksestä ja mielipiteistä "määmyn" puolesta! :)


    • Minusta se herättää vain myönteisiä ajatuksia. On hienoa, että joku on kiinnostunut puuhastelemaan puolisonsakin kanssa erilaisista tekemisistä ja vielä ilkeää kertoakin niistä. Toisin kuin ne muutamat, jotka eivät muuta osaa tai kykene kuin vittuilemaan jokaikiselle vastaantulijalle jotka hiemankin herättävät positiivisia elämyksiä. Mutta tuollaistahan se on niillä, joilla ei sitä murua ole, joille tanssia tai joka tanssisi heidän iloksensa. Ja vaikka joskus olisi ollutkin, ovat hipsineet tiehensä moisten ankeuttajien luota.

      • diapami

        Kiva on kyllä kun kertoo pienen asiansa tälle koko suoli24:n pahimmalle trash palstalle kerran, mutta se että avautuu ihan tuplana, tarvitsee jo lääkitystä.


      • diapami kirjoitti:

        Kiva on kyllä kun kertoo pienen asiansa tälle koko suoli24:n pahimmalle trash palstalle kerran, mutta se että avautuu ihan tuplana, tarvitsee jo lääkitystä.

        Osalle tämän palstan väelle ei näytä kertauksenkaan kanssa menevän perille.


      • heimoglobiini
        elisakettu kirjoitti:

        Osalle tämän palstan väelle ei näytä kertauksenkaan kanssa menevän perille.

        Joo, tottahan sekin.

        Vaan miksi pitäisi edes mennä?


      • rami.räikkönen
        elisakettu kirjoitti:

        Osalle tämän palstan väelle ei näytä kertauksenkaan kanssa menevän perille.

        Sinä olet se sama myrkynkylväjä kuin viimeks pari viikkoo sit ;) Oli kaiken näköistä kettujutua, yleensäkin sama tyyli kuin exälläni, ollaa varmuuden vuoksi eri mieltä :D


      • heimoglobiini kirjoitti:

        Joo, tottahan sekin.

        Vaan miksi pitäisi edes mennä?

        No silloin ei luulisi olevan kiinnostusta niin vaatimattomiin asioihin kuin tuplaviesteihin.

        Toi on muuten jännä ilmiö. Suuret oikeasti ihmisiin vaikuttavat asiat sivuutetaan olan kohautuksella ja sitten takerrutaan joihinkin epäolennaisuuksiin, joilla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä. Teoreettisena sivupohdintana tekisi mieleni kysyä mistähän sekin mahtaa johtua?


      • rami.räikkönen kirjoitti:

        Sinä olet se sama myrkynkylväjä kuin viimeks pari viikkoo sit ;) Oli kaiken näköistä kettujutua, yleensäkin sama tyyli kuin exälläni, ollaa varmuuden vuoksi eri mieltä :D

        Minun kanssani kannattaa ehdottomasti olla eri mieltä. Kuulen mielelläni perusteluja eri näkökantoihin, kun ne ovat argumentoitu huolellisesti.

        Vastavuoroisesti voisin sanoa, etten kylvä myrkkyä. Tarjoilen toki sitäkin heille, jotka itse niitä väen vängällä haluavat, mutta vastaanottaminen on ihan oma valinta.


      • Yböskä

        Ellunketku on syäny jo mun kaik ketunmyrkyt

        Ja lihoo vaan


      • Yböskä kirjoitti:

        Ellunketku on syäny jo mun kaik ketunmyrkyt

        Ja lihoo vaan

        Jep. Eihän kaikki myrkyt tapa, vaan vahvistaa.


      • siinä.virheesi
        elisakettu kirjoitti:

        Minun kanssani kannattaa ehdottomasti olla eri mieltä. Kuulen mielelläni perusteluja eri näkökantoihin, kun ne ovat argumentoitu huolellisesti.

        Vastavuoroisesti voisin sanoa, etten kylvä myrkkyä. Tarjoilen toki sitäkin heille, jotka itse niitä väen vängällä haluavat, mutta vastaanottaminen on ihan oma valinta.

        Sinä sanot että kuuntelet perusteluja, ja sinä sanot että et kylvä myrkkyä. Älä yritä olla joku erityinen profiili täällä, puhu asioista, älä selitä mitä itse olet tai et ole. Meitä ei kiinnosta "elisakettu" nimimerkki.


      • siinä.virheesi kirjoitti:

        Sinä sanot että kuuntelet perusteluja, ja sinä sanot että et kylvä myrkkyä. Älä yritä olla joku erityinen profiili täällä, puhu asioista, älä selitä mitä itse olet tai et ole. Meitä ei kiinnosta "elisakettu" nimimerkki.

        Ihan pikkuriikiisen haiskahti siltä, kuin nimimerkkiäni kohtaan olisi kommentoitu, että olen myrkyn kylväjä. Ehkä siinä sitten puhuttin yleisesti vain säästä. Joo, lokakuu on minunkin mielestäni myrkynkylväjä. Tulee erehdyttävästi tuleva talvi mieleen.


      • pekkarisenmara
        elisakettu kirjoitti:

        Ihan pikkuriikiisen haiskahti siltä, kuin nimimerkkiäni kohtaan olisi kommentoitu, että olen myrkyn kylväjä. Ehkä siinä sitten puhuttin yleisesti vain säästä. Joo, lokakuu on minunkin mielestäni myrkynkylväjä. Tulee erehdyttävästi tuleva talvi mieleen.

        Tulee mieleen talvi kyllä, mutta elisaketut ei sen kummemin. Sovitaanko että sinä olet puska. Et edes yritä olla mitään muuta. Sinun kanssa voi keskustella olematta mikään elisakettu. Varsinkaan tällä vammasella paltalla ei kannata yrittää olla mitään erikoista. Ehkä se oli jotain viisi kuusi vuotta sitten.


      • pekkarisenmara kirjoitti:

        Tulee mieleen talvi kyllä, mutta elisaketut ei sen kummemin. Sovitaanko että sinä olet puska. Et edes yritä olla mitään muuta. Sinun kanssa voi keskustella olematta mikään elisakettu. Varsinkaan tällä vammasella paltalla ei kannata yrittää olla mitään erikoista. Ehkä se oli jotain viisi kuusi vuotta sitten.

        Ei kenenkään toisen tarvitsekaan olla mikään elisakettu. Riittää kun minä olen.

        Palstan habitukseen nyt ei voi mikään muu kuin itse auttaa. Jos sitä halua ei ole, niin turha on vinkua olemattoman perään. Sehänon kuin valmiin aterian perään kailottaisi.


      • haimakainen.mikko
        elisakettu kirjoitti:

        Ei kenenkään toisen tarvitsekaan olla mikään elisakettu. Riittää kun minä olen.

        Palstan habitukseen nyt ei voi mikään muu kuin itse auttaa. Jos sitä halua ei ole, niin turha on vinkua olemattoman perään. Sehänon kuin valmiin aterian perään kailottaisi.

        Sovitaan että ymmärsin. Mutta mites ketut? Sopiiko ne pitää teljettyinä häkeissä, entäs usassa, jossa saa pitää erityisiä villieläimiä lemmikkeinä, btw jonka viteon näytin sulle. Itse rakastan villieläimiä kotieläiminä, orava ois kiva.


      • haimakainen.mikko kirjoitti:

        Sovitaan että ymmärsin. Mutta mites ketut? Sopiiko ne pitää teljettyinä häkeissä, entäs usassa, jossa saa pitää erityisiä villieläimiä lemmikkeinä, btw jonka viteon näytin sulle. Itse rakastan villieläimiä kotieläiminä, orava ois kiva.

        Kas kun ei majava.

        No, mun näkemykseni lienee tullut tiettäväksi. En erityisemmin arvosta minkään eläinlajin vangitsemista. Jos sillä on jotkut muut kuten järkevät perusteet kuin yleinen ihmisen hyväksikäyttö ja oman edun tavoittelu, niin asiaa voi pitää toteuttamisen arvoisena.

        Eläinlajeista ihmisen vangitseminen taas ei kuulu tuohon kategoriaan. Lajin älykkyys riittää vahingoittamaan itseään tai toisia sillä asteella, joka ei ihmisen laissa ole hyväksyttävää, joten vangitseminen on joskus perusteltua. Sairaan eläimen laita samoin. Jos se on vahingoksi lajilleen tai ympäristölleen, niin useimpien lajien säilymisen kannalta on viisainta sulkea sairas yksilö pois.


      • himmmmmler
        elisakettu kirjoitti:

        Kas kun ei majava.

        No, mun näkemykseni lienee tullut tiettäväksi. En erityisemmin arvosta minkään eläinlajin vangitsemista. Jos sillä on jotkut muut kuten järkevät perusteet kuin yleinen ihmisen hyväksikäyttö ja oman edun tavoittelu, niin asiaa voi pitää toteuttamisen arvoisena.

        Eläinlajeista ihmisen vangitseminen taas ei kuulu tuohon kategoriaan. Lajin älykkyys riittää vahingoittamaan itseään tai toisia sillä asteella, joka ei ihmisen laissa ole hyväksyttävää, joten vangitseminen on joskus perusteltua. Sairaan eläimen laita samoin. Jos se on vahingoksi lajilleen tai ympäristölleen, niin useimpien lajien säilymisen kannalta on viisainta sulkea sairas yksilö pois.

        Sinä sen sanoit. Eiköhän meistä jokainen puolen yön aikaan tämmöiselle kurapalstalle kirjoittavista ole vaarana ympäristölleen.

        Haha. Mutta kyllä mää haluaisin jonkun oselotti-kissan jos sais... perus kissa ja koiruus ovat aika tylsiä.


      • himmmmmler kirjoitti:

        Sinä sen sanoit. Eiköhän meistä jokainen puolen yön aikaan tämmöiselle kurapalstalle kirjoittavista ole vaarana ympäristölleen.

        Haha. Mutta kyllä mää haluaisin jonkun oselotti-kissan jos sais... perus kissa ja koiruus ovat aika tylsiä.

        Kieltämättä susta voisi tulla mieleen että olet erikoisuuden tavoittelija. Ja ehkä haluat olla yksinomistaja. Mutta kun siinäkään teoriassa ei ole oikein järkeä.

        Keräilyharrastuksen suhteen voisi olla. Arvioipas, kuinka moni palstakirjoittaja on keräilyharrastaja ja miksi?


      • himmmmmler kirjoitti:

        Sinä sen sanoit. Eiköhän meistä jokainen puolen yön aikaan tämmöiselle kurapalstalle kirjoittavista ole vaarana ympäristölleen.

        Haha. Mutta kyllä mää haluaisin jonkun oselotti-kissan jos sais... perus kissa ja koiruus ovat aika tylsiä.

        Kieltämättä susta voisi tulla mieleen että olet erikoisuuden tavoittelija. Ja ehkä haluat olla yksinomistaja. Mutta kun siinäkään teoriassa ei ole oikein järkeä.

        Keräilyharrastuksen suhteen voisi olla. Arvioipas, kuinka moni palstakirjoittaja on keräilyharrastaja ja miksi?


      • amininidi
        elisakettu kirjoitti:

        Kieltämättä susta voisi tulla mieleen että olet erikoisuuden tavoittelija. Ja ehkä haluat olla yksinomistaja. Mutta kun siinäkään teoriassa ei ole oikein järkeä.

        Keräilyharrastuksen suhteen voisi olla. Arvioipas, kuinka moni palstakirjoittaja on keräilyharrastaja ja miksi?

        Miksi siinä teoriassasi ei olisi mitään järkeä?

        Kysyn tätä ennen kuin alan arvioimaan ketään sinulle tai minulle vierasta markoa/markettaa.


      • Foxtrotanzzy
        elisakettu kirjoitti:

        Kieltämättä susta voisi tulla mieleen että olet erikoisuuden tavoittelija. Ja ehkä haluat olla yksinomistaja. Mutta kun siinäkään teoriassa ei ole oikein järkeä.

        Keräilyharrastuksen suhteen voisi olla. Arvioipas, kuinka moni palstakirjoittaja on keräilyharrastaja ja miksi?

        Minua kauppreissuill seuraava sitikettubitch luuleee


        Minua isäxi t ai vähintään huoltajaxi.................

        Onx ketuilla jokin pentujenvalvoja, joka ulosmittaa tilin?

        Meinaan, että jos otan sen ketunpennun hoivaani....

        Pitääx ottaa myös Ellukin muonavahvuuteeni?


    • komppirunoilija

      Eihän se määmyn vika ole, jos stella tenttaa määmyä ja yrittää edelleen selvittää kuka artisti määmy on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe