Raskaana vai valeraskaana?

fiillikepregnent

Kirjoitan lähinnä mielenrauhani vuoksi, hieman purkaakseni. Jos jollain on kokemuksia vastaavasta, mielelläni ottaisin tukea vastaan...

En ole juurikaan seurustellut elämäni aikana. Enkä ole harrastanut kuin kahdesti yhden yön jutun tähän kolmenkympin ikävuoteen mennessä. Toinen näistä kerroista tapahtui 2.10. Mies oli puolituttu ja päädyimme harrastamaan seksiä. Hän ei ollutkaan niin herrasmies kuin mitä päällisin puolin antaa olettaa. Hän tuli sisääni paljaalla, vaikken antanut lupaa ja olin sanonut, että en käytä mitään ehkäisyä, enkä halua tauteja. No hän otti kortsun käyttöön saarnattuani. Tästä seurasi tietysti paniikki, mitä lie tauteja olen häneltä saanut, kun näytti niin mieltyneen paljaalla vetelyyn, ettei sen riskit näyttäneet kiinnostavan ja voi olla, että en ole ainoa, joka hänen "uhrikseen" joutunut. Nyt sitten panikoin olenko raskaana. Tautien osalta tehty mikä tehty ja testeihin aika varattuna.

Osaako joku auttaa laskemaan, onko mitään mahdollisuutta siihen, että olisin raskaana? Ovulaatiolaskurit eivät tilanteessani auta, kun minulla ei ole säännöllistä kiertoa. Keväällä kiertoni oli noin 30 päivää, kesällä 20 ja edellisten kuukautisten välissä oli 41 päivää. Näiden kuukautisten alkamisesta yhdyntä ajoittui 11 päivän päähän. Ostin raskaustestin, joka näytti negtiivista eilen. Mutta voisinko silti olla raskaana? Oireitani ovat reilun viikon olleet (eli jo heti pari viikkoa yhdynnästä) rintojen, erityisesti nännien kipu, alavatsan viiltely, pahoinvointi, joka johtanut kerran oksentamiseen, huomattava ärtyneisyys ja unettomuus. Voiko tämä olla asiasta stressaamisesta johtuvaa valeraskautta vai olenko raskaana? Ei kai voi olla niin huonoa tuuria, että kun harrastan seksiä kerran parissa vuodessa, tulen siitä raskaaksi? Eikä mies edes lauennut sisääni, joten olisin tullut raskaaksi touhutipoista.

Ja joku kuitenkin miettii, miksi jatkoin seksiä noin röyhkeän käytöksen jälkeen: minua panetti, mutta toista kertaa ei heru, niin pahaa panetusta ei voi tulla.

1

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olehuoleti

      Testi näyttäisi jo positiivista jos olisit raskaana. Touhutipoista raskaaksi tuleminen on aika kiistelty aihe, jotkut tutkimukset väittää että touhutipoissa ei ole siittiöitä ja että jos ns.touhutipoista tulee raskaaksi niin se onkin oikeata spermaa mitä sieltä hepistä tulee, ts. Touhutippa ja sperma tulee eripaikoista. Jotkut taas väittää ett touhutipat on nimenomaan spermaa.

      Mutta siis oli miten tahansa, niin tee vielä uusi testi vaikka parin päivän päästä ja sen jälkeen voit uskoa tulokseen. Klamydia tarttuu helposti, toivotaan parasta että säästyt ikäviltä taudeilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe