Pitäisi löytää pehmeät leveälestiset

jaanamew

hyvät kengät seuraavaksi, oletkos löytänyt jalalle hyvät kävellä kengät, mitkä?

17

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina-varma-valinta

      Janitat, suomalaiset kengät suomalaiseen jalkaan

      • kookop

        valmistetaan virossa luulisin


      • jaa-luulisit
        kookop kirjoitti:

        valmistetaan virossa luulisin

        Seinäjoki Virossa?


      • kokopp

        seinäjoesta en tiedä


    • hyviäkenkiä

      Ostan melkein aina pomarin -kengät, pehmeät ja leveät. Toinen merkki on Rieker, löytyy kesä ja talvikenkiä, sun kannattaa ainakin kokeilla näitä,. Maksavat kyllä aika paljon,mutta niitä voit käyttää monta vuotta.

      • koppkop

        virossa tehtyjä


      • Määki tykkää Riekereistä ja toinen viime aikainen hyvä ostos on ollut Ten Pointsin maiharit.


      • Anonyymi

        Olen kohta 65-vuotias mies.
        Pomarin leveälestiset eivät mahdu enää, vielä tilavimmista Orto mallisista en ole ihan varma.
        Minulla on leveä jalkaterä ja muutenkin "rintava" jalka. Päkiän leveys jotain 11.2 cm ja sen ympärysmitta 27,5 cm. Ilmeisesti jaloissa on jo vähän turvotusta. CM:n Kuomia sovitin, ei mitään toivoa saada jalkaan edes yhtä numeroa suurempaa talvisaapasta.

        Talvikengiksi tilasin nyt Ilves-merkkiset leveälestiset, vetoketju ja 2 tarrakiinnitystä. Nyt on Ale-myynti
        ALINA.FI
        Saapa nähdä, mahtuuko noihin kunnon villasukka. Kyllä talvikenkiin pitäisi villasukat saada mahtumaan, varsinkin jos tekee pakkasessa jotain töitä muutaman tunnin kerrallaan (harrasteluonteista touhua).


    • Leveälestisistä en tiedä, koska yleensä kaikki ovat kapeaan, pitkään jalkaani turhan leveitä. Ajattelin suositella joustavia pohjia ja joustavia pohjallisia, joilla on mielestäni tosi mukava kävellä. Pohjallisia on monenlaisia rakenteita, sekä geeli- että muita.

      Helsingissä suosittelisin Simonkadulla olevaa Sievin kenkäkauppaa, josta ostin itse mokkapintaiset, omasta mielestäni leveälestiset ja joustavapohjaiset "työkengät". Kun laitettiin kenkiin joustopohjalliset, niistä tuli lempijalkineeni, ja olen ollut todella tyytyväinen.

      • I_agree_

        Hyvät ja kunnon kengät, kauniit Sievissä tehdyt.


      • Minä ostin myös pojalleni jouluahjaksi juuri Sievin kitkapohjatalvikengät. Tosi hyvät.


    • ö-Öö

      Jotkut vaelluskengät.

      Niissä hyvät valikoimat. Myös hintaa. Sieviähän kaikki mainostaa. Onhan se kai tavallaan kotimainen ja lestejäkin löytyy. Laatua en oikein mainostaisi, samanlaisia, kuin muutkin kengät, kestävät aikansa.

      Itellä pasha nilkka, tahtoo nyrjähdellä. Siirtynyt just maihareihin jne, siis nilkkaa tulekeviin. Aikansa kun haeskelee, sopivia on olemassa.

      Käy kenkäkaupoista kattelemassa ja sitten tilaat jostain Zalandolta. Juujuu kivijalkaliikkeet kaatuilee, sellaista on pines nykyään, jos ei pysty kilpailemaan netissä. Marketeista jne turha haeskella asiallisia jalkineita, kokeile eräkauppoja, tahi just oikeita kenkäkauppoja.

      =DW=

      • jaanamnn

        Niinhän minä kokeilin oikeaa kenkäkauppaa, mutta kovia koppuroita ne on kaikki. Kapeita ja kovia. en ymmärrä miksi ei voi valmistaa kunnon hyviä kenkiä. Onko Orto-kengistä kokemusta kellään?


      • Pomari
        jaanamnn kirjoitti:

        Niinhän minä kokeilin oikeaa kenkäkauppaa, mutta kovia koppuroita ne on kaikki. Kapeita ja kovia. en ymmärrä miksi ei voi valmistaa kunnon hyviä kenkiä. Onko Orto-kengistä kokemusta kellään?

        Tässä on tällaiset laajalestiset kävelykengät reilulla alennuksella.

        https://www.pomar.fi/tuote/13202-xw/13202/


      • jaanamxn

    • EiOoKapeita

      ea-kaupassa on monenlaisia terveys- ym muita kenkiä, varmaan leveälestisiä kaikki, niinkuin Sievilläkin.

      http://ea.fi/?ar=36

    • Anonyymi

      Helsingissä asuville on Töölössä hyvä kenkäkauppa, Ralen kenkä,
      erikoismukavia kenkiä. Iäkkäitten suosiossa oleva kauppa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe