Haluan tappaa itseni.

ILMWOL

Olen 15-vuotias poika Keski-Suomesta.Minua on kiusattu koulussa noin kolmannen luokan alusta.Tuntuu vaan,ettei se ikinä lopu.Ikinä minua ei ole millään diagnosoitu,vaikka koulukuraattorin puheilla on monesti käyty.Sekään ei ole hyvin päättynyt,kun muut kuuli siitä...joo.Tiedätte varmaan mitä tapahtui.Itsemurha on ollut jollain asteella mielessä kuudennelta luokalta asti.En välttämättä ole itsetuhoinen,mutta saatan joskus käyttäytyä hieman välittämättömästi.Ei elämällä ole mitään merkitystä,miksi pitäisi varoa kuolemaa?
Kerta kaikki vihaavat minua,ei kelläkään pitäisi olla ongelmaa minua ilman elämisen kanssa.

13

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äläluovuta

      Yläasteen jälkeen voi helpottaa. Onko sinulla mahdollista lähteä muualle lukioon tai amikseen opiskelemaan. Pois kiusaajien luota ja luomaan elämääsi uudessa ympäristössä.
      Voimia. Oma elämä helpotti lukiaikana.

    • LAITA-TUO-LAPPU-

      SELKÄÄN JA KERRO KAIKILLE TUO JUTTUSI.

      Älä sitten ihmettele jos ihmiset rupee nauraan, sen verran naurettava asia tuo on.

      Niin ja muista käydä sovittamassa arkku valmiiksi, se on sun viimeinen asunto.

      • ILMWOL

        Luuletko tosissasi,että ketään kiinnostaa minun helvetillinen elämä?


      • hohhoijaaaaaa

        Siis oliko toi viesti joku epäsuora kannustus itsemurhaan? Vai mikä hiton tarve sulla on tulla heittää paskaa vielä lisää teini-ikäisen pojan niskaan? Jos haluut trollata, ole ystävällinen, äläkä tee sitä TÄÄLLÄ, missä ihmisillä on oikeesti tosi paha olla ja laitetaan viestejä, joissa on hyvin arkaluontoisia asioita.


      • Hei_Siiri
        hohhoijaaaaaa kirjoitti:

        Siis oliko toi viesti joku epäsuora kannustus itsemurhaan? Vai mikä hiton tarve sulla on tulla heittää paskaa vielä lisää teini-ikäisen pojan niskaan? Jos haluut trollata, ole ystävällinen, äläkä tee sitä TÄÄLLÄ, missä ihmisillä on oikeesti tosi paha olla ja laitetaan viestejä, joissa on hyvin arkaluontoisia asioita.

        Olet oikeassa, paradoksaalinen intentio on yksi tehokkaimpia auttamismuotoja, kiva kun muistutit.

        Netti on täynnään tuota asiaa, tässä yksi sivusto;
        https://jormaheikkinen.wordpress.com/2011/06/14/logoterapiaa-itsehoitoon/

        Se on kuitenkin paljon paljon vanhempi asia, zen buddha munkit ovat käyttäneet tuota asiaa tuhansia vuosia...


      • 16vtyttö
        ILMWOL kirjoitti:

        Luuletko tosissasi,että ketään kiinnostaa minun helvetillinen elämä?

        Hei!!! Jos haluut puhuu niin voit puhuu mulle. Mullakin oli vaikeeta ja yritin itsemurhaa siis ei mua sillein kiusattu paras ystävä vaan levitteli juttuja minusta. Mäkin kävin kuraattorilla ja kaikki oli paskaa. mua kiinnostaa kaikkien elämä, en siis oo mikään stalkkaaja. Olen siis 16v tyttö hml:sta...... Kaikki järjestyy!!!!


    • dsdd

      Jatka elämää. Minulla helpotti kun yläasteen jälkeen menin toiseen kouluun, ja siellä eiollut tuttuja. Etsi joku jonka kanssa voit kirjoitella sähköpostin kautta.

    • dsdd

      Eivät kaikki vihaa sinua. Onhan paljon ihmisiä jotka eivät edes tunne sinua, mutta saadessaan tutustua sinuun voisivat ajatella, että olet mahtava tyyppi. Anna elämällesi mahdollisuus.

    • arvet_se_jätti

      Mulla oli sama tilanne joskus teini-ikäisenä. Kouluun pelotti mennä joka ikinen päivä.
      Kovat arvet se kyllä jätti.

      Lähdin kauas pois kotikulmilta ammattikouluun. Kavereita ei ollut mutta ainakaan kukaan ei antanut paskea niskaan. Kovat masennuksen arvet se jätti. Jaksele kaveri.

    • itsetuntonollilla

      Tuollaisessa vaiheessa tuntuu että kaikki vihaa, jopa ei osaa muuta kuin halveksia ja vihata itseään. Se on vain tunne, mutta ei totuus.

      • ILMWOL

        Tämä kommentti kuvaa minun mielitilaa jatkuvasti.Anteeksi jos pelästytin ketään,olen siis vielä elossa joten kuten


      • ILMWOL

        "Joten kuten"
        Viimeisen muutaman pävän aikana minut on täysin hyljätty,luokkakavereille tuttuja minulle ventovieraita tuli uutena luokkaa joten huonoimmasta päästetään irti.Sinne meni nekin vähäiset melkein kaveriksi kutsuttavat ihmiset.Minulla ei ole ketään.


    • Lapsenakiusattu

      Älä tapa itteesi ainakaan vielä, oot sen verta nuori kuitenkin. Jos sulla on älykkyyttä niin kannattaa pyrkiä lukion jälkeen teknilliseen korkeakouluun, siellä en ole havainnut kiusaamista ollenkaan (ja en kyllä muutenkaan aikuiselämässä vaikka amiksen valitsisikkin). Jaksamista sinulle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe