Ovatko pitkät naiset edes naisia?

Mies32-v

Kyllä naisen pitää olla 145-165-senttinen, muuten se on liian miesmäinen amatsoni. On ihanaa kaaapata nainen kainaloon ja rutistaa sellaista pikkuista oikein kunnolla. Siinä herää suojelunhalun tunne sellaista herttaista naisellisen pientä kohtaan. Yli 170-senttisen rutistaminen on sama kuin miestä halisi.

36

405

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miestäsi

      170 pitkä ja vaaleatukkainen hyi saatana
      Pieni ja söpö tyttö ok!!!!!!

    • Kaikissapimeys

      Naiset syntymästi asti laatikkoon, etteivät vaan kasva! Hyvä taskunpohjalta kaivella Magdaleenoja, siinä osuu herkästi sormella silmään kun panee tökkimään.

    • Tekniikkasukeltaja

      Joe Bobia ei haittaa naisen pituus. Ymmärrettävistä syistä.

      (Naurua)

      • Tekniikkasukeltaja

        Joe Bob, oman aikansa multiseksuaalikonsultti, tulee ja ottaa tilan haltuun. Joe Bob nykäisee löysät pois ja virittää sellon.

        Sellainen oli Joe Bob

        (Hihitystä)


      • Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

        Joe Bob, oman aikansa multiseksuaalikonsultti, tulee ja ottaa tilan haltuun. Joe Bob nykäisee löysät pois ja virittää sellon.

        Sellainen oli Joe Bob

        (Hihitystä)

        Kysymys siitä, että oliko pitkä nainen edes nainen, ei kuulunut Joe Bobin peruskattaukseen.

        Hän jätti tarjoilijalle tippiä.

        (Reps)


    • jokumies83

      Pieni mies siellä huutelee :) Kyllä pitkä ja oikealla tavalla muodokas nainen kääntää katseeni, sinne päin siis :)

      • Kaikissapimeys

        Perkele mitä paskaa mun kengänpohjassa on!
        -Anteeksi, astuin peenikseesesi, en huomannut sinua. Onhan siinä hyväkin puoli, kun vedenpaisumus taas tulee paikan saavat vain parhaimmat kromosomit.


    • Ikis..M

      Mielestäni naisessa merkityksellistä ei ole pituus vaan leveys.

    • Kaikissapimeys

      Nainen on pyöreä ja pieni.
      ●○•°o0O...
      Lähestys asiaa kauempaa, katson alas maailmaa! Pitoisuudet heijastuvat sivupeilistä, yhtä ristiriitaista. Taakse jäänyt vana kuvaa miestä, perästä tullutta, syvyyksien täyttymystä täyttäen osan kokonaisuudesta. Tyhjyydestä. Poistaessani kuvasta kuun ja auringon huomaan mitä alkujaan etsittiin, tyhjänpäiväistä.
      Tieteelle lahjoitetut osat ovat haaste. Piste ei ole loppu, vaan alku!D

    • Naisten logiikan mukaan lyhyet miehet eivät ole miehiä, niin ihan samaa voi siis sanoa pitkistä naisista. Pitkät miehet muuten pitävät nimenomaan lyhyistä naisista joten kolhoosimuijilla on varmasti tosi vaikeaa.

      • 121212121212

        Naisten logiikan mukaan nainen voi olla lyhyt tai pitkä, mutta:

        - lyhyelle naiselle sopii pitkä mies, koska vastakohdat täydentävät toisiaan
        - pitkälle naiselle sopii pitkä mies, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä

        Sama pätee kaikkeen muuhunkin.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Naisten logiikan mukaan nainen voi olla lyhyt tai pitkä, mutta:

        - lyhyelle naiselle sopii pitkä mies, koska vastakohdat täydentävät toisiaan
        - pitkälle naiselle sopii pitkä mies, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä

        Sama pätee kaikkeen muuhunkin.

        Mutta kuka mies alkaa katselemaan sitä pahimmillaan 190 senttistä muijaa? Kerran oli eräässä liikkeessä tuollainen myyjätär ja ajattelin että ei saatana. Se olisi voinut raiskata ja laittaa nippuun jokaisen vastaan tulevan miehen.
        Pitkä nainen ahdistaa ja lyhyt mies huvittaa ihmisiä. Lisäksi olen kuullut kuinka pitkät naiset inisevät lyhyille naisille, kuinka he vievät pitemmiltä naisilta pitkät miehet. Lyhyille naisille on kuulemma olemassa lyhyet miehet mutta arvaa kelpaako niille?


      • 164cmMies kirjoitti:

        Mutta kuka mies alkaa katselemaan sitä pahimmillaan 190 senttistä muijaa? Kerran oli eräässä liikkeessä tuollainen myyjätär ja ajattelin että ei saatana. Se olisi voinut raiskata ja laittaa nippuun jokaisen vastaan tulevan miehen.
        Pitkä nainen ahdistaa ja lyhyt mies huvittaa ihmisiä. Lisäksi olen kuullut kuinka pitkät naiset inisevät lyhyille naisille, kuinka he vievät pitemmiltä naisilta pitkät miehet. Lyhyille naisille on kuulemma olemassa lyhyet miehet mutta arvaa kelpaako niille?

        Miten nainen raiskaa miehen?


      • 121212121212
        164cmMies kirjoitti:

        Mutta kuka mies alkaa katselemaan sitä pahimmillaan 190 senttistä muijaa? Kerran oli eräässä liikkeessä tuollainen myyjätär ja ajattelin että ei saatana. Se olisi voinut raiskata ja laittaa nippuun jokaisen vastaan tulevan miehen.
        Pitkä nainen ahdistaa ja lyhyt mies huvittaa ihmisiä. Lisäksi olen kuullut kuinka pitkät naiset inisevät lyhyille naisille, kuinka he vievät pitemmiltä naisilta pitkät miehet. Lyhyille naisille on kuulemma olemassa lyhyet miehet mutta arvaa kelpaako niille?

        Eipä tietysti.

        Kuten sanoin, sääntö menee näin:
        A) kun nainen on naisellinen, hän haluaa miehekkään miehen koska vastakohdat täydentävät toisiaan
        B) kun nainen on miehekäs, hän haluaa miehekkään miehen koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä

        Raivoa aiheuttaa huomio etteivät molemmat voi olla totta samaan aikaan.

        Jos A) on totta, naisellisille naisille sopii naisellinen mies. Jos B) on totta, epänaisellisille naisille sopii epämiehekäs mies.



    • Bi-nainen

      Oon alle 165 cm pitkä, mutta paksu miestukkainen rekkalesbo. Hauikseni paksuus on enemmän kuin itseäni yli 10 cm pidemmillä miehillä.

      Ihan vaan vertailun vuoksi tuli mieleen.

      • Olisi ihana katsoa kun painat strap on dildolla jotain seksikästä bimboa ja sitten musta mies tulee ja nai teitä molempia. Lopuksi otan tuon turpean kyrvän poskeeni.


    • LyhytKaljuPaska

      Olen 173 cm mies, enkä saa naista ikinä itselleni lyhyyteni ja kaljuuntuvan pääni takia.

    • PitkäPätkäJätkä

      Siis mitä helvettiä, naisen täytyy olla 145cm(-165cm)?
      No 165cm vielä joten kuten ymmärtää, mutta 145cm??? Siis mikä helkkarin kääpiöfetissi aloittajalla on???
      Alle 150cm on jo ainakin mun kriteereillä lyhytkasvuinen, missä se virallinen raja sitten ikinä kulkeekin. Tai pikkulapsi ainakin mitoiltaan. Tosin ei millään pahalla pieniä ihmisiä kohtaan, mutta ihmetyttää vaan. Tietysti jos mies on max. 160cm pätkä, niin sellaisellehan <150cm nainen on hyvä, mutta 170cm mittaisellekin miehelle jo liian lyhyt. Puhumattakaan normaalipituiselle miehelle, eli vähintään 180cm pitkälle.
      Lyhyin naisystävä mulla oli 151cm ja pisin 186cm. Ja kyllä tuo 186cm oli kaikista ihanin. Ihmisenä tietysti muutenkin, mutta just tuon pituutensakin vuoksi.
      En mä oikein digannut tuota "metrimittaa", vaikka oli kyllä myös mukava mimmi. Jotenkin vaan oli inhottava suudella ja halata häntä, seksistä puhumattakaan, kun pituuseroa meillä oli tosiaan 40cm.

    • Päivic

      Lyhyt mies se vasta vastenmielinen on. Ei auta vaikka olisi kuinka komea. Minä en katsokaan alle 175cm miehiin päin.

    • plus45YTM

      Mä olen 195 cm pitkä ja lyhyin naiseni on ollut 140

      Hyvin toimii :)

    • SirCucco

      Täällä joku ky*vänmittainen koiraspygmi yrittää kertoa, millainen naisen pitäisi olla. 😁

      Pätkämiehet, oikeesti. Lopettakaa nillitys ja hankkikaa itsellenne korkokengät!

      • Lomakuikelo

        No no, otahan kirahvi siellä nyt ihan iisisti. :)


      • Lomakuikelo kirjoitti:

        No no, otahan kirahvi siellä nyt ihan iisisti. :)

        Miehuus alkaa 185 senttimetristä. Lyhyemmät ovat joko lapsia, naisia tai puolituisia. 😀


      • Lomakuikelo
        SirCucco kirjoitti:

        Miehuus alkaa 185 senttimetristä. Lyhyemmät ovat joko lapsia, naisia tai puolituisia. 😀

        Ok, kirahvi, sulla on oikeus omaan mielipiteeseen. :)


    • luulisin.että

      Missejä pidetään ihan naisina, jopa kauniina naisina ja useimmat heistä ovat pitkähköjä.

    • lyhytmuna_tm

      Kerran ähkin 194 centtisen naisen kanssa niin kyllä sellainen amatsooni on aika upea! On se, voi sentään että ON!

      Mutta toisaalta pidän myös erittäin erittäin paljon oikein pienistä jo alle 150 centtisistä hoikista pikku naisista! ERITTÄIN, ERITTÄIN PALJON!

    • melkein180

      Niin, miksiköhän useiden miesten päät kääntyy usein katsomaan pitkää naista? Tätä olen ihmetellyt koko ikäni :))

      • kaisanoasaa

        Kyllä pitkä nainen kääntää pään. Kerran tuli R-kioskin ahtaassa oviaukossa vastaan 193-senttinen nainen ja oli se selainen näky että piti katsoa toisenkin kerran. Kyse oli lentopalloliigassa pelaavasta naisesta, tai sillion pelanneesta, eli hän oli muuten varsin urheilullinen vartaloltaan eikä naamaltaan mikän pahan näköonen eli käänsi kyllä päitä muutenkin kuin pituudellaan.

        Mutta oli sepitkä.


    • Jhhyjjggfx

      Sopivanpituinen nainen on sellainen joka yltää sydämeen asti 😊

    • kai.saa.kysyä

      Ovatko lyhyet miehet edes miehiä?

      Kyllä miehen pitää olla yli 180-senttinen.

    • TotuusSaattuuEiköVain

      Ainahan te miehet ulisette siitä, kuinka on teidän mielestänne väärin, jos naiset tuomitsevat teidät pituutenne perusteella. Sehän on nimittäin ominaisuus, jolle ei voi yhtään mitään eli miksi on teidän mielestänne oikein haukkua ja mollata pitkiä naisia? Olette tekopyhiä ja kaksinaamaisia valittajia, joilla ei ole koskaan mitään positiivista sanottavaa muista ihmisistä. Ei ihme että olette vieläkin yksin, ja jos jatkatte samalla linjalla, yksin myös jäätte vastaisuudessakin. En tunne tippaakaan sympatiaa teitä kohtaan, olette inhottavia ja siksi naiset karttavat teitä kuin ruttoa.

      • Lomakuikelo

        En minä ulise, en minäkään halua naista, joka on minua pitempi, kuten naiset ei halua itseään lyhyempää. Ihan luonnollinen preferenssi. :)


      • 9345
        Lomakuikelo kirjoitti:

        En minä ulise, en minäkään halua naista, joka on minua pitempi, kuten naiset ei halua itseään lyhyempää. Ihan luonnollinen preferenssi. :)

        Aika turha yhden miehen yrittää selittää, ettei hän mitään ulise, kun palstalla on todellisuudessa menossa loputon valitus naisten parinvalintakriteereistä.


      • .. Lyhyemmillä miehillä on monia etuja vrt. pidempiin miehiin.. Mutta jostain syystä he eivät huomaa niitä Positiivisiä piirteitä.. Tai eivät ainakaan kovin usein mainitse niistä.. ;P

        .. PienempiMies on esim. Sissinä vallan mainio, kun pystyy olemaan näkymättömänä helpommin.. PienempiMies kuluttaa myös vähemmän energiaa ja nestettä yms.. PienemmälläMiehellä on LihasJutskissa yms. etu, kun raajat (LiikeRata) ja lihat (Lihakset) ovat lyhyemmät, eli pienemmällä vaivalla saa tehtyä enemmän ja lihakset suhteessa vartaloon on helpompi ja vaivattomampi "kasvattaa" Jne.. Jne.. ;P

        .. Joko Positiivinen ajattelu puuttuu kokonaan ja/tai sitten halutaan vain negailla ja uhriutua tjms.. ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe