kahvihammas

torille

Pakotti taas tänä aamuna,kun kävin Supermarketissa.Asioiden jälkeen ajattelin nauttia kahvit,mutta ei kahviotilaan sopinut.Samat ukonturjakkeet istuu siellä kävipä milloin tahaansa.Jorisevat jonniin joutavia,eivätkä varmasti anna tilaa.

19

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomattu_on

      Niin ja tuijottavat ohi kulkevia asiakkaita.

      • vielänuorempi

        Lattiaanko heidän pitäisi tuijottaa?
        Antaa papparaisten istua ja jutella, se voi olla monella päivän kohokohta, kun tapaa toisia ihmisiä.
        Kyllä sinäkin tulet vanhaksi, muista sitten että tuijottelet vain lattiaan ja seinille, jos ihmisten ilmoille uskallat mennä...ettei vaan joku luule sinun tuijottavan juuri häntä.
        Toivottavasti itse kykenen vanhana liikkumaan ja kahvioissa käymään, ettei jäisi neljän seinän sisälle vangiksi.


    • 30min.pysäköinti

      Vanhat homot tuijottaa kateellisina et kellä on vara käydä viinaa ostamassa..

    • Vagisanauttaa

      Normaalia ikääntyneen lesbon vaikerrusta, elämästä joka on jäänyt elämättä.

    • Kahvipaketoija

      Kauppahallin kahvio sai tänäänkin kaksi kahviasiakasta Supermarket-käynnin yhteydessä.

      • kahvilassi

        Niin se vaan menee, parhaimmissa paikoissa on täyttä ja huonommissa pari asiakasta.


      • Kahvihammastelija

        Kyllä se vielä tulee Supermarketin kahvion pöytiin lappu: Vain kahvilan asiakkaille.


    • deuvo

      Minä käyn joka aamu viinakaupassa ja linkkuri aseman nurkalla eka hömpsyt otan ja siitä se lähtee. Tulee ulkoiltua samalla

      • neuvoa-antava

        Ja siinäpä sitä on joutilaana deuvoa tarkkailtu supermarketin kahvion pöydässä


    • viikonlopputyöläinen

      Itse olen morjestanut näitä kyttääjiä kun pääsen vkonloppua viettämään vasta maanantaina työpuolesta. Aina naama punastuu ja katse putoaa lattiaan. Kehtais joku kerta viedä niille vaik potunviinaa palkkioks kyttäämisestä.

    • naatiskellen

      Paras paikka kahviolle olisi lihatiskin päässä nurkassa, kuten aiemmin.
      Siellä sai juoda rauhassa aamukahvit, ilman uteliaitten tiirailuja.
      Sinne ei menisi nykyiset "päivystäjät, koska sinne ei näy Alkoon menijät,
      eikä muutkaan ohikulkijat. Linja-autoasemalla on aulatilat "odottaville"!

    • kahvilassi

      Varmaan täytyisi kahvilat tehdä samalla mallilla kuin yleiset vessat, jokaiselle oma lukittava koppi, jossa saa sen kupillisensa juoda.
      Ei varmasti kukaan häiritse katseillaan tai olemisellaan sitä nautintoa.
      Pienet ovat ongelmat ihmisillä, kun toisten istumiset ja olemiset kiukuttaa.
      Ketäpä oikeasti kiinnostaa kenenkään Alkossa käymiset?
      Näkeehän ne alkon asiakkaat väkisin ohi kulkiessaankin ja luultavasti jokainen ostaa omillaan mitä ostaa. Eikä ole edes laitonta hommaa:)
      Miettikää oikeasti, että jollekin yksinasuvalle voi olla päivän kohokohta käydä istumassa ihmisten ilmoilla ja"höristä" toisten kanssa niitä ja näitä yms.
      Joku hiljaisempi ja ujompi ihminen saattaa jäädä (sulkeutua)
      kotiin kokonaan, kun saa kuulla näistä nirppanokkien "peloista", että heitä tiiraillaan, tuijotellaan ja alkokäyntejä kytätään.
      (Oletan, että valitatte iäkkäämmistä ihmisistä....itse käyn useimmiten muualla kaupassa, kun ovat lähempänä, harvoin kyseisessä kaupassa.)
      Mitäpä itse teette (fb:n lisäksi) kahvilan pöydässä?
      Varmaan tiirailette ohikulkijoiden vaatteet, painon yms.

    • eimukavaa

      Olin tässä yhtenä päivänä kaverini kanssa nauttimassa aamupalaa tuon ko. kahvion
      pöydässä, kun kaksi kypsään ikään ehtinyttä mummoa oli menossa
      piimän ostoon. Toinen niistä käänsi pitkää kaulaansa meitä kohti ja
      rääkäisi: "Akkojako tiälä vahtootta", minä siihen, "ei ainakaan Sinua,
      kun näkyy viimeinen käyttöpäivä menneen ohi jo ajat sitten"!
      Ei oikein rauhallinen kahvihetki.
      Itselläni oli tuo toinen käynti ko. paikassa tänä suvena, etten pidä
      itseäni vakioasiakkaana tuossa liikkeessä.

      • kahvilassi

        Tuon mukaanhan ne "häiritsevät" henkilöt ovatkin ohikulkijoita, eivät anna rauhassa istuksia kahvilassa:). Vahtaavat mitä kukin tekee pöydässä istuessaan ja eivät edes malta pitää suutaan kiinni ohi kulkiessaan...


      • teeliisa

        Joku on vetänyt herneen nenäänsä kahviossa tuntitolkulla istuvan
        lauman takia. Kyllähän hyviin tapoihin kuuluisi ostaa edes kahvia
        sinne mennessään, jäisihän siitä kauppiaalle ehkä 80 senttiä!
        On nähty, etteivät maksavat asiakkaat mahdu istumaan noiden
        "valloittajien " takia.
        Ei kauppiaan kannata vuokrata kalliita neliöitä pelkästään juorubaarin
        tarpeisiin. Torinkulman aulatiloihin mahtuisi irtopenkkejä istuskelua
        varten, onko mitään "järkeä" niitä sinne hankkia ja kenen toimesta?


      • kahvilassi

        Nyt herää kysymys, kuka vahtaa tuntitolkulla istujia ja missä?
        Entäpä kuka näkee onko juonut kahvin mennessään vai jossain siinä välissä, tai jopa useammankin kupillisen jo ryypännyt?
        Itse kun menen kauppaan, en tiedä kuka on mitenkin pitkään istunut kahviossa tai monta kahvia on ostanut, vilkaisen vain sinnepäin ohi kulkiessani.
        En edes tietäisi kysyttäessä ketä siellä kahviossa oli, en niin tarkkaan vilkuile.
        Nyt kävimme viimeksi maanantaina kyseisessä kaupassa, kyllä kahvia olisi sopinut juomaan ja monessakin pöydässä.


      • Kustinpolku

        kahvilassi, eihän ne vaki-norkoilijat kahvioss silloin kun hiljaist vaan keskispäivällä kun väki ruokatunneillansa. Alkon kassoillakin saattaisi olla oma näkemyksensä tähänkn propleemaan kun heitä tarkkaillaan työpaikallaan Alkon ulkopuolelta.


    • täällätänäänkäynyt

      Niin, tässähän on meillä ongelma. Ihmisiä istumassa kahvilla ja keskustelemassa keskenään. Miksi naapurista lopetti yksi kahvio...miksi keskustasta lopetti toinen kahvio. Onnneksi Hillassa riittää kävijöitä. Jos kaupungin keskustassa ei ole kahvioloita ja tapaamispaikkoja, mitä meille jää. Voisimmeko joskus ajatella asioista positiivisesti.
      Onneksi Iisalmen keskustassa on vielä paikkoja, joissa ihmiset viihtyy. Voisiko se luoda uusia paikkoja, joissa viihdymme. Voisiko se luoda uusia yrityksiä, jotka loisivat uusia paikkoja ja palveluita jotka kiinnostavat ihmisiä. Hitto, kohtahan täällä on ruuhka, mutta onneksi meiltä ei tila lopu kesken. Nyt kun vielä kaupungin päättäjät huomaisivat sen, että nuoretkin tarvitsevat oman paikan, tai miksi ei pari paikkaa missä käydä katsomassa kavereita ja juttelemassa. Aina se sometuksen voittaisi. Ja varmasti sataisi kaupungin laariin pitkällä ajalla.

      • kafeeolee

        Ei kun tällaista paikkaa vetämään, täällätänäänkäynyt, Torikulmassa näyttää olevan tyhjää liiketilaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe