Sinkkunaiselle lapsi(a)

Muumimukiin

Jumalan terve!

Olen lapseton, hyvin toimeentuleva vl vanhapiika. Haluaisin kovasti osallistua Jumalan valtakunnan työhön synnyttämällä uusia Jumalanlapsia.
Kuten jo tuli ilmi, olen sinkku. Onko siis mahdollista saada jostakin uskovaisen miehen spermaa, jotta Jumala uusia työmiehiä kohtuni kantamana saisi?
Olen vakaasti uskovainen. Siispä en halua tehdä huorin käyttämällä. ns. luomumenetelmää. Jos hedelmöitän itseni Muumimuki- menetelmällä, se lienee Jumalan silmissä sallittua.
Siispä pyydänkin tähän aloitukseen aidosti uskovaisten miesten yhteystietoja. Jätäthän nimesi, puhelinnumerosi ja osoitteesi.

16

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Narvan.katri

      Heinolassa olis yx joutilas, mutta kun se on tuhkamuna, hedelmöityshommiin on kyllä sopiva seminologin koulutus, jos vain jotakin spermaa saat. Kempeleestäkään tuskin kannattaa kysellä, vanhaa tavaraa, jos vielä irtoaisikin. Upotuskaste kyllä sitten hoituu ja jos paikat ponnistellessa kipeytyy, hierontaa järjestynee.
      Ei kun menoksi!

    • avioliitto

      Taitaisi olla omien lasten saamiseksi ainoa oikea tie avioituminen. Keinohedelmöitys käsitykseni mukaan sisältää yhtälaisen synnin kuin haureus.

      • SaatSaat

        Jos nainen hedelmöittää itsensä muumumukin avulla, niin eihän se synti voi olla. Siinänähän ei vieraan liha missään vaiheessa toista lihaa kohtaa. Eli sallittua on.


      • avioliitto

        Siittiöt kohtaavat munasolun. Toisaalta on muistettava myös Jumalan huolenpito lapsista, että heillä on sekä rakastava isä että äiti.


      • NihKerta

        Ei siittiö ole lihaa. Elikkäs lihan syntiin tuossa ei voi syyllistyä.


      • avioliitto

        Kuitenkin toimenpide sisältää sukupuolielinten väärinkäytön, josta Raamattu käyttää nimeä por·neiʹa, ja kyse on sukupuolisesta moraalittomuudesta Jumalan ajattelun mukaan.
        Raamatunkohtia ajateltavaksi: 3. Mooseksen kirja 18:20,29; Sananlaskut 6:29.
        3. Mooseksen kirja 18:20 sisältää ajatuksen siemenvuodon antamisesta muulle kuin aviovaimolle.
        Esimerkiksi Byington raamatunkäännös kääntää: "nor give neighbor’s wife the emission of your semen, to become unclean by her."
        ”Et saa antaa siemenvuotoasi lähimmäisesi vaimolle, niin että tulet siitä epäpuhtaaksi.”


      • SavelanVeli

        Olet oikeassa: Ei uskovainen mies voi lahjoittaa spermaa keinohedelmöitystä varten. Siksi ehdotammekin uskovaisten murrosikäisten poikien öillisten siemensyöksyjen talteenottolaitteen kehittämistä. Ja mitä pikemmin, sen parempi. Nuo vahinkosiemensyöksyillä suoritetetut keinohedelmöitykset ovat taatusti Raamatun mukaisia. Tässä yhtälössä kaikki voittavat. Ei enää pyykkiä pestäväksi ja kaikki uskovaiset vanhatpiiat saa kaipaamaansa siementä.

        Jumalan siunausta!


      • avioliitto

        Miten tuollakaan tavalla voi kiertää siementen annon, eli mene naimisiin ja jos olet lesbo ja se on vaikeaa, niin kerro tunteistasi avoimesti. Sinä olet ainutlaatuinen persoona ja saat mitä haluat kun ajattelet oikein.
        Tuollaista kiertoa ei voi kuin halventaa.


    • Hgr4433

      Voin osallistua mut vaa luonnollisella tavalla.

      • Hgg5433

        No en oikeesti, oot outo.


    • Oulun_veljet

      Jumalan terve rakas sisar!
      Olet hyvällä asialla. Meillä on täällä siionissa useamman miehen yhteinen runkkurinki. Mielellämme lähetämme Sinulle RY:n tiloissa vuodatettua siementä. Näin Jumala on mukana mahdollisessa hedelmöityksessä. Tuleva lapsesi voi siis olla meistä kenen tahansa, tahi vaihtoehtoisesti Jumalan siittämä. Siunattu olkoon kohtusi hedelmä.

      • kesiltas

        Tuo tuli heinolasta, munaton, kyhytön kaveri, älä usko.
        Kes


    • Uskovainen_sossuntäti

      Onnittelen sinua lapsimyönteisestä asenteesta. Kyllä sinkkunainen voi lapsen hankkia, myös uskovainen. Yksityinen klinikka avustaa. Mitä täältä kyselet, se ei vie asiaasi eteenpäin. Lapsi on aina Jumalan lahja!

      Toinen vaihtoehto on adoptio, myös uskovaiselle mahdollinen. On paljon lapsia jotka odottavat rakastavaa vanhempaa ja turvallista kotia itselleen. Kannattaa harkita myös adoptiota vaihtoehtona.

    • AoPe

      Jumalan terve!

      Näin se Jumala järjesti siemenet. Tuossa eräs vanhempi puhujasetä lupasi auttaa minua lapsen saamisessa. Kävikin sitten jo tänään heti seurojen jälkeen tekemässä lahjoituksen. Ja ei, emme käyttäneet muumimukia. Otin puhujaveljen siemenet käteen, ja sivelin ne rintojen väliin. Uskon, että raskaustesti näyttää positiivista jo huomenna On sen verran väkevät siemenet. Ja veljellä on ennestään 16 lasta. Eli hyvin tässä kävi.

      Jumala siunausta kaikille vanhoillepiioille!

    • kynelooki

      Rakkaat vanhapiikasisaret,

      Jos ja kun teille se lapsikuume iskee, niin tässä yksi hyvä neuvo:
      Anna miespuolisen uskovaisen käydä saunassa, ja mene heti pikapikaa hänen jälkeensä lauteille. Sillä todistettavasti on monia tapauksia, joissa nainen on tullut raskaaksi saunassa käytyään.

    • rukoilla

      Siitäkin voi tulla raskaaksi, kun menet uskonolliseen kokoukseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe