Foodora jatkaa kasvuaan,mutta...

kotonamukavaa

Yhä enemmän ihmiset haluavat nauttia ravintolaruokansa omassa kodissa. Se on helppoa ja mukavaa. Ravintolat eivät kuitenkaan ole vielä läheskään ajan tasalla. Foodoralle tulee kyllä jatkuvasti lisää uusia ravintoloita,mutta lähes kaikki ovat enemmän tai vähemmän ns pikaruokaloita, aasialaisia ,sushijuttuja jne. "Oikeat" ravintolat eivät lähde mukaan. Eivät halua panostaa siihen että hankkisivat aterioille kunnolliset kuljetuspakkaukset jne. Foodoralla tosin menee jo niin hyvin,että palvelukin sekoilee. Tilauksia ei anneta ravintoloille ajoissa, ne myöhästyvät tai sitten tulee viesti, että "ravintola ei ehdi valmistaa ateriaasi,palautamme rahat". No totta kai jokainen ymmärätää että Foodora antoi tilauksen liian myöhään,tuskin ravintoloilla on varaa olla "ehtimättä"? Foodoralle pitäisi myös luoda kunnollinen suomalainen asiakaspalvelu,johon voi ottaa yhteyttä milloin vain.

39

6187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ReijoKorhonen

      Kyllä ihmiset on ruennu käyttämään paljon ravintola ruokaa, itse ravintoloissa sekä syömään kotona ravintola ruokaa. Tämän on tehnyt mahdolliseksi ravintoloiden kilpailukykyiset hinnat kotiruokaan nähden, seka se, että ravintolat tuovat ruuan kotiin. Varsinkin meidän vanhus väestöllemme tämä on hyvä palvelu. Itse käyn syömässä lähes joka päivä täällä Kouvolassa "Lounas Kahvila kulmassa" Voin sanoa että kaupasta ostamasi ruoka on taatusti kalliimpaa jos teet siitä yhtä monipuolisen ja herkullisen ruuan kuin tästä ruoka paikasta saat. Samaten on Kouvolan muutkin Pizeriat ja Kebab paikat todella laadukkaita ja kilpailu kykyisiä hinnoiltaan ja palveluiltaan. Eläkelläis lounas maksaa Lounaskahvila Kulmassa 7.70 ja siihen kuuluu kaksi lämmintä ruokaa salaatit ja jälkiruoka. Yhtiöllä näkyy olevan muuallakin maassa ruokapaikkoja.
      Tähän Kouvolan paikkaan ei pidä tulla hienostelemaan ja sojottelemaan pikku sormea. Me tullaan sine suoraan raksalta haalareinemme ja meillä saatta olla pihtejä ja muita työ välineitäkin mukanamme. Paikka on siisti mutta se kilpailee reilulla palvelullaan kilpailu kykyisellä hinnallaan ja tosi laadukkaalla ruuallaan.
      Olin töissä aktiivi aikani tässä samassa kiinteistössä jossa oli silloin lihanjalostus tehdas. Tekstini ei ole mainos enkä kuulu henkilökuntaan, mutta reilun asian voi tunnustaa muutenkin. Ravintoloitten ruoka palvelun arvonlisä veroa ei ole joinakin vuosina nostettu, niin se on mahdollistanut ravintoloitten kilpailukykyiset hinnat. Minusta tälläinen järjestely on ihan hyvä, moni muualta tullut ihminen on tälle alalle työllistynyt tai perustanut itse ravitsemus liikkeen.

      • Anonyymi

        Pizzeriat ja kebab ruuat on roskaruokaa ikään en ymmärrä miten ihmiset viitsii syödä itse sanon rotanlihaksi. Niin kauan kuin jaksan niin kokkailu on tosi kivaa ja maukasta


      • Anonyymi

        Milloin ihmiset tajuaa roskaruuan epäterveellisyyden. Ylilihavat istuu ahmimassa roskaruokaa. Säällittävän näköisiä läskikasoja. Eivät jaksa lenkkeillä muuten kuin ryömiä roskaruokapaikkaan. Kebabbia sanon rotanruuaksi. Ei sovellu oikeille ihmisille. Siksi mamut syövät kebabbia. Perse vaan hyllyy. Ilmankos ei työnteko huvita


    • Määhän

      Harmittaa tuo Foodora. Tilaus on virheellinen, mutta eivät hyvitä. Ottaa päähän niin paljon, että saa jatkossa olla. En tilaa tuolta enää.

      • Anonyymi

        Ai minulle hyvitettiin kokonaisuudessaan mutta olin valmis palauttamaan ateriat koskemattomana kun eivät vastanneet tilaustani. et toki voi syödä ja sitten vasta vaatia rahoja takaisin. kyllä foodora palauttaa rahat jos olet rehellinen ja voit todistaa periaatteessa tapahtuneesta virheestä.


      • Anonyymi

        Kaikkea sitä keksitäänkin laiskoille ihmisille kuin ruuankotiinkuljetus. Uusavuttomuus vaan lisääntyy. Voi reppanoita


    • Food42

      Nyt saat 50 % hyvitystä ensimmäisen annoksesi hinnasta! Saat puolet annoksen hinnasta takaisin ResQ-krediitteinä, joita voit käyttää ruuan tilaamiseen palvelussa. Saat edun käyttöösi syöttämällä alennuskoodin ResQ-palvelussa. Aktivoi etu valitsemalla ResQ-sovelluksen valikosta Asetukset -> Tili -> ResQ-koodit.
      KOODILLA: IHJ-943
      https://www.resq-club.com/fi/

      Vähennä ruokahävikkiä.

    • Viimeinenkerta

      Kuski kysyi reittiohjetta ja löi luurin korvaan. Lähestulkoon jokaisessa toimituksessa eri näköisiä ongelmia. VÄLTTÄKÄÄ!!

      • Anonyymi

        Hoonosoomiset ei jymmärrä. Minkäs teet


      • Anonyymi

        lopeta tilaaminen jos on noin töykeätä asiakaspalvelua ja tee ruokasi itse.


      • Anonyymi

        Itse kirjotin seikkaperäiset ohjeet perille löytmäsestä siihen lisäohjeita kohtaan, siitähän ne kopioituvat automaattisesti joka tilaukseen. Johan loppui ohjeiden kysely ja toimitusvaikeudet.

        Konstit on monet!


    • anonyymi_gRG

      Foodora petti taas. Tilattiin Turussa 4 ruokaa, joita odotettiin yli tunti. Saapui 2, eli osa ei saanut ruokaansa. Aspa vain pahoitteli, uutta pikakuljetusta ei järjestynyt, eikä asiaa mitenkään hyvitetty. Törkeää, eikä ollut Foodoralta eka kerta. Sai kyllä olla mun kohdallani viimeinen. Wolt on huomattavasti toimivampi.

      • Anonyymi

        foodora tai wolt ?? on aika ikävää että tilaat ruokia kun voisit tehdä itse ja jolloin kukaan ei jää ilman ateriaa ja olisi paljon terveellisempääkin kuin nuo valmis ruokien tilaaminen ja kotona tehty aina voittaa tilattu valmis ruoka annokset. minä teen kaikki ateriaa itse ja meillä ei paljon sairastella tai edes saatu Corona tartuntoja..... itse tehty terveellisempää ja tiedät mitä oikeasti syöt


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei tulis mieleenkään tilata jonkun foodoran kautta kun voi tilata suoraan ravintolasta/pitseeriasta ruuat. mihin siinä jotain foodoraa tarvitaan. Eikös se vedä vielä välistä jonkun euron jos olen oikein ymmärtänyt.

    • Anonyymi

      En kyllä ymmärrä minäkään mihin tätä foodoraa tarvitaan. Täysin turha juttu koko foodora.

    • Anonyymi

      Asiasta toiseen, onko Wolt joku afrikkalaisten kuljetuspalvelu? Olen katsellut , kun tummaa ukkoo hyppää asuintalomme pihalla jatkuvasti pikku kotteroillaan.

      • Anonyymi

        Afrikka on tullut pihallesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Afrikka on tullut pihallesi

        Kokoomus työllidtss
        Ja ja jakaa kela rahaa haluumilern Mamuille.
        Nr ostaa rikkaalta k kauppiaalta kela rahalla jonka sinä maksat

        Irde et saa kelata mitään kun se aika tuler


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minuu ärsyttää tää foodora kans niin paljon. Aina joku ongelma..eilen päätettiin et tilataan ravintolasta suoraan, mut kuinkas ollakkaan foodoran tyyppi toi silti meidän tilauksen, vaikka nimenomaan ravintolan numeroon soitettiin tilaus. Toimitus kesti 1h15min ja asutaan vielä pikkukaupungissa, lähellä tätä ravintolaa. Foodoralle on myös hankala reklamoida kun ei sinne ole mitään numeroa mihin vois soittaa, tai en ole ainakaan itse löytänyt. On kyllä todella surkeeta toimintaa..

    • Anonyymi

      No ei, miksi ostaisin ruokaa ravintolasta kun kotona itsetehtynä ruoka on terveellisempää, edullisempaa ja paremman makuista.
      Foodoorat ja voltit on lähinnä vitsi ja ravintolan ulosmyynti tekohengitystä ennen konkurssia... ruoka on aina tehty itse niin tehdään jatkossakin ....

      • Anonyymi

        Se piirtänyt kellä on liitui

        Yrittäjät piituää sinun liidulla yritytuells ja sinä maksaa kaiken


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aivan kamala foodoran mainos. Erittäin musta mies huutaa suu auki ja suu on vielä täynnä ruokaa erittäin epämiellyttävän näköistä. Eihän suu auki huudeta kun on suussa ruokaa sen tietää jopa pieni lapsikin

    • Anonyymi

      Viestintäpäällikkö Kyösti Hagert myöntää tapahtuneen

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yrittäjän vastuulla...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      yleensä valmistan itse kaiken mutta kerran tilasin ja en usko että tilaan toiste. tilasin pekingin ankkaa ja toinen ateria oli naudan lihaa ja vihanneksia ja merkitsin ei nuudeleita. sain kaksi isoa annosta nuudeleita ja kasan kummallisen mautonta liisterimäisen kastikkeen jossa oli pari kana palaa vsikka tilasin ankkaa ja toisessa sama liisterimäistä kastiketta jossa oli pari sieni viipaletta ja pari pientä sian lihaa vaikka tilasin nautaa ?? foodora korvasi kylläkin mutta en enää uskalla tilata mitään. ravintolat jotka ovat tässä mukana on varmaan vaikeata saada,asiakkaita .... suuri pettymys...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      16€ tarjoukset umpeutunut nyt vain samalla linkillä enää vain 8€ alennus. Ehkä joskus sitten taas uusia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tarjous umpeutunut.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulla on ravintola, Delivery Hero Finland Oy siis Foodora keksi uuden rahastuskeinon. Ei riitä, että viedään leijonan osa maksuista nyt tuli Pink Clicks, joka kuukausi useamman satasen vähennetään tilityksistä. Tuntuu, ettei heille mikään riitä.

      pink clicks

    • Surkea firma 100%. Älkää menkö ihmiset halpaan. Ei ole asiakkaan puolella, komppaavat vain omia ravintoloita. Menetin 20€ tilauksen kun pizzerian lähetti jonka ei osannut suomea pätkääkään ja ei löytänyt osoittettani ja laittoivat senkin asiakkaan syyksi. Foodora ei korvannut rahojani takaisin vaan oli pitserian puolella korvaus asiassa. Siihen loppui minun asiakkuuteni Foodorassa.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe