Siilitukka vuonna 2016

Tuleva_siilitukka

Arvon naiset, kysyisin teidän mielipidettänne. Olen hyväkroppainen mies ja pohdin sitä, että leikkaisin hiukseni siilitukaksi. Saako hoikan lihaksikas mies, jolla on siilitukka sukat pyörimään jalassanne?

7

733

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaistaa

      Itse myös siilitukkaisena miehenä sanoisin että riippuu parista asiasta.
      onko hiusraja vielä täysin ok ja onko hiusten tuuheus vielä täysin ok?

      Itse leikkasin siilin ns pakon edessä koska ohimoilta on hiusraja vetäytynyt ja hiukseni on liian harvat pitempään tukkaan.

      Esim tässä kuvassa vaikka miehellä on lyhyt tukka niin siitä näkee että hiusraja ja tuuheus on täydelliset:
      http://all-hairstyle.com/wp-content/uploads/2014/11/mens-very-short-hairstyles-1.jpg

      Kun taas tässä kuvassa ns pakon sanelema lyhyt tukka tapaus:
      http://beautifulhairstylesideas.com/wp-content/uploads/2013/10/David-Statham-Close-Shave-Short-Hairstyles.jpg

      • PakollinenLyhennös

        Mulla on kanssa samaa ongelmaa eli hiusraja hitusen vetäytynyt. Vähän siinä ja siinä, että näyttääkö se luonnolliselta hiusrajalta vai alkavaa kaljuuntumista. Sen verran kuitenkin, että taakse päin kammattu ananas korostaisi ikävästi ohimoja.

        Saattaa olla, että tässä on sama edessä eli pakon sanelema lyhennös. Pohdin myös, että olisiko parempi alle 10 siili vai vähän kuin Duudsonien HP:llä on nyt eli hiukan yli 20 mm.


      • sellaistaa
        PakollinenLyhennös kirjoitti:

        Mulla on kanssa samaa ongelmaa eli hiusraja hitusen vetäytynyt. Vähän siinä ja siinä, että näyttääkö se luonnolliselta hiusrajalta vai alkavaa kaljuuntumista. Sen verran kuitenkin, että taakse päin kammattu ananas korostaisi ikävästi ohimoja.

        Saattaa olla, että tässä on sama edessä eli pakon sanelema lyhennös. Pohdin myös, että olisiko parempi alle 10 siili vai vähän kuin Duudsonien HP:llä on nyt eli hiukan yli 20 mm.

        Juu. Itse pidän sellaista 1cm pituutta, tuosta pitempänä näyttää huonolta ja toisaalta tuosta lyhyempänäkin näyttää huonolta.


    • siisti_siili

      Ihan turhia pohdit, toimi juuri siten kun _itsestäsi_ tuntuu mielyttävältä ja missä tunnet olosi kotoisaksi ja se sitten heijastuu olemuksestakin ;-)

      Sitten ne joilla alkaa hiukset liiaksi harveta ja oheta, niin reipaasti kerralla ihna lyhyeksi, parin kolmen millin sänki. Jos ei itseä mielytä, niin pianhan se taas kasvaa.

      Ei nämä nyt maailmanloppuja ole, ottakaa elämä rennommin ;-)

      Ps. Katselepa kaupungilla pariskuntia ja niiden miesten hiustyylejä, jokainen on kitenkin tavannut sen sopivan kumppanin, eli kyllä ne aidot m n kemiat täräyttävät kun ovat kolahtaakseen.

      • kotiparturi

        Mitäpä muitakaan hiustyylejä olisi jos alkaa hiukset harventua päälaelta kuin leikata muutan millin siiliksi koko pää.
        Edullistakin siilin voi leikata itse hyvällä koneella, ei tarvitse maksaa kymmeniä euroja parturiin samasta työstä jonka voi itsekin tehdä.


      • siisti_siili
        kotiparturi kirjoitti:

        Mitäpä muitakaan hiustyylejä olisi jos alkaa hiukset harventua päälaelta kuin leikata muutan millin siiliksi koko pää.
        Edullistakin siilin voi leikata itse hyvällä koneella, ei tarvitse maksaa kymmeniä euroja parturiin samasta työstä jonka voi itsekin tehdä.

        Yes, kyllä millin muutaman sänki on se selkein ratkaisu, kerran viikossa kotona koneella yli ja se on siinä, aina iskussa ja helppo hoitaa ja nopea pestävä, jonka edut vain korostuvat jos harrastaa enempi liikuntaa ja siten normaaliakin enempi suihkukeikkoja.

        Sitten taasen aivan sileän kuulan pidossa (joka sopii hyvin osalle) on enempi ylläpitoa ja vaivaa kun sitä tulisi 'kaiken aikaa' olla höyläämässä ja 'kiillottamassa', jos sen haluaa olevan jatkuvasti tikissä.


    • ehkäsopii

      Kokonaisuus ratkaisee. Jollekkin siili sopii ja toiselle taas ei. Riippuu kallon ja kasvojen muodosta ja yllä luetelluista hiusten tilanteista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe