Ulkonäkö ei kerro ihmisestä mitään

UskoisitkominuaNAISEKSI

Silmät kertoo. Kaiken.
Sanat kertoo. Kaiken.
Ääni kertoo. Kaiken.
Liikkeet kertoo. Kaiken.
Teot kertoo. Kaiken.

Some... se ei kerro muuta kuin epävarmuudesta, pelosta ja elämättömästä elämästä.

Jos kysyn keneltä tahansa "mitä on rakastaminen?" ...niin mitä luulette mitä minulle vastataan?
Tai jos kysyn "mitä on rohkeus?" ...niin mitä minulle vastataan?

Joskus on raskasta ymmärtää ymmärtämätöntä. Mutta kaikilla on oikeus olla sitä mitä ovat. Valitettavasti ja onneksi.

9

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletsellainen

      Se on se kokemus mikä puhuu..nuo on aika normijuttuja jos ymmärtää, mitä se sitten
      pitäkään sisällä..se on eri stoori

      • Aloittajap

        Lopunperin on vain yksi totuus. Kokemuskaan ei takaa viisautta. Se on jokin muu.


    • Ei_erityinen

      Uskoisin sinut NAISEKSI. Miksei nainen voisi olla yhtä älykäs kuin mies?
      Olen itsekin nainen: En usko pelkän pinnan, ja sen mikä tuodaan halukkaasti esille,
      kertovan (koko) totuutta. Mutta vanhemmiten huomaa, ettei kaikista ihmisistä edes halua tietää KOKO TOTUUTTA/PINTAA ENEMPÄÄ.

      Aina on ajateltava omilla aivoillaan eikä uskottava heti sokeasti, mitä joku väittää.
      Mutta jotkut ihmiset oppii kyllä huomaamaan ajan myötä luotettaviksi, sellaisiksi jotka SUURIMMAKSI OSAKSI kertovat, miten asiat ovat.

      https://www.youtube.com/watch?v=EiRQ5M1T-88

    • Kunolenlukenut

      Näiden raivoavien trollien kirjoituksia täältä, niin täytyy sanoa, että siinä ei se ihan nätti nassukaan pelastaisi tilannetta, jos mulle kävis aukomaan. En panisi.

      • Ei_erityinen

        No, minä en ainakaan ole mikään trolli,
        en myöskään ole Ap.

        Luulenpa, että Ap. on mies,
        joka koittaa aloituskommentillaan DISSATA/HALVEERATA naisia, ja
        heidän ajattelukykyään. Kuka muu kuin mies kirjoittaisi noin:

        Katso näen pintaa syvemmälle ja osaan ihan itse ajatella, ja tehdä päätelmiä.
        Ja olen vielä nainen.

        Jokainen ajatteleva nainen tietää viimeksi mainitun!


      • Ei_erityinen

    • UskoisitkominuaNAISEKSI

      Onneksi olen kaiken lisäksi niin viisas että ymmärrän elämän olevan ainutkertainen. Ja menen elämään.
      Toivon mukaan löydätte oman paikkanne maailmassa. Annan anteeksi ymmärtämättömyydellenne. T: blondimainen

    • seontiedossa

      Harvemmin kaunis ihminen puhuu aliarvostavasti ulkonäöstä. Aloittaja on ruma ihminen.

    • Käsikäden

      Vastaan, että silloin, kun ihminen huomaa, ettei ole yhtään viisaampi, kuin kukaan muukaan, on hän löytänyt tien alkupään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe