Yhden kerran

Ärsyyntynyt

Kuinka suhtautua.. Olin viettämässä iltaa kavereiden sekä tyttöystäväni kanssa. Väsähdin aikaisemmin kuin muut ja menin yksin nukkumaan ja tyttöystäväni jatkoi iltaa ystävieni kanssa. Seuraavana aamuna epäilyni heräsi ja kyselin, että tapahtuiko illan aikana mitään ihmeellisempää. Sain elekielestä kiinni ja oivallettua että hän oli pussaillut yhden kaverini kaveria. Tämä loukkasi minua hyvin paljon vaikka kyseessä olikin vain onneksi pusujen vaihtoa.
Onko jollain kokemuksia?
Onko todennäköistä että tälläinen toiminta jatkuu vaikka sanoo katuvansa ja ei tekisi sitä uudelleen.
Ärsyttää tietää asia ja nähdä vielä tätä kaverin kaveria joskus tulevaisuudessa ja tietää mitä on tapahtunut.

16

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikannataharmitella

      Alkoholi sumentaa harkintakykyä. Olen pettänyt naistani minäkin muutaman kerran ja silloin olin ottanut alkoholia reilummin selvänä en sitä tekisi enkä tietenkään kerro naiselleni ettei tule riitää.

      • Ärsyyntynyt

        Tiedän mitä alkoholi tekee mutta tilannetta ärsyttää vielä enemmän se että olen joskus taannoin erityisesti vielä vitsillä maininnut että jos joskus petät mua niin älä ainakaan tämän kyseisen henkilön kanssa.


      • eikannataharmitella
        Ärsyyntynyt kirjoitti:

        Tiedän mitä alkoholi tekee mutta tilannetta ärsyttää vielä enemmän se että olen joskus taannoin erityisesti vielä vitsillä maininnut että jos joskus petät mua niin älä ainakaan tämän kyseisen henkilön kanssa.

        Naisissa on se jännä piirre että jos sanallisesti ja puolitosissaan antaa luvan "pettää" niin eivät jostain syystä petäkkään kun taas "lupaa" ei ole silloin se kiihottaa mieltä enemmän.


      • myönnäedesitsellesi

        Mä olen vakaasti sitä mieltä, ettei kännissä tee mitä ei selvinpäin miettisi. Alkoholi poistaa estoja ja kas, kävimpä vieraissa. Ihan omasta halusta ajauduit tuohon tilanteeseen. Älä syytä viinaa. Se on varmasti kaikista yleisin selitys että petin kun olin kännissä, en tiennyt mitä tein.
        Jos on niin kännissä, ettei tiedä mitä tekee, tuskin silloin edes seisoo. Selvinpäin sä vaan et uskalla vaikka mieli tekisi. Myönnä edes se. Edes itsellesi.


      • Ärsyyntynyt
        eikannataharmitella kirjoitti:

        Naisissa on se jännä piirre että jos sanallisesti ja puolitosissaan antaa luvan "pettää" niin eivät jostain syystä petäkkään kun taas "lupaa" ei ole silloin se kiihottaa mieltä enemmän.

        Uskon sanojesi olevan totta, kun asiasta tekee kielletyn hedelmän niin se on jännittävämpää. Usein vain pitäisi pitää normina sitä ettei pettäisi..


      • eikannataharmitella
        myönnäedesitsellesi kirjoitti:

        Mä olen vakaasti sitä mieltä, ettei kännissä tee mitä ei selvinpäin miettisi. Alkoholi poistaa estoja ja kas, kävimpä vieraissa. Ihan omasta halusta ajauduit tuohon tilanteeseen. Älä syytä viinaa. Se on varmasti kaikista yleisin selitys että petin kun olin kännissä, en tiennyt mitä tein.
        Jos on niin kännissä, ettei tiedä mitä tekee, tuskin silloin edes seisoo. Selvinpäin sä vaan et uskalla vaikka mieli tekisi. Myönnä edes se. Edes itsellesi.

        Tiesin mitä tein mutta alkoholi poistaa estoja ja kyllä nuorempana seisoi vaikka oli tuiterissakin ei kyllä enää vuosiin.


    • fastlife

      Alkoholi ei ole selitys. Suurinosa ihmisistä ei petä koskaan vaikka olisivat kuinka humalassa. Jätä nainen ja etsi toinen joka on rehellinen itsellensä ja sinulle. Älä tuhlaa aikaasi, elämä on tarpeeksi lyhyt muutenkin.

      • Ärsyyntynyt

        1.5v seurustelun jälkeen en haluasi pohtia ensimmäisenä eroa kun tyttöystävä kerran meni pussailemaan tuttuni kanssa.


      • nämäonnähty

        No ole pohtimatta nyt ja käy keskustelu sitten, kun alla kaksi lasta, iso talolaina ja rouvalla seksisuhde työkaveriin. Oma valintasi.


    • eka.kerta.syyttömänä

      Sulla on nyt päällä ketutusvaihe, jossa tunteet yhä jylläävät.
      Vasta sitten kun tunnereaktio on laantunut, voit ajatella asiaa järjellä, ja myös päättää järjellä mitä teet (annatko esim. anteeksi yhden töppäyksen).

      Jos sulla on aavistus, että voit periaatteessa luottaa naiseesi, usko siihen intuitioon.
      Jos taas tiedät, ettei se kielletyn hedelmän kanssa leikkiminen jää yhteen kertaan, sano se myös naisellesi, kerro hänelle rehellisesti miltä susta tuntuu ja mitä sä nyt ajattelet hänestä.

      Viehätyksen tunnetta ei voi aina ohjailla järjellä, mutta jos muistaa mitä viimeksi tapahtui kun tunteelle antoi kaikki ohjat, saattaa ens kerralla vähän miettiä, ennen kuin tekee valinnan, ja se onkin sitten tietoinen valinta, toisin kuin ekalla kerralla. Virheistä oppiminenkin on siis täysin mahdollista.

      • Ärsyyntynyt

        Tää oli hyvä :) varmasti on se ketutus vaihe. Eniten just harmittaa se että tota ei saa poistettua meijän suhteesta koskaan ja se pieni pelko että tulisko tapahtumaan uudestaan. Tiedän kyllä itsestäni että saattaisin ihan itsekkin todella humalassa kömmähtämään, vaikka en vielä ole sellaiseen tilanteeseen päätynyt.


      • ilmanvalehtelijaa

        Kyllähän se ärsyttää, pelkkä pussailukin. Oma herra exäni aloitti suhteensa pussailemalla sikailujuhlissa. Kuulin kylläkin asiasta liian myöhään, eikä avioliittoa enää voinut pelastaa, koska en huolinut enää valehtelija miestä.


      • tietoinenvalintaaina

        Kyllä se ekalla kerrallakin on ihan tietoinen valinta. Miksi ei olisi? Ihan varmasti ap:n tyttöystävä on tiennyt mitä tekee. Tuskin oli tiedottomassa tilassa.


    • Rohkearokansyöniin

      Potku vaan perseeseen. On toinen nainen joka uskaltaa osoittaa rakkautensa sinulle. Kuka? No se oikea.

    • Yuy6

      Luuletko että elämä tulee sujumaan täysin ilman virheitä sinultakaan? Jos vastaat kieltävästi, ei sinulla ole mitään oikeutta vaatia sitä tyttöystävältäkään.
      Nyt hän tietää että teki väärin ja tietää varoa. Myös sinun tulee varoa.
      Jos vaadit täydellisyyttä tytöltä, hanki muslimityttö, vaadi huivit ja kaavut.

    • roriina

      Kerran pettää, hyvin todennäköistä, että tulee tapahtumaan uudestaan. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö tyttö rakastaisi sinua ja haluaisi oikeasti olla kanssasi. Keskustelkaa avoimesti, puhukaa siitä, että parisuhteessakin voi olla normaalia kokea tunteita muita kohtaan. Pientä ihastumista, jännitystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3067
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2922
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2105
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1952
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1761
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1502
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1247
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1198
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe