Miten pitkälle voin mennä?

n20v

Oon 20 v punkkarityttö. Nautin kun mua potkitaan vitulle ja kaikesta muustaki kivusta. Eilen mun tyttökamu tuli vastaan kadulla ja sano mulle et oon saatan isrtaann näkönen ja potkas mua vitulle niin et lensin maahan. Se jatko mun potkimista ainaki 10 kertaa. Saatana et tuntu hyvältä. Mun tissit on viillelty monta kertaa ja sormet poltettu tupakalla. Mitä haluutte tehä mulle ja kuinka pitkälle voin mennä?

59

846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mee-hoitoon

      Jo on pennulla runkkufantasiat.

    • eskorahkonen

      " Mitä haluutte tehä mulle " No , ihan ensiksi kuskata sinut pöllölään !

    • PiercingArtist

      Lävistää pillu usealla neulalla ja hieroa klittaa vibralla :)

    • SamiJuha-

      Laskettaa pöksyt nilkkoihin, ottaa poikittain reisien päälle ja sitten läimiä peppusi helakan punaiseksi.

    • t22v

      Joo kipu on tosi ihanaa! Kundikaverin kanssa joskus innostutaan potkiin niin että lopuks kieritään lattiala ja ulvotaan vaan. Mä potkin sitä munille ja se mua vitulle ja tisseille niin et on tissit ihan tohjona. Vuos sitten multa viillettiin toinen nänni kokonaan halki. Vieläkin kulkee kylmät väreet kun muistelen.

    • kaisa30

      Välillä todella kaipaa kipua!!! Kaikkee on tapahtunut vuosien varrella. On poltettu reisiä ja vatsaa ja kämmenselkiä ja tissejä tupakalla. Reisiä ja vatsaa ja tissejä ja jopa kasvoja on viillelty. Eniten mua kuitenkin aina on pelottanut ja kiihottanut toi potkiminen. Kun yrittää turhaan suojata pillua ja tissejä ja kasvoja.

      • n20v

        Vittu onx sua potkittu kasvoille? Mun silmät on lyöty pari kertaa umpeen. Miten kasvot oli viillelty?


      • Kaisa30

        On potkittu naamaan niin että nenä täyty oikasta terveyskeskuksessa. Vasemmassa poskessa on kolme vierekkäistä pystyviiltoa monen vuoden takaa, aika näkymättömiks jo arpeutuneet. Molemmissa tisseissä on paljonkin jälkiä. Enää en kyllä anna vahingoittaa kasvoja, kun oon työelämässä, mutta kaikkee muuta kyllä.


      • n20v

        Mä haluun naamaan kunnon viillot. Niit on mageet näytellä kadulla. Mul on aika paljo rautaa naamassa, paras on mun septumirengas, sellane todella paksu iso rengas, joka ulottuu melkein leukaan asti.


    • TissitMuusiks

      Joo voitas tavata! Minkä kokoset tissit sulla? Laittasit läpinäkyvän paidan ja alle ohuet punaset pitsirintsikat niin että nännit erottuis läpi. Niin ja ihan lyhyt nahkahame. Potkisin ensin pari kertaa pilluas ja sitten tissejäs niin että muistaisit sen monta viikkoa! Kantsis ensin ottaa rintsikoista kaarituet pois ettei ne pistäis katketessaan sua tisseihin. Lopuks saisit imee multa spermat. Tää sama hoito parin viikon välein. Sopii hyvin menkkojenkin aikaan, veri lisää kiihottavuutta.

      • n20v

        Mul on aika isot tissit. Saatana saat tehdä mulle mitä haluut. Vittu potki mun tissit ihan kunnolla ja vittu kaipaa kunnon kipua. Menkkoje aikaa ois kans iha hyvä ku kaikki paikat ois veressä saatana. Mä haluun niin rajun käsittelyn et en kunnol pysty kävelee sen jälkeen. Mul on isoja viiltelyarpia tisseissä ja reisissä. Vittu ois mageet kulkee kadulla ku naamas ois pari viiltoo.


      • TissitMuusiks

        Jos sulla on tosi isot tissit niin en ihan tosissani potkis niitä ettei tule ihan oikeita ongelmia mut sen verran kuitenkin että tuntuu pari päivää. Mut kaikkee muuta vois tisseille tehä. Millasii jälkiä sulla niissä nyt on? Millaset nännit sulla? Vittua voi kyl potkia lujemminkin. Millasii hameita sulla on? Onko jotain mustaa sifonkia tai vastaavaa?


      • TissitMuusiks
        n20v kirjoitti:

        Mul on aika isot tissit. Saatana saat tehdä mulle mitä haluut. Vittu potki mun tissit ihan kunnolla ja vittu kaipaa kunnon kipua. Menkkoje aikaa ois kans iha hyvä ku kaikki paikat ois veressä saatana. Mä haluun niin rajun käsittelyn et en kunnol pysty kävelee sen jälkeen. Mul on isoja viiltelyarpia tisseissä ja reisissä. Vittu ois mageet kulkee kadulla ku naamas ois pari viiltoo.

        Millasii rintsikoita sulla? Onko sukkanauhallisii korsetteja? Musta tai tummanpunanen olis aika kiihottava. Kyrpä seisois kun potkis vittuas. Vois tissit pullahtaa ulos korsetista kun tulis hyvä osuma alhaalta.


      • n20v

        Mun tissit on nyt täynnä tummii mustelmii ja pari viiltoo, jotka oon repiny monta kertaa auki, tulee paremmat arvet. Käytän todella ylikireitä farkkuja ja mul on sellane kiristyskorsetti, joka nostaa tissit hyvin tyrkylle. Oon ollu yhes sexshopissa töissä, saa näytellä itteesä koko päivän ja porukka kiihottuu musta.


      • TissitMuusiks

        Millaset nännit sulla eli saako hyvin kii niistä? Minkä värinen korsetti ja onko siinä sukkanauhat myös? Ei farkkuja vaan mieluummin vaik lyhyt moninkertainen sifonki hame tai vastaava. Onko sulla sellasta? Seksikaupan neljänneskuppi rintsikat on myös hyvät.


      • TissitMuusiks

        Onko sun nännejä viilletty?


      • n20v

        On nännejä viillelty ja poltettu tupakalla monta kertaa. Saa mun nänneistä kiinni. Mul on sellane todella kiree ja lyhyt nahkahame. Käytän aina rintsikoita, jotka nostaa vaan tissit tyrkylle. Tee mitä haluut mulle.


      • TissitMuusiks

        Joo mä voisin ekaks leikata reiät sun rintsikoihin niin että nännit pistää esiin. Sitosin ne kireelle niin et nännit oikein jököttää verentungoksesta. Sit pari potkua jalkojen väliin vitulle ja kun kumartuisit niin vaik vähä monoo tisseillekin. Tää useita kertoja! Sit kädet selän taa ja pikku askareita nännies kans. Ens kunnon nipistimet painojen kans. Sit katottas mitä sä kestät. Pari viiltoo ihan nännin viereen molemmin puolin kumpaseenkin. Sit aina vaan lähemmäs. Kevyet viillot ristiin ihan nänninpäähän. Välillä tumppaus tupakalla nänniin. Jos et vielä karjuis kivusta niin sit vähä syvemmät viillot ja vaihdetan sit tupakkakin sikaariin! niin kauan et anot armoo.


      • n20v

        Vittu saatana toi kulostaa hyvälle. Nyt mun naamas on vasemalla puolella kax melko syvää viiltoo. Mä oon tosi hoikka, melkee anorektikko. Mua on helppo potkii kun mun haarovälis on aina tilaa vaikka jalat ois yhessä. Polta vaan mun nännit kunnolla ja potki hyvin mun kiimanen vittu.


      • TissitMuusiks

        Jos sulla kauniit kasvot niin en kyllä viiltelis niitä. Mut tissejä kyllä. Jos sulla korsetti ja siinä sukkanauhat niin mustat verkkosukat ja lyhyt hame ilman pikkareita ja ihan ohut läpinäkyvä pusero niin ehkä siinä kyrpäkin alkas seistä. Ensin potku pilluun ja sit pari tisseihin. Painelisin palavalla pikkusikarilla puseron läpi tissejäs kunnes osuu nänniin. Jos et anelis armoo niin sit samalla sikarilla häpyhuulia kunnes kiemurtelisit tuskissas lattialla. Sit saisit imee mut ja lopuks viel pari potkua tisseille ja vitulle.


      • Kalle48
        TissitMuusiks kirjoitti:

        Jos sulla kauniit kasvot niin en kyllä viiltelis niitä. Mut tissejä kyllä. Jos sulla korsetti ja siinä sukkanauhat niin mustat verkkosukat ja lyhyt hame ilman pikkareita ja ihan ohut läpinäkyvä pusero niin ehkä siinä kyrpäkin alkas seistä. Ensin potku pilluun ja sit pari tisseihin. Painelisin palavalla pikkusikarilla puseron läpi tissejäs kunnes osuu nänniin. Jos et anelis armoo niin sit samalla sikarilla häpyhuulia kunnes kiemurtelisit tuskissas lattialla. Sit saisit imee mut ja lopuks viel pari potkua tisseille ja vitulle.

        Samaa mieltä. Ei kauniita kasvoja pidä viillellä tai poltaa tupakalla. Kaunista naista on kiva katsella! mut tisseille voi kyllä olla ankara ja vitulle myös!!! Mitä jos neuloisin sun vittus umpeen ja rintoihin viiltäisin jonkun herjan! Sen tein entiselle huorahtavalle muijallekin!!! Parku se aika lujaa armoa!


      • TissitMuusiks kirjoitti:

        Jos sulla on tosi isot tissit niin en ihan tosissani potkis niitä ettei tule ihan oikeita ongelmia mut sen verran kuitenkin että tuntuu pari päivää. Mut kaikkee muuta vois tisseille tehä. Millasii jälkiä sulla niissä nyt on? Millaset nännit sulla? Vittua voi kyl potkia lujemminkin. Millasii hameita sulla on? Onko jotain mustaa sifonkia tai vastaavaa?

        Mä voisin imee sun tissejä pölynimurilla.


      • huhuuuhaloo--
        n20v kirjoitti:

        Mul on aika isot tissit. Saatana saat tehdä mulle mitä haluut. Vittu potki mun tissit ihan kunnolla ja vittu kaipaa kunnon kipua. Menkkoje aikaa ois kans iha hyvä ku kaikki paikat ois veressä saatana. Mä haluun niin rajun käsittelyn et en kunnol pysty kävelee sen jälkeen. Mul on isoja viiltelyarpia tisseissä ja reisissä. Vittu ois mageet kulkee kadulla ku naamas ois pari viiltoo.

        vittu samalla saat tunkea löylykauhan perseesees. poikittain. vittu se ois siistii hei!


    • ArtsiHyvinkäältä

      Haluutko kyrpää ennen vai jälkeen vittus potkimisen? Siis paljaan vitun.

    • VaihteluVirkistää

      Voisit pistää jalkaan niin tiukat nahkapöksyt mitä löytyy ja mennä maahan kontilleen perse pystyssä ja jalat levällään. Sitten paksulla nahkaremmillä persiille ja jalkoväliin kunnes sattuu tarpeeksi.

      Jos ei riitä niin sitten sama paljaaltaan.

    • PervoPate

      Ruoskin sun tissit sähköjohdolla ja kusen suuhun.

    • Extreme_kokeilija

      Mä voisin kutittaa sua korvan takaa ja sen jälkeen paskantaisin pipoosi. Lopuksi ottaisin hatkat ja lompakkosi.

    • VaihteluVirkistää

      Jos tulisit käymään, veisin sinut kellariin ja vetäsin housusi kinttuhin. Sitten rasvaisin paikat vaseliinilla ja jalkaan ne samaiset tiukat nahkapöksyt. Vyötärön ympärille solmisin ranteen vahvuisen köyden, jonka pää tekisi jalkovälistä lenkin ja joka selkäpuolelta vyötärösilmukan alta kuljettuaan tulisi kiinni katossa olevaan koukkuun.

      Siinä likka roikkuisi perse pystyssä ja köysi syvällä pimppivaossa. Lisäkiusaksi pistäisin nänneihin puristimien perään kunnon painot ja tarpeen vaatiessa sitosin nilkat lattiaan.

      Sitten antaisin puisella harjanvarrella persiille niin ettet istusi viikkoon. Seuraavaksi ottaisin kunnon lankun pätkän ja jatkaisin samaan malliin. Sopii vaan miettiä missä tuntuu ja kuinka paljon kun lankku joka iskulla osuu kireään köyteen.

      • n22v

        Onko sulla nänneissä jotain koruja? Ne kyllä kannattaa ottaa pois jos antaa potkia rintojaan. Tunnen yhden jolta repesi nänni aika pahasti kun potku kengällä osui sen nännirenkaaseen. Oli paita ihan veressä.


    • VaihteluVirkistää

      Naisten hakkaaminen, polttelu tai raiskaaminen ei kuulu tapoihin. Toisaalta miksi mitäkin kutsutaan on makuasia. Jos kyrpää kaipaat niin sitä löytyy parhaina päivinä alun kolmatta kymmentä senttiä. Jos olet nuoren lisäksi nättikin tai muuten vain hyvävartaloinen niin voit kyllä varautua kunnon kurituksen jälkeen ottamaan sen kaiken.

      Jos poltetta kaipaat niin voisin sinne housun haarukseen lurauttaan kunnon tujauksen TULISTA chilikastiketta. Vois pistää likan vähän kiemurtelemaan siinä köyden jatkeena roikkuessa ja kepin heiluessa takalistoon.

      Vanhan sähköpaimenen voisin kanssa nurkista kaivaa ja virittää sen siihen malliin että jos nännipunnukset vähänkään heilahtaa niin sellanen tälli tulee ketjua pitkin että silmissä välkkyy.

      Sitten kun olis persees ja pillus piesty punaseks ja turvoksiin niin housut kinttuun ja painaisin takaapäin joka koloon että tuntuu monta päivää. Samalla vetäisin näniketjuista kun suitsista pakottaen pillusi kunnolla tarjolle kyrpäni seivästettäväksi, pohjia myöten...

    • Masteri39

      Piiskaisin sun pilluas raipalla neulalla pari lävistystä viiltoja rintoihin mentäs kylpääriin sitoisin sut ammeseen ja laittaisin jääkylmän veden valumaan olisit paniikissa ku alkaisit painuu veden alle nostaisin sut välillä pintaan hengittään kuumentaisin neulan hehkuvaksi lävistäisin pillus itkisit kivusta purisin nännejäs kokeiltas nokkosia vittuus sisälle? Olisit sidottu koko ajan naisin sua kurkkuun yökkisit oksentaisit antaisin koviä sähkö iskuja nänneihis pilluus lopuks 100 raipan iskua pepulles kunnes anelisit itkuisena armoo.

    • Siinä-raja

      Pitää lopettaa pikkasta ennen ku taju lähtee.

    • KARSJEDISENSEIOPETTAJA

      Hei tuo tyyli tekee sinusta demonin eli mitä ememmän nautit kivusta se saa demoni voimat virtaamaan sinuun ja tosta kuvauksesta päätellen olet jo pahasti demomisten voimien vallassa , sillä muuten ton kaltainen ei tunnu nautinnolta oletko kenties opiskellut wiccalaisuutta mutta , unohdit luoda mielenrauhan pelottomuden , olet pahemman kerran antanut pimeälle kylmälle himolle vallan , ehkä jopa menettänyt omantuntosi älä siitä syytä wiccalaisuutta vaan sitä että , et ole luonut maalattiaa ja granittia , eli mielenrauhaa ja pelotomuutta ja olet, antanut demoniselle pimeyden himolle vallan .

      sä tarvit jedin apua ensi töiksi pyydä rukoillen enkelien vahvaa kosketusta niin saat omantunnon ja terveen seksuaalisuutesi takaisin .

      tämän jälkeen alkaa kova työ henkisen spyykkisen tasapainon kosmisen saavuttamiseksi ekana työnä sun on tehtävä mielenrauha ja pelottoomuus vahvaksi sillä pääset himosta eroon . Ja löydät tyyneuttä ja harmonisuutta itsellesi . Sinun on opittava nauttimaan hellästä rakastelusta hellästä koskettelusta muista , kipu piiskaus potkiminen ym kivun tuottamis tavat on voiman pimeää puölta ei valon yhtään . Lopeta myös se viiltely mitä enemmän sä tota teet sitä enemmän sä saat demoni voimia itseesi . Tuo on suo mitä kovempaa kipua saat sitä kovempaa kipua kaipaat syöt kuin lunta sisääsi kohta mikään ei tyydytä sinua seksuaaliesesti ei mikään , sinuta tulee ny,mfomaani jika pokaa kunfeja vaikka pysäytät paloauton saadaksesi munaa takaa ja todella rajusti sulle ei riitä mikään . Ja unohdat turvaseksin ohessa kun millään ei oo enään väliä . Sä luulet olevasi elossa vaikka olet elävänä kuollut eli täysin Sith neito . Mun eräs ex tyttöydtävä oli samassa tilassa kaun sitten .

      Kun hänet näin livenä hänellä oli öljyn mustat silmät jotka kiilteli öljyn väreissä opetin hänelle ekana iltana mitä on hellyys valonpuolta käsilä häntä nautittaen , koko illan puhiin hänelle valonpuolen filosovisia juttuja emme , silloin rakastelleet nautitin häntä sormin , aamulla annoin hänelle juna asemalla korkeimman voimankautta omantunnon takaisin , hän sanoi . Mä olen ollut niin paha ettet halua mua ikinä nähdä . Sanoin hänelle et ollut sillooin oma itsesi .

      Seuraavan kerran kun hänet näin hänen silmänsä oli turkoosin siniset ,pahuus tarttuu iskee silmiin demomi voimalla se ei ole vain supernaturalia ja salaisia kansoita se on faktaa lopeta se kivusta ja tuskasta nauttiminen tai sinusta tulee demoni nainen pimeys syö sinut täysin ja tuhoaa sinut täysin . Tänä päivänä tänä nainen ob wicca valon noita ja jedimestari myös eli hänelle kuluu hyvää .

      Sinä olet kovaa vcauhtia muuttumassa demoniksi eli Sith neidoksi pimeyden lähettilääksi . nymfomaaniksi jolle ei mikään riitä Jos joku sanoo tätä kirjoitudta sekopäiseksi voin sanoa kaikki on faktaa . Muuta tietäsi kohta et voi kohta sinun tiesi voi pysäytttää vain livenä näkemä Jedimestari joka voi käännyttää sinut valoon vielä voit tehdä , muutoksen itse , muuta tajua että olet matkalla pimeuteen kokonaan pahuuden voiminen pariin , vielä voit muuttaa itse tietäsi pyydä ensi töiksi rukoillen enkelien vahvaa kosketusta paluttamaan seksuaalisuutesi ja palauttamaan oman tunnon takaisin ehjäksi , Sen jälkeen ota muhun sähköposylla yhteytta t Kars Jedi Sensei Opettaja niin karsitaan sinun seksuaalisuutsi kosminen voima tasapaino ehjäksi

      VALON VOIMA KOSKETTAKOON SINUA VAHVASTI , JUMALAN TÄYDELLÄ MAHDILLA

      • Mihin-sit-ulottuu

        Se mahti ei vaan ulotu oikeinkirjoitukseen.


    • öljypaini

      Mites kiinnostaisko sua öljypaini painia toisia naisia vasntaan? Ois tarkotus vääntää untuvatakit päällä mulla on sulle takki ja miehiä tulos katsomaan. Voin selättää sut ja katotaan onko susta turnauksen voittajaksi. Porukka kannustaa kun sua höykytetään mutta rehdisti!

      N21

    • TissitMuusiks

      Miten on mennyt? Onko vittuas potkittu vielä? Ootko saanu kunnon potkuja tisseihis? Ite leikin lauantaina yhen isorintasen aika kännisen kimman kans mutta en mä täysillä potkaissut sen tissejä tai vittua. Se kuulu yhteen sekopäiseen polttariporukkaan ja sil oli aika lyhyt avokaulanen joku sifonkimekko ja kymmensenttiset korkkarit. Lens pari kertaa perseelleen kun yritti potkasta mua haaroihin. Meil oli tosi hauskaa vaik se välillä kiljukin aika kovaa. Tais sen mekko kyl kärsiä aika tavalla kun oli niin ohutta materiaalia.

      • Kaarlo52

        Toihan kuulostaa aika kiinnostavalta. Mikä porukka ja missä? Siis oliko daami ihan juhlamekossa? ei siis mikään punkkari?


      • TissitMuusiks

        Aluks vissiin kymmenkunta naista yhessä diskossa ja siis morsian mukana. Mut yökerhoon lähti niistä vielä neljä. Tää yks siellä diskossa koitti potkasta mua munille monta kertaa kun vähä kopeloin sitä. Ei se oikeesti siitä kopeloinnista suuttunu, otti vastaan kaikki juomat mitkä tarjosin. Niin olihan ne kaikki ihan meikattuja ja muutenkin viimesen päälle. Tällä oli sellanen värikäs lyhyt tosi avokaulainen sifonkimekko, mistä näky kunnon tissivako. Heitelin sinne maapähkinöitäkin. Mentiin parin kaverin kanssa niitten kanssa vielä jatkoille jonnekin toimistoon ja siellä se innostu taas potkiin niin että mä potkasin sitä perseelle tosi lujaa niin että se kaatu ja tais satutaa vähä polveensa. Ne muut naiset vaan nauro ja yllytti sitä. Se kävi ihan raivona kimppuun ja pakko mun oli potkasta sitä pari kertaa tisseihin ja jalkojen väliin ja siinä kai se mekkokin vähä repes kun se kaatu. Ei ollu mikään punkkari vaan tosi hyvän näkönen vissiin noin 25-vuotias joku mainostoimistoihminen niin kun ne muutkin mut kännissä kun apina.


      • Kaarlo52

        Oliko tää se morsianehdokas??? Miten se pysty potkiin hame päällä? Eikö ne sen kaverit tullu apuun?


      • TissitMuusiks

        En mä sitä morsianta kyllä olis potkinu vaikka oliskin yllytänyt. Oli se mukana jatkoilla mut yllytti tätä yhtä sekopäätä niin kun ne muutkin. Sillä morsiamella oli kiiltävä hopeanvärinen tosi lyhyt roiskeläppä ja ihan läpinäkyvä pusero ilman rintsikoita ja valkoset sukat ja sukkanauhat ja valtava peruukki ja aurinkolasit. Mä luulen että se oli ilman pikkareita. Nännit erottu puserosta selvästi. En mä sitä olis voinu potkia rintoihin enkä muuallekaan! Tää toinen oli sitten ihan eri juttu. Se tosiaan kerjäs sitä. Vaikee sen olikin potkia muttei se johtunu sen mekosta vaan kauheen korkeista koroista. Nää oli jotain salibändiporukkaa kaikki. Hyväkroppasia ja rääväsuisia ja ja kännissä.


      • Kaarlo52

        Kai sun sentään teki mieli sitä morsiantakin vähän monottaa jos sillä kerran tissit kuulsi puseron läpi ja pillukin vilahti ja hillu mukana??!! Itse olisin kyllä...


      • TissitMuusiks

        No joo kyllä mä tietenkin sen tissejä puristelin ja vetelin nänneistä mutten mä halunnu sille mitään isoja mustelmia tuottaa. Enkä nyt ainakaan sen vittua potkia kun se oli menossa juur naimisiin. Kaikkihan ne sitäpaitsi halus meidän munia pidellä ja anto sit itteensä kopeloida. Mut tää yksi vaan oli ihan sekopää.


      • Kaarlo52

        Pitelikö se morsiankin sun munias? Siis ottiko esiin? Olisit vissiin mieluummin nussinut sitä kun potkinut?


      • TissitMuusiks

        Ne oli ihan villejä. Joo otti se ja mä luulin että se ottais suihin mutta kun yritin sen hameen alle niin se vaan väisti ja nauroi. Otin tisseistä kii ja yritin uudestaan ja sillon se yks kahjo rupes potkiin.


      • Kaarlo52

        Mites ne muut naiset? Yrittikö nekin potkia sua? Ja mitä sä niitten kanssa teit?


    • Korkosaappailla

      Hei

      Voisin potkia ja taloa sua korkosaapailla. Tolppa tai piikkikoroilla. Missäpäin asut.

    • Bisagua

      Pitäisiköhän maksaa menolippu Syyriaan, Bashar Al Assadin kidutuskammioon?
      Siellä saisit käsittelyä riittävästi, enemmän kuin lääkäri märää.

      • Rararrrarard

        Tai sitten quantanomoon Obamaan kidutuskammioiden luo


    • Hoitolaan

      Sairasta, sairasta! Miksi vihata itseään niin paljon, että vain kipu tuntuu joltain! Onneton olento!

    • Mulle saa tehdä mitä vain kunhan ei jää pahoja jälkiä.

    • Mä olen teinipoika mun rajuin juttu oli olla porukan leluna mökillä.
      Onko sulla ollut ryhmäjuttuja?

    • Siinä-raja

      Meet niin pitkälle, et se lakkaa hengittämästä. Sit otat pari askelta taakse. Siinä se raja kulkee.

    • TissitMuusiks

      Vieläkö sä kaipaat vitulles potkimista?Tai tisseille?

    • joku-vitun-roti

      aloittaja kaipaa pakkohoitolähetettä kiireellisesti

    • Kaapoeinari

      Mitä punkkaritytölle kuuluu nykyään? Vieläkö kaipaat vittusi potkimista ja tissien viiltelyä ja polttamista? Yhden daamin rintoihin olen aika monta tupakkaa tumpannut, mutta noita kahta muta voisi myös kokeilla.

      • Kaapoeinari

        No etkös itse ole se rajua käsittelyä kaipaava punkkarityttö??? Tarjoisin vaan apua...


    • perkeleensaatana

      Jos parkkeeraan pakettiauton perseesees ja sen jälkeen ajan moottorisahalla sun vitunkarvat? Vai oisko turhan kesyä?

    • TissitMuusiks

      Vieläkö kaipaat potkimiskäsittelyä? Tai tissies ruhjomista?

    • joopa75

      Vau, haluaisitko vuorotella, minä potkin vitulle ja sinä kasseille vuorotellen niin kauan että ollaan molemman kivusta lamaantuneita. Tisseihin tarvinnee jotain kättä pidempää jos sulla on korkea kipukynnys.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe