Onko pankinjohtajilla mitään lain tajua Nordeassa

Nordea-Antti

Onko pankinjohtajilla mitään lain tajua ja mitään moraalia? Itse jouduin heidän valtansa alle ja pyörteisiin, kun ilman enempää miettimättä vuonna aloitin vanhempieni takausasioita koskevan vahingonkorvausvaateen Nordeaa kohtaan. Perusteena vahingonkorvausvaateelle oli vanhempieni vähävaraisuus ja se, että velkajärjestelyä ei tehty vaikka velkajärjestelyn edellytykset täyttyivät ja myös se, että vanhempani oli korkeassa isässä ja heillä oli sairauksia. Pankki on koko ajan v. 1995 lähtien ollut hyvin välinpitämätön ja moukkamainen asiani käsittelyssä. Asiaani käsittelivät v. 1991-1995 korkeat johtajat pankissa kuten pääjohtaja Vesa Vainio, hallintoneuvoston puheenjohtaja Raimo Ilaskivi, johtokunnan jäsen Bo Harald, varajohtokunnan jäsen Tapio Jokinen, pääkonttorin johtaja Pekka Viitanen, johtokunnan neuvonantaja Emer Silius ja konttorinjohtaja Keijo Teihi. Voisiko joku lakimies auttaa minua ja tulla avustajakseni? Asiani ei ole vielä vanhentunut, koska olen vuodesta 1995 lähtien vuosittain useita kertoja muistuttanut pankkia asiastani ja vaateestani. Asiani on mielenkiintoinen ja haastava, jos joku lakimies haluaisi ottaa asiani hoidettavakseen. Suosituslausuntoja takauksien anteeksiannon ja sovintoratkaisun tekemisen puolesta sain 28 kpl korkeilta johtajilta kuten Kuhmon kunnanjohtajalta, kaupunginjohtajalta, monelta pankinjohtajalta, kaupppaneuvokselta ja talousneuvokselta ja myös monelta pääk.seudun vakuutusyhtiöiden toimitusjohtajilta ym. Käräjäoikeus ja poliisi eivät tutkineet asiaani, koska kyseessä oli kuulemma liian korkeita herroja. Voisitko sinä auttaa minua. Kerro miten menen eteenpäin ja miten voisin edetä? Kaikki neuvot ovat tarpeen. Ystävällisesti, Antti Korhonen, puh. 045 210 1738

6

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MieIenkiintoinen

      Pro Bono -töitä jollekin taitavalle ja varakkaalle.

    • vaksimestari

      Pankit elävät omilla säännöillään, joille ei kukaan näytä voivan mitään. Pankit voivat tehdä laittomuuksia eikä niihin puututa. Pankissa istuu aina lakimies ykköspuvussaan ja hänet pannaan heti asialle, jos asiakkaan kanssa tulee ongelmia, esimerkiksi sellainen ongelma, että asiakas alkaa vaatia oikeuksiaan. Sellainen ei pankille sovi.

    • rymisten_päin_peetä
    • Fasismin.kukkasia

      Silloinen presidentti Mauno Koivistohan salaisessa "konklaavissaan" vaati, että kaikissa riitatapauksissa pankin pitää voittaa riidat ohi kaikkien lakien ja sopimusten. Näin myös tehtiin ja näin tehdään yhä. Laillisin keinoin tätä fasismia ei saada kukistettua ja laittomiin ei löydy kansaa, joka nousisi terroria vastaan. Suomen armeijastakaan ei löydy kuin uhoajia ja maahantuotettujen vieraan valtakunnan sotavoimien ja rikollisten laukunkantajia. Eihän Suomen ns sotaväessäkään opeteta muuta kuin tottelemaan kusipäitten oikkuja ja uhkaillaan sotaoikeudella, joka on salainen ja laeista riippumaton.
      MV-lehdessä silloin tällöin jonkun oikeutta hakevan järjestön henkilö kertoo samanlaisista asioista. Ehkä kannattaisi seurata sivustoa ja ottaa yhteyttä siihe n suuntaan.

      On minuakin uhkailtu ja tekaistuilla syillä ulosmitattu reilu tuhat euroa. Ja sähköpostiosoitteeni ja "salainen" puhelinnumeroni uhkailun avulla saatu nettipoliisin haltuun ja kestoseurantaan. Yksikään rikosilmoitus ei ole koskaan johtanut muuhun kuin ilmoitukseen, ettei rikosta ole tapahtunut ja asian "tutkinta" lopetetaan. Onpa vielä pullisteltu, että "meillehän ei näistä virkavelvollisuuksien laiminlyönneistä sanktioita tule".

      • kuplahome

        Onkohan homerakentaminenkin samaa "fasismia"?


    • Bömpelistä

      Risupartojen 1960- luku jotain sismiä myös. Nykyiset kouluhässäkät varmaan naurattaa r- partoja makeasti. Mieleistään satoa niittävät ja ovat olleet enemmistönä eduskunnassa tekemässä lain ettei oppilaan ongelmia saa käsitellä koulussa ilman huoltajan läsnäoloa! Hulluus on vallalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe