Liiton päivärahoilla kelpaa köllötellä 500 päivää

Elämänparastaikaa

Työssä ei menetä kuin terveytensä ja vapaa-aikansa. Vuorotyöhön en ala enää koskaan.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saankotiedustella

      Minkäikäinen olet

      • Työ.on.Paskaa

        En tunne aloittajaa, mutta hän vaikuttaa selvästi terveeltä ihmiseltä joka on oivaltanut jotain hyvin tärkeää.

        Nimittäin sen että meitä kusetetaan jatkuvasti ja sen kusetuksen huomaaminen ja siitä irtautuminen ei ole missään nimessä häpeäksi, päinvastoin!

        Vittuun työelämä! Se on täyttä paskaa.


    • PudotusM

      Valitettavasti se ansiosidonainen kestää vain sen 500 päivää (Ensi vuonna sitten 400) ja sen jälkeen koittaakin ankeampi todellisuus, kun putoat työmarkkanatuelle (703 Eur/kk).

      Kannattaa käyttää se ansiosidonnaisen aika talouden sopeuttamiseen ja ahkeraan uuden työpaikan etsimiseen. Jos talous ei ole tasapainossa ansiosidonnaisen päättyessä, alkaa armoton pudotus kohti köyhyyttä.

      Parasta olisi, jos töitä löytyisi ennen ansiosidonnaisen päättymistä. Valitettavasti tämänhetkisessä taloudellisessa tilanteessa ei ole kovinkaan helppoa löytää uutta työtä.

      • Oletpashassu

        minä elän työmarkkinatuellakin onnellista elämää, en yksinkertaisesti tarvitse enempää. Jos olen jonkun silmissä köyhä, sitten olen.

        Töitä on tullut tehtyä viidessä eri firmassa, yhteensä 15v. En lähtisi edes 4000e palkalla töihin.


      • TrollitLiikkeellä

        Niin hyvää trollausta se on. Kokoomuksen ja PS trollit liikkeellä.

        PS Moro Lindströmmi!


      • SairasTyötön
        Oletpashassu kirjoitti:

        minä elän työmarkkinatuellakin onnellista elämää, en yksinkertaisesti tarvitse enempää. Jos olen jonkun silmissä köyhä, sitten olen.

        Töitä on tullut tehtyä viidessä eri firmassa, yhteensä 15v. En lähtisi edes 4000e palkalla töihin.

        Hyvä jos onnistut elämään onnellista elämää työmarkkinatuella. Valitettavasti se ei onnistu meiltä kaikilta, joilla on hieman suuremmat tarpeet kuin sinulla.
        Joka tapauksessa toivon sinulle onnellista tulevaisuutta ja hyvää terveyttä.


    • hail

      "Liiton päivärahoilla kelpaa köllötellä 500 päivää"
      Sen jälkeen ensivuonna pääsen eläkkeelle.
      Otan osaa työttömät,ja työssäkävijät. Minua ei onneksi työttömyysturvan heikennykset koske.
      Lindström on kusipää.

      • asdasdasd999

        Oliko Lindström itsekin työttömänä, sehän on muistaakseni ollut paperitehtaalla töissä. Joku sitä painostaa olemaan työttömiä vastaan. Ilman persupuolueen mukanaan tuomaa hallituspaikkaa voisi olla yksi työtön muiden jatkona.


    • Wanha-ATK-mies

      Mihin liittoa tarvitaan, kun saa ansiosidonnaista päivärahaa? YTK, eli ns. Loimaan kassa on hyvä vaihtoehto. Itse kuulun tosin IAET:n kassaan, en itse liittoon. Hyvin se on hoitanut minun ansiosidonnaiset työttömyyskorvaukseni jo n. 6 kk ajan. Olen 60 vuotias. Työttömäksi jäin jo aiemmin, mutta onneksi sain 6 kk ajalta irtisanomisajan palkkaa, ja ilman työssäolovelvollisuutta. Osasta huhtikuuta sain jo korvauksia muistaakseni. Nyt on lokakuun loppu v. 2016. Töitä on todellakin minun alallani lähes mahdotonta saada tässä iässä. Jo 40 v täyttäneitä ei hyvällä katsota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe