Missä olet tavannut tyttöystäväsi?

UteliasL

Kertokaapas te kaikki onnellisesti suhteessa elävät missä olette nykyisen kumppaninne tavanneet :)

48

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JEPAJEEs

      Tinderissä! :D

      • Kerrankokeillut

        Miten aktiivisia lesbot nykyään ovat tinderissä? Tinderin alkuaikoina oli todella hiljaista, enkä ole sen jälkeen uudelleen kokeillut.


      • Eienääikinä

        Enemmän se on pelkkää matchien keräystä kuin todellista seuranhakua. Omaa markkina-arvoa porukka siellä tuntuu mittaavan.


      • Kerrankokeillut

        No voi hitto. Tuntuu olevan kivan tytön löytäminen todella hankalaa ja hetken jo ajattelin, että oisko tinder pelastus :/


      • Eienääikinä

        Tiedätkö, kivan tytön löytäminen ON todella hankalaa. Sitähän minäkin sieltä tinderistä yritin etsiä :D


      • Kerrankokeillut
        Eienääikinä kirjoitti:

        Tiedätkö, kivan tytön löytäminen ON todella hankalaa. Sitähän minäkin sieltä tinderistä yritin etsiä :D

        Hahaha :D johtiko sun tinderöinti yhteenkään IRL-tapaamiseen?


      • Eienääikinä
        Kerrankokeillut kirjoitti:

        Hahaha :D johtiko sun tinderöinti yhteenkään IRL-tapaamiseen?

        Vaikutanko siltä että olis johtanut yhtään mihinkään :D
        Nimim. katkeroitunut, erakoituva iki-sinkku, joka vetää huopatossut jalkaan ja muuttaa siperiaan.

        Siis matcheja tuli, mutta kuten sanoin, se tuntuu porukalle olevan enemmän arvon mittausta kuin mitään todellista hakemista.
        Juur hetki sitten heivasin koko sovelluksen meneen. Pärjään ilmankin :D


      • Kerrankokeillut
        Eienääikinä kirjoitti:

        Vaikutanko siltä että olis johtanut yhtään mihinkään :D
        Nimim. katkeroitunut, erakoituva iki-sinkku, joka vetää huopatossut jalkaan ja muuttaa siperiaan.

        Siis matcheja tuli, mutta kuten sanoin, se tuntuu porukalle olevan enemmän arvon mittausta kuin mitään todellista hakemista.
        Juur hetki sitten heivasin koko sovelluksen meneen. Pärjään ilmankin :D

        :D hommaa mulleki huopatossut ja säästä muuttoautosta tilaa, mä tuun messiin. MISSÄ LUURAA KAIKKI KIVAT TYTÖT??! Ja jos ykski vastaa tähän "qruiserissa", ni mä juoksen kirkuen sinne Siperiaan...


      • Eienääikinä
        Kerrankokeillut kirjoitti:

        :D hommaa mulleki huopatossut ja säästä muuttoautosta tilaa, mä tuun messiin. MISSÄ LUURAA KAIKKI KIVAT TYTÖT??! Ja jos ykski vastaa tähän "qruiserissa", ni mä juoksen kirkuen sinne Siperiaan...

        Mahtavaa, eipä tarvii katkeroitua yksinäni! Ja minkäs kokosia huopatossuja sitä saisi olla? Pistetäänkö ihan sateenkaarivärisenä vai haluatko hillitymmät?
        Ensimmäisenä ajatuksena mulla oli kyllä viisastella qruiserilla, mutta mutta sitä mainostetaan ihan liikaa siihen nähden, mitä sieltä löytää.
        Mutta buffaukset on sentään jo johtaneet ihan tutustumiseen! JEIJ sille! :D
        Ja kun tiedät, missä niitä kivoja luuraa, niin vinkkaa mullekin, kun et sä voi kaikkia itse pitää ;D


      • Kerrankokeillut
        Eienääikinä kirjoitti:

        Mahtavaa, eipä tarvii katkeroitua yksinäni! Ja minkäs kokosia huopatossuja sitä saisi olla? Pistetäänkö ihan sateenkaarivärisenä vai haluatko hillitymmät?
        Ensimmäisenä ajatuksena mulla oli kyllä viisastella qruiserilla, mutta mutta sitä mainostetaan ihan liikaa siihen nähden, mitä sieltä löytää.
        Mutta buffaukset on sentään jo johtaneet ihan tutustumiseen! JEIJ sille! :D
        Ja kun tiedät, missä niitä kivoja luuraa, niin vinkkaa mullekin, kun et sä voi kaikkia itse pitää ;D

        Tossut tylsän ja apaattisen harmaina kiitos ;) Mua buffaa siellä qruiserissa vaan miehet :D ja olen vähän kyllästynyt niihin "mitäs sinne?" -viesteihin... ja joo, tiedän, pitäis itekin panostaa enemmän! Mut noi nettihommat ei vaan oo mun juttu.


      • Kerrankokeillut
        Eienääikinä kirjoitti:

        Mahtavaa, eipä tarvii katkeroitua yksinäni! Ja minkäs kokosia huopatossuja sitä saisi olla? Pistetäänkö ihan sateenkaarivärisenä vai haluatko hillitymmät?
        Ensimmäisenä ajatuksena mulla oli kyllä viisastella qruiserilla, mutta mutta sitä mainostetaan ihan liikaa siihen nähden, mitä sieltä löytää.
        Mutta buffaukset on sentään jo johtaneet ihan tutustumiseen! JEIJ sille! :D
        Ja kun tiedät, missä niitä kivoja luuraa, niin vinkkaa mullekin, kun et sä voi kaikkia itse pitää ;D

        Ja koko 37 ;)


      • Eienääikinä

        No mä sitten hoidan ne värit siihen ankeuteen tunkemalla jalkaani sateenkaaret, kun ei ne kerran sulle kelvannu :D naiset... nirsoa porukkaa :D
        Apua! Nää suomalaiset miehet on jättäny mut rauhaan, mutta ruotsalaiset käy sitäkin ahkerammin ehdottelemassa lisääntymistä ja laittaa kuvia varustuksestaan yms. kivaa :P
        Joo, nää 'mitäs sinne' on kans tosi tuttua, tai ihan vaan pelkkä moi, johon ei edes viitsi vastata :D
        Välillä jaksan vastata kuulumisten kyselyyn ja yleensä heitän senkin niin vitsiksi etteivät toisten kysele :'D
        Mun profiilin teksti ei hirveästi hurrauksia kyllä kerää, mutta oon kyllä joskus löytäny hyvää juttuseuraa, mutta siihen se yleensä jääkin, kun olen liian poikamainen toiselle ja liian tyttömäinen toiselle. Yritä tässä nyt viel olla oma itseni :D
        Mutta enpä viime aikoina enää ole hirveemmin jaksanut edes yrittää, alkanut vähän käymään jo kyyniseks tässä touhussa.
        Saisko niitä kivoja ihan klik klik tuosta nooooiiin yksi tommonen kotiin toimituksella :D


      • Kerrankokeillut

        Voi juma, sullahan on villiä qruiserissa :D mä en oo onneks yhtään kalukuvaa saanu *koputtaa puuta*. Ehkä pitää vaan lopettaa etsiminen, jos se ihq sit tupsahtais tielle :P ja sit ku se tupsahtaa, en varmaan tajuu ja missaan senkin.. ilmoittele ku lähtö Siperiaan on käsillä! I'm ready!


      • Eienääikinä

        Villiä? Pelottavaa se on kun kalukuva lävähtää ruutuun! O.o
        Mä en uskalla lopettaa etsimistä, mä kun oon niin tollo etten tajuais vaikka joku ihana tipahtais syliin :D
        Mutta ala pakkaamaan, luulen että lähtö alkaa kohta oleen käsillä!
        Vaan mistähän suunnasta mun pitää alkaa navigoimaan sun muuttotavaroita, että lähdenkö kukonlaulun aikaan vai ehdinkö ihan aamukahvin juoda?
        Sori, flyygeli ei kyllä sitten mahdu kyytiin, että sen joudut kyllä jättään kadulle.


      • Kerrankokeillut
        Eienääikinä kirjoitti:

        Villiä? Pelottavaa se on kun kalukuva lävähtää ruutuun! O.o
        Mä en uskalla lopettaa etsimistä, mä kun oon niin tollo etten tajuais vaikka joku ihana tipahtais syliin :D
        Mutta ala pakkaamaan, luulen että lähtö alkaa kohta oleen käsillä!
        Vaan mistähän suunnasta mun pitää alkaa navigoimaan sun muuttotavaroita, että lähdenkö kukonlaulun aikaan vai ehdinkö ihan aamukahvin juoda?
        Sori, flyygeli ei kyllä sitten mahdu kyytiin, että sen joudut kyllä jättään kadulle.

        Hgissä on tämän tytön muuttokuorma, eikä se ole kovin suuri. Ei tyttö eikä kuormakaan :D


      • Eienääikinä

        Sehän on liki matkan varrella.
        Mä jo pelkäsin että joudun kiertään monta sataa kilsaa väärään suuntaan tornion kautta :D
        Ja varaan kyllä tilaa autossa yhdelle kartturitytölle. Toivottavasti olet hyvä suunnistaan. Tosin jos mun kans on liikkeellä, ei siltikään voi olla varma, mistä itsensä vielä löytää. mutta haittako se siinä kohtaa enää niin... :D


      • Kerrankokeillut
        Eienääikinä kirjoitti:

        Sehän on liki matkan varrella.
        Mä jo pelkäsin että joudun kiertään monta sataa kilsaa väärään suuntaan tornion kautta :D
        Ja varaan kyllä tilaa autossa yhdelle kartturitytölle. Toivottavasti olet hyvä suunnistaan. Tosin jos mun kans on liikkeellä, ei siltikään voi olla varma, mistä itsensä vielä löytää. mutta haittako se siinä kohtaa enää niin... :D

        Olen surkein suunnistaja ikinä! Mut jos määränpäänä on Siperia niin pieni eksyminen ei liene haitaksi :D


      • Eienääikinä

        Aina parempi! Sittenhän me saatetaan eksyä johonkin vielä parempaan kuin siperia! :D
        Lupaathan olla niin huono suunnistaja, että eksytään huopatossuinemme johonkin lämpöseen, jooookos :)


      • Kerrankokeillut
        Eienääikinä kirjoitti:

        Aina parempi! Sittenhän me saatetaan eksyä johonkin vielä parempaan kuin siperia! :D
        Lupaathan olla niin huono suunnistaja, että eksytään huopatossuinemme johonkin lämpöseen, jooookos :)

        Joooooooo! Määränpääksi Siperia, perillä kohteessa kun kyltissä lukee Malediivit :)


      • Eienääikinä
        Kerrankokeillut kirjoitti:

        Joooooooo! Määränpääksi Siperia, perillä kohteessa kun kyltissä lukee Malediivit :)

        Pidän tavastasi ajatella! :D
        Sä oot siis riittävän huono suunnistaja mulle kartturiksi! :)

        Onko jo muita katkeroituvia ilmoittautumassa eksyyn meidän kanssa, vai pitääkö meidän lähteä ihan kaksistaan? :D


      • Kerrankokeillut
        Eienääikinä kirjoitti:

        Pidän tavastasi ajatella! :D
        Sä oot siis riittävän huono suunnistaja mulle kartturiksi! :)

        Onko jo muita katkeroituvia ilmoittautumassa eksyyn meidän kanssa, vai pitääkö meidän lähteä ihan kaksistaan? :D

        Herramunjee! Annoin qruiserille taas mahiksen ja nyt oon vaihtanut yhden henkilön kanssa ainakin 5 älyllistä viestiä. Jippijaijeeee! :'D odotapa vaan, tästä intoutuneena kokeilen kohta sitä tinderiä, kyynisen epäileväisenä tosin..


      • Eienääikinä

        Jeeeeiiiij!
        Se toimii sittenkin!
        Mä sain kylmänväreitä jo pelkästään tinderin ajattelusta :P

        Mä oon yrittäny kans antaa tässä tsäänssiä, panostin jopa esittelyynkin enemmän. Ei toimi! :'D Siellä mä edelleen ihan seinäruusuna notkun -.-

        Jaaha, mä oon lähdössä siperiaan katkeroituun huopatossuineni, tarkoitus päätyä malediiveille, surkean suunnistajan paikka vapaana. Anyone? :D


      • Kerrankokeillut
        Eienääikinä kirjoitti:

        Jeeeeiiiij!
        Se toimii sittenkin!
        Mä sain kylmänväreitä jo pelkästään tinderin ajattelusta :P

        Mä oon yrittäny kans antaa tässä tsäänssiä, panostin jopa esittelyynkin enemmän. Ei toimi! :'D Siellä mä edelleen ihan seinäruusuna notkun -.-

        Jaaha, mä oon lähdössä siperiaan katkeroituun huopatossuineni, tarkoitus päätyä malediiveille, surkean suunnistajan paikka vapaana. Anyone? :D

        Älä nyt vielä luovuta mun suhteen, 5 älyllistä viestiä ei vielä tarkoita öö..oikeastaan mitään :D


      • Eienääikinä
        Kerrankokeillut kirjoitti:

        Älä nyt vielä luovuta mun suhteen, 5 älyllistä viestiä ei vielä tarkoita öö..oikeastaan mitään :D

        Ei, kyllä oon ihan varma että sut on nyt menetetty, sä oot saanu aikaseks älyllistä keskustelua!
        Siinäkin on 5 viestiä enemmän kuin mitä mulla on ollu kuukausiin. Tai sitten mä oon jo niin tuttu naama siellä, ettei kukaan enää noteeraa mua :D


      • Kerrankokeillut
        Eienääikinä kirjoitti:

        Ei, kyllä oon ihan varma että sut on nyt menetetty, sä oot saanu aikaseks älyllistä keskustelua!
        Siinäkin on 5 viestiä enemmän kuin mitä mulla on ollu kuukausiin. Tai sitten mä oon jo niin tuttu naama siellä, ettei kukaan enää noteeraa mua :D

        aaaa, eli ongelma onkin siis se, et sä oot jo testannu kaikki qruiserilaiset ;) ;) voi olla, et toi keskustelu tyrehtyy pian, taitaa keskustelukumppani olla liian älyllinen mulle. Mun nettikeskustelutaidot rajoittuu just tällaiseen Siperia&huopatossu -läppään...


      • Eienääikinä
        Kerrankokeillut kirjoitti:

        aaaa, eli ongelma onkin siis se, et sä oot jo testannu kaikki qruiserilaiset ;) ;) voi olla, et toi keskustelu tyrehtyy pian, taitaa keskustelukumppani olla liian älyllinen mulle. Mun nettikeskustelutaidot rajoittuu just tällaiseen Siperia&huopatossu -läppään...

        Testannut, en sentään! :'D
        Mutta sitten meillä on sama ongelma, kun tää huopatossu-siperia meininki on kans tasan sitä mihin mun sosiaaliset taidot riittää kirjottaen :'D
        Luulen että mun profiilin tekstikin on ihan samaa sarjaa tän siperiaan muuton kanssa, ihmekkään jos ei kukaan älyllinen halua nykyään jutella mulle :'D


      • Kerrankokeillut
        Eienääikinä kirjoitti:

        Testannut, en sentään! :'D
        Mutta sitten meillä on sama ongelma, kun tää huopatossu-siperia meininki on kans tasan sitä mihin mun sosiaaliset taidot riittää kirjottaen :'D
        Luulen että mun profiilin tekstikin on ihan samaa sarjaa tän siperiaan muuton kanssa, ihmekkään jos ei kukaan älyllinen halua nykyään jutella mulle :'D

        pitäiskö meijän siirtää tää huopatossu-läppä johonkin muualle ku tähän keskusteluun? Aloittaja on varmaan kyllä kiitollinen ku tää keskustelu roikkuu koko ajan ekana meidän ansiosta :D


      • Eienääikinä
        Kerrankokeillut kirjoitti:

        pitäiskö meijän siirtää tää huopatossu-läppä johonkin muualle ku tähän keskusteluun? Aloittaja on varmaan kyllä kiitollinen ku tää keskustelu roikkuu koko ajan ekana meidän ansiosta :D

        Joo, voitais siirtää.. vähän on tainnut lähteä lapasesta :'D
        No, mihkäs tää vietäis?


      • Kerrankokeillut
        Eienääikinä kirjoitti:

        Joo, voitais siirtää.. vähän on tainnut lähteä lapasesta :'D
        No, mihkäs tää vietäis?

        Apua, en minä tiedä! Mitä nyt pitää tehdä? :D Voitais yrittää löytää toisemme qruiserissa :D Sä sentään tiedät mun kaupungin


      • Eienääikinä
        Kerrankokeillut kirjoitti:

        Apua, en minä tiedä! Mitä nyt pitää tehdä? :D Voitais yrittää löytää toisemme qruiserissa :D Sä sentään tiedät mun kaupungin

        Laitanko kaikille helsinkiläisille viestin "37 koon huopatossut?" :'D


      • Kerrankokeillut
        Eienääikinä kirjoitti:

        Laitanko kaikille helsinkiläisille viestin "37 koon huopatossut?" :'D

        Hiton hyvä idea! Varmasti poikisi muutaman älyllisen keskustelun :D


      • Eienääikinä
        Kerrankokeillut kirjoitti:

        Hiton hyvä idea! Varmasti poikisi muutaman älyllisen keskustelun :D

        Jos mun huopatossu kyselyyn vastais niin ei se kovinkaan älyllistä keskustelua kyllä tois :D


      • Kerrankokeillut
        Eienääikinä kirjoitti:

        Jos mun huopatossu kyselyyn vastais niin ei se kovinkaan älyllistä keskustelua kyllä tois :D

        Tämä keskustelu on todisteena siitä :D No helvetinkö väliä, mun nimimerkki q:ssa on Mumis


      • Rakkaustarinako
        Kerrankokeillut kirjoitti:

        Tämä keskustelu on todisteena siitä :D No helvetinkö väliä, mun nimimerkki q:ssa on Mumis

        Tuliko tästä rakkaustarina? :)


      • Eienääikinä
        Rakkaustarinako kirjoitti:

        Tuliko tästä rakkaustarina? :)

        Pöh! Toi mun kartturi sai tuon nimimerkkinsä paljastamisen jälkeen niin paljon yhteydenottoja, ettei se enää ehdi lähteen mihinkään, että olen jälleen lähdössä Siperiaan katkerana yksin erakoituun huopatossuineni :'D
        Surkean suunnistajan paikka edelleen vapaana, anyone??


      • liinuhiiri

        Ehkä kertoisit jotain itsestäsi? :) Mä en kyllä tosin kovin epätoivoista meininkiä siedä, leuka pystyssä ja iloinen asenne on ne parhaat valttikortit. Ei se elämä sen helpompaa ole toisillakaan.


      • Eienääikinä
        liinuhiiri kirjoitti:

        Ehkä kertoisit jotain itsestäsi? :) Mä en kyllä tosin kovin epätoivoista meininkiä siedä, leuka pystyssä ja iloinen asenne on ne parhaat valttikortit. Ei se elämä sen helpompaa ole toisillakaan.

        Mä en kans kyllä kovin epätoivoista meininkiä siedä, että ihan tähän läpänheittoon aattelit tulla tarjoon itseäs :'D


    • Tytyyde

      Samassa työpaikassa :)

    • Naisten_puolella

      Dallapeen puistossa, yleisessä vessassa.

    • ölkjgfs

      Täällä just se mitä ei saanu vastata, eli Qruiserissa. Panostin kyllä esittelytekstiin ja kuviin, sillä saattoi olla jokin vaikutus. Ei tarvinnut olla siellä montaa viikkoa.

    • Silleestikäy

      Tulevaisuudessa. Jos enää on vapaana yhtäkään kouluja käynyttä, hyvännäköistä ja mukavaa naista, jollaisen menin typeryyksissäni menettämään.

    • Åqåq

      Minäkin löysin exäni ja pari kaveria qruiserista että kyllä sieltä voi tehdä löytöjä.. Panostakaa kuvaan, tekstiin ja olkaa aktiivisia. Laittakaa itse viestejä kivan olosille neidoille :)

    • reksukka

      Qruiserista bongasin hyvän tekstin perusteella. Ihan ajatuksena että oli hassunhauska teksti, mut eipä tullut silloin mieleen että rakastutaan.

    • 7774

      Kaverin kautta/baari-illan aikana :D vahingossa siis

      • Kuinmyös

        Sama! :D


    • Ulkokieliset-Selosteet

      Vessassa. Istuin kaspalla kun hän tempaisi oven auki niin että lukko hajosi ja sanoi: "Oho tää olikin varattu." Sitten häneltä tuli, ja hän repäisi sekunnin sadasosassa housut kinttuihin ja lasautti ripulikaspat seinille, ja osan minun päälleni.

      Sitten sanoin: "Harrastakaamme sodomiaa oi armain", ja lähdimme sitä sitten tekemään. Siitä suhteemme alkoi.

      Romanttista.

    • elämäonpaskaa

      Yläasteella 8) Lukiossa alettiin seurustelemaan ja nyt ollaan oltu kuusi vuotta yhdessä, jee !

    • miusmin

      escape room helsingis :D <3 oltiin samas randevoon tiimis ja sit kun sama porukka sielt lähti kaikki viel viettää iltaa nii tutustuttiin ja siitä se vaan lähti. saa sit nähä miten kestää ilman jännii :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe