Mikä mulla on?

Serperior

Aamulla tuntu vähän oudolta vatsassa, liikkatunnin jälkeen menin vessaan ja siellä alko oksettamaan, tuli sellanen yökkäysrefleksi monesti mutten saanut oksennettua. Jalat tärisi kauheesti ja kädetkin vähän. Mun piti lähtee kotiin ja nyt istun täällä. On vähän parempi olo. Tää tapahtu aikasemminkin jokin aika sitten, mutta voimakkaampana. Mikä mulla on ja miten saisin oksennettua? :(

18

123

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisin_auttaa

      Ensinnäkin ootko tyttö vai poika ja ikä

    • Coju

      Ootko muistanut syödä (aamupala ja lounas) ja juoda tarpeeksi? Yleensä tuollaista huonoa oloa ja tärinää tulee siitä, että verensokeri on alhaalla...

    • Miksi haluaisit oksentaa?

    • Serperior

      Oon tyttö 12v. Aamupalaksi söin kaksi leipäpalaa kuten yleensä. Ruokahalu on ihan normaali. Join mutta se pahensi silloin oloa. Nyt ei enää. Halusin oksentaa että olo helpottuisi.

    • ei sul ois mahatautii?

    • Voisin_auttaa

      Murrosikä? Sehän voi olla mikä tää nyt on... No tiiätitä tarkotan.

    • Serperior

      Mietin kans vatsatautia, mutta oon ihan normivirkee ja ruokahalu on hyvä. Jalkoja kivistää kävellessä, mut en tiiä liittyykö se tähän mitenkään.

    • Serperior

      Voisin_auttaa: Ehkä, mut tää on vasta toka kerta kun noin kävi. Mul ei kuitenkaa oo "niitä" täl hetkel ^^ Viimeks meinasin myöhästyä koulusta ja oli kiire, ja silloin arvelin et johtu siitä, mut nyt ei ollu mitään sellasta.

    • Anpiaisrieska

      Streptokokkibakteeri

    • Mööö

      up!

    • Siberiancat

      upp

    • 12v

      Saattaa olla menkat:( ellei sul oo jo alkanu. Mul alko just tänää ja oli samat oireet😯

    • Serperior

      Mul on tosiaan alkanu menkat ku olin 10 ^^ Huomenna pitäs mennä kouluun ku nyt ei oo ollu mitään oireita, oli aamulla vähän huono olo, ja ilmaa vatsassa.. toivon vaan ettei toistuis kolmatta kertaa :(

    • Serperior

      Nyt tuli ruuan jälkeen oksettava olo. Ensin päivällä salaattia syödessä, ja 45 min sitten kun söin. Vaikka yritän oksentaa, ei tuu mitään.. uskon jotenkin et johtuu ilmasta vatsassa, mutta jos ilmaa on niin oksettaako silloin vaikka ei saa oksennettua?

    • Winter0

      up.

    • Köytä_päätäs

      Mee lääkäriin

    • Serperior

      No huomenna meen kouluun. On ihan hyvä olo, ei täysin normaali (vähän pahoinvointia ruuan jälkeen ja ilmaa vatsassa) mut kyl mä selviin. Oon pyöritelly mielessä vaikka mitä keliakioita ja reflukseja.. toivon ettei oo mitään vakavaa. Aijon kyl syyä pienemmän annoksen ruokalassa (yleensä syön koulus paljon :D)

    • hmmmmmmmm

      Etkai vaan oo raskaana?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe