ROIKKUJAMUSTASUKKAINEN

RUIKUTTAJA

Miten pääsen eroon vanhasta miehestä? Sain kyllä varoituksia ettei pitäisi ruveta suhteeseen vanhan/vanhoillisen miehen kanssa. Miehet etsivät hoitajia itselleen tässäiässä.
En kai voi kun syyttää itseäni kun mies ROIKKUU perässä edelleen, lähettelee postia ja soittelee rakastavansa ja haluaisi tavata. TUNTEET ovat minulta ajat sitten loppuneet mutta mies kuvittelee että riittää kun hänellä on ne. OKSETTAA ajatuskin että hän koskettaisi minua vielä!
Niin ikähän on vain kysymys mutta VAROKAA naiset yli 60-vuotiaita miehiä jotka ovat jääneet tai jätetty yksin.

6

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0908

      Meinasin jo aloittaa manitsemalla ettäj ärjestä tapaaminen jossa kerrot kasvokkain että se on nyt loppu. Ja jotta hänelle jää jotain hyvää muisteltavaa niin järjestät hänelle ikimuistoisen yön. Mutta vain sillä ehdolla että homma on tästä kerrasta poikki.

      Mutta jos kosketuskin ällöttää...

      Nimittäin, on paljon helpompi erota kun pikkuveitikkaa on rassattu koko yö niin että kipeää tekee eikä seksiä edes halua enää. Silloin viikko menee veitikkaa parannellessa ja ero pääsee alkamaan.

      • roikkujamustasukkainen

        JOO,tuon jos järjestäisin niin tämä mies ainakin kuvittelisi että suhde jatkuu taas...


    • Säälittäviäroikkujia

      Kyllä minäkin olen joutunut tuollaisen kohteeksi. Hieman nuorempi mies kyseessä. Mustasukkainen roikkuja sekin on. Nyt sitten olen kohta siinä pisteessä että haen lähystymiskieltoa. Kerta puhe ei mene perille. Tuollaiset mustasukkaiset miehet ovat todella rasittavia ja säälittäviä. Muka en pärjää ilman miestä. Auton ym. Osaan minä enkä siihen todella tarvitse mustasukkaista miestä. Enkä tarvitse rahallista tukea kuten antoi ymmärtää ja perustelee suhteen jatkamiselle. Todella törkeästi mies ajattelee naisesta ettei pärjää.

      • ruikuttajamustasukkainen

        HEI! Olen itsekin ajatellut tuota lähestymiskieltoa, olen jo lähettänyt poliisille kyselyn? Miehet ovat niin yksinkertaisia että luulevat että naiset tarvitsevat niitä elättäjiksi,ONNEKSI ajat ovat muuttuneet emmekä ole rahallisesti enää riippuvaisia miehistä!!!!


    • Juuli33

      Parasta on tehdä selväksi asia kertakaikkiaan että suhde on ohi. Asia ei ole mennyt miehelle perille ja siksi sinun täytyy alleviivata.
      Juuri tuon ikäiset miehet eivät tajua että naiset pärjäävät omillaan, eivätkä tule koskaan tajuamaankaan. Heillä on vanhanaikaiset asenteet. Heille naiset ovat kuin lapsia jotka tarvitsevat holhoojan ja tuo holhooja on mies.

    • oikein-sinulle-ap

      Vinkki: Asia olisi tullut selväksi ilman isoja kirjaimiakin lauseen keskellä.
      Toinen vinkki: keskenkasvuisten ei kannata ryhtyä seksisuhteisiin kenenkään kanssa, ei etenkään dementoituneitten vanhusten.
      Kuvittelit löytäneesi itsellesi elättäjän joka syytää sinulle rahaa ilman vastiketta, mutta valitsit liian hyväkuntoisen vanhuksen uhriksesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe