Valio: Oivariini ja aito voi saa leivonnaiset ja

oixzioå

paistin maistumaan ja kun sinne lirautetaan pikku tippa aitoa kermaa. se on siinä. Ymmärrän hyvin pisneksen kannalta että minukin pitäisi ostaa jotain energia jauhetta jota ripotella paullataikinaan tuneteakseni itseni kiireeliseksi ja meneväksi yms. Olen pahoillani mutta meillä päin ei laiteta minkäänlaista energiajauhetta sotkemalla pullataikinaa kuin muihinkaan paistoksiini kuin oivariinia ja kaakaon päälle kelpaa vain aito kuohukerma. Ymmärrän hyvin vaikka yliymmärtäjä olekkaan jotka joka päivä syövät pullaa ja kampaviineritä jotta heillä on varaa keventää mutta sitä en ymmärrä miksi minun tarvitsisi sotkea energia jauhetta Bostonkakkuun kun en sitä muulloinkaan ole tarvinnut. Ikinä sitä bostonkakkua ei ole jäänyt pakasteeseen vaikka vasta eilen sinne laitoin.

10

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oizcoix

      Viikonvaihteen iltapäivälehsistöstä luin että suomalaisia oli lähtenyt espanjaan bilettämään kera matka eväiden jotka olivat sisältäneet mm. alkoholia ja makkarraa yms. Ei ole koskaan kiinostanut osalistua. En tiedä miltä heistä tuntuisi lähi-itään matkstaessa kun kentällä heitä olisi vastasa suomalainen Ceisha konvehdit ja Fsxerin suklaa Epäilen että he tuskin matkustavatkaan espanjaa, turkkia ja muita bortukaaleja pitemälle. Voi todeta että ällöttävältä tuntui lukeakkin " huippu ihanaa " Meillä suomalaisilla on erinlaisia käsityksiä loman vietosta kuin musikki mausta yleensä. Anteeksi vaan mutta tuli tunne hävetä heidän puolestaan.

    • apoixuioia

      z fazer olin pökertyä kun satuin tahtomattani kuulemaan eräänkin haastattelun jossa eräs nainen oli viikoksi pakannut vain bilevaatteita ( se on varmaan näky ) matkalaukkuun. Siitä vaan mutta juuri noin yleisteään " kaikki suomalaiset naiset " Historilaisesti eletään aikakautta joka jää historiaaan joillakin on vain mielssä minäminä minä ja minunminä jne. Oletan että he eivät matkoillaa vietä aikaa four seasos hotel miljöissä jossa itse olen omillaan mm. Suon jokaiselle tyyliillään viettää riehaksta " aikuinen nainen " elämää korot kattoon elämää Itse en kulu heihin tulkoon se tiedoksi tässä ja nyt kaikki on.

    • oixuioå

      Kuuntelen taustalta tulevaa radio kanavaa jossa mattina aittolahti vai lehti ( en tiedä kun en seuraa hänen eläämää ) kertoo mm. että sä et voi olla ylimielinen. Hyvin äkkiä " essistäni " saa ajattelamtta ylimilisen vaikutelman itsestäni kun ei tuune minua. Mutta " siperia on opettanut " missä ja kieden kanssa vietän aikaani, etenkin ketä on Luottamuksen arvoisia. Joskus ajattelin luiessani marttina aitolehden tarinaa siskostaan kun hän laittoi välit poikki siskoonsa ja ajattelin milloin uskontojen uhrit ja muut tahot alkavat syyttää marttinaa siitä että ei pidä yhteyytää siskoonsa jne. En kuulu noihin piireihin mutta aina olen mielummin yksin kuin huonossa seurassa " ylimielisenä "

    • oixå

      p.s on se kumma miten instrumtaariumiin " tuntuu " matka niin pitkältä. Tässä on paljon vakavampiakin fyysisä rajoitetta väliaikaisesti. Toisaaalta teen virheitä tulevaisuudessa mitä oikein kirjoituksen tulee ja virheet eivät määrittele sitä mitä olen kun muistan hengittää välillä.

    • xåzåxåcåcööoix

      p.s on se " kummallista kun postissa tulee juuri nyt, näkömmaisten liitto ry, n annansilmä kalenteri. Toisaalta yhtä " kummaliseslta " tuntuu tuo suomalasisten " retkieväät " espanjaan jonka sattumalta kuulin / luin iltapäivälehdistöstä kun itse seuraa aivan toisenlaisia maailman tapahtumia. Tämänin kokonaisuuden voisi lopettaa loppulauselmaan, muistakaa kaikki hengittää väliiä...

    • oxixixåxcoix

      p.s yhtä " hullua " kun postilaaikosta löysin jokun puolueen mainoksen jossa olivat laittaneet yhden kukkasipulin pussiin ja kehoituksen tulla juttelemaan sillon ja silloin jne. Ensimäistäkään puoluetta ei ole kysynyt minulta saatika ketään viimeiseen 20 vuoteen kuinka minä jaksan ja kuinka voin tekemällä töitä 24 / 7 silloinkin kun toiset viettävät vappua ja hiihtolomaa ja jos minkälaista ylityövapaata Mutta kyllä siitä ovat olleet tarkkoja verotukselisesti kun motivaatiota ja fyysitä kuntoa en tehdä ylimääräistä siis kahta työtä että varmasti verotuksella kiristettään että yhtään enenmpää et tee se palkkakatto on laitettu toisesta työstä muutamaan tonniin. " kyllä yhdellä työllä on tultava toimeen " Vaikka tulisikin minua ei ole koskaan kiinostaneet viihderistelyt sun muut massaviihde ajankuluksi mielummin sen ajan olen käyttänyt töntekoon ja omaehtoiseen opiskeluun kuten useat tuttavanikin ja viihtymällä lomalla jossain aivan muualla kuin aurinkorannikoilla syömässä lihapullia ja kuuntelemassa suomalaista iskelmää esimerkiksi.

    • yzåxoci

      Miten kornia on myös viikonvaihteen iltapäivälehdistön mm " uutinen " katsokaa jonkun rintaliivejä jossa nainen poseeraa tai miten surulista jonkun mediaseksikkään äidin / äitien jatkuvat valitukset kuinka raskasta heidän on hoitaa lapsiaan ja kuinka sitä ja tätä Miltä tuntuu heidän lapsistaan saadessaan jatkuvasti kuulla olevansa rasittavia ja kuinka omat vanhemmat on aivan väsyneitä mutta ei niin väsyneitä että eivät televisoon jaksaisi mennä esittelemään itseään ja kaikenlaisia näkemyksiään. Todella vastakohta heille kaikille jotka seuraavat maailman tapahtumia vaikkakaan ei itku kurkussa ja kädet ristissä. Surullista.

    • ucozåxcoix

      Uskomatonta Aleppossa käynissä massiivinen kansanmurha niin julkisäitejä pitäisi klikata kun ovat jaksaneet mennä uimaan jne. Ensimäistäkään klikkausta ei tule, saatika olisin kiinostunut heidän mediaseksikkyydestään missään josssa esittelivät pääasiassa itseään ja raskasta arkeaan lastensa kanssa. Ihmettelen että yleensä ovat tehneet lapsia kun heille normaali elämä vanhempana on niin rasittavaa . Toiset vanhemmat saavat postiivista energiaa vanhemmuudesta vaikka se ei aina tunnu siltä. Todella haasteelista on olla arvostelematta enempää heidän käytöstään aikuisina vanhempina.

    • zwciuy

      Iltasanomat kiitos siitä että tuotte Aleppon tapahtumat esille todellisuuteen siten kun ne on hetki hetkeltä. Viikonvaihteen iltapäivälehdistöä vilkaisin sen verran että näin suomalaisten julkkisten ja muiden sen sellaisten esittelevän itseään joten ällöttävyys, kuvotus oli sanoin kuvaamatonta kun vielä siihen tahtomattani kuulin suomalaisten alkoholilla ja makkaralla lastatuista lennoista espanjaan jne. Oletin että seiväsmatkat ovat jääneet menneisyyteen , seiväsmatkoilla en itse ole ollut mukana mutta ilmeisesti olen ollut väärässä koska yhtä hyvin noita kaiken maailman viihde espanjan matkoja voisi nimittää seiväsmatkoiksi vaikka sitten kuinka ihanalla kuorutuksella niitä mainostaisivat

    • ioxoåoiå

      Tosiaan iltapäivälehdistöstä saisi lukea kaikenlaista ja klkkailla jos kiinostaisi. Martina Aittolahden vai lehden kertomusta luin aikoinani ja ajattelin sarkastisesti että saako minkä uskontojen uhrit kimmppuunsa kun on hylännyt siskonsa jne. En tunne kyseisiä mutta niin miäkin olen tehnyt hylännyt kaikki turhat tuttavuudet ja huonoa seuraa itselleni ( tunne varmasti molemmin puolinen ) kun en edistä huonoa mainontaa ja tyylitöntä. räväkkää, avomielistä, rempseää jne. Voivat syyttää myös siitäkin kun en ole kiinostunut klikkamaan ja lukemaan markkinarakoaan esittelevistä miehistä enkä naisista sitä vähemmän kuuntelemaan . Suoraan sanottuna todella haasteelista olla arvostelematta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe