miksi toiset eivät osaa tehdä mitään oikein

49viipuri

Onko tervettä haukkua asuinkumppaniaan joka päivä? Esim. " Tyhmä kun veit koiran ulos liian aikaisin, liian myöhään, liian lyhyen lenkin. Tyhmä, hyppää parvekkeelta, kun et erota vessapaperia talouspaperista (vessapaperi tilapäisesti loppu). Sulle pitää kutsua ambulanssi kun et tajua ettet saa katsoa televisiota silloin kun minä olen paikalla. Oletteko te äitisi kanssa lesboja, kun soittelette jatkuvasti. Tytöt, tiedättekö, että äitisi ja mummosi nussii keskenään. Idiootti, etkö ymmärrä pysyä poissa keittiöstä, silloin kun minä olen siellä. Nyt yläkertaan, hopi hopi, olohuone kuuluu vain mulle. Ja alakerran vessa ja keittiö. Olet sottapytty. Täällähän ei siivota silloin kun minä olen paikalla. Tännehän ei vieraita tule kahville jos en ole antanut lupaa. Onko joku uskaltanut koskea minun ruokiini. Akkojen töitä kotityöt. Minä en vie roskia, siinähän on myös teidän roskia"
Tässä vain murto-osa. Epäilen vahvasti sairautta, koska itse hän sanoo olevansa hyvä ihminen, ei tajua tekevänsä mitään väärää.

8

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuttuatohinaa

      Tuttua tohinaa

    • Narsistiko

      Jos ihminen oikeasti kohtelee toista noin törkeästi ja syyllistäen joka asiasta niin välittömästi hommaat oman kämpän ja muutat sinne. Tuollaisen käytöksen/puheet omaavalla ihmisellä on hyvin paha persoonallisuushäiriö tai joku muu vakava ongelma. Puheet ovat tuossa vaiheessa "syyllistäviä" mutta agressiivinen sävy ja fyysinen väkivalta saattaa tulla jossain vaiheessa kuvioihin mukaan sitten kun tuo ei enää riitä. Kannattaa häipyä ennen sitä. Eli kämppä hommaukseen ja muutto pois. Asianajaja heti itselle joka hoitaa mahdolliseen huoltajuuteen liittyvät asiat kuntoon ja avustaa niissä, samoin jos tarvitaan mahdollisen tulevan häirinnän takia oikeussuojakeinona (esim. lähestymiskielto tms.). Nuo esimerkit vaikuttavat hyvin pahan persoonallisuushäiriön (esim. narsismi tai jopa anti-sosiaalinen persoonallisuus (käytännössä psykopatia puhekielessä)) ilmenemiseltä. Tällaista ihmistä ei voi parantaa tai auttaa. Ainoa autettava olet sinä itse ja lapsesi. Et pysty parantamaan tai muuttamaan häntä, hän vain murtaa oman tahtosi ja itsetuntosi vaikka "huvikseen". Eli häivy suhteesta ennenkuin on liian myöhäistä. Jos jäät niin tilanne vain pahenee ja jossain vaiheessa olet itse henkisesti loppu ja mielisairaalassa jatkuvasta henkisestä väkivallasta johtuen.

    • BatmanForever

      Vedä turpaan, jos ei muuten usko.

    • ViinaMaistuuVitusti

      Ota poskeen.

    • Mielisairaspotilas

      Ole hyvä ja

    • eienäänuori

      Asuinkumppanisi on kypsymätön lapsi sielultaan. En jaksaisi jakaa tilaani tuollaisen kanssa. Ei häntä yksi ihminen jaksa ja voi muuttaa.

    • Anonyymi

      Päätin,etten tee enää mitään kellekkään,koska aikuiset lapsenikin haukkuvat minua.

      • Anonyymi

        Hyvä ihminen, muuta ja perusta oma huusholli!

        En oikein tiedä, kuka tuossa kuviossa on sairaampi. Ei ole tervettä haluta elää niinkin älyttömän ihmisen kanssa kuin tässä tapauksessa molemmat ovat.

        Ero, ehdottomasti ero. Molempien vioksi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1629
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1569
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1507
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1455
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1256
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1187
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe