Miten voi olla noin hyvä ??

uhiftdr

Miten Salkkarit voi olla noin hyvä sarja ???

28

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmmmmmmmc

      Sannia kun sais, törkeen kaunis Käyttäjä on estolistalla

      • KunnonTavaraa

        Gunnar on saanut monta kertaa ja maksoi siitä hyvästä 10 000 Talelle.


    • otanosaa

      Yhtän jaksoo en oo kattonut ja tunnen myötähäpeää moisen katsojien puolesta.

      • SalkkariSeurailija

        Mä taas tunnen myötähäpeää tommoisten kirjoittelijoiden puolesta jotka ei itse ole jaksoakaan katsonut ja silti arvostelee. Miten voi edes tajuta ja tietää kuinka hyvä tämä sarja todellisuudessa on jos ei itse ole jaksoakaan katsonut.
        Ja silti tullaan soittamaan suuta tänne, itse en ainakaan häpeä että olen sarjaa jo 2006-vuodesta asti seurannut.
        Salkkareissa sentään tapahtuukin ja on jänniä juonenkäänteitä toisin kuin esim. jossain kaunareissa.

        Pikku Vinkki: Kannattaisi katsoa ja tutustua sarjaan ensin paremmin ennenkuin haukkuu lyttyyn ja arvostelee. ennakkoluulot voi joskus osoittautua aiheettomiksi ja vääriksi. Olen tämän kokenut monien asioiden suhteen elämässä joten tiedän todellakin mistä puhun.


      • yäk
        SalkkariSeurailija kirjoitti:

        Mä taas tunnen myötähäpeää tommoisten kirjoittelijoiden puolesta jotka ei itse ole jaksoakaan katsonut ja silti arvostelee. Miten voi edes tajuta ja tietää kuinka hyvä tämä sarja todellisuudessa on jos ei itse ole jaksoakaan katsonut.
        Ja silti tullaan soittamaan suuta tänne, itse en ainakaan häpeä että olen sarjaa jo 2006-vuodesta asti seurannut.
        Salkkareissa sentään tapahtuukin ja on jänniä juonenkäänteitä toisin kuin esim. jossain kaunareissa.

        Pikku Vinkki: Kannattaisi katsoa ja tutustua sarjaan ensin paremmin ennenkuin haukkuu lyttyyn ja arvostelee. ennakkoluulot voi joskus osoittautua aiheettomiksi ja vääriksi. Olen tämän kokenut monien asioiden suhteen elämässä joten tiedän todellakin mistä puhun.

        Jo nimi riittää kertomaan sarjan aiheen ja sen typeryyden, puhdasta tittytaimenttia jolla yksinkertaisempia olutetaan sohvan pohjalle vailla älyllistä ajattelua, sanovat sen olevan mediastrategia.


      • olet.yäk

        Kyllä tollaset mulkut tiedetään. Kuitenkin oot katsonu salkkareita, sua vaan vituttaa pieneksi jäänyt muna.


      • SalkkariSeurailija
        yäk kirjoitti:

        Jo nimi riittää kertomaan sarjan aiheen ja sen typeryyden, puhdasta tittytaimenttia jolla yksinkertaisempia olutetaan sohvan pohjalle vailla älyllistä ajattelua, sanovat sen olevan mediastrategia.

        Pelkkä nimi ei kerro mitään mistään sarjasta kuten ei myöskään kenestäkään ihmisestä. Esim. ihmisellä voi olla vaikka kuinka kaunis nimi mutta silti ihminen voi olla sisältä aivan muuta kuin miltä nimi kuulostaa.
        Ja samaa pätee sarjoissakin ja niiden nimissä, ei nimestä voi päätellä mitään jos ei ole sarjaa katsonut.
        Kaikki ei ole sitä miltä se kuulostaa kuten ei myöskään kaikki ole sitä miltä näyttää.

        Ja jos niin ajattelet että mukamas nimi kertoo kaiken sarjasta, ihmisestä, tms. niin aika huonoa elämänkokemusta ja oppia täytyy olla sulla.

        mutta omapa on asiasi.


      • yäk
        SalkkariSeurailija kirjoitti:

        Pelkkä nimi ei kerro mitään mistään sarjasta kuten ei myöskään kenestäkään ihmisestä. Esim. ihmisellä voi olla vaikka kuinka kaunis nimi mutta silti ihminen voi olla sisältä aivan muuta kuin miltä nimi kuulostaa.
        Ja samaa pätee sarjoissakin ja niiden nimissä, ei nimestä voi päätellä mitään jos ei ole sarjaa katsonut.
        Kaikki ei ole sitä miltä se kuulostaa kuten ei myöskään kaikki ole sitä miltä näyttää.

        Ja jos niin ajattelet että mukamas nimi kertoo kaiken sarjasta, ihmisestä, tms. niin aika huonoa elämänkokemusta ja oppia täytyy olla sulla.

        mutta omapa on asiasi.

        Mulle riitti aikoinaan Me Tammelat sarja, sen jälkeen en ole vahingossakaan vilkaissut mitään vastaavaa pskaa, sitäkin tuli katseltua vain siksi, että silloin tv oli tavallaan uusi asia.

        "Me Tammelat on suomalainen vuosina 1963–1969 valmistunut draamasarja. Sarjaa esitettiin MTV:llä joka toinen lauantai vuosina 1963–1969."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Me_Tammelat

        "Me Tammelat oli 1960-luvun lopulla yksi katsotuimmista televisio-ohjelmista Suomessa. Esimerkiksi 27. huhtikuuta 1969 lähetetty jakso sai 2,22 miljoonaa katsojaa ja saavutti näin 59 prosenttia Suomen yli 12-vuotiaasta väestöstä."

        Nyt hävettää jopa anonyyminä tunnustaa katselleensa tuollaista...


      • SalkkariSeurailija

        Jep. Minulle tuo "Me Tammelat"-Sarja ei sano mitään kun en ole ollut noina vuosina vielä syntynytkään. Mutta sen osaan sanoa että Salkkareista tykkään ja sitä en häpeä myöntää.


      • yäkkivä-anonyymi
        SalkkariSeurailija kirjoitti:

        Jep. Minulle tuo "Me Tammelat"-Sarja ei sano mitään kun en ole ollut noina vuosina vielä syntynytkään. Mutta sen osaan sanoa että Salkkareista tykkään ja sitä en häpeä myöntää.

        Ne oli silloin ne näyttelijät suomalaisia julkkiksia, ja mikä enemmän kuvottaisikaan kuin joutava julkkispelleily. Oikeesti hävettää vieläkin että tuli tuhlattua aikaa tuollaisen katseluun, senkin aikaa olisi voinut käyttää johonkin älylliseen.


      • SalkkariSeurailija
        yäkkivä-anonyymi kirjoitti:

        Ne oli silloin ne näyttelijät suomalaisia julkkiksia, ja mikä enemmän kuvottaisikaan kuin joutava julkkispelleily. Oikeesti hävettää vieläkin että tuli tuhlattua aikaa tuollaisen katseluun, senkin aikaa olisi voinut käyttää johonkin älylliseen.

        ok, ja katsoin eilen youtubesta pienen klipin "Me Tammelat"-sarjasta niin se vaikutti heti pöhköltä jo siinä se ohjelma enkä itse katsoisi sitä mutta Salkkarit on mielestäni kyllä ihan erilainen ohjelma. Jos Salkkarit olisi samanlainen niin en katsoisi niitä. Sen tajusin nähtyäni sen pienen klipin "Me Tammelat"-sarjasta.
        Mutta sä tietysti tiedät itse mitä katsot ja mitä et.

        Ja mitä älylliseen tulee niin kyllä elämästä pitää nauttia ja joskus voi ja saa tehdä jotain sellaistakin mikä on ihan vaan hauskaa vaikkei sitten niin älyllistä olisikaan, en mä ainakaan itse jaksa miettiä silleen että aina välttämättä kaiken tarvii niin vakavaa ja älyllistä olla mitä tekee.
        Kyllä elämässä pitää olla hauskaa ja vähän vähemmän vakavaa ja älyllistä juttuakin.
        Ei kaikkea saa ottaa niin vakavasti eikä saa olla myöskään liian totista torven soittoa,
        ei sitä muuten jaksa. Ja tommosia menneitä juttuja on ihan turha hävetä koska ne on mennyttä eikä niitä voi muuttaa vaikka mitä tekisi. Eikö menneen vaan kannata antaa olla eikä jälkikäteen hävetä sellaisia mitä on joskus montakymmentä vuotta sitten tehnyt?

        En mäkään häpeä nyt aikuisena sellaisia asioita mitä olen esim. lapsena tehnyt ja joita en varmasti enää tekisi koska menneet on menneitä ja nyt on nyt.
        Olisi sekin kamalaa jos vaikka koko ikänsä häpeäisi että on lapsena katsonut lastenohjelmia saati nyt sit tollasta että montakymmentä vuotta sitten katsonut jotain sarjaa mitä ei enää katsoisi. Se on silloin ollut osa sun elämää mutta nyt on toisin. Loogista! Ihminen muuttuu ja maku voi muuttua mutta tartteeko semmosta nyt ihan oikeasti hävetä monen kymmenen vuoden jälkeen?

        Ja varsinkaan kun ei mistään tuon vakavammasta asiasta ole kyse kuin vaan jostakin tv-ohjelmasta. Ja iaommistakin asioista päästään yli ilman että niitä enää tarvii hävetä niin eiköhän sunkin pitäis tommosesta yhdestä tv-ohjelmasta päästä yli ilman ettää tarvii enää hävetä.

        Ja eiköhän maailmassa tapahdu vähän isompia ja vakavampiakin vääryyksiä kuin tollanen että hairahtuu kattomaan jotain tv-sarjaa mikä on mukamas niin iso juttu että sitä vieläkin pitää hävetä. En mä ainakaan jaksa ja viitsi ottaa asioita noin vakavasti.


      • puistattaa-ajatuskin
        SalkkariSeurailija kirjoitti:

        ok, ja katsoin eilen youtubesta pienen klipin "Me Tammelat"-sarjasta niin se vaikutti heti pöhköltä jo siinä se ohjelma enkä itse katsoisi sitä mutta Salkkarit on mielestäni kyllä ihan erilainen ohjelma. Jos Salkkarit olisi samanlainen niin en katsoisi niitä. Sen tajusin nähtyäni sen pienen klipin "Me Tammelat"-sarjasta.
        Mutta sä tietysti tiedät itse mitä katsot ja mitä et.

        Ja mitä älylliseen tulee niin kyllä elämästä pitää nauttia ja joskus voi ja saa tehdä jotain sellaistakin mikä on ihan vaan hauskaa vaikkei sitten niin älyllistä olisikaan, en mä ainakaan itse jaksa miettiä silleen että aina välttämättä kaiken tarvii niin vakavaa ja älyllistä olla mitä tekee.
        Kyllä elämässä pitää olla hauskaa ja vähän vähemmän vakavaa ja älyllistä juttuakin.
        Ei kaikkea saa ottaa niin vakavasti eikä saa olla myöskään liian totista torven soittoa,
        ei sitä muuten jaksa. Ja tommosia menneitä juttuja on ihan turha hävetä koska ne on mennyttä eikä niitä voi muuttaa vaikka mitä tekisi. Eikö menneen vaan kannata antaa olla eikä jälkikäteen hävetä sellaisia mitä on joskus montakymmentä vuotta sitten tehnyt?

        En mäkään häpeä nyt aikuisena sellaisia asioita mitä olen esim. lapsena tehnyt ja joita en varmasti enää tekisi koska menneet on menneitä ja nyt on nyt.
        Olisi sekin kamalaa jos vaikka koko ikänsä häpeäisi että on lapsena katsonut lastenohjelmia saati nyt sit tollasta että montakymmentä vuotta sitten katsonut jotain sarjaa mitä ei enää katsoisi. Se on silloin ollut osa sun elämää mutta nyt on toisin. Loogista! Ihminen muuttuu ja maku voi muuttua mutta tartteeko semmosta nyt ihan oikeasti hävetä monen kymmenen vuoden jälkeen?

        Ja varsinkaan kun ei mistään tuon vakavammasta asiasta ole kyse kuin vaan jostakin tv-ohjelmasta. Ja iaommistakin asioista päästään yli ilman että niitä enää tarvii hävetä niin eiköhän sunkin pitäis tommosesta yhdestä tv-ohjelmasta päästä yli ilman ettää tarvii enää hävetä.

        Ja eiköhän maailmassa tapahdu vähän isompia ja vakavampiakin vääryyksiä kuin tollanen että hairahtuu kattomaan jotain tv-sarjaa mikä on mukamas niin iso juttu että sitä vieläkin pitää hävetä. En mä ainakaan jaksa ja viitsi ottaa asioita noin vakavasti.

        "Salkkarit on mielestäni kyllä ihan erilainen ohjelma"

        Ihmissuhdesontaa, juuri sitä, mikä ei voisi vähempää kiinnostaa.

        " pitää nauttia ja joskus voi ja saa tehdä jotain sellaistakin mikä on ihan vaan hauskaa "

        Niin on makumme erilainen, että meikäläistä pitäsi vähintään väkivallalla uhata ihan tosissaan, että jotain Salkkareita tai vastaavaa katsoisin, eikä se tosiaankaan olisi nautinto tai hauskaa, enneminkin päinvastoin, tuskanhikeä pukkaisi.

        Sama tosin tuntuu olevan suurimman osan nykyisten TV-ohjelmien kanssa, töllöstä tulee pelkkää roskaa suurimman osan ajasta ja se mikä asiassa on vikana, siitä pitää kuitenkin maksaa, ei ole ilmaisia kanavia, nykyisin töllöstä maksetaan kahdella tapaa, on Yleveroo ja sitten se kierompi maksutapa jota moni ei edes tajua, mainoskanavista maksetaan kaupan kassalla, tuotteiden hintoihin ne mainoskulutkin on upotettu...


      • SalkkariSeurailija

        Enhän mä sitä tarkoittanut että jos elämästä nauttii niin Salkkareita katsoa tarvii. Itselleni Salkkareiden katsominen on nautinto mutta sulla se nautinto voi olla joku muu. Ja en mä itsekään kovin paljoa telkkaria katso. Lemmen Viemää ja Salatut Elämät on ainoat mitä seuraan telkkarista. Ainoat hyvät ohjelmat mielestäni mitä telkasta tulee.


      • Roskaväki
        SalkkariSeurailija kirjoitti:

        Enhän mä sitä tarkoittanut että jos elämästä nauttii niin Salkkareita katsoa tarvii. Itselleni Salkkareiden katsominen on nautinto mutta sulla se nautinto voi olla joku muu. Ja en mä itsekään kovin paljoa telkkaria katso. Lemmen Viemää ja Salatut Elämät on ainoat mitä seuraan telkkarista. Ainoat hyvät ohjelmat mielestäni mitä telkasta tulee.

        Kaikkea paskaa sääkin katot. Salkkarit on paskinta kuraa mitä TVstä voi tulla. Roskaväen ohjelmaa.


      • SalkkariSeurailija

        Tuleeko yhtään mieleen että ehkä se ei ole mun mielestä paskaa. Ja eihän se asia edes sinulle kuulu mitä katson. Ja kyllä niitä on paljon huonompiakin ohjelmia kuin Salkkarit.
        Esim. Big Brother, tms. tämän tyyliset ohjelmat.... Niitä voi jo sanoa paskaksi.

        Ja enkä mä katso kuin Lemmen Viemäätä ja Salattuja elämiä eli ainoimpia ohjelmia jotka ei ole niin nyky-paskaa kuin monet muut ja näistäkin kahdesta tykkään Lemmen Viemäästä enemmän mutta Salkkarit on myös todella hyvä.


        Ja ethän sä voi edes tietää mistä puhut jos et kerran itse ole sarjaa ikinä katsonut.

        ja entä jos mäkin alkaisin haukkumaan jotain sellaista paskaksi sulle mistä sä tykkäät paljon? Tuntuisko se susta kauhean kivalta?


        Onko se niin kauhean vaikea ymmärtää että joku mikä sun mielestä on paskaa niin se ei välttämättä ole sitä mun mielestä?


        Ja toisekseen kyllä ohjelmat on muuttunut 60-luvusta varmasti aika paljon eli ei kaikki suomalaiset sarjat ole todellakaan samanlaisia kuin joku "Me Tammelat"-sarja.


      • SalkkariSeurailija

        Ja sä et voi tietää millainen ihminen olen koska et tunne minua eli et voi todellakaan haukkua roskaväeksi minua. Ja katson Salkkareita mutta olen silti todella kunnollinen ihminen enkä todellakaan roskaväkeä!

        Ja kyllä maailmassa on paljon pahempia asioita mitä ihmiset tykkää kuin se että tykkää Salkkareista.

        Esim. ne jotka polttaa tupakkaa, itse en ole edes ikinä maistanut.

        Että ei se todellakaan leimaa ihmistä roskaväeksi jos katsoo Salkkareita.


    • ennustelija

      Samaa roskaa , kuin muutkin MTV : n ohjelmat.

    • ghkllhddg

      Ei suomalaiset osaa tehdä laatu sarjoja kuten englantilaiset, se on tosiasia. Salkkarit on vaan niin lapsellinen sarja ja sen tietää siitä, että pikku tytöt katselee sitä. Kun taas monet englantilaiset sarjat ovat heille liian vaikeita seurata. Mutta en minä kuitenkaan väheksy sankareiden katsojia... se on kevyttä viihdettä, ei draamaa eikä sen kummempaa... mutta jokaiselle jotakin. ☺saatan joskus itsekin yhden jakson katsoa mutta en odota seuraavaa.

      • ei-osaakaan

        Englannista tarvittiin tänne Neil Hardwic tekemään Reinikaisen ja Tankki täyteen sarjat, suomalaiset eivät itse pääse lähellekään samaa tasoa missään genressä.


      • KylläIsäOssoo

        Sisko Ja Sen Veli ja ysärillä Kyllä Isä Osaa, joka ei tosin ollut Nealin, vaan Lepikon :)


    • Aloittaja OOT OIKEESSA.
      Minä ja isä ihan hulluna nykysalkkareihin.
      Se on oikeastaan ollu jo aika kauan todella hyvä, tuntuu että paranee vain kuin viini vanhetessaan.
      Upea sarja, hyviä juonikoukeroitakin, hyvää tarinaa, hyviä hahmoja....

      • SalkkariSeurailija

        No niinpä! Vihdoinkin joku joka puhuu asiaa eikä hauku Salkkareita!


      • SalkkariSeurailija

        Eikä paljon jaksa painaa nuo mollaajien kommentit koska kivaa tietää että edes joku täällä on kanssani samaa mieltä Salkkareista.


    • bgvcx

      Salkkarit on pilannut maamme nuorison moraalin.

      • SalkkariSeurailija

        Eiköhän maailmassa ole paljon pahempiakin asioita kuin Salatut Elämät.

        Esim. Tupakka, alkoholi, huumeet tms.

        Ne ennemmin nuorison moraalin pilaa kuin Salkkarit.

        Minä ainakin olen niin kunnollinen ja rehti ihminen ollut aina vaikka olen ylä-aste ikäisenä jo kymmenen vuotta sitten alkanut katsomaan Salkkareita.

        Ei ole ainakaan minun moraalia pilannut.


      • SalkkariSeurailija kirjoitti:

        Eiköhän maailmassa ole paljon pahempiakin asioita kuin Salatut Elämät.

        Esim. Tupakka, alkoholi, huumeet tms.

        Ne ennemmin nuorison moraalin pilaa kuin Salkkarit.

        Minä ainakin olen niin kunnollinen ja rehti ihminen ollut aina vaikka olen ylä-aste ikäisenä jo kymmenen vuotta sitten alkanut katsomaan Salkkareita.

        Ei ole ainakaan minun moraalia pilannut.

        Samaa mieltä.
        Terroristit ja natsit ne riehuu kaikkialla.
        Me katsomme salkkareita.
        Moraali on hyvä.
        Homotkin ovat ihmisiä.
        Saavat homovihaajat muuttaa Venäjälle, jossa homoja vihataan.
        Kjehheh hihhih.


      • SalkkariSeurailija

        No niinpä! Täysin samaa mieltä. Eikä sille voi mitään että millaisena syntyy ja mistä tykkää. Me vaan satutaan tykkäämään Salkkareista eikä kellään ole sen perusteella oikeutta haukkua tai vähätellä meitä.
        Ja minusta kaikki ihmiset pitäisi hyväksyä mielenkiinnon kohteineen sellaisena kuin on.
        Ja vaikkei kaikki ole samaa mieltä niin ketään ei silti tarvii haukkua sen takia eikä vähätellä.
        En mä ainakaan tunne olevani sen alempi arvoisempi kuin kukaan muukaan vaikka olen Salkkareista kiinnostunut.

        Kaikki on tasa-arvoisia mielenkiinnon kohteistaan huolimatta!


    • SalkkariSeurailija

      Haluan pökkiä Eliasta pyllyyn.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe