Mika Rantala sanoi toiselle helluntai veljelle:

helluntailaisetHerjaa

Sinulla on tuollainen HOMOPARTA !

Tämä toinen uskonveli loukkaantui silminnähden tästä herjaamista ja lopetti solussa käynnin siihen.

Keskustelin miespuolisen terapeuttini kanssa tästä homoparta herjasta ja terapeutti oli aivan ihmeissään mitä se mahtaa tarkoittaa.

Haluan nyt Mika Rantala kysyä sinulta missä kohdassa RAAMATUSSA kehotetaan puhumaan uskon veljelle noin herjaten ?

Jos et näytä Raamatun kohtaa niin sitten olet tehnyt todella törkeän synnin.

Paavali kirjeissään sanoo, että mitään tuollaista ei saa Jeesukseen uskovien keskuudessa edes mainita.

Jos kuitenkin jotain tällaista pääsee tapahtumaan on sanojan pyydettävä anteeksi loukatulta saman päivän aikana ennen auringon laskua.

Aivan sama juttu kun Hammarit herjasivat minua täysin samalla tavalla kuin saatanan palvojat oliva herjanneet aikaisemmin,.

Protestoin heti herjaamista ja odotin että he pyytävät minut kotiinsa ja pyytävät anteeksi.

Hammarit eivät ole koskaan pyytäneet minulta anteeksi vaan herjanneet lisää ja Marika Hammar on sanonut minun olevan herkkä

Olin saanut Keskivaikean aivovamman ja vasemman silmän näköhermovaurion ja näin kaiken kahtena ja siinä tilanteessa Hammarit herjasivat minua ja Marika Hammarin mukaan olin herkkä. Kysyin onko se synti. Ei kuulemma ollut synti.

Sen sijaan Hammareiden minuun kohdistamat törkeät herjaukset ovat synti ja he näin herjaamalla rikkoivat minun avioliiton ja meidän perheen.

Tein monta kertaa solussa selväksi että Jeesuksen omien välissä tulee olla rakkaus ja siitä maailman ihmiset tietävät teidät Jeesuksen omaksi.
Sitä rakkautta ei solussa ollut koska RAKKAUS EI TEE KENELLEKKÄÄN MITÄÄN PAHAA.

Hammarit, Rantalat, Poutaset, Eila Rinne minä sidon teidät näihin teidän synteihinne siihen asti kunnes olette tulleet pyytämään anteeksi ja hyvitätte minulle sen mitä minä teiltä vaadin

Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen AAMEN !

6

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perseenkairaaja

      Monella homolla on parta siksi että kumppanin on kätevä kuivata kullinsa siihen kun on antanut poskeen kaverille.

    • Annetaananteeksiystävä

      Sinä kysyt Jumalan sanaa toisen ihmisen tekemisten perusteluksi!?? Teet sen koska tiedät ettei Raamatussa ole sellaista sanaa joka oikeuttaa hänen tekemisensä.

      >>>Haluan nyt Mika Rantala kysyä sinulta missä kohdassa RAAMATUSSA kehotetaan puhumaan uskon veljelle noin herjaten ?<<<

      Mutta nyt itse väität Raamatussa olevan sellaista mitä siellä ei ole. Siksi kysynkin nyt että missä Raamatussa käsketään loukatulta pyytämään anteeksi ennen kuin aurinko on laskenut? Huomaa etten väitä ettei tarvitse pyytää anteeksi. Kysyn että missä niin käsketään pyytämään anteeksi koska itse vaadit toiselta Raamatun sanaa hänen tekojensa perusteluksi.

      >>>Jos kuitenkin jotain tällaista pääsee tapahtumaan on sanojan pyydettävä anteeksi loukatulta saman päivän aikana ennen auringon laskua<<<

      Mitä Raamattu velvoittaa uskovalta? Se velvoittaa antamaan anteeksi VAIKKA ANTEEKSI EI PYYDETTÄISIKÄÄN. Se, JOKA VIHASTUU veljeensä, on velvollinen sopimaan hänen kanssaan, ei se joka ei vihastu koska hänellä ei ole sopimista.
      Raamattu velvoittaakin loukattua antamaan loukkaajalle anteeksi vaikka anteeksi ei pyydettäisikään.

      Ef 4:26 "Vihastukaa, mutta älkää syntiä tehkö." Älkää antako auringon laskea vihanne yli,"

      Markuksen evankeliumi:11:25 "Ja kun te seisotte ja rukoilette, niin antakaa anteeksi, jos kenellä teistä on jotakin toistansa vastaan, että myös teidän Isänne, joka on taivaissa, antaisi teille anteeksi teidän rikkomuksenne.""

      Kolossalaiskirje:3:13 "kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan. Niinkuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa."

      Matteuksen evankeliumi:5:25 "Suostu pian sopimaan riitapuolesi kanssa, niin kauan kuin vielä olet hänen kanssaan tiellä, ettei riitapuolesi vetäisi sinua tuomarin eteen ja tuomari antaisi sinua oikeudenpalvelijalle, ja ettei sinua pantaisi vankeuteen."

      Luukkaan evankeliumi:12:58 "Kun kuljet riitapuolesi kanssa hallitusmiehen eteen, niin tee matkalla voitavasi päästäksesi hänestä sovussa eroon, ettei hän raastaisi sinua tuomarin eteen ja tuomari antaisi sinua oikeudenpalvelijalle, ja ettei oikeudenpalvelija heittäisi sinua vankeuteen."

      Jos SINULLA ON RIITAPUOLI, suostu sopimaan ja anna anteeksi. AnteeksiANTAMISESSA on paljon voimaa.
      https://www.youtube.com/watch?v=yuitkwTxuBI

    • Mika.Rantala

      Ihan vitunkarvotuksen näkönenkö oli parta sillä vitun homolla?

    • capiche

      Jos suuttuisi joka kerran, kun joku puhuu typeriä, niin saisi olla turpa rutussa kaiken aikaa. Onhan se nyt tiedossa, että kaikki "hellariveljet ja sisaret" eivät aina aja täysillä valoilla.

      Mulle sanoi muuten joku aika sitten yksi tyyppi, että ai, sulla on tollainen autistihattu (kapealierinen trilby). Olisiko pitänyt erota seurakunnasta ja jättää taivasosuutensa sen vuoksi. Itse asiassa mua nauratti. Autuas on se, joka osaa nauraa itselleen, sillä häneltä ei pidä hupia puuttuman.

      En muuten tunne montakaan homoa, joilla on parta. Suurimmasta osasta homoja ei kukaan arvaa, että he ovat sellaisia. Seksuaaliset mieltymykset eivät ole kirjoitettu otsaan, mistä pitäisi hellariveljienkin olla kiitollisia. No, sisarten kanssa.

    • MikaRantalaHomoParta

      Monellakko helluntailaisella on nykyään homoparta ?

      Minkälainen se homoparta on ? Vaihtuuko tyyli kerran vuoteen vaiko kerran viiikkoon vaiko miten usein ?

      • vittunaamahomo

        Homoparta muistutta vitunkarvoja. Varsinkin jos olet vittunaama homo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe