Miksi mies joka on kiinnostunut ei lähesty minua

Miehetkertokaa

Kysymys otsikossa. Vaikka mahdollisuuksia olisi. Kertokaa!!

80

1121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jollekkinaiselle

      Varattua on vaikea lähestyä,vaikka haluaisin?.

    • tarkistutapääsikiitos

      Se mitään kiinnostunut oo. Ite oot kiinnostunut ja luulet että kaikki joista oot kiinnostunut on myös susta. Palstalaiset (= melko harvinainen sosiaalisesti rajoittunut ihmisjoukko) yleensä luulevat, että jotkut randomit katseet tarkoittaa että on kiinnostunut.

    • klo2345

      Syitä voi olla n ~miljoona eli mahdoton sanoa. Hektinen elämä ettei liikenevää aikaa löydy lainkaan? Saikulla jalka paketissa tai sairaalassa? Matkoilla? Missä lie mutta jos on kiinnostunut naisesta niin aikaa järjestyy varmasti heti kuin mahdollista.

    • todellinen.syy

      Siksi koska olet antanut vaikutuksen ettei hän kiinnosta sinua.

      • lienee.alien

        Niin no. Mysteerejä on monenlaisia, kun tuokaan ei aina päde. ?


      • Ei-voi-tietää-tietämättä

        Niinpä. "Antanut vaikutuksen" on niitä suurimpia ja yleisimpiä valheita, joiden taakse ihmiset piiloutuvat. Ja kääriytyvät entistä tiukemmin yksinäisyyteensä.


    • olenjokumies

      Mitä jos kysyt suoraan tämän häneltä ? Tämä selvillä, eikä sinun tarvitse miettiä tätä pidemmälle. Lisäksi ilmaiset itseään, jos mies olisikin ujo tai ei huomanut sinun kiinnostusta.

      • Anoooomi

        En uskalla koska olen häntä 10 vuotta nuorempi. Ja minusta tuntuu että voiko hän pitää minusta oikeasti.


      • Dusttodust
        Anoooomi kirjoitti:

        En uskalla koska olen häntä 10 vuotta nuorempi. Ja minusta tuntuu että voiko hän pitää minusta oikeasti.

        Mutta uskallat elää epävarmuudessa?
        Sydän murenee pikkuhiljaa joka ikinen päivä, jonka pelkäät ja mietit. Kun kysyt, ja jos tulet torjutuksi, se tekee vain särön. Särö kyllä korjaantuu ajan kanssa, mutta koitapa kerätä tomua tuulesta saadaksesi sydämesi ennalleen.


      • nuorempiainaparempi
        Anoooomi kirjoitti:

        En uskalla koska olen häntä 10 vuotta nuorempi. Ja minusta tuntuu että voiko hän pitää minusta oikeasti.

        Koska olet 10 vuotta nuorempi niin mahdollisuutesi paljon paremmat kuin ikäiseni. Ja ei ainakaan puumanaisia. Mutta tuo sama epätietoisuus koskee minuakin:(


      • ehkänäin
        Anoooomi kirjoitti:

        En uskalla koska olen häntä 10 vuotta nuorempi. Ja minusta tuntuu että voiko hän pitää minusta oikeasti.

        No jos olet kerta noin paljon nuorempi (10) vuotta, niin se mies varmaan ajattelee olevansa liian vanha sinulle.
        Siis jos tämä mies etsii vakavaa suhdetta.


      • Totta-toinen-puoli
        nuorempiainaparempi kirjoitti:

        Koska olet 10 vuotta nuorempi niin mahdollisuutesi paljon paremmat kuin ikäiseni. Ja ei ainakaan puumanaisia. Mutta tuo sama epätietoisuus koskee minuakin:(

        Sekava sisältö siinä määrin, ettei pointti avautunut. Poimin vain tuon sanan "puuma". Jos naista itseään nuorempi mies ihastuu naiseen ja ryhtyy viemään tavoitettaan toivottuun suuntaan, NAINEN ei siinä yrityksessä muutu puumaksi!

        Toisekseen nainen ei ole puuma 10 vuoden ikäerolla missään olosuhteissa.

        Ja vielä sen verran, että villin arvaukseni perusteella nuoremman miehen - vanhemman naisen suhde voi muodostua oikein onnelliseksi, jos nuori mies on ollut valloittajan roolissa ja saanut haluamansa. Ikä ei se ydinkysymys vaan se, että mies on ollut varma tunteestaan ja (nuoruuden) tarmolla on vienyt rakkautensa sanoista tekoihin eikä jäänyt palstoille pillittämään...


      • rakastunutmiesrakastaa
        Totta-toinen-puoli kirjoitti:

        Sekava sisältö siinä määrin, ettei pointti avautunut. Poimin vain tuon sanan "puuma". Jos naista itseään nuorempi mies ihastuu naiseen ja ryhtyy viemään tavoitettaan toivottuun suuntaan, NAINEN ei siinä yrityksessä muutu puumaksi!

        Toisekseen nainen ei ole puuma 10 vuoden ikäerolla missään olosuhteissa.

        Ja vielä sen verran, että villin arvaukseni perusteella nuoremman miehen - vanhemman naisen suhde voi muodostua oikein onnelliseksi, jos nuori mies on ollut valloittajan roolissa ja saanut haluamansa. Ikä ei se ydinkysymys vaan se, että mies on ollut varma tunteestaan ja (nuoruuden) tarmolla on vienyt rakkautensa sanoista tekoihin eikä jäänyt palstoille pillittämään...

        Näin se on, sillä iällä ei ole mitään merkitystä ainakaan henkilökohtaisesti. En tiedä mitä tapahtui, mutta rakastuminen on tapahtunut, mutta vielä pitäisi tehdä asialle jotain, jotta asiat etenee :)


    • Riimurintu

      Koska sä välttelet katsomastakaan minuun. Sä et koskaan tervehdi. Käyttäydyt kuin olisin ilmaa. Tosin sä kohtelet kaikkia muitakin miehiä niin. Olet etäinen, jäätävä ja salaperäinen. Ja silti niin ihastuttava. Ehkä säkin olet vain ujo ja varovainen.

      "Kuinka kauas täytyy kahden eksyneen vaeltaa, etteivät voi enää välttyä kohtaamasta toisiaan?"
      (pätkä runostani)

      • Miehetkertokaa

        Mistä sinä tiedät miten kohtelen muita miehiä?


      • Riimurintu

        Miehetkin puhuvat ;)


      • Mihetkertokaa

        Kerro ihmeessä mitä puhutte?


      • Riimurintu

        Tunteista, naisista, lapsista, vaatteista, sosiaalipolitiikasta, märistä päiväunista, selluliitista, painoindekseistä, dieeteistä ja ryhmäliikuntatunneista, sukulaisista, naapureista ja tietysti arvostellaan muita miehiä.


      • Miehetkertokaa

        Mitäs olette minusta jauhaneet?


      • Riimurintu
        Miehetkertokaa kirjoitti:

        Mitäs olette minusta jauhaneet?

        Enimmäkseen mummonliha-pullia :D

        Eiku, sitä vaan kun oot niin "vaikee", kun susta ei hirveesti kukaan tiedä muuta, kuin nimen ja sosiaalisen statuksen lisäksi koulutuksen, työn ja asuinpaikkakunnan. Mutta millainen sä olet luonteeltas? Sä et tee itsestäs numeroa, mutta sut kyllä huomataan, missä ikinä liikutkin. Oot vaan niin vaikuttavan kaunis. Ehkä sun viileys on torjuntakeino. Oot varmaan saanu torjua kyllästymiseen asti miehiä, jotka luulee sun olevan jotenkin 'helppo', tai ajattelevat että susta saa 'trofeen' itselleen. Sellaista me on jauhettu. En tiedä ollaanko sinusta jauhettu, (kun hiukan on epämääräisen randomit tunnisteet aloituksessa ;) ) mut eräästä kauniista ollaan.


      • Miehetkertokaa

        Mistä päin suomee oot?


      • TuulistaTäällä
        Miehetkertokaa kirjoitti:

        Mistä päin suomee oot?

        Raahen rajamailla vaikutan.


      • Riimurintu
        Miehetkertokaa kirjoitti:

        Mistä päin suomee oot?

        Aika lailla keskeltä. Viralliseen keskipisteeseen taitaa olla jotain 100km..


      • Mihetkertoka

        Kaupungista vai maaseudulta?


      • Riimurintu

        Kaupungista, mut maalla, kaupungin liepeillä asun itse.


      • Miehetkertokaa

        Tai miksi et kertois sen naisen nimeä suoraan!! Turhaa täällä arvailemaan rupeaa


      • Riimurintu

        Nooo, käviskö vaikka Si..?


      • Kkkkhbb
        Riimurintu kirjoitti:

        Enimmäkseen mummonliha-pullia :D

        Eiku, sitä vaan kun oot niin "vaikee", kun susta ei hirveesti kukaan tiedä muuta, kuin nimen ja sosiaalisen statuksen lisäksi koulutuksen, työn ja asuinpaikkakunnan. Mutta millainen sä olet luonteeltas? Sä et tee itsestäs numeroa, mutta sut kyllä huomataan, missä ikinä liikutkin. Oot vaan niin vaikuttavan kaunis. Ehkä sun viileys on torjuntakeino. Oot varmaan saanu torjua kyllästymiseen asti miehiä, jotka luulee sun olevan jotenkin 'helppo', tai ajattelevat että susta saa 'trofeen' itselleen. Sellaista me on jauhettu. En tiedä ollaanko sinusta jauhettu, (kun hiukan on epämääräisen randomit tunnisteet aloituksessa ;) ) mut eräästä kauniista ollaan.

        Onko tämä nainen blondi?


    • nytymmärrän

      minä kerron illalla

      • Justiisajoo

        Miten muka kun et uskalla edes ottaa yhteyttä saatika muutakaan vastaavaa


    • Selväjärkinenmies

      Kyllä tässä ainakin on yritetty lähestyä toisiamme. Läpimurto on enää tekemättä (viimeinen silaus). Niin pienestä tämä on enää kiinni. Kun molemmat kerta haluaa, ei sen pitäis olla vaikeaa. Onhan meitä kaksi täysjärkistä ihmistä.

      • Selväjärkinennainen

        Kertoisitko millaiselle naiselle viestisi menee?


    • Kuuleppa_Pena

      Ehkä sitä ei kiinnosta kaltaisesi ämmämäisesti märisevät gay-miehet.

    • Kyllästynytnainen

      Mistä tiedät että tunteet on molemminpuoleiset. Ja miksi et toimi vaan jahkailet

      • Karaokemiesvastaa

        "Sydän sen tietää, kun rakkaan kohtaa, päivistä kaunein, silloin se on. Syvimmät tunteet, meitäkin ohjaa, täyttymyksen, suurimman rakkauden...sydämmet lyövät hiljaa, samaan tahtiin...


    • Uuula

      Ja nimesi ei ole varmaan Uuu

    • miestäältäjostakin

      Ei tietoa toisen tunteista! Nähty on muutaman kerran. Muutama puhelu...

      • Naekkonen

        Voi kuule sama juttu. Ja nyt välttelen kun en tiedä mitä mieltä mies minusta on.Tiedän että ihmettelee varmasti käytöstäni mutta en uskalla ottaa yhteyttä koska ei oikeastaan tunneta vaikka nähdään usein ja mitä minä sanoisin ja en halua vaikuttaa ahdistelijalta.


      • sinullevinkkinä
        Naekkonen kirjoitti:

        Voi kuule sama juttu. Ja nyt välttelen kun en tiedä mitä mieltä mies minusta on.Tiedän että ihmettelee varmasti käytöstäni mutta en uskalla ottaa yhteyttä koska ei oikeastaan tunneta vaikka nähdään usein ja mitä minä sanoisin ja en halua vaikuttaa ahdistelijalta.

        Yleensä jos kyseessä on viehättävä nainen, niin miehet eivät ahdistu heidän osoittamastaan kiinnostuksesta vaan joko vastaavat siihen tai vähintäänkin olevat otettuja saamastaan huomiosta.


      • Aavistus_heräsi

        Ei tietoa toisen tunteista, mutta entä sinun tunteet mies?


    • Ihastunut_nainen

      En uskalla kertoa tunteistani sinua kohtaan mies, koska meillä on yhteisiä ystäviä ja jos et tunnekkaan samoin kuin minä, niin on noloa jos kerrot kaiken kavereillemme.

      • Mieskökään

        Aika tyhmä ja tahditon mies olisi sellainen.


    • miestäältäjostakin

      Saattaa olla yhteisiä tuttuja...omat asia omia.

    • Ainoaeste

      Siksi, koska et ole vastannut hänen tunteisiinsa.

    • miestäältäjostakin

      Arpomistahan tämä on. Viimeksi olin liian väsynyt kertomaan mitä tunnen.

      • koitalevätä

        Ehkä ensi kerralla jaksat.
        Nainen odottaa.


      • Ihastunut_ujo

        Vinkkaa vähän missä tämä tapahtui?


      • miestäältäjostakin
        Ihastunut_ujo kirjoitti:

        Vinkkaa vähän missä tämä tapahtui?

        Olin työpaikallasi ja lähdin pois normaalia aikaisemmin väsymyksen vuoksi. Kerroin meneväni töihin vielä.


      • Voi_harmi
        miestäältäjostakin kirjoitti:

        Olin työpaikallasi ja lähdin pois normaalia aikaisemmin väsymyksen vuoksi. Kerroin meneväni töihin vielä.

        No sitten et ole hän, sillä hän mies oli väsynyt, mutta oli töistä tulossa.


      • miestäältäjostakin
        Voi_harmi kirjoitti:

        No sitten et ole hän, sillä hän mies oli väsynyt, mutta oli töistä tulossa.

        Töistä tulin työpaikallesi jonka jälkeen takaisin töihin....


    • yhdessäyrittäen

      Hän voi olla epävarma oletko kiinnostunut hänestä. Eikä saa sanottua joko ujouttaan tai saamattommuuttaan kerrottua niin tärkeää asiaa. Mielestäni sen voi kertoa kumpi vaan ilman suurempaa häpeilemistä.

      • mies10vnuorempi

        Toivon jotain tällaista ratkaisua, minä pelkään ainakin tämän hetkistä tilannetta. Kumpa sitä olisi vaan rohkeutta jommalla kummalla :)


      • hetkone
        mies10vnuorempi kirjoitti:

        Toivon jotain tällaista ratkaisua, minä pelkään ainakin tämän hetkistä tilannetta. Kumpa sitä olisi vaan rohkeutta jommalla kummalla :)

        _mies_ 10 vuotta nuorempi? Voiko toi muka ees toimia? :D


      • sussiunatkoon

        En usko, ihan mahdoton ikäero.


      • eimahdotonta

        Sehän tässä askarruttaakin, eli onko kanttia koittaa :) Vai tyytyykö kulkee pitkin ojan pohjia, sillä jos olis jotain huikeaa tarjolla niin miks ei ?


      • kumpivaikampi
        eimahdotonta kirjoitti:

        Sehän tässä askarruttaakin, eli onko kanttia koittaa :) Vai tyytyykö kulkee pitkin ojan pohjia, sillä jos olis jotain huikeaa tarjolla niin miks ei ?

        Kumpaa yhtälön osapuolista edustat?


      • eimahdotonta

        Nuorempana miehenä :) Kyllä itse ainakin olisin valmis suhteeseen vanhemman ihmisen kaa, kerranhan täällä eletään. On ollut aiemmin erilaisia suhteita niin nuorempien kuin vanhempien ihmisten kanssa :)


      • näin.on
        hetkone kirjoitti:

        _mies_ 10 vuotta nuorempi? Voiko toi muka ees toimia? :D

        Panosuhteena kyllä (paremman naisen puutteessa), mutta vakavana suhteena ei tod.


      • kissa.pöydälle
        eimahdotonta kirjoitti:

        Nuorempana miehenä :) Kyllä itse ainakin olisin valmis suhteeseen vanhemman ihmisen kaa, kerranhan täällä eletään. On ollut aiemmin erilaisia suhteita niin nuorempien kuin vanhempien ihmisten kanssa :)

        Puuman jallittaja?


    • ystävällinentoivomus

      Toivottavasti olet huomannut kiinnostukseni ja tajuaisit jotenkin epäsuorasti lähestyä minua että uskaltaisin hyväksyä aloitteesi.

      • pienikinvinkki

        Vihjaat vaan itse jotain, voin kertoa että pienikin vnkki voi riittää :)


      • Naisen.näkemys

        Mitä on epäsuora lähestyminen? Olen surkea keksimään "vihjeitä" ja laskelmoimaan. Mikä voisi olla vihje jonka puusilmäkin huomaa mutta ei suora ehdotus kuitenkaan? Olen sitä mieltä että sellaista ei ole joten kertokaa ihmeessä jos tiedätte.


      • Kaikkesasitäyrittää

        Onko kaveripyynnön ja viestin laitto facebookin kautta tarpeeksi 'epäsuoraa'? Ne olen laittanut, mut et ole vastannut mitään. Oletko edes huomannut?


    • Miehistäselkoo

      Kauan joku mies jaksaa vain katsellA mutta ei tee lähempää tuttavuutta luulis olevan miehellekkin mieluisampaa tutustua? Vai olenko minä liian "pelottava"

    • oliskosetyttö

      Niin prinsessa että tarttis olla kreivi!!

      • Miehistäselkoo

        Jos ihminen ei tunne toista niin miten voi olettaa moista?!


      • joulutoive

        Joo joo, tahdon kreivin, oikein Munkkiniemen kreivin, jesh! :D Perhanan ukot, miksei vaan voi tulla ja sanoa, lähetkö kahville likka. Siihen vaan tuut nenän eteen ja kysästä paukautat. Siinä käy kuinkaan. Kahvissa mitään pahaa ole eikä naamaansa menetä, kävi miten kävi sitten lopulta. Voi! yksin saada jäädä näiden Suomi-miesten kanssa vaikka mukava nainen odottaisi kuinka. Jos olet oikeasti kiinnostunut, ILMAISE se, niin minäkin tiedän :D En minä pure, ainakaan heti.


    • seonisoei

      Ehkä pilllusi haisee kalanmaksaöljylle ja mies ei pidä siitä?

    • lyfhi

      Ihan vastaavaa oli minullakin kuin aloittajalla. Kunnes muutama tyyppi sanoi minulle, että sillä on naisystävä. Oli puhunut muille, mutta minulle ei mitään. Vieläkin ihmettelen miksi minulle ei maininnut asiasta, vaikka flirttaili minulle. Kysyin asiantuntijalta, kyllä oli flirttiä ja pitkiä syviä katseita. Sitten tuli miehen puolelta hieman mustasukkaisuuttakin.
      No kuten tässä ketjussa aiemmin mainittiin, niin katseet ei merkitse mitään. Eli mikään ei merkitse mitään. Ilman omaa tuntoa voi tehdä mitä vain. Ja jos mikään ei merkitse mitään niin tämä ketju saati palsta ei merkitse mitään.

      • sundaybunday

        Samaa tullut itelläkin vastaan. Ei kerrota suoraan, että seurustellaan ja siinä vaiheessa kun jo itse lähestyy niin olisi paras tehdä asia selväksi eikä pelailla.


    • Pks_nainen

      Sama täällä. Eräs mies tuijotteli ja hymyili pitkän aikaa ja kerran rohkeni sitten juttusille. Muutaman juttukerran jälkeen sanoi, niin ensi viikolla lähden vaimon kanssa Dubaihin. Siis what? Mitä haluaa minusta?

      • anoppiakyydissä

        Joo nää on näitä perhana, sitten ruvetaan puhumaan yhtäkkiä jostain hiien anopista! Dääm! Mitä hittoo?! Mitä äijä duunaa tekis mieli kysyä!


    • Skunkkix

      Miehet on perseestä

      • hahhahhohhohjoo

        Kaikkia me sieltä ollaan, ainakin sieltä kannaksen takkaa :D


    • Nainwn332211

      Mistä tietää onko mies kiinnostunut vai onko muuten vaan hyvillään huomiosta?

      • kysytäänensin

        Millaista huomiota tarkoitat?


      • Ggyuufrt
        kysytäänensin kirjoitti:

        Millaista huomiota tarkoitat?

        Huomio=nainen osoittaa kiinnostusta


      • kysytäänensin
        Ggyuufrt kirjoitti:

        Huomio=nainen osoittaa kiinnostusta

        Niin, Millä tavoin?

        Katseilla? Puheilla? jne.?


    • vaihtoehtojalieneekaksi

      1. Hän ei tajua

      2. Häntä ei kiinnosta

    • ehkä.näin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe