Järkyttäviä sanavalintoja

psykologin.koulutus

Oulun sosiaalivastaavat toimikaa. Tämän sairaan helluntaipastorin sanavalinnat kertovat taipumuksesta joka varmasti on tiedossanne. Ei epäilystäkään mihin se viittaa:


Kesitas 25.10.2016 8:02

Hieman eri tuomio, mitä Veikko Vihelällä, vaikka Vihelällä oli enemmän pantavaa.

Laki toimii muualla, ei Oulussa

62

2300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hankalakulkuisin

      Minä kerron, tämän kerran, että lopettakaa ja ilmoittakaa poliisille, jos jotenkin haluatte palstan parasta!

      Kesitas 24.11.2015 17:38
      Kepulainen Pääministeri on kaiken pahan alkuunpania ja Valtuustossa lestadiolais- keput ajoivat tilojen vuokraamista, pystyssä taputtaen, sopulit olivat jo omaksuneet asian ja heillehän raiskaus on arkipäivää.

      Kesitas 10.3.2016 6:44
      Miten pitäisi kirjoittaa esimerkiksi pedofiliasta, että siihen sisältyisi ihannointia sekä hyväksyntää? Tämä omien lasten nainti, sekä treenaukset mm. Ranualla oli -70- 80 luvulla hyvin leimallista ja tapauksia oli tuhansia.

      Kesitas 27.9.2014 10:31
      "Jo otetaan esim Oulun alue, muualla sitä ei esiinnyt, kun teillä ja tapahtumia on satoja, ellei jo tuhatkin." (hänen mukaan muualla /(voi ymmärtää myös "muilla ihmisillä"/) ei esiinny pedofiliaa)
      "Kukaan muu tähän ei pysty, kun te, asia joka oli minun nuoruudessa jotenkin itsestään selvyys." (muut ei pysty vastaavaan pf, ja hänen nuoruudessa pf oli itsestäänselvyys)
      "Mutta kun et ole VL, et ehkä ole joutunut raiskatuksi" (arvio vastakirjoittajasta)

      Kesitas 17.9.2014 20:22
      "Täältä löytyy VESTADIOLISEN OIKUS Oulussa.. Veikko Vihelä raiskasi ja hyväksikäytti 14 lasta? Mitkä oikeus Hänellä on Suomen Oikeudessa, 70 pv ehtoollista?" (Kesitas Henna Oikariselle).**
      Näinhän se VL mafia toimii? eikö vaan. He pelastivat omansa?
      Muualla jo neljän lapsen jutusta tulee ”penaltia” useampi vuosi. Näin toimii SRK kristillisyys. Eihän siinä tule kun 5 pv yhtä kohti. Halpaa se on jatkaa Vihelän hippalointia

      Kesitas kirjoitti toukokuussa 2013:
      ""Kaikesta näkee, että mielesi on saastainen. Näet kaikessa vain seksuaalisuutta.
      Sairastat ilmeisesti samaa addiktiota, kun valtaosa koko VL liikkeen isistä, jotka raiskaavat kesäisesti pukeutuneita ala- ikäisiä lapsiaan

      Kesitas 23.10.2014 19:15
      Vai vähättelet pedofiliaa? Mikään "uskonnollinen" järjestö ei vedä teille mitään vertaa, niin järjestelmällistä menetelmänne lasten nainneissa oli ja on osin vieläkin Pohjois- Suomessa

      Kesitas 13.1.2015 23:14
      Hieman katsantoa, kuka valehtelee?
      Jäi vielä mainitsematta, että onko asiantuntia ehkä SRK;n pedofilia salaaja?? Sopisi kuvioihin. Siellä niitä on muutamia? Jos useampia nimeä, teillä kuitenkin -60 luvulta lähtien tuhansia....Muhonen saattaa kirjoittaa niin, kuten sanoit, mutta ongelmana on olettamus, Hänen näkemys ja vailla yhtään nimeä. Esillä oli kolme, joista yksi todettiin syyttömäksi....Ei taida riittää pesemään teidän pesäänne. Täällä Oulun alueella on mm. Vihelöitä ja Myllymäkejä tuomiolla joka kuukausi.

      Kesitas 17.9.2014 20:22
      Minun älykkyyttäni on palstalla ehkä eniten, Melperiä lukuun ottamatta ja olen vakuuttunut, että sen tekee huomattavasta heikoimmilla varustetut lestat.

      Kesitas 29.1.2015 17:03 Voidaan myös kysyä; Suosiko Hän näitä R- ritareita. Hänelle riitti se, että Isän ohje oli ottaa heidät hengiltä.

      Kesitas 3.7.2015 15:10
      Jos minulta kysyt , olen Uudestisyntynyt Jeesuksen opetuslapsi ja kunnioitan Isän määräyksiä.

      Kesitas 14.7.2015 20:22
      Olen toiminut 6 vuotta työssä, jossa potilas on ilkosillaan, mutta tein vain työni, en kuten VL, raiskannut


      Tässä lisätietoa:


      juliaanaa 24.10.2016 17:17

      Tässä voi tutustua helluntailaiseen Juhaniin, siis Kesitakseen.

      Varoitus: Jos olet tietoinen Juhanin rikoksista tällä palstalla ja kuuntelet tuon puheen nauhan nyt, niin aiheutuva ristiriita niiden välillä saattaa tukehduttaa sinut nauruun.

      https://www.youtube.com/watch?v=agQ9FHBIqb4

      Nyt kun olet avannut tämän ketjun luettavaksi, niin keskustellaan sitten lisää. Kysynkin millaisia ajatuksia Kesitas herätti Sinussa, tämän videon kautta?

      • 1-5

        Kesitas 25.10.2016 7:58
        Tuossa on juuri oikea tuomio pedofiilille.

        Oulussa VL mafia langettaa vain 70 pv ehtoollista 14 lapsen makaamisesta?

        Oukuslaitos on korruptoitunut aivan selvästi Oulun seudulla.

        Etelä suomessa saa suukottelusta 3 v linnaa?

        Hyvät veljet, näin se on


      • onnistuukohan1
        1-5 kirjoitti:

        Kesitas 25.10.2016 7:58
        Tuossa on juuri oikea tuomio pedofiilille.

        Oulussa VL mafia langettaa vain 70 pv ehtoollista 14 lapsen makaamisesta?

        Oukuslaitos on korruptoitunut aivan selvästi Oulun seudulla.

        Etelä suomessa saa suukottelusta 3 v linnaa?

        Hyvät veljet, näin se on

        Kesitas 17.9.2014 20:22
        "Täältä löytyy VESTADIOLISEN OIKUS Oulussa.. Veikko Vihelä raiskasi ja hyväksikäytti 14 lasta? Mitkä oikeus Hänellä on Suomen Oikeudessa, 70 pv ehtoollista?" (Kesitas Henna Oikariselle).**
        Näinhän se VL mafia toimii? eikö vaan. He pelastivat omansa?
        Muualla jo neljän lapsen jutusta tulee ”penaltia” useampi vuosi. Näin toimii SRK kristillisyys. Eihän siinä tule kun 5 pv yhtä kohti. Halpaa se on jatkaa Vihelän hippalointia


      • 10-16
        onnistuukohan1 kirjoitti:

        Kesitas 17.9.2014 20:22
        "Täältä löytyy VESTADIOLISEN OIKUS Oulussa.. Veikko Vihelä raiskasi ja hyväksikäytti 14 lasta? Mitkä oikeus Hänellä on Suomen Oikeudessa, 70 pv ehtoollista?" (Kesitas Henna Oikariselle).**
        Näinhän se VL mafia toimii? eikö vaan. He pelastivat omansa?
        Muualla jo neljän lapsen jutusta tulee ”penaltia” useampi vuosi. Näin toimii SRK kristillisyys. Eihän siinä tule kun 5 pv yhtä kohti. Halpaa se on jatkaa Vihelän hippalointia

        Ihmisoikeusloukkaus 13.10.2016 21:15

        Kesitaksen lausunto kehitysvammaisista on ala-arvoisinta näkemääni tähän mennessä. Kesitaksen puheenparsi lähentelee natsien näkemystä kehitysvammaisista.

        "Oulunsalossa niitä näkee, narussa kiinni solmulla joka toisessa päiväkodissa? Syy pakkosynnytys vaikka olisi 60 vuotias äiti"

        Olen syvästi pettynyt kristittynä itseään pitävään wannabejuutalaiseen


      • juhani-rakas
        1-5 kirjoitti:

        Kesitas 25.10.2016 7:58
        Tuossa on juuri oikea tuomio pedofiilille.

        Oulussa VL mafia langettaa vain 70 pv ehtoollista 14 lapsen makaamisesta?

        Oukuslaitos on korruptoitunut aivan selvästi Oulun seudulla.

        Etelä suomessa saa suukottelusta 3 v linnaa?

        Hyvät veljet, näin se on

        yritätkö piilottaa mulkoilusi helluntai limasuiden teoista maininnan?


    • avaaja
    • 11-20

      Videollakin pinnistää - "puhuu" naapurimaista, joissa on vihollisuuksia. Itse tulkitsen hänen tarkoittavan pakolaisten naapurimaita, ja ettei pakolaisten omissa maissa sodita. Noin se pirun riivaama saa pinnistettyä, ettei lausunut enempää...

      https://www.youtube.com/watch?v=agQ9FHBIqb4

      Kysynkin millaisia ajatuksia Kesitas herätti Sinussa, tämän videon kautta?

    • pinnasänky

      Kesitas 13.1.2015 23:14
      Hieman katsantoa, kuka valehtelee?
      Jäi vielä mainitsematta, että onko asiantuntia ehkä SRK;n pedofilia salaaja?? Sopisi kuvioihin. Siellä niitä on muutamia? Jos useampia nimeä, teillä kuitenkin -60 luvulta lähtien tuhansia....Muhonen saattaa kirjoittaa niin, kuten sanoit, mutta ongelmana on olettamus, Hänen näkemys ja vailla yhtään nimeä. Esillä oli kolme, joista yksi todettiin syyttömäksi....Ei taida riittää pesemään teidän pesäänne. Täällä Oulun alueella on mm. Vihelöitä ja Myllymäkejä tuomiolla joka kuukausi.

      • 8-66

        Kukahan se valehtelee, 68 vuotias ukko saastassaan siellä...


    • Kahta.sukupolvea

      Wihelän konepajan perustaja Veikko Vihelä (vanhoillislestadiolainen) Oulusta käytti seksuaalisesti hyväkseen lapsiaan ja lastenlapsiaan.

      Urotyö sekin vl-piireissä.

      SRK:n johtokunnan puheenjohtaja Olavi Voittonen suojeli viimeiseen saakka pedofiiliystäväänsä.

      • enOleMuhonen

        En ole Muhonen, mutta kuka Hän itseasiassa onkaan?? Ehkä Vihelä vain taputteli pyllylle - tuomiosta päätellen.

        Toista se Kalevi on Teissä: "Toisaalta Pirkko Muhonen kertoo tavanneensa runsaasti hyväksikäytöstä kertovia uhreja helluntailaispiireissä."


        Ymmärtääkseni uskovaiset eivät kuitenkaan kuulu Kesitaksen ja mellerin tavoin näihin epämääräisiin polviriukoileviin helluntaikyykkääjiin ?

        1.

        Kempelainen 18.2.2008 13:48 ... jos kokeilette yhdessä polvirukouksessa jättää kaiken välillänne Jeesukselle, Hän on luvannut kantaa kaiken ja on jo kärsinyt vaikeutenne Golgatalla, joten kunhan vain poimit, kuten kypsän marjan. Jätä se Herralle."

        2.

        "raiskattu ex-hellari 1.1.2014 18:08 ... Minua vuosia raiskannut helluntaimies vaipui aina aktin jälkeen polvirukoukseen sängyn viereen ja rukoili Jeesukselta ääneen "erehdystään" anteeksi. Joka kerta hän jossain vaiheessa kertoi, että nyt Jeesus vastasi, häntä ei enää syytetä taivaassa. Minulta hän ei pyytänyt anteeksi, haukkui vain huoraksi, ettei saisi "antaa" miehille, jos ei ole naimisissa. Sen sijaan helluntaimies vannotti, että jos minä Jeesukselta polvirukoiltua ja rukousyhteydssä anteeksisaatua syntiä alan muistella kenellekään, joudun tulimereen. Uskoin kaiken, pidin suuni visusti kiinni."

        3.
        Toisaalta Pirkko Muhonen kertoo tavanneensa runsaasti hyväksikäytöstä kertovia uhreja helluntailaispiireissä.

        - törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä viiden vuoden ehdottoman vankeustuomion saanut helluntaievankelista ( saarnaajien Suomen ennätys)

        - oman lapsensa seksuaalisesta hyväksikäytöstä 1,5 vuoden vankeustuomion saanut helluntaikuoronjohtaja

        - poikien törkeään seksuaaliseen hyväksikäyttöön syyllistynyt helluntainuorisotyöntekijä, joka "sovitti" tekonsa "Jumalan silmien edessä" ja sai ylennyksen helluntaiseurakunnan pastoriksi

        - lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä puolen vuoden vankeustuomion saanut helluntaipastori.

        4. Toisaalta blogisti, ex-Kansanedustaja Hirvisaari kuvaa helluntailaisuuden pedofilista ilmapiiriä seuraavasti:"Valitettavasti myös pedofiilit hakeutuvat seurakunnissa mielellään luottamustehtäviin, kuten esimerkiksi Tikkurilassa on taannoin tapahtunut. Ihmiset ovat hämmästyttävän sokeita "lapsia rakastaville" limaisille sedille, jotka pitävät muiden seurakuntalaisten lapsista niin paljon, että jopa suutelee

        (lapsia suoraan suulle)


      • Ex-helluntai_sisar
        enOleMuhonen kirjoitti:

        En ole Muhonen, mutta kuka Hän itseasiassa onkaan?? Ehkä Vihelä vain taputteli pyllylle - tuomiosta päätellen.

        Toista se Kalevi on Teissä: "Toisaalta Pirkko Muhonen kertoo tavanneensa runsaasti hyväksikäytöstä kertovia uhreja helluntailaispiireissä."


        Ymmärtääkseni uskovaiset eivät kuitenkaan kuulu Kesitaksen ja mellerin tavoin näihin epämääräisiin polviriukoileviin helluntaikyykkääjiin ?

        1.

        Kempelainen 18.2.2008 13:48 ... jos kokeilette yhdessä polvirukouksessa jättää kaiken välillänne Jeesukselle, Hän on luvannut kantaa kaiken ja on jo kärsinyt vaikeutenne Golgatalla, joten kunhan vain poimit, kuten kypsän marjan. Jätä se Herralle."

        2.

        "raiskattu ex-hellari 1.1.2014 18:08 ... Minua vuosia raiskannut helluntaimies vaipui aina aktin jälkeen polvirukoukseen sängyn viereen ja rukoili Jeesukselta ääneen "erehdystään" anteeksi. Joka kerta hän jossain vaiheessa kertoi, että nyt Jeesus vastasi, häntä ei enää syytetä taivaassa. Minulta hän ei pyytänyt anteeksi, haukkui vain huoraksi, ettei saisi "antaa" miehille, jos ei ole naimisissa. Sen sijaan helluntaimies vannotti, että jos minä Jeesukselta polvirukoiltua ja rukousyhteydssä anteeksisaatua syntiä alan muistella kenellekään, joudun tulimereen. Uskoin kaiken, pidin suuni visusti kiinni."

        3.
        Toisaalta Pirkko Muhonen kertoo tavanneensa runsaasti hyväksikäytöstä kertovia uhreja helluntailaispiireissä.

        - törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä viiden vuoden ehdottoman vankeustuomion saanut helluntaievankelista ( saarnaajien Suomen ennätys)

        - oman lapsensa seksuaalisesta hyväksikäytöstä 1,5 vuoden vankeustuomion saanut helluntaikuoronjohtaja

        - poikien törkeään seksuaaliseen hyväksikäyttöön syyllistynyt helluntainuorisotyöntekijä, joka "sovitti" tekonsa "Jumalan silmien edessä" ja sai ylennyksen helluntaiseurakunnan pastoriksi

        - lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä puolen vuoden vankeustuomion saanut helluntaipastori.

        4. Toisaalta blogisti, ex-Kansanedustaja Hirvisaari kuvaa helluntailaisuuden pedofilista ilmapiiriä seuraavasti:"Valitettavasti myös pedofiilit hakeutuvat seurakunnissa mielellään luottamustehtäviin, kuten esimerkiksi Tikkurilassa on taannoin tapahtunut. Ihmiset ovat hämmästyttävän sokeita "lapsia rakastaville" limaisille sedille, jotka pitävät muiden seurakuntalaisten lapsista niin paljon, että jopa suutelee

        (lapsia suoraan suulle)

        Uskon sinua, nimittäin säännöltä kuulostaa enemmän kuin poikkeukselta:

        Marianne Lehenkarin lapsuudenkodissa odotettiin maailmanloppua. Hän halusi mieluummin elää.

        Eroon helluntailaisuudesta

        “Kotona jokainen päivä alkoi Jeesuksella ja loppui Jeesukseen. Isäni oli Oulun helluntaiseurakunnan lähetti, ja kun minä synnyin, perheemme asui Itävallassa Wienin lähistöllä pienessä vuoristokylässä.

        Äiti hoiti meitä perheen neljää lasta. Olohuone toimi seurakuntasalina, ja talomme ulkoseinään oli porattu suuri risti. Koskaan ei saanut kiukutella, varsinkaan kirkonmenojen aikana. Kotona puhuttiin kielillä ja kaatuiltiin pyhän hengen voimasta, ja Jeesusta odotettiin koko ajan. Ei voinut olla varma, kannattaisiko maanantain matematiikan kokeisiin valmistautua, koska maailma saattaisi loppua jo sunnuntaina.

        Äiti oli hellä ja isä kannustava, mutta he puhuivat aina taivastiestä. Reilua vuotta vanhempi siskoni oli minulle kaikki kaikessa, ja nukahdimme iltaisin käsi kädessä. Luin pienenä tyttönä Raamatun läpi ja yritin tulla uskoon, mutta yrityksestä huolimatta en kyennyt karismaattiseen hurmokseen.

        Olin varma, että muun perheen lentäessä Jeesuksen kanssa taivaaseen, jäisin pupun kanssa kahdestaan tyhjään kotiin. Mietin, voisinko sitten enää hakea lähikaupasta ruokaa, ja saisiko pupu puutarhasta salaattia.

        En osannut riemuita maailmanlopusta. Kestin herätyskokoukset ja pitkät, tulikivenkatkuiset saarnat laskemalla olohuoneen verhon silmukoita ja siirtymällä mielessäni omaan maailmaani. Tai leikkimällä sormileikkejä: jos saarnaaja sanoi helvetti, taivas, enkeli tai armo, napsautin sormiani. Toisinaan jouduin teeskentelemään kielillä puhumista, ja ulospäin näytin kai uskovaiselta mallilapselta.

        Perheemme palasi Ouluun, kun menin peruskoulun toiselle luokalle. Isäni jatkoi saarnaajan töitä. Viikot kuluivat koulussa ja seurakunnan riennoissa. Melkein joka ilta oli raamattupiiri, kuoroharjoitukset tai herätyskokous. Opin kotona, että paholainen ja enkelit ovat maailmassa läsnä ja sielunvihollinen houkuttelee joka paikassa. Perheellämme ei ollut maalliseen elämään mitään suhdetta.

        Vähitellen aloin saada koulussa maallisia kavereita. Tajusin, ettei maailma olekaan paha paikka. Ihmiset olivat mukavia ja heille riitti, että oli olemassa, ei tarvinnut tehdä mitään erityistä, puhua kielillä tai muuta sellaista.

        Murrosiässä eristäydyin kotona ollessa omaan huoneeseeni kirjoittamaan. Lopulta elin kahdessa täysin eri todellisuudessa. Vanhemmat eivät tienneet maallisesta elämästä, tupakanpoltosta, poikaystävästä, levottomuudesta ja rock-musiikista, ja koulukaverit eivät tienneet kotioloistani.

        Vuotta vanhemman poikaystäväni tapasin, kun olin 15-vuotias. Hän oli tuttavani pikkuveli, eikä hän kuulunut helluntailaisiin. Lopulta ahdistukseni kotona kasvoi sellaisiin mittoihin, että pyöräilin kotoa Oulun keskustaan ja hankin itselleni asunnon ja opintotuet ja asumistuen. Minun oli pakko muuttaa pois kotoa.

        Poikaystäväni asui jo omillaan, ja hän neuvoi minua käytännön asioissa. Omaan kotiin muuttaminen tuntui mielettömän hyvältä. Se oli elämäni onnellisin hetki.

        Vapauden itsenäiseen elämään sain lopullisesti, kun menin poikaystäväni kanssa naimisiin 17-vuotiaana. Se oli rakkausliitto, mutta naimisiinmeno oli pakko, etten olisi häpäissyt lapsuudenperhettäni enää enempää. Vanhempani järjestivät häät. Olimme kyllä tehneet kutsuvieraslistan ja toivoneet, ettei häissä ole liikaa Jeesus-juttuja.

        Olen elänyt mieheni kanssa siitä lähtien. Pidimme nuorina yhdessä hauskaa. Hoidimme silti koulun ja myöhemmin opinnot mallikelpoisesti. Mieheni kanssa olen tullut viimein hyväksytyksi ja rakastetuksi sellaisena kuin olen.

        Helsinkiin muutimme, kun mieheni sai opiskelupaikan Helsingin yliopistosta, ja siitä lähtien olemme asuneet samoilla nurkilla Sörnäisissä. Minä luin itseni sairaanhoitajaksi ja kätilöksi, ja työskentelen nyt tiiminvetäjänä terveydenhuollon puhelinneuvonnassa.

        Esikoisemme syntyi viisitoista vuotta sitten. Olimme mieheni kanssa aivan tohkeissamme tyttövauvasta: miten mitään niin ihmeellistä saattoi tapahtua meille, mitä olimme tehneet ansaitaksemme sellaisen lahjan.

        Viisi vuotta myöhemmin saimme toisen lapsen, pojan. Olen kasvattanut omat lapseni kuunnellen ja kunnioittaen. Lasten kasvua seuratessa oma lapsuus on noussut mieleen, mutta olen aina kiireesti naulannut muistot mielen takaseinään.

        Minua kiusattiin koulussa ja kutsuttiin “hulluksi helluntailaiseksi”. Kuitenkin erosin lopullisesti helluntaiseurakunnasta vasta vuosi sitten. Olen koko ikäni käynyt lapsuudenperheen toivomuksesta kerran vuodessa joulukirkossa. Minusta tuntuu, että jäin lapsena Jeesus-junan alle ja menin menin rikki. Silti olen aina halunnut olla kiltti ja tehdä kompromisseja. Niin kovasti usko on tuntunut rakkauden ehdolta minun lapsuudenperheessäni.

        Nykyinen perheeni on toiminut sijais- ja tukiperheenä rikki menneille lapsille.

        http://kotiliesi.fi/puheenaiheet/jutut/minun-tarinani-lapsuus-helluntailaisessa-


      • huthuthund
        Ex-helluntai_sisar kirjoitti:

        Uskon sinua, nimittäin säännöltä kuulostaa enemmän kuin poikkeukselta:

        Marianne Lehenkarin lapsuudenkodissa odotettiin maailmanloppua. Hän halusi mieluummin elää.

        Eroon helluntailaisuudesta

        “Kotona jokainen päivä alkoi Jeesuksella ja loppui Jeesukseen. Isäni oli Oulun helluntaiseurakunnan lähetti, ja kun minä synnyin, perheemme asui Itävallassa Wienin lähistöllä pienessä vuoristokylässä.

        Äiti hoiti meitä perheen neljää lasta. Olohuone toimi seurakuntasalina, ja talomme ulkoseinään oli porattu suuri risti. Koskaan ei saanut kiukutella, varsinkaan kirkonmenojen aikana. Kotona puhuttiin kielillä ja kaatuiltiin pyhän hengen voimasta, ja Jeesusta odotettiin koko ajan. Ei voinut olla varma, kannattaisiko maanantain matematiikan kokeisiin valmistautua, koska maailma saattaisi loppua jo sunnuntaina.

        Äiti oli hellä ja isä kannustava, mutta he puhuivat aina taivastiestä. Reilua vuotta vanhempi siskoni oli minulle kaikki kaikessa, ja nukahdimme iltaisin käsi kädessä. Luin pienenä tyttönä Raamatun läpi ja yritin tulla uskoon, mutta yrityksestä huolimatta en kyennyt karismaattiseen hurmokseen.

        Olin varma, että muun perheen lentäessä Jeesuksen kanssa taivaaseen, jäisin pupun kanssa kahdestaan tyhjään kotiin. Mietin, voisinko sitten enää hakea lähikaupasta ruokaa, ja saisiko pupu puutarhasta salaattia.

        En osannut riemuita maailmanlopusta. Kestin herätyskokoukset ja pitkät, tulikivenkatkuiset saarnat laskemalla olohuoneen verhon silmukoita ja siirtymällä mielessäni omaan maailmaani. Tai leikkimällä sormileikkejä: jos saarnaaja sanoi helvetti, taivas, enkeli tai armo, napsautin sormiani. Toisinaan jouduin teeskentelemään kielillä puhumista, ja ulospäin näytin kai uskovaiselta mallilapselta.

        Perheemme palasi Ouluun, kun menin peruskoulun toiselle luokalle. Isäni jatkoi saarnaajan töitä. Viikot kuluivat koulussa ja seurakunnan riennoissa. Melkein joka ilta oli raamattupiiri, kuoroharjoitukset tai herätyskokous. Opin kotona, että paholainen ja enkelit ovat maailmassa läsnä ja sielunvihollinen houkuttelee joka paikassa. Perheellämme ei ollut maalliseen elämään mitään suhdetta.

        Vähitellen aloin saada koulussa maallisia kavereita. Tajusin, ettei maailma olekaan paha paikka. Ihmiset olivat mukavia ja heille riitti, että oli olemassa, ei tarvinnut tehdä mitään erityistä, puhua kielillä tai muuta sellaista.

        Murrosiässä eristäydyin kotona ollessa omaan huoneeseeni kirjoittamaan. Lopulta elin kahdessa täysin eri todellisuudessa. Vanhemmat eivät tienneet maallisesta elämästä, tupakanpoltosta, poikaystävästä, levottomuudesta ja rock-musiikista, ja koulukaverit eivät tienneet kotioloistani.

        Vuotta vanhemman poikaystäväni tapasin, kun olin 15-vuotias. Hän oli tuttavani pikkuveli, eikä hän kuulunut helluntailaisiin. Lopulta ahdistukseni kotona kasvoi sellaisiin mittoihin, että pyöräilin kotoa Oulun keskustaan ja hankin itselleni asunnon ja opintotuet ja asumistuen. Minun oli pakko muuttaa pois kotoa.

        Poikaystäväni asui jo omillaan, ja hän neuvoi minua käytännön asioissa. Omaan kotiin muuttaminen tuntui mielettömän hyvältä. Se oli elämäni onnellisin hetki.

        Vapauden itsenäiseen elämään sain lopullisesti, kun menin poikaystäväni kanssa naimisiin 17-vuotiaana. Se oli rakkausliitto, mutta naimisiinmeno oli pakko, etten olisi häpäissyt lapsuudenperhettäni enää enempää. Vanhempani järjestivät häät. Olimme kyllä tehneet kutsuvieraslistan ja toivoneet, ettei häissä ole liikaa Jeesus-juttuja.

        Olen elänyt mieheni kanssa siitä lähtien. Pidimme nuorina yhdessä hauskaa. Hoidimme silti koulun ja myöhemmin opinnot mallikelpoisesti. Mieheni kanssa olen tullut viimein hyväksytyksi ja rakastetuksi sellaisena kuin olen.

        Helsinkiin muutimme, kun mieheni sai opiskelupaikan Helsingin yliopistosta, ja siitä lähtien olemme asuneet samoilla nurkilla Sörnäisissä. Minä luin itseni sairaanhoitajaksi ja kätilöksi, ja työskentelen nyt tiiminvetäjänä terveydenhuollon puhelinneuvonnassa.

        Esikoisemme syntyi viisitoista vuotta sitten. Olimme mieheni kanssa aivan tohkeissamme tyttövauvasta: miten mitään niin ihmeellistä saattoi tapahtua meille, mitä olimme tehneet ansaitaksemme sellaisen lahjan.

        Viisi vuotta myöhemmin saimme toisen lapsen, pojan. Olen kasvattanut omat lapseni kuunnellen ja kunnioittaen. Lasten kasvua seuratessa oma lapsuus on noussut mieleen, mutta olen aina kiireesti naulannut muistot mielen takaseinään.

        Minua kiusattiin koulussa ja kutsuttiin “hulluksi helluntailaiseksi”. Kuitenkin erosin lopullisesti helluntaiseurakunnasta vasta vuosi sitten. Olen koko ikäni käynyt lapsuudenperheen toivomuksesta kerran vuodessa joulukirkossa. Minusta tuntuu, että jäin lapsena Jeesus-junan alle ja menin menin rikki. Silti olen aina halunnut olla kiltti ja tehdä kompromisseja. Niin kovasti usko on tuntunut rakkauden ehdolta minun lapsuudenperheessäni.

        Nykyinen perheeni on toiminut sijais- ja tukiperheenä rikki menneille lapsille.

        http://kotiliesi.fi/puheenaiheet/jutut/minun-tarinani-lapsuus-helluntailaisessa-

        Olipa tarina, kärsimystä on monenlaista!


      • hyvin.monenlaista
        huthuthund kirjoitti:

        Olipa tarina, kärsimystä on monenlaista!

        Niin on:

        Lappeenrannan vl-mies raiskasi julmasti vuosikausia omia tyttäriään.

        Hän sai tekosistaan 8 v. vankeutta. Tuomio on varsin ankara, joten käräjäoikeus katsoi vanhoillislestadiolaisen miehen toiminnan poikkeuksellisen törkeäksi.


      • ennätyksetLyöty
        hyvin.monenlaista kirjoitti:

        Niin on:

        Lappeenrannan vl-mies raiskasi julmasti vuosikausia omia tyttäriään.

        Hän sai tekosistaan 8 v. vankeutta. Tuomio on varsin ankara, joten käräjäoikeus katsoi vanhoillislestadiolaisen miehen toiminnan poikkeuksellisen törkeäksi.

        Kalevi hei, Hän oli kylläkin helluntailainen. Tosin puolustukseksesi se, ettei hän ollut kuin rivihellari Sika, ei siis saarnaaja.

        Helpottiko tuo kuriositeetti?


      • NäinOnKyllä
        ennätyksetLyöty kirjoitti:

        Kalevi hei, Hän oli kylläkin helluntailainen. Tosin puolustukseksesi se, ettei hän ollut kuin rivihellari Sika, ei siis saarnaaja.

        Helpottiko tuo kuriositeetti?

        Totta Mooses, ennätys Heillä on edelleen saarnaajissa tuo lukema 5 v !!!

        - törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä viiden vuoden ehdottoman vankeustuomion saanut helluntaievankelista ( saarnaajien Suomen ennätys)

        - oman lapsensa seksuaalisesta hyväksikäytöstä 1,5 vuoden vankeustuomion saanut helluntaikuoronjohtaja

        - poikien törkeään seksuaaliseen hyväksikäyttöön syyllistynyt helluntainuorisotyöntekijä, joka "sovitti" tekonsa "Jumalan silmien edessä" ja sai ylennyksen helluntaiseurakunnan pastoriksi


      • Vastaa_rehellisesti
        ennätyksetLyöty kirjoitti:

        Kalevi hei, Hän oli kylläkin helluntailainen. Tosin puolustukseksesi se, ettei hän ollut kuin rivihellari Sika, ei siis saarnaaja.

        Helpottiko tuo kuriositeetti?

        Luuletko, että joku uskoo sinun vanhoillislestadiolaisen valheeseen?

        Luuletko oikeasti?


      • enMuhonenOle
        Vastaa_rehellisesti kirjoitti:

        Luuletko, että joku uskoo sinun vanhoillislestadiolaisen valheeseen?

        Luuletko oikeasti?

        Valhetta tai ei, mutta uskojia on 200 000. Toisinkuin teitä uhrin eessä kyykkääjiä on kymmenesosa siitä ja heistäkin iso osa vankilassa, kuten varmaan vielä tuo Lappeenrannan hellari sikakin...


      • kukapamuukaaan
        enMuhonenOle kirjoitti:

        Valhetta tai ei, mutta uskojia on 200 000. Toisinkuin teitä uhrin eessä kyykkääjiä on kymmenesosa siitä ja heistäkin iso osa vankilassa, kuten varmaan vielä tuo Lappeenrannan hellari sikakin...

        Helluntailainen oli.


      • salomontuomio
        Ex-helluntai_sisar kirjoitti:

        Uskon sinua, nimittäin säännöltä kuulostaa enemmän kuin poikkeukselta:

        Marianne Lehenkarin lapsuudenkodissa odotettiin maailmanloppua. Hän halusi mieluummin elää.

        Eroon helluntailaisuudesta

        “Kotona jokainen päivä alkoi Jeesuksella ja loppui Jeesukseen. Isäni oli Oulun helluntaiseurakunnan lähetti, ja kun minä synnyin, perheemme asui Itävallassa Wienin lähistöllä pienessä vuoristokylässä.

        Äiti hoiti meitä perheen neljää lasta. Olohuone toimi seurakuntasalina, ja talomme ulkoseinään oli porattu suuri risti. Koskaan ei saanut kiukutella, varsinkaan kirkonmenojen aikana. Kotona puhuttiin kielillä ja kaatuiltiin pyhän hengen voimasta, ja Jeesusta odotettiin koko ajan. Ei voinut olla varma, kannattaisiko maanantain matematiikan kokeisiin valmistautua, koska maailma saattaisi loppua jo sunnuntaina.

        Äiti oli hellä ja isä kannustava, mutta he puhuivat aina taivastiestä. Reilua vuotta vanhempi siskoni oli minulle kaikki kaikessa, ja nukahdimme iltaisin käsi kädessä. Luin pienenä tyttönä Raamatun läpi ja yritin tulla uskoon, mutta yrityksestä huolimatta en kyennyt karismaattiseen hurmokseen.

        Olin varma, että muun perheen lentäessä Jeesuksen kanssa taivaaseen, jäisin pupun kanssa kahdestaan tyhjään kotiin. Mietin, voisinko sitten enää hakea lähikaupasta ruokaa, ja saisiko pupu puutarhasta salaattia.

        En osannut riemuita maailmanlopusta. Kestin herätyskokoukset ja pitkät, tulikivenkatkuiset saarnat laskemalla olohuoneen verhon silmukoita ja siirtymällä mielessäni omaan maailmaani. Tai leikkimällä sormileikkejä: jos saarnaaja sanoi helvetti, taivas, enkeli tai armo, napsautin sormiani. Toisinaan jouduin teeskentelemään kielillä puhumista, ja ulospäin näytin kai uskovaiselta mallilapselta.

        Perheemme palasi Ouluun, kun menin peruskoulun toiselle luokalle. Isäni jatkoi saarnaajan töitä. Viikot kuluivat koulussa ja seurakunnan riennoissa. Melkein joka ilta oli raamattupiiri, kuoroharjoitukset tai herätyskokous. Opin kotona, että paholainen ja enkelit ovat maailmassa läsnä ja sielunvihollinen houkuttelee joka paikassa. Perheellämme ei ollut maalliseen elämään mitään suhdetta.

        Vähitellen aloin saada koulussa maallisia kavereita. Tajusin, ettei maailma olekaan paha paikka. Ihmiset olivat mukavia ja heille riitti, että oli olemassa, ei tarvinnut tehdä mitään erityistä, puhua kielillä tai muuta sellaista.

        Murrosiässä eristäydyin kotona ollessa omaan huoneeseeni kirjoittamaan. Lopulta elin kahdessa täysin eri todellisuudessa. Vanhemmat eivät tienneet maallisesta elämästä, tupakanpoltosta, poikaystävästä, levottomuudesta ja rock-musiikista, ja koulukaverit eivät tienneet kotioloistani.

        Vuotta vanhemman poikaystäväni tapasin, kun olin 15-vuotias. Hän oli tuttavani pikkuveli, eikä hän kuulunut helluntailaisiin. Lopulta ahdistukseni kotona kasvoi sellaisiin mittoihin, että pyöräilin kotoa Oulun keskustaan ja hankin itselleni asunnon ja opintotuet ja asumistuen. Minun oli pakko muuttaa pois kotoa.

        Poikaystäväni asui jo omillaan, ja hän neuvoi minua käytännön asioissa. Omaan kotiin muuttaminen tuntui mielettömän hyvältä. Se oli elämäni onnellisin hetki.

        Vapauden itsenäiseen elämään sain lopullisesti, kun menin poikaystäväni kanssa naimisiin 17-vuotiaana. Se oli rakkausliitto, mutta naimisiinmeno oli pakko, etten olisi häpäissyt lapsuudenperhettäni enää enempää. Vanhempani järjestivät häät. Olimme kyllä tehneet kutsuvieraslistan ja toivoneet, ettei häissä ole liikaa Jeesus-juttuja.

        Olen elänyt mieheni kanssa siitä lähtien. Pidimme nuorina yhdessä hauskaa. Hoidimme silti koulun ja myöhemmin opinnot mallikelpoisesti. Mieheni kanssa olen tullut viimein hyväksytyksi ja rakastetuksi sellaisena kuin olen.

        Helsinkiin muutimme, kun mieheni sai opiskelupaikan Helsingin yliopistosta, ja siitä lähtien olemme asuneet samoilla nurkilla Sörnäisissä. Minä luin itseni sairaanhoitajaksi ja kätilöksi, ja työskentelen nyt tiiminvetäjänä terveydenhuollon puhelinneuvonnassa.

        Esikoisemme syntyi viisitoista vuotta sitten. Olimme mieheni kanssa aivan tohkeissamme tyttövauvasta: miten mitään niin ihmeellistä saattoi tapahtua meille, mitä olimme tehneet ansaitaksemme sellaisen lahjan.

        Viisi vuotta myöhemmin saimme toisen lapsen, pojan. Olen kasvattanut omat lapseni kuunnellen ja kunnioittaen. Lasten kasvua seuratessa oma lapsuus on noussut mieleen, mutta olen aina kiireesti naulannut muistot mielen takaseinään.

        Minua kiusattiin koulussa ja kutsuttiin “hulluksi helluntailaiseksi”. Kuitenkin erosin lopullisesti helluntaiseurakunnasta vasta vuosi sitten. Olen koko ikäni käynyt lapsuudenperheen toivomuksesta kerran vuodessa joulukirkossa. Minusta tuntuu, että jäin lapsena Jeesus-junan alle ja menin menin rikki. Silti olen aina halunnut olla kiltti ja tehdä kompromisseja. Niin kovasti usko on tuntunut rakkauden ehdolta minun lapsuudenperheessäni.

        Nykyinen perheeni on toiminut sijais- ja tukiperheenä rikki menneille lapsille.

        http://kotiliesi.fi/puheenaiheet/jutut/minun-tarinani-lapsuus-helluntailaisessa-

        Onneksi pääsi eroon! Luojalle kiitos.


      • eiKaikkiOlePäässyEroon
        salomontuomio kirjoitti:

        Onneksi pääsi eroon! Luojalle kiitos.

        Väitetään että tämä olisi helluntailainen uskovainen? Epävirallisten lähteiden mukaan kyseinen uskovainen ei tällä kertaa kuitenkaan olisi Kesitas!

        Copypaste alempaa:

        Lyhyt yhteenveto Narsistin käyttäytymisestä - hänen kirjoittamien - 1760 poistetun ja vielä jäljellä olevien satojen (arvio 300 kpl) "seppotervo" -viestien poliisille ilmoituksen jälkeen.

        Narsistihan eli palstalla normaalia elämäänsä. Se näkyi lähinnä viimeisimpään "seppotervo" -avaukseensa itselle vastaamisena, tarkoituksenaan pitää "seppotervo" -avaus keskiössä - etusivulla ylhäällä. Hyvin onnistui.
        Tässä Hänen viimeisin viesti, ennen "POLIISILLE" -avauksen julkaisua:

        "11.10.2016 12:29 Mitä_arvelet kirjoitti:
        Keneen lapsi voi luottaa, ellei omiin vanhempiinsa. Sitten isä raiskaakin lapsen usean vuoden ajan..."

        Ensireaktio: "kuoleman hiljaisuus"

        Neljä (4) minuuttia edellisestä "mitä arvelet" -kommentin jälkeen forumiin ilmestyi avaus "nämä nyt meni POLIISILLE". Täten sattumalta -etusivun- kaksi ensimmäistä avausta olivat kuin kaksi marjaa, 1. seuraus ja 2. syy - alekkain.
        Ensimmäinen reaktio oli "kuoleman hiljaisuus". Kopiointi myös omaan "seppotervo" -avaukseen loppui liki 12 tunniksi, kuin seinään!
        Tämä on poikkeuksellista, olihan "poliisille" avaus Hänelle äärimmäisen kiusallinen. Eihän narsisti voi ohittaa olankohautuksella, saati lopettaa oman "seppotervo" -avauksensa ylhäällä pitoa. Niin kuitenkin kävi.

        Jatko: "Itselle todistelu alkoi"

        Kului ikuisuudelta tuntunut puoli tuntia, kunnes foorumille ilmestyi uusi avaus klo 12:58. Avaus oli kopioita hänen viimeisimmästä "seppotervo" -avauksestaan:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14518063/hyvat-vastaukset-vl-kysymykseen

        Avauksessa oli uutta ainoastaan kysyvä nimimerkki; "Kopioija ", mutta mitään Hän ei kuitenkaan sanonut. Jatkossa itselle vastauksia omaan avaukseen tippui päivän mittaan 7 kappaletta. Viimeisin tässä:
        "ELUKOITA_ovat 11.10.2016 22:51 Elukoita ne on noi pedofiilejä empatiseeraavat vanhoillislestadiolaiset!"

        Muu oheiskäytös: "Avausten vyöry"

        Ensireaktioavausta lukuunottamatta kuoleman hiljaisuus jatkui muutaman tunnin, mutta sitten alkoi tapahtua.
        Narsisti oli tehnyt johtopäätöksensä -Itsestä- ja aloitti agressiivisen puolustuksen -Itselle-, tekemällä avauksia ja vastaamalla niihin perinteisesti ja lyhyesti -Itse, -minä Itse-:

        15.26 http://keskustelu.suomi24.fi/t/14518267/vanhoillislestadiolainen-koulun-rehtorina

        18.59 http://keskustelu.suomi24.fi/t/14518558/joko-hamuaa-pikkulinnun-pimpin-paalle
        "-------------"

        19.33 http://keskustelu.suomi24.fi/t/14518616/pedofilian-hyokyaalto
        "Noinhan siinä kävi."

        19.33 http://keskustelu.suomi24.fi/t/14518617/vl-teologiaa
        "Jokohan Vatikaanin heppu on käynyt Oulussa vl-opissa? "

        19.34 http://keskustelu.suomi24.fi/t/14518618/vl-kasvatusta
        "Voi kuinka kaunista. Kaikki synnit anteeksi seiniä myöten. "

        20.11 http://keskustelu.suomi24.fi/t/14518674/testaako-rauhanyhdistyksen-johtokunta

        21.31 http://keskustelu.suomi24.fi/t/14518834/miksi-perheen-nuorimmat-tytot-kieltavat-herkimmin
        _______
        Ja vielä seuraavana aamuna - yöllisen voimakkaan Tenox -vaikutuksen lakatessa narsisti kopioi omana UUTENA avauksenaan, eilisen kommenttinsa:

        07.30 http://keskustelu.suomi24.fi/t/14519143/empatiaa-vanh-lestadiolaiselle-lapsiraiskaajalle
        Tätä kirjoittaessa Hän ei ole vielä kommentoinut omasta kopiosta tehtyä avaustaan.
        _______

        Eikä tässä vielä kaikki. Narsisti kommentoi illan mittaan eri avauksiin useissa eri kohdin, joko kopioimalla omia tokaisujaan ja Luomalla "uutta"!
        ________

        Mutta kaksi (2 kpl) on vielä joukosta poissa.

        1. Hän ei koskaan löytänyt sanoja eikä tarvittavaa oksennusta tähän "POLIISILLE" avaukseensa. Se on poikkeuksellista, sillä POLIISILLE -avaushan on varmasti Hänen 13-vuotisen häiriköintihistorian kiusallisin - ellei admatan paljastusta lasketa.

        2. Hän hillitsi liki 12 tuntia olla nostamatta ylös - viimeisintä "seppotervo" avausta, joka näytti jo tippuvan kolmannelle sivulle. Tämä osoittaa että narsistillakin omatunto, ainakin seuraavaan herjaan asti .

        __MUTTA sitten rävähti ja "seppotervo" oli taas ylimpänäi:__

        11.10.2016 22:49 "Haista sinä vl-sekopää pitkä paska! "

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14516578/vanhoillislestadiolainen-seppo-tervo

        Kiitoksia myös Kuuli(a)lle :)


      • susssanna

      • psykomaailmassa

      • Kuulia.Näkiä
        eiKaikkiOlePäässyEroon kirjoitti:

        Väitetään että tämä olisi helluntailainen uskovainen? Epävirallisten lähteiden mukaan kyseinen uskovainen ei tällä kertaa kuitenkaan olisi Kesitas!

        Copypaste alempaa:

        Lyhyt yhteenveto Narsistin käyttäytymisestä - hänen kirjoittamien - 1760 poistetun ja vielä jäljellä olevien satojen (arvio 300 kpl) "seppotervo" -viestien poliisille ilmoituksen jälkeen.

        Narsistihan eli palstalla normaalia elämäänsä. Se näkyi lähinnä viimeisimpään "seppotervo" -avaukseensa itselle vastaamisena, tarkoituksenaan pitää "seppotervo" -avaus keskiössä - etusivulla ylhäällä. Hyvin onnistui.
        Tässä Hänen viimeisin viesti, ennen "POLIISILLE" -avauksen julkaisua:

        "11.10.2016 12:29 Mitä_arvelet kirjoitti:
        Keneen lapsi voi luottaa, ellei omiin vanhempiinsa. Sitten isä raiskaakin lapsen usean vuoden ajan..."

        Ensireaktio: "kuoleman hiljaisuus"

        Neljä (4) minuuttia edellisestä "mitä arvelet" -kommentin jälkeen forumiin ilmestyi avaus "nämä nyt meni POLIISILLE". Täten sattumalta -etusivun- kaksi ensimmäistä avausta olivat kuin kaksi marjaa, 1. seuraus ja 2. syy - alekkain.
        Ensimmäinen reaktio oli "kuoleman hiljaisuus". Kopiointi myös omaan "seppotervo" -avaukseen loppui liki 12 tunniksi, kuin seinään!
        Tämä on poikkeuksellista, olihan "poliisille" avaus Hänelle äärimmäisen kiusallinen. Eihän narsisti voi ohittaa olankohautuksella, saati lopettaa oman "seppotervo" -avauksensa ylhäällä pitoa. Niin kuitenkin kävi.

        Jatko: "Itselle todistelu alkoi"

        Kului ikuisuudelta tuntunut puoli tuntia, kunnes foorumille ilmestyi uusi avaus klo 12:58. Avaus oli kopioita hänen viimeisimmästä "seppotervo" -avauksestaan:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14518063/hyvat-vastaukset-vl-kysymykseen

        Avauksessa oli uutta ainoastaan kysyvä nimimerkki; "Kopioija ", mutta mitään Hän ei kuitenkaan sanonut. Jatkossa itselle vastauksia omaan avaukseen tippui päivän mittaan 7 kappaletta. Viimeisin tässä:
        "ELUKOITA_ovat 11.10.2016 22:51 Elukoita ne on noi pedofiilejä empatiseeraavat vanhoillislestadiolaiset!"

        Muu oheiskäytös: "Avausten vyöry"

        Ensireaktioavausta lukuunottamatta kuoleman hiljaisuus jatkui muutaman tunnin, mutta sitten alkoi tapahtua.
        Narsisti oli tehnyt johtopäätöksensä -Itsestä- ja aloitti agressiivisen puolustuksen -Itselle-, tekemällä avauksia ja vastaamalla niihin perinteisesti ja lyhyesti -Itse, -minä Itse-:

        15.26 http://keskustelu.suomi24.fi/t/14518267/vanhoillislestadiolainen-koulun-rehtorina

        18.59 http://keskustelu.suomi24.fi/t/14518558/joko-hamuaa-pikkulinnun-pimpin-paalle
        "-------------"

        19.33 http://keskustelu.suomi24.fi/t/14518616/pedofilian-hyokyaalto
        "Noinhan siinä kävi."

        19.33 http://keskustelu.suomi24.fi/t/14518617/vl-teologiaa
        "Jokohan Vatikaanin heppu on käynyt Oulussa vl-opissa? "

        19.34 http://keskustelu.suomi24.fi/t/14518618/vl-kasvatusta
        "Voi kuinka kaunista. Kaikki synnit anteeksi seiniä myöten. "

        20.11 http://keskustelu.suomi24.fi/t/14518674/testaako-rauhanyhdistyksen-johtokunta

        21.31 http://keskustelu.suomi24.fi/t/14518834/miksi-perheen-nuorimmat-tytot-kieltavat-herkimmin
        _______
        Ja vielä seuraavana aamuna - yöllisen voimakkaan Tenox -vaikutuksen lakatessa narsisti kopioi omana UUTENA avauksenaan, eilisen kommenttinsa:

        07.30 http://keskustelu.suomi24.fi/t/14519143/empatiaa-vanh-lestadiolaiselle-lapsiraiskaajalle
        Tätä kirjoittaessa Hän ei ole vielä kommentoinut omasta kopiosta tehtyä avaustaan.
        _______

        Eikä tässä vielä kaikki. Narsisti kommentoi illan mittaan eri avauksiin useissa eri kohdin, joko kopioimalla omia tokaisujaan ja Luomalla "uutta"!
        ________

        Mutta kaksi (2 kpl) on vielä joukosta poissa.

        1. Hän ei koskaan löytänyt sanoja eikä tarvittavaa oksennusta tähän "POLIISILLE" avaukseensa. Se on poikkeuksellista, sillä POLIISILLE -avaushan on varmasti Hänen 13-vuotisen häiriköintihistorian kiusallisin - ellei admatan paljastusta lasketa.

        2. Hän hillitsi liki 12 tuntia olla nostamatta ylös - viimeisintä "seppotervo" avausta, joka näytti jo tippuvan kolmannelle sivulle. Tämä osoittaa että narsistillakin omatunto, ainakin seuraavaan herjaan asti .

        __MUTTA sitten rävähti ja "seppotervo" oli taas ylimpänäi:__

        11.10.2016 22:49 "Haista sinä vl-sekopää pitkä paska! "

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14516578/vanhoillislestadiolainen-seppo-tervo

        Kiitoksia myös Kuuli(a)lle :)

        Tykinnkuuliako?


      • Tietoa.on
        kukapamuukaaan kirjoitti:

        Helluntailainen oli.

        Rikollisista iso osa on niiloja..


      • Unitedking
        kukapamuukaaan kirjoitti:

        Helluntailainen oli.

        Poliisi tutkii


    • kyykkäämällä

      ###- törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä viiden vuoden ehdottoman vankeustuomion saanut helluntaievankelista ( saarnaajien Suomen ennätys)##

      Saavutus tuokin, ja vielä kyykkäämällä kuitattu.

      • kyssärivaa

        mix he kyykkää. mihin se auttaa? venyttävätkö selkälihaksii


      • Arvioni_
        kyssärivaa kirjoitti:

        mix he kyykkää. mihin se auttaa? venyttävätkö selkälihaksii

        Pyytävät anteeksi uhrilta noin?


      • ex-helalri
        Arvioni_ kirjoitti:

        Pyytävät anteeksi uhrilta noin?

        Niin, syväkyykky ja siitä se sitten lähtee. uhri nimi voi olla ja usein ollutkin Niilo?


      • pinnasänky
        ex-helalri kirjoitti:

        Niin, syväkyykky ja siitä se sitten lähtee. uhri nimi voi olla ja usein ollutkin Niilo?

        Tuota en uso ?? lesta rosmo ??


      • pinnasänky
        pinnasänky kirjoitti:

        Tuota en uso ?? lesta rosmo ??

        hahahahaaahaaaaa


      • 1nohnoh
        pinnasänky kirjoitti:

        hahahahaaahaaaaa

        nohnoh


    • varmaankinjonossa

      ###- törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä viiden vuoden ehdottoman vankeustuomion saanut helluntaievankelista ( saarnaajien Suomen ennätys)"""

      Eikö niillä ole noilla niiloilla useita elinkautisiakin????????

    • TEUTATES

      nIIN OLEN TULLUT AJATUKSISS ASIIHENTULOKSEEN ETTÄ' JUMALA OLI KERRAN TEHNYT IHMISEN IKUISESTI ELÄMÄÄN SE EI VOINUT LASKE IHMISTÄ ULOS PARATIISISTÄ , ENNEN KUIN OLI ELIMINOINUT TÄMÄN ELIMEN..
      -
      HERRA JUMALA OLI SILL ÄAJATELLUT SAADA IHMISEN ELÄMÄÄN PARATIISISSA MUUTAMAN AIKAA KUIN HAANOK KUN HÄN KYSYI
      TAHDOTKO JO TAIVAASEEN HANOK SANOO TAHTOVANSA , OLI SILLOIN
      365, ,RAAMATTU KERTTOO ETTÄ JUMALA SANOI TÄLLÄISENA MINÄ OLISIN HALUNNUT JOKAISEN TAIVAASEEN ,.
      -
      MIKSI MIETIN MOISTA , SE JOHTUI SIITÄ TILILASTA VATSAONTELOSSA JA
      MINESTA SUONESTA J APOHJUKKAIS SUOLESTA J AUISTA JOIT AIHMISELLÄ
      ON SIELL ÄEIK ÄNIILLE OLE MITÄÄN KÄYTTÖÄ YHDEN ÄKISTI HIFFASIN SIINÄ ON OLLUT OLLUT SE IKUISEN ELÄMÄ ELIN , KUN TUNNETUSTI EN OLE MIKÄÄN
      HYVÄ SELITTÄJÄ, ENOLE SAANUT SITÄ TARPEEKSI ESIIN, KESITAS KUN OLET FIKSU JATKA MIETETTÄ JA TULE ESIIN UUDEN AJATUKSEN KANSSA ,OLEN
      VARM AETTÄ SE ON SIINÄ . KUINKA SEN SANOISIN,. NO SIN ÄKEKSIT , TUTKI
      JA NOTERAA SITTEN MEILLE ...". . . #
      -
      JOS JOTAIN UHOTIN , KYSY , OLEN KÄYTÖSSÄ ...

      • tyrnäväntöllykkä

        Mikäs huutajan ääni sinä olet?


      • kyykätenn
        tyrnäväntöllykkä kirjoitti:

        Mikäs huutajan ääni sinä olet?

        Oisko tyypillinen hellari?

        Huutavat yölläkin!


      • 1-95
        kyykätenn kirjoitti:

        Oisko tyypillinen hellari?

        Huutavat yölläkin!

        samaa porukkaa, vaikka taitaa kuulua myös esikoisiin,


      • pinnasänky

        Ei oikein auennut, mutta mielenkiintoista kun pohdit.

        En tyrmää asiaa vaan ihmettelen, sillä mikään elin ei ole Jumalle vitaali, ainoastaan ihmiselle, sillä yhdenkään puuttuminen vie hautaan.

        Voitko laittaa tuon elimen nimen, Suomeksi ja Latinaksi.

        Jatketaan sitten keskustelua.

        Muuten, tuo Hannok on yksi etunimistäni.

        Kes.


      • 1-13

        kesin tasoinen huutaja


    • Musta.tuntuu

      Rupiaa tuntuun, ettei pelekka ennää meijän veeällin äänillä valtuustoon pääse! Kerran kusetti, ei kuseta ennää! Teeskentely ei nyt aota, Sinut on nähty ja köykäseksi hoksattu, pölise omillas, soon loppu nyt äänestäminen, Sinua siis. Sosijalisteilla ei oo täsä mittää tekemistä, muuta otsikkujas!

    • vaietkoon-srk.ssa

      Onko tää paljastaja Muhonen naissaarnaaja, kuka tietää?

      • hellluntailainen

        ilmeisesti on, kiva likka.


      • narsism
        hellluntailainen kirjoitti:

        ilmeisesti on, kiva likka.

        Jussi ja Kalevi eivät tykkää hänestä

        Rikolliset pelkäävät


      • Kesltas
        narsism kirjoitti:

        Jussi ja Kalevi eivät tykkää hänestä

        Rikolliset pelkäävät

        kuka pelkää? Lestamosro?,

        Ja en oe helluntainen ????

        Kes


      • kuiskaus13
        narsism kirjoitti:

        Jussi ja Kalevi eivät tykkää hänestä

        Rikolliset pelkäävät

        Ei ole Muhosta pelkääminen, helluntailasten toivohan se on.


      • nappapinna

      • Kuulia.nauraa-ääneen

      • alexis.kives
        Kuulia.nauraa-ääneen kirjoitti:

        hehheh, tyhjä sali ,tyhjän puhuja, tyhjä paperi

        Joo, ja pää. Ja jussin pussit. Kerran vain heilahti jussin pussi jne.


    • hoitoon.pakosta

      Järkyttäviä, mutta harkittuja.

      • 2--2

        Surullinen tapaus, mutta joo, hoitoon vaikka helluntaiseurakuntaan. Pitäköön omansa.


      • kuisaus
        2--2 kirjoitti:

        Surullinen tapaus, mutta joo, hoitoon vaikka helluntaiseurakuntaan. Pitäköön omansa.

        joo heh heh


      • tatsitthat
        2--2 kirjoitti:

        Surullinen tapaus, mutta joo, hoitoon vaikka helluntaiseurakuntaan. Pitäköön omansa.

        kelpaisko sinnekään vaikka turhapaikka onkin turhille..................


    • jee.pöllikkä

      Missä näkiä, siinä tekiä? Äh, häh? Kirjoittanut juhani salama alias pöllikkä.

    • horottaja8

      näkia kokia

    • eiootottaa

      huhhuh

    • seurailijaaa

      Vekkulit hellarit yrittävät nyt polkea asiaketjuja alas ja työntävät omaa pervoa ketjuaan ylös, jossa sikailevat ehkäisystä.

    • Minusta_tuntuu_hie-

      man liioitellulta, että tuo kuuluisa kempeleläinen haluaisi sitoa ketjuilla päydänjalkaan nämä kaikki Luojan luomat ja Jumalan kuvat:

      https://www.youtube.com/watch?v=RvUMDp-snTI

      Kun on noin paljon erityislapsia niin sehän tuntuisi melkein ketjun tuhlaukselta. Mitä mieltä olette?

      En minä sillä sano, etteikö tämä etualalla aivan enkelinä laulava 10-vuotias voisi siinä pöydän allakin laulaa Jumalansa kunniaksi ja odottaa päivää, jolloin hän ei enää ole erilainen, vaan on täydellinen Jumalan luona taivaan kodissa niin kuin muutkin, jotka ovat uskossa saaneet siirtyä ajasta iäisyyteen.

    • totuudenlähettiläs

      uskova ei ole loanheittelijä.

    • voihyvänenaika

      taitaako tämä olla ainut paikak jossa se todistavat herrastaan.

      ei ole pelkoa että joukko lisääntyy muuten kuin sillä vanhalla tyylillä.

    • Hyväluojasi1

      Hyhhyh hyhyy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe