Miten saada spagaatti

Hiljaaa

Moi! Mä oon 12.v. tyttö ja painan 40kg. Kuinka saisin spagaatin kuukaudessa? En ole kamalan notkea ja tarvisin venytys vinkkejä ja erilaisia kokemuksia sapaagitista.

5

1099

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venyttely

      Itse opettelin sen vähän yli kuukaudessa ja nyt osaan oikean spagaatin ja vasen menee maahan välillä. Venyttelen joka päivä 20 minuuttia ja tiettyjä spagaatin venytys liikkeitä tein kerran 10 minuuttia ja sitten yhtäkkiä vain vedin vasemman spagaatin. Joten kova venyttelu auttaa tässä tilanteessa vain ja olen itsekkin 12 vuotta 😄😃 Onnea yritykselle😉!

    • Emilia936

      Moi!olen itse voimistelia ja en itsekkään saa spagaattia. vaikka olenkin jossain liikkeissä notkea.mutta kannattaa venytellä paljon...esim:että pidät jalkoja auki vaikka 5-10min ja sitten ravistelet itsellä ainakin on auttanut vähäsen se.Mutta spagaatti ja muutkin liikkeet tarvitsevat paljon harjoitusta...jotkut vähemmän ja jotkut enemmän...olen itse harrastanut jo yhteensä kaikkea voimistelua n.7 vuotta.

    • Spagaatissa_rentoutuja

      http://www.blogilates.com/wp-content/uploads/2015/06/Journey-to-Splits-Square.png

      Itellä varsinkii venytykset 2,3 ja 4 autto parhaite, mut hyvä tehä muitakii venytyksii.
      Pitää venytellä säännöllisesti, sellai kunnol (n.30min) ainakii kerra viikos. Ja 10min venyttelyi nii mont kertaa viikos ku ehtii/jaksaa.
      Itel kans autto tosi paljo se et ku olin lämmitelly ja vähä venytelly nii sit vaa olin spagaatis 2-4min vaik en saanu maaha asti. Jos oot tosi lähel saada spagaatin nii venytä ylispagaattii nii sit saat sen maahan asti.
      Muista myös levätä välillä!

    • Anonyymi

      Itse taas sain spagaatin ennen mutta kävi onnettomuus ja sain kepit .sen jälkeen en ole spagaattia saanut enään

    • Anonyymi

      mä oon ikäni yrittänyt enkä onnistunut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe