Nuoret transsukupuoliset?

demiboiiii

Hei, olen 14 vuotias joka olisi kiinnostunut kuulla teidän kokemuksianne ja miten suhtaudutte itseenne. Oletteko jo tulleet ulos ja milloin ajattelitte aloittaa esimerkiksi sukupuolenkorjauksen?

8

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harkitse_vakavasti

      Jos koet itsesi transsukupuoliseksi, tutkimuksilla on jo kiire ennen kuin hormoonitoiminta muuttaa sinua liikaa väärään suuntaan.

    • gffregte

      14 vuotias on aivan liian nuori ajattelemaan tuollaisia loppuelämän kestäviä asioita.

      Anna itsellesi aikaa ja katso asiaa uudestaan kun olet täysi-ikäinen.

      • Mummo_

        Ehkä kannattaisi säästellä nuo aikuisen (mieli-)valtaa käyttämään pyrkivät kaikkitietävät kommentit jonnekin muualle, josta jotain saattaisit ymmärtääkin.

        14-vuotiaan transnuoren on erinomaisen hyvä miettiä tulevaisuutensa vaihtoehtoja ja miettiä sitä, kuinka mahdollisimman vähän mahdollisuuksia jäisi käyttämättä.


      • klklkjhg

        Täysi-ikäisenä on jo pahasti myöhässä ja joudutaan tekemään paljon hoitoja jotka voitaisiin välttää aloittamalla ennen murrosikää. Ala-ikäinen nuori ei ole yksin päättämässä näistä asioista, tutkimusyksiköt tekee yhteistyötä tutkittavan nuoren ja hänen vanhempiensa kanssa.


    • Miki333

      Vähä riippuu kuinka varma oot asiasta.
      Ite oon 18 vuotias androgyyni, klinikal en oo käyny kyl.
      Mut frendi (trans kundi) meni around 14 ja sai muutettua nimen ja sukupuolen laillisesti kun ehti täysikäiseksi.
      Ihmiset puhuu siitä kun on kiire päästä nuorena hormonihoitoon mut siitä ei kannatta stressata, koskaan ei ole liian vanha👍
      Sitä kannattaa tuoda esille lääkärille jos oot varma asiasta mut ei kannata tehä hätäisiä päätöksiä.
      Anyways, onnea.

    • Älädissaa

      Mä oon myös aika samanikäinen ja trans kundi ja ole täysin varma asiasta ÄLKÄÄ ALOTTAKO PASKAMYRSKYY KYLL MÄ VOIN OLLA VARMA XDD. Mut joo en ole itse tehnyt oikein mitään suunitelmia ... tai no psykiatrille nyt näistä asioista olen puhunut ja parille kaverilleni jonkin verran vanhemille ... mutta no saa nähdä mitä tuleva pitää

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe