Kajjaanin tyylikkäin/ mielenkiintoisin nainen?

Utelikko

Onko niitä semmosia kajaanissa???

24

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Weetukka

      Yks ainakin tulee mieleen, pirun kaunis ja salaperäinen....

    • lenitaliimatainen

      Minä olen ukot läähättää sylki oikein valuu suupielestä kun haluttaa niiden naida minua.Oikein naurattaa kun niille vähän peppua pyörittää, niin johan silmät on pullollaan.

      • Regina_rento

        Mutta minä kun pyörähdän pullistuu miehiltä muutakin kuin silmät.


    • Kimkars

      Niin totta, ukot kuolaa minuakin ja sekös naurattaa! Minulle kelpaa vain paras...

    • Pyoveli66

      Ei semmosta oo täs kylässä :)

    • Whos

      Onpas...! Kuhan vaan tietäsin nimen.

      • Utelias876

        Missäpäi Kajaania sitä näkyy tai miltä se näyttää nii ehkä nimi selviää?


    • Pyoveli661

      No tuntomerkit niii ehkä se nimikin löytyy

    • EmmSer

      Kaikki nuoret naiset on kauniita ja tyylikkäitä. Vaan sitten ku alkaa lähestyä kolmeakymmentä ei kukaan enää baarissa lähesty. Kuinkas sitten saa sitä munaa? Ja kuinka miehelle tulisi viestiä, että on halukas? Ja mistä ne sinkkumiehet tunnistaa?! :O

      • jfidox

        Miksi pitää olla sinkku. Kyllä me ukkomiehetkin halutaan seksiä :)


      • Haloo2

        Onhan teillä vaimot.


      • kfieod

        Mitä sitten? Entäs jos seksiä ei ole, tai se on huonoa tai muuten vain tekee vierasta?


    • Eikkuvaan

      No en kyl oo samaa mieltä et kolmekymppiset ja sitä vanhemmat ei sais seuraa tai ei olis hyvännäkösiä!! On niitä yli nelikymppisiäkin komeita naisia!! Harvassa tosin mutta on niitä.

    • Muistansinut

      Tiedän erään viiskymppisen kauniin naisen, joka kävi joskus baareissa drinkillä. Olit ilo silmälle, mutta minne hävisit. Tule takaisin, kanssasi oli mielenkiintoista jutella.

    • ölkjhgfghjkl

      juu vielä 75 vuotiaat on kauniita jos on silmät päässä jolla katsoo.

    • Weksu

      Kajaanissa on yks hyvännäkönen aikuinen nainen mut taitaa olla varattu. Tykkäisin ja on ilo silmälle!

      • Minunnainen

        Joo on varattu. On mulla emäntänä.


      • Kuolaan

        Oih ...sinä ihanainen nainen.


    • untokäsivecco

      niitä heti löytyy ku joku rahaa setelinippua heiluttaa elimensä sijaan

      sama sit vaikka pieni mikromuna riippuu läskimahan alla kunhan rahaa on

    • kiinnostunutolen

      Yksi hyvännäköinen ajaa sinisellä volkkarilla, kuka lie? On kaunis nainen, liekkö varattu?

    • Wooooow

      Ei voi ainakaan tyylikäs olla jos ajaa volkkarilla... :)

    • kyllöskä

      Kovalaisen akat, imettää ja ukot kuolaa ikkunas

    • menkääwuihkuun

      Tuhkamunat kitisee, pelimiehet saa aina. Jos jäät tuppisuuna mollottamaan, haiset ja olet epäsiisti tai liian kännissä, jäät todennäköisesti ilman. Niin se vaan menee, vetäkää metsäläiset ja
      juntit kouraan, minä panen kaikkia naisia.

      • Tiukkaperse

        Et muute saa kaikkia :D


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe