Oma on tehtävä aloitus.

jjoutava

Ilman harvia ja sampaita. ;) Kuitenkin olen tullut tulokseen että ittiään parempaa ei oo. Ensinnäkin ittekehu pois, toiseksi toisten kehu pois. Eikö se mene kaaliin että suomalaisten mentaliteettiin ei kuulu kehut. Voisin minäkin ittiäni kehua mutta nämä minun Loistot on niin vaatimattomia että nauraahan niille viron hevosetki. Mutta haukkuminen on poikaa. Aivan estottomasti kannattaa toista haukkua. Esm. lihavaksi. Vaikka lääkärit ei enää ketään kehoita laihtumaan, jos nyt hnklö ei ole yltiöpäinen ittensä lihoittaja.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jakolasku

      Joo en mä viitti sua kehua jj mutta meillä haukkumiset hoitaa yks vuotinen koiramme. Hyvin haukkuu yks vuotinen ja tykkää kehuista joita silloin tällöin saa.

      Syksy tuli vesisateineen mutta siitä huolimatta terkkuja sulle jj sinne Manseen!

    • Kuis ne nyt jjoutavoisen kukan nuput viihtyy, kun luntakin tuli? Itellä on tuolla ulkona kehäkukan taimia nupuillaan, mutta kai niit on turha sisään siirtää, koska olisi niille aika shokki, jos pakkasesta lämpöön tulevat?

      On tämä niin tätä, tämä typerän viljelijän kukkapalstat, että kaik kunnia niille, jotka osaavat leipää meille tuottaa.

    • jjoutava

      Pelarkoonia kukki komeasti ja yksi nuppu on siinä vielä. Lasitettu on parveke niin aurinkoisena päivänä se on melko lämmin. Kehut on parempia kuin haukut nuori ystävätär ihmettelee sitä kun minä jaksan kehua häntä. Kertoi miten hän on vuosia kuullut vain haukkumista niin että itsetunto on hänellä huonontunut. Minun kehuista parantunut itsetunto on saanut aikaan sen että hän on pahimman haukkujan jättänyt ja voi nyt paremmin.

    • Ramoona_

      Ei haukku haavaa tee, haukkuva koira ei pure. Näin se on koiramaailmassa lähinnä sen takia, että kahteen asiaan on vaikea keskittyä yhtäaikaa samoilla leukaluilla : haukkumiseen ja puremiseen. Koiranpentua kasvatetaan palkitsemalla hyvä käytös, kehumalla kun se on toiminut toivotulla tavalla. Makupalatkin on yksi palkitsemistapa, mutta mielestäni ihmisen hyväksyvä reaktio on parempi. Koiralle lauman ulkopuolelle jääminen on pahin rangaistus, siksi se koettaa toimia isäntäväelleen mieleisesti. Haukkuminen on koiran luontainen tapa ilmaista itseään, siksi on väärin, että sanaa käytetään ilmaisemaan ihmisten sättimistä, soimaamista, pahan puhumista, vihapuhetta ja äänen korottamista huutoasteelle.

      Ihmismaailmassa haukku voi tehdä pahojakin henkisiä haavoja, joita ei niin vain kursitakaan kokoon. Koulukiusaamisessa sanallinen muoto on vaikeampi havaita ja kitkeä kuin suora fyysinen pahoinpitely. Tytöt ovat tässä taitavia, mutta usein kiinni jääviä ovat nyrkein puhuvat pojat. Äitien ja vaimojen nalkutus on tiettyyn rajaan asti välittämisen osoitusta. Välinpitämättömyys on pahinta, kun ei anneta palautetta hyvästä eikä pahasta, sehän on kuin sulkemista lauman ulkopuolelle. Kiusaajienkin yksi keino on, että muutetaan joku näkymättömäksi, piirin ulkopuolelle.

    • Tv-kanava.Jim

      Hampaalliset ja sarvelliset maailmassa jotenkin paremmin pärjäävät, hiljaiset unohdetaan nurkkaan.
      Mielityyppini pohjoisamerikan vaarallisilla talviteillä jäi lumipenkkaan rekkoineen. Odotteli rekassaan apua yli -20 asteen pakkasessa 6 tuntia.
      Sitten toinen rekka veti konkarin taas tielle.

      Hän on puolalainen syntyjään Alex Deborowski. Pääsi hikisenä odottamaan kuormansa purkua. Olen iloisempi kuin sika liejussa, Alex siinä sanaili

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe