Oikea toiminta?

noloaihe

Hei! Miten olette hoitaneet siemensyöksyjä saavan nuoren pyykit/muut jutut? Onko kokeiltu esim, yökasteluvaippahousuja? Nehän näyttävät nykyisin ihan tavallisilta alushousuilta? Jos sellaisia ostaisi ja veisi vaatekaappiin muiden nuoren vaatteiden mukaan? Ei tarvitsisi ottaa arkaa aihetta puheeksi.

13

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simppeli.homma

      Käytän aina poikkilakanaa varsinaisen lakanan alla. Rakastelussa roiskuu, silloin ei sotkeennu patja. Siemennestettä tuo on silloinkin. Lakanapyykkiä tietenkin pitää pestä vähän useammmin. Nuoren pitää vaihtaa kalsarit joka päivä.

      • Pakanamaankarttoillestop

        Näinä nykyisinä päivinä on olemassa myös sellainen vuodevaate kuin sijauspatjan / patjan suojus, joka estää paksumpia patjoja sottaantumasta.


    • Mikäsiinäonnoloa

      Etkö sinä osaa pestä pyykkiä? Ja opeta nuoresi vaihtamaan kalsarinsa päivittäin.

    • tjouuuuuuuuuuu

      Nuorelle voi huomaamatta antaa minigrip-pussin ja lapun, jossa sanotaan että laita tämä öisin kuminauhalla mulkkuusi, niin e tarvitse ottaa puheeksi tätä kusallista asiaa.

      • mitäpäsemullekuuluu

        Voihan sitä ostaa kortsujakin. Ne toimivat ihan hyvin tuossakin asiassa.


      • mitäpäsemullekuuluu

        Olen nainen, joten tiedän asian tosi hyvin. Kortsu pyssy hienosti paikallaaan, koska pojilla seisoo koko yön ajan jatkuvasti.


    • Nolo-oletsinä

      Miksi aloittaja on ryhtynyt vanhemmaksi jos ei uskalla ja pysty puhumaan perilliselleen "aroista aiheista"? Mistä lapsesi pitää asia ja aihe oppia, jos sinä et pysty häntä opettamaan?

    • Onneksi.en.tiennyt

      Muutama vuosikymmen sitten ei sukupuoliasioista puhuttu sanaakaan nuorille, ei kotona, ei koulussa. Äitinä en edes tiennyt mokomista siemensyöksyistä. Pyykit on pesty aikanaan pulsaattorikonneella samassa nipussa muitten vaatteiden kanssa, lakanat pesty normaalisti.
      Varmaan olisin kauhistunut hirveästi, jos olisin tiennyt tai kuullut. Olisin luullut joksikin sairaudeksi varmaan.
      Toivottavasti nyt jo eläkkeelle menevien lapsieni lapset ovat saaneet paremman valistuksen aikanaan.

      • Sodanaikoihin

        Kyllä noista ajoista on enempi, kun muutama vuoskymmen, sanotaan että 60- 70v siis 40-50 luvuilla.


      • Onneksi.en.tiennyt
        Sodanaikoihin kirjoitti:

        Kyllä noista ajoista on enempi, kun muutama vuoskymmen, sanotaan että 60- 70v siis 40-50 luvuilla.

        Itse olen elänyt 30-luvulla, ja nuoruus meni 40-luvulla ilman minkälänlaista tietoakaan sukupuoliasioista. Haikaraan uskottiin lapsina ihan aidosti. Omat lapsetkaan eivät olleet sen valistuneempia, mistäs tietämätön vanhempi olisi osannut opettaa? Koulut eivät puhuneet vielä mitään, Nythän ovat asiat toisin.
        Juuri noita aikoja tarkoitin viime vuosikymmenillä. Ei siitä sentään niin hirveämn pitkää aika vielä ole. Mutta ajatelkaa itse, kuinka maailma on muuttunut!


    • 3-pojan-2-tytön-mutsi

      Harjoittamasi lasten likapyykkien kyttääminen viittaa jonkinlaiseen henkiseen sairauteen!

      Minun ei ole koskaan tarvinnut tutkia jälkikasvun kalsareita eikä lakanoita mitä tahroja niissä on tai ei ole. Meillä pojat ja tytötkin ovat pedanneet petinsä itse jostain 8-9 ikävuodesta alkaen ja ovat vaihtaneet itse sänkyihinsä lakanat ja siivonneet huoneensa jostain 12 vuotiaasta saakka. Itse ovat pojat kalsarinsa ja lakanansa pyykkikoriin laittaneet ja minä olen mättänyt likaiset vaatteet pesukoneeseen tarkastelematta mitä tahroja niissä on.

      Enkä ikimaailmassa olisi pojilleni yövaippahousuja ehdotellut! Toihan on ihan sairas jo ajatuksen tasollakin!
      Olen puhunut jonkun verran poikien ollessa teini seksistä, mutta enemmän he keskustelivat isänsä ja enonsa kanssa näistä ns. miesten asioista kuin minun.

    • teinipojan.oma.kokemus

      En aikanaan teinipoikana koskaan tullut ajatelleeksikaan asiaa. Kyllä aika usein laukesi yöllä, mutta vaatteista ja lakanoista tuo määrä kuivuu tunneissa eli melkein yön aikana. Mitään sen kummempaa pestävää ei tule, joskus annoin sen vaan imeytyä ja seuraavaksi yöksi samat housut, koska sitä ei oikeesti huomaakaan sit enää. . Ainoa mistä sen jälkeen huomaa, on että iholla eli housuissa sitä on aika paljon, koska se ei ihoon imeydy. Esim munakarvat ja/tai vatsa olivat usein aivan spermassa, kun heräsi. Mutta spermaa tulee kuitenkin siis aika vähän ja se kuivuu/imeytyy äkkiä. Sotku oli mulla lähinnä siellä just iholla aika paljon, housuihin kun imeytyy niin ne on kuivattuaan vain vähän "parkitut" ja entisellään, kun vaikka vähän taivuttelee, ryttää palloksi ym.

      • teinipojan.oma.kokemus

        Olen nyt kolmikymppinen siis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe