Ettei totuus unohtuisi Teuvo!

Huomioitsija

Ihmisten, jotka ovat kenties hiljattain tulleet palstalle katselemaan tätä meininkiä ja ihmettelevät kirjoituksiasi, mutta eivät tiedä, mitä olet aikaisemmin kirjoitellut, heidän on hyvä tietää, että sinä mm. pidät suurta osaa Uudesta Testamentista valheena, ehtoollista samoin, useita apostoleja valehtelijana, evankeliumia vain kerrottavana, ei pelastavana Jumalan totuutena, mitä kaikkea sinä oletkaan suoltanut näppäimistöstäsi! Eli, jos joku luonnehti sinua hurmahenkenä, ohi Raamatun, niin hän oli varsin oikeassa. Sinä olet hyljännyt totuuden, jonka alunperin sanoit saaneesi, eli että: Raamattu on totta. Palaa siis kutsumukseesi, sillä paljon sinulla ei ole aikaa enää!

207

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myöhäistä

      Teuvon aika on mennyt jo, hänellä ei ole jäljellä enää kuin kauhistuttava tuomion odotus.

    • ei-lahkoihin

      Pidän Teuvoa Jumalan ja Jeesuksen lähettämänä profeettana tälle ajalle.

      Matt. 23:34

      "Sentähden, katso, minä lähetän teidän tykönne profeettoja ja viisaita ja kirjanoppineita. Muutamat heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, ja toisia heistä te ruoskitte synagoogissanne ja vainoatte kaupungista kaupunkiin; "

      • LoistavaaTeuvo

        Ihme olisikin jos et itse itseäsi pitäisi profeettana.


      • No.. Teuvo" ruoski" jo minut. Itsensä ylentäjä alennetaan.


    • Asioitaseuraillut

      Kiitos, että varoitit tästäkin:

      TeuvoSuni
      27.10.2016 21:33
      "Aamenaamenaamen                                                                  
      26.10.2016 18:33
      Totta turiset Teuvo, kyllä jämpti on niin. Haukut toisia hurmahengiksi etkä tajua että itse olet hurmahenki, sellaisia ovat ne jotka turvaavat henkiin ohi Raamatun."

      Miten nämä voivat olla ohi Raamatun:

      "Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva."

      "Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne ja on teissä."

      "Minä pyhitän itseni uhriksi heidän tähtensä, että heistäkin tulisi totuuden pyhittämiä."

      "Te opitte tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita."

      "Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."

      "Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siellä on vapaus."

      "Kun se hetki tulee, Pyhä Henki neuvoo, mitä teidän on sanottava."

      "Jumala on Henki, ja siksi niiden, jotka häntä rukoilevat, tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."

      "Henki, vesi ja veri, ja nämä kolme todistavat yhtäpitävästi."

      "Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi:

      "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.

      Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."

      Silloin ne, jotka olivat koolla, kysyivät häneltä: "Herra,onko nyt tullut se aika, jolloin sinä rakennat Israelin valtakunnan uudelleen?"

      Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.

      Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."


      "Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat."

      "Te ette kuitenkaan elä oman luontonne vaan Hengen alaisina, jos kerran Jumalan Henki asuu teissä. Mutta se, jolla ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

      Kun teitä solvataan Kristuksen nimen tähden, te olette autuaat, sillä teidän yllänne on kirkkauden Henki, Jumalan Henki.

      • Penuela

        Niinpä.. Teuvo ymmärsi jo.. Minä se olen. KÄYKÖ teille kuin juutalaisille ? Tekivät minkä tekivät..Messiaan tappoivat. Nyt Kristityt tekevät saman virheen. Missä muodossa oli Messiaan määrä tulla? Parrakas laiha mieskö? Totuus tuli maan päälle Jeesuksessa.. Nyt on Rakkauden aika. Naisen aika. .hyvyyden aika. te kaikki jotka saarnaatte raamatun kirjaimellista. Te olette juuri susia lammasten vaatteissa.


      • Penuela
        Penuela kirjoitti:

        Niinpä.. Teuvo ymmärsi jo.. Minä se olen. KÄYKÖ teille kuin juutalaisille ? Tekivät minkä tekivät..Messiaan tappoivat. Nyt Kristityt tekevät saman virheen. Missä muodossa oli Messiaan määrä tulla? Parrakas laiha mieskö? Totuus tuli maan päälle Jeesuksessa.. Nyt on Rakkauden aika. Naisen aika. .hyvyyden aika. te kaikki jotka saarnaatte raamatun kirjaimellista. Te olette juuri susia lammasten vaatteissa.

        Ettekö usko!? Tulkaa Salon torille Jeesuksen syntymä päivänä. Olen siellä silloin.


      • Kerroppasminulle
        Penuela kirjoitti:

        Ettekö usko!? Tulkaa Salon torille Jeesuksen syntymä päivänä. Olen siellä silloin.

        No, millaista Salon torilla oli?


      • Koetelkaa

        Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.


      • Kerroppasminulle kirjoitti:

        No, millaista Salon torilla oli?

        Ai etkö käynyt? Olisi kannattanut!"


    • LoistavaaTeuvo

      Hämäät hyvin, luulemme aivan ilman epäilystä että olet salainen Teuvon kannattaja puskista. Täydellinen hämäys.

      Muistathan myös vanhan kikkakolmosesi että tulet omalla nimelläsi kymmenen jälkeen koneelle vannoen että juuri avasit koneesi ensimmäisen kerran tälle ammulle? Ettet voinut olla noiden kirjoitusten takana. Ja me olemme uskovinamme ettet loukkaannu. Narsistithan ovat herkkiä loukkaantumaan.

      • Huomioitsija

        Aivan. Muistamme myös Teuvon ilmoituksen, kun hän sanoi, että hänellä on oikeus valehdella! Milloin kukaan voi sitten ikinä tietää, milloin hän puhuu totta ja milloin hän käyttää tätä "oikeuttaan" valehdella???


      • Pitkäänpalstalla
        Huomioitsija kirjoitti:

        Aivan. Muistamme myös Teuvon ilmoituksen, kun hän sanoi, että hänellä on oikeus valehdella! Milloin kukaan voi sitten ikinä tietää, milloin hän puhuu totta ja milloin hän käyttää tätä "oikeuttaan" valehdella???

        Juuri tämän takia olemme syvästi kiitollisia sinulle, että osaat meitä varoittaa.

        Minäkin, vaikka olen pitkään palstalla ollut, en olisi heti huomannut, että tämäkin on pelkkää valhetta:

        Teuvo Suni: Rosvojen luolasto

        "Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.

        Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin - itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun.

        Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, jotta ihmiset etsisivät Jumalaa ja kenties hapuillen löytäisivät hänet.

        "Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme. Ovathan muutamat teidän runoilijannekin sanoneet: 'Me olemme myös hänen sukuaan.'

        Koska me siis olemme Jumalan sukua, meidän ei pidä luulla, että jumaluus olisi samankaltainen kuin kulta, hopea tai kivi, kuin ihmisen mielikuvituksen ja taidon luomus.

        Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi, hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla maailmassa tekemään parannuksen."


        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

        Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."

        Jumalan tuomio, kun se ihmiskunnan kerran kohtaa, se alkaa juuri näistä Saatanan palvelijoillaan rakennuttamista jumalanhuoneista, joissa vuosisadasta ja -tuhannesta toiseen ihmisiä pidetään Saatanan orjina juuri noilla ihmiskäsin tehtävillä jumalanpalveluksilla.

        Siksi Raamatun viimeisimpiä Jeesuksen Kristuksen käskyjä on kutsua kaikki omansa pois noista Saatanan rituaalipalveluksista, ennen kuin hän saapuu ne tuhoamaan:

        "Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

        Tätä käskyä ei yksikään Jumalan jo paaduttama kykene noudattamaan, koska Jumalanlähettämän rajun eksytyksen vaikutuksesta tätä kehotusta rakkaan seurakuntansa jättämisestä pidetään Saatananasta lähteneenä. Vaikka tämä on yhtäpitävä Jeesuksen ja profeettojen ilmoitusten kanssa:

        "Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä ja oli lähdössä pois, opetuslapset tulivat hänen luokseen näyttääkseen hänelle temppelialueen rakennuksia. Mutta Jeesus sanoi heille: "Näettekö kaiken tämän? Totisesti: kaikki revitään maahan, tänne ei jää kiveä kiven päälle."

        "Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille."

        Näin oli Jumala ihmiskäsin tehdyt jumalanhuoneet lopullisesti hylännyt, ja näin käynyt toteen hänen profeetoilleen antamansa ennustukset:

        "Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle pyhäkkönsä. Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa. Kauhistuttavassa vihassaan hän hylkäsi kuninkaan (siis esivallan) ja papit.

        Myös oman alttarinsa hän jätti, hylkäsi temppelinsä. Hän antoi vihollisen käsiin palatsit ja muurit.

        Herra oli päättänyt hävittää Siionin muurit. Tarkoin hän tiesi, mitä teki. Ei hän vetänyt kättään tuhoamasta: valli ja muuri itkivät kohtaloaan, yhdessä ne sortuivat."

        Miksi Jumala tällaisen teon teki. Sekin on selvästi ilmoitettu:

        "Herra päästi kiivautensa purkautumaan, vuodatti koko hehkuvan vihansa. Hän sytytti Siionin tuleen, poltti sen perustuksia myöten.

        Eivät uskoneet maan piirin kuninkaat, ei tullut kenenkään mieleen, että jonakin päivänä vainooja ja vihollinen tulisi sisään Jerusalemin porteista.

        Tämä tapahtui profeettojen syntien tähden, pappien rikkomusten tähden, he vuodattivat kaupungissa viattomien verta. Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."

        Siksi Jeesus ei suostunut tähän Saatanan mahtavaan tarjoukseen, jolla hän suostutteli häntä näiden rakennustensa johtajaksi:

        "Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdo. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."

        Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin paavit, kardinaalit, patriarkat, metropoliitat, arkkipiispat, piispat, papit, evankelistat, julistustyöntekijät, vanhemmisto veljet, saarnaajat, kaatajat, kastajat.
        Kaikkein mahtavimmat arvonimet on Saatana antanut ortodokseille; Hänen Erinomaisuutensa, His Eminence, Hänen P


      • LoistavaaTeuvo

        Hienot näyttelijän suorituksesi jatkuvat.

        Paljastan sen verran että olet erityistarkkailussa, analysoimme tarkasti suorituksesi jokaista nyanssia myöten. Älä pelästy, tämä ei ole mitään pahansuopuutta kohtaasi. Tulet kohta saamaan iloisen yllä'tyksen.

        Tv: Tuntematon Taho


      • Pitkäänpalstalla
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Juuri tämän takia olemme syvästi kiitollisia sinulle, että osaat meitä varoittaa.

        Minäkin, vaikka olen pitkään palstalla ollut, en olisi heti huomannut, että tämäkin on pelkkää valhetta:

        Teuvo Suni: Rosvojen luolasto

        "Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.

        Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin - itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun.

        Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, jotta ihmiset etsisivät Jumalaa ja kenties hapuillen löytäisivät hänet.

        "Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme. Ovathan muutamat teidän runoilijannekin sanoneet: 'Me olemme myös hänen sukuaan.'

        Koska me siis olemme Jumalan sukua, meidän ei pidä luulla, että jumaluus olisi samankaltainen kuin kulta, hopea tai kivi, kuin ihmisen mielikuvituksen ja taidon luomus.

        Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi, hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla maailmassa tekemään parannuksen."


        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

        Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."

        Jumalan tuomio, kun se ihmiskunnan kerran kohtaa, se alkaa juuri näistä Saatanan palvelijoillaan rakennuttamista jumalanhuoneista, joissa vuosisadasta ja -tuhannesta toiseen ihmisiä pidetään Saatanan orjina juuri noilla ihmiskäsin tehtävillä jumalanpalveluksilla.

        Siksi Raamatun viimeisimpiä Jeesuksen Kristuksen käskyjä on kutsua kaikki omansa pois noista Saatanan rituaalipalveluksista, ennen kuin hän saapuu ne tuhoamaan:

        "Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

        Tätä käskyä ei yksikään Jumalan jo paaduttama kykene noudattamaan, koska Jumalanlähettämän rajun eksytyksen vaikutuksesta tätä kehotusta rakkaan seurakuntansa jättämisestä pidetään Saatananasta lähteneenä. Vaikka tämä on yhtäpitävä Jeesuksen ja profeettojen ilmoitusten kanssa:

        "Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä ja oli lähdössä pois, opetuslapset tulivat hänen luokseen näyttääkseen hänelle temppelialueen rakennuksia. Mutta Jeesus sanoi heille: "Näettekö kaiken tämän? Totisesti: kaikki revitään maahan, tänne ei jää kiveä kiven päälle."

        "Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille."

        Näin oli Jumala ihmiskäsin tehdyt jumalanhuoneet lopullisesti hylännyt, ja näin käynyt toteen hänen profeetoilleen antamansa ennustukset:

        "Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle pyhäkkönsä. Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa. Kauhistuttavassa vihassaan hän hylkäsi kuninkaan (siis esivallan) ja papit.

        Myös oman alttarinsa hän jätti, hylkäsi temppelinsä. Hän antoi vihollisen käsiin palatsit ja muurit.

        Herra oli päättänyt hävittää Siionin muurit. Tarkoin hän tiesi, mitä teki. Ei hän vetänyt kättään tuhoamasta: valli ja muuri itkivät kohtaloaan, yhdessä ne sortuivat."

        Miksi Jumala tällaisen teon teki. Sekin on selvästi ilmoitettu:

        "Herra päästi kiivautensa purkautumaan, vuodatti koko hehkuvan vihansa. Hän sytytti Siionin tuleen, poltti sen perustuksia myöten.

        Eivät uskoneet maan piirin kuninkaat, ei tullut kenenkään mieleen, että jonakin päivänä vainooja ja vihollinen tulisi sisään Jerusalemin porteista.

        Tämä tapahtui profeettojen syntien tähden, pappien rikkomusten tähden, he vuodattivat kaupungissa viattomien verta. Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."

        Siksi Jeesus ei suostunut tähän Saatanan mahtavaan tarjoukseen, jolla hän suostutteli häntä näiden rakennustensa johtajaksi:

        "Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdo. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."

        Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin paavit, kardinaalit, patriarkat, metropoliitat, arkkipiispat, piispat, papit, evankelistat, julistustyöntekijät, vanhemmisto veljet, saarnaajat, kaatajat, kastajat.
        Kaikkein mahtavimmat arvonimet on Saatana antanut ortodokseille; Hänen Erinomaisuutensa, His Eminence, Hänen P

        Teuvo se viitsii leikkiä tuota kirjoittelua varastetuilla nimimerkeillä.


      • TuntematonMaho
        LoistavaaTeuvo kirjoitti:

        Hienot näyttelijän suorituksesi jatkuvat.

        Paljastan sen verran että olet erityistarkkailussa, analysoimme tarkasti suorituksesi jokaista nyanssia myöten. Älä pelästy, tämä ei ole mitään pahansuopuutta kohtaasi. Tulet kohta saamaan iloisen yllä'tyksen.

        Tv: Tuntematon Taho

        Älä Pelkää, eivät tuon miehen näyttelijän lahjat vedä vertoa Hartaanselän pitkän miehen Oskar-ehdokkuudelle


      • Ainauskollinen
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Teuvo se viitsii leikkiä tuota kirjoittelua varastetuilla nimimerkeillä.

        Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,


      • Jumalaonlaupias
        Huomioitsija kirjoitti:

        Aivan. Muistamme myös Teuvon ilmoituksen, kun hän sanoi, että hänellä on oikeus valehdella! Milloin kukaan voi sitten ikinä tietää, milloin hän puhuu totta ja milloin hän käyttää tätä "oikeuttaan" valehdella???

        Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,


      • Hänarmahtaa
        LoistavaaTeuvo kirjoitti:

        Hienot näyttelijän suorituksesi jatkuvat.

        Paljastan sen verran että olet erityistarkkailussa, analysoimme tarkasti suorituksesi jokaista nyanssia myöten. Älä pelästy, tämä ei ole mitään pahansuopuutta kohtaasi. Tulet kohta saamaan iloisen yllä'tyksen.

        Tv: Tuntematon Taho

        Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!


      • Armonvarassa
        Huomioitsija kirjoitti:

        Aivan. Muistamme myös Teuvon ilmoituksen, kun hän sanoi, että hänellä on oikeus valehdella! Milloin kukaan voi sitten ikinä tietää, milloin hän puhuu totta ja milloin hän käyttää tätä "oikeuttaan" valehdella???

        Jaakob vastasi: "Ei niin; jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin ota minulta vastaan lahjani; sillä olenhan saanut nähdä sinun kasvosi, niinkuin nähdään Jumalan kasvot, ja sinä olet ottanut minut suosiollisesti vastaan.


      • Verenmerkki
        Huomioitsija kirjoitti:

        Aivan. Muistamme myös Teuvon ilmoituksen, kun hän sanoi, että hänellä on oikeus valehdella! Milloin kukaan voi sitten ikinä tietää, milloin hän puhuu totta ja milloin hän käyttää tätä "oikeuttaan" valehdella???

        Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,


      • Hänarmahtaa
        Ainauskollinen kirjoitti:

        Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,

        Syntiä tekee, joka lähimmäistään halveksii, mutta autuas se, joka kurjia armahtaa!


      • Hänarmahtaa
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Teuvo se viitsii leikkiä tuota kirjoittelua varastetuilla nimimerkeillä.

        Sillä Herra hankkii oikeuden kansallensa ja armahtaa palvelijoitansa, koska hän näkee, että heidän voimansa on poissa ja että kaikki tyynni on lopussa.


      • Hänarmahtaa

        Katso, niinkuin palvelijain silmät katsovat heidän isäntäinsä käsiin, ja niinkuin palvelijattaren silmät katsovat hänen emäntänsä käsiin, niin meidän silmämme katsovat Herran, meidän Jumalamme, puoleen, kunnes hän armahtaa meitä.


      • Hänarmahtaa
        TuntematonMaho kirjoitti:

        Älä Pelkää, eivät tuon miehen näyttelijän lahjat vedä vertoa Hartaanselän pitkän miehen Oskar-ehdokkuudelle

        Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan."


      • Satatäyteen

        Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät.


      • Hänarmahtaa
        Huomioitsija kirjoitti:

        Aivan. Muistamme myös Teuvon ilmoituksen, kun hän sanoi, että hänellä on oikeus valehdella! Milloin kukaan voi sitten ikinä tietää, milloin hän puhuu totta ja milloin hän käyttää tätä "oikeuttaan" valehdella???

        Sillä Herra, sinun Jumalasi, on laupias Jumala. Hän ei jätä sinua eikä hukuta sinua; hän ei unhota sinun isiesi kanssa tekemäänsä liittoa, jonka hän on heille valalla vahvistanut.


      • Hänarmahtaa
        LoistavaaTeuvo kirjoitti:

        Hienot näyttelijän suorituksesi jatkuvat.

        Paljastan sen verran että olet erityistarkkailussa, analysoimme tarkasti suorituksesi jokaista nyanssia myöten. Älä pelästy, tämä ei ole mitään pahansuopuutta kohtaasi. Tulet kohta saamaan iloisen yllä'tyksen.

        Tv: Tuntematon Taho

        Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.


      • Hänarmahtaa
        TuntematonMaho kirjoitti:

        Älä Pelkää, eivät tuon miehen näyttelijän lahjat vedä vertoa Hartaanselän pitkän miehen Oskar-ehdokkuudelle

        Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!


      • Penuelad

        Anteeksi.. en ollut tuon viestin takana.. en voisi koskaan luvata mitä en oi pitää..1) nukun todella huonosti(4 h vrk on hyvä) ja..mikä olen teille velvollinen selittämään mitään! Voi hyvä tavaton!! Teuvo on mikä on..ainakin tiedän sen..Keitä te sitten olette!!?? Peruutan anteeksi pyyntöni.


    • Jeesuksenoma

      Kiitos veli Huomioitsija, vaikka minäkin olen Jeesuksen oma, olin vähällä haksahtaa uskomaan, että tämäkin on totta:

      Teuvo Suni: Miksi Teuvo paukuttelisi oven kiinni?

      Kun sille ovelle ei ole 28 vuodessa ilmestynyt yhtään sisälle pyrkijää.

      Tosin yksi yritti, mutta pitkänä miehenä pelästyi oven pienuutta, ja siihen sekin yritys jäi.

      "Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen! "

      Joten tämä todistajan tehtävä jatkuu edelleen:

      "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu. "

      Niin jatku myöskin väärämielisten vihapuheet:

      "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

      • Pitkäänpalstalla

        Sinä se vaan jaksat Teuvo leikkiä tuota samaa seuraleikkiä muiden nimimerkeillä.


      • ei-lahkoihin
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Sinä se vaan jaksat Teuvo leikkiä tuota samaa seuraleikkiä muiden nimimerkeillä.

        Kaltaistesi valhettelijain osa on kauhistuttava:

        Ilm. 21:8

        Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."


      • Pitkäänpalstalla
        ei-lahkoihin kirjoitti:

        Kaltaistesi valhettelijain osa on kauhistuttava:

        Ilm. 21:8

        Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."

        Taisit juuri lukea tuomion itsellesi. Toisten nimimerkkien varastelu on väärin. Tee siis parannus, jotta syntisi pyyhittäisiin pois. Silloin sinulla on turva tuomiopäivänä.


      • Niinpäniinpäniinpä

        Vieläkö Teuvo kehtaat valehdella kirjoittavasi vain rekisteröidyllä nimimerkilläsi???


      • Huomioitsija

        Rakas johtajamme Devoit ja kaikki veriveljet ja - sisaret. Pyydän anteeksi tätä  ajattelematonta aloitustani, jonka ainut tarkoitus oli kerätä kunniaa veremme voimalle.

        En kuitenkaan voinut aavistaa, että tuo kaikkien meidän inhoava ihminen tulee ja alkaakin tuoda tähän tekstejään, joita yksikään meistä ei siedä edes lukea.

        Siksi pyydän nöyrimmästi anteeksi tätä ajattelematonta aloitustani, jonka hurmahengen vallassa tänne toin.


    • Juurikinniin

      Älkäämme unohtako kiittää myöskin edesmennyttä ihmeliimakauppiasta, joka sai suuren johtajamme Devoutin viimeinkin huomaan, että Jumalan voima ei suinkaan ole missään pyhässä tai totuuden hengessä, vaan Golgatan veressä:

      "Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa, mutta silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksipesty syntinen."

      "Valehtelija, Teuvo Suni. Sinähän puhut täyttä sontaa ja valhetta, ja tuota
      väität Pyhän Hengen sinulle valaisseen. Armeijassa epäonnistuit.
      Hengellisellä alueella yritit menestyä, mutta sielläkin epäonnistuit myöskin,
      Seisot nyt elämäsi raunioilla!"

      • Hohhoijakkataha

        Teuvo se jaksaa leikkiä...


    • vl-johtomies

      Kyllä minäkin hieman säikähdin kun tämän luin:

      Teuvo Suni: Mikä onkaan tämä nainen?

      "Henki valtasi minut, ja enkeli vei minut autiomaahan. Minä näin naisen, joka istui helakanpunaisen pedon selässä.

      Peto oli yltympäri täynnä siihen kirjoitettuja herjaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.

      Naisen puku hohti purppuraisena ja helakanpunaisena, hänen yllään kimalsivat kulta, jalokivet ja helmet, ja kädessään hän piti kultaista maljaa, joka oli täynnä hänen haureutensa iljetystä ja saastaa.

      Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti."

      Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni."

      Säikähdin siksi, koska sovitusveri ei ole koskaan tällaista valhetta syöttänyt, että seurakuntamme olisi tuollainen

      • Oletsinäepeli

        Säikähtelet siis omia kirjoituksiasi???
        Olet sinä epeli.


      • AnselmijaAntero

        Älkää unohtako myöskään meitä kahta aata, sillä täysin sydämin olemme mekin taistelleet tuollaisia henkiä vastaan ja yllä pitäneet sovitusveren voimaa.


      • Aamenaamenaamen

        Vaikka minäkin olen varreltani vähäinen Niinpättäjä, kyllä minäkin osaan tarvittaessa veren voimalla aameneni antaa.


      • LoistavaaTeuvo

        Sanotaan että ihminen tulee vanhetessaan lapseksi jälleen. Jo metusalemin iän saavuttanut Teuvo on kuin pahankurinen kakara hiekkalaatikolla.


      • Totuudenpuolesta
        LoistavaaTeuvo kirjoitti:

        Sanotaan että ihminen tulee vanhetessaan lapseksi jälleen. Jo metusalemin iän saavuttanut Teuvo on kuin pahankurinen kakara hiekkalaatikolla.

        Näinhän se Teuvo pimeydessänne loistaa:

        "Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa."


      • Huomioitsija
        Totuudenpuolesta kirjoitti:

        Näinhän se Teuvo pimeydessänne loistaa:

        "Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa."

        Etpä ole Teuvo valo, et. Päinvastoin, jos et sitä itseäsi korottaessasi ja ylentäessäsi ole tiennyt, niin Todellinen valo on Jumalan Sana, ei ihmisen valheelliset väitteet mm. siitä, että Jumalan sana on valhe, kuten sinä Teuvo poloinen eksymyksessäsi väität jatkuvasti, vaikka yritätkin valheitasi moninaisilla jakeilla kääriä ja peitellä. Et sinä kykene minua hämäämään.
        Valo on tämä: "Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni". Psalmi 119:105


      • Verenkautta
        Huomioitsija kirjoitti:

        Etpä ole Teuvo valo, et. Päinvastoin, jos et sitä itseäsi korottaessasi ja ylentäessäsi ole tiennyt, niin Todellinen valo on Jumalan Sana, ei ihmisen valheelliset väitteet mm. siitä, että Jumalan sana on valhe, kuten sinä Teuvo poloinen eksymyksessäsi väität jatkuvasti, vaikka yritätkin valheitasi moninaisilla jakeilla kääriä ja peitellä. Et sinä kykene minua hämäämään.
        Valo on tämä: "Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni". Psalmi 119:105

        Pane toivosi Herraan, Israel. Sillä Herran tykönä on armo, runsas lunastus hänen tykönänsä.


    • Paavalinveli

      On todella törkeää valhetta väittää, että rakas Paavalimme olisi jäänyt Jumalan paaduttaman kansan tavoin ikuisesti synnin vankeuteen:

      Miksi Paavali jäi synnin siteisiin?


      Saul sai Jeesukselta sen kolmen vuoden koulutuksen, jonka opetuslapsetkin. Ja jonka minäkin olen saanut.

      Paavalin tie Jeesuksen puhdistettavaksi, ja hänen Henkensä omistajaksi päättyi siihen, kun hän ei pystynyt puhdistamaan itseään isiltä perimistään uskomuksista, vaikka Jeesuksen käskyn ja puhdistusmenetelmän varmasti tiesi:

      "Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."

      "Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?

      Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?

      Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.

      Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.

      Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. "

      Juutalaisuuden vangiksi hän lopullisesti jäi, sitä todistaa hänen lausuntonsa Rooman vankeudessa:

      "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

      Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi.

      "Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?

      Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.Saa-ta-na on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
      Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

      Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

      Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna, vaan vasta 10 vuoden Saatanan koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan lähettiläänä. Joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.

      Siksi tämä pysyi Paavalissa loppuun saakka:

      "Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

      En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

      Sen takasi vielä Jumalan käsky Saatanalle jatkaa Paavalin kuritusta.

      "Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."

      Jumala ei varmasti omien ilmestysten ja jopa niistä ylpeilemisen takia määrää Saatanaa ketään omaansa kurittamaan:

      "Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.

      Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.

      Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.

      Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra."

      Tämän Paavali puki sanoiksi: "Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta."

      Paavalin liha oli juutalaisen perinnön mukaan ympärileikattu, mutta tämä Kristuksen Hengen ympärileikkaus jäi häneltä haaveeksi:

      "Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois." 

      Paavali kerskui heikkoudestaan, kun luuli, että Saatana kurittaa hänet niin heikoksi, että vasta sitten voisi saada Pyhän Hengen - Jumalan voiman - kuten hän Saatanan vaikutuksesta uskoi.

      "Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.

      Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä.

       Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima."

      Ei päästänyt Herra häntä Saatanan kurituksesta ja tuo valheen henki seuralaisenaan Paavali meni myös kuolemaan.

      Jatkuu

      • Asioitaseuraillut

        Paavali-vihasi on laadultaan vähintäin keskivaikeaa. Etpä taida tuosta syndroomastasi selvitä. Pahalta näyttää, pahalta näyttää. Olet tainnut unohtaa Pietarin varoituksen. Ai niin, meinasin unohtaa, sinähän pidät Åietariakin valehtelijana.


      • Tiaknoossi
        Asioitaseuraillut kirjoitti:

        Paavali-vihasi on laadultaan vähintäin keskivaikeaa. Etpä taida tuosta syndroomastasi selvitä. Pahalta näyttää, pahalta näyttää. Olet tainnut unohtaa Pietarin varoituksen. Ai niin, meinasin unohtaa, sinähän pidät Åietariakin valehtelijana.

        Juurikin niin. Oikea Tiaknoossi!


      • Niinpäniinpäniinpä
        Asioitaseuraillut kirjoitti:

        Paavali-vihasi on laadultaan vähintäin keskivaikeaa. Etpä taida tuosta syndroomastasi selvitä. Pahalta näyttää, pahalta näyttää. Olet tainnut unohtaa Pietarin varoituksen. Ai niin, meinasin unohtaa, sinähän pidät Åietariakin valehtelijana.

        Niinpä.


      • Hänarmahtaa
        Tiaknoossi kirjoitti:

        Juurikin niin. Oikea Tiaknoossi!

        Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."


    • Paavalinveli

      Jatkuu
      Mutta tästä miehestä, Saulista, hän kerskui:

      "Tunnen erään Kristuksen oman, joka neljätoista vuotta sitten temmattiin kolmanteen taivaaseen. Oliko hän silloin ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala.

      Ja tästä miehestä tiedän, että hänet temmattiin paratiisiin ja hän kuuli sanoja, joita ihminen ei voi eikä saa lausua.

      Oliko hän ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala.

      Tästä miehestä minä kerskailen, itsestäni en, paitsi heikkoudestani." 

      Jota ilman hän oli vielä - 23 vuoden kuluttua siitä, kun Kristus Saulille ilmestyi - ja edelleen tätä voimaa odotti:

      Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä.Mutta hän on vastannut minulle:

      "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima."

      Huomaa tämä: Paavali kerskaili Saulista, jonka Kristus kutsui. Mutta ei enää itsestään, kun Saatana runnoi häntä heikoksi.

      Ei päästänyt Herra häntä Saatanan kurituksesta ja tuo valheen henki seuralaisenaan Paavali meni myös kuolemaan.

    • Jumalanlapsi

      Oli kyllä tuskallista luettavaa tällainenkin valhe:

      Teuvo Suni: Miksi Kristuksella ei ole seurakuntaa?

      Tämä keskustelupalsta on erinomainen esimerkki siitä, miksi hänellä ei täällä maan päällä seurakuntaa ole, vaan ainoastaan hänen totuutensa todistajia, ottamassa vastaan seurakuntalaisten vihan purkauksia ja kuuntelemaan heidän herjojaan, kuten hän tämänkin ennalta ilmoitti:

      "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

      Tällä tavalla nämä eri lahkojen paimenet ja kellokkaat  kilvan herjaavat Totuuden Henkeä, ja samalla kärkkyvät kunniaa kaltaisiltaan Jumalan paaduttamilta.

      Autuaan tietämättöminä Jumalan tulevasta vihasta:

      "Näin sanoo Herra: -- Minun vihani on syttynyt! Minä rankaisen paimenia ja rankaisen lauman kellokkaita."

      Kyllä varmasti jokainen meistä ymmärtää, että Kristuksella on näin monta seurakuntaa tässäkin maassa:

      adventistit
      aglikaanit
      agrigolalaiset
      alfaTVläiset
      arkkimunkkilaiset
      armonkalliolaiset
      baalbeklaiset
      babtistit
      birkittalaissisaret
      branhamilaiset
      cityseurakuntalaiset
      Daavidinhuonelaiset
      dominikaanit
      elämänsanalaiset
      elämänlähdeläiset
      eläväsanalaiset
      ekumeeniset
      exoduslaiset
      gnostilaiset
      henotesläiset
      helluntailaiset
      hengenuudistuslaiset
      heränneet
      esikoiset
      ilmestysmajalaiset
      ilosanomalaiset
      israelinystävät
      Jarinhotellilaiset
      Joosualaiset
      jehovalaiset
      Jeesuksen pyhän veren papit
      Jeesuksen ruumislaiset
      Jeesus on herralaiset
      kalamoslaiset
      katolilaiset kylväjät
      kansanraamattuseuralaiset
      kalleimman veren sisaret
      kansanlähetysläiset
      Kellonkartanolaiset
      koivuniemiläiset
      korpelalaisuus
      kotikirkkolaiset
      kulmakivenseurakuntalaiset
      kulmakiviseurakuntalaiset
      kuninkaansoturit
      kristilliset eläkeläiset
      kriisipalvelulaiset
      kotisatamalaiset
      liekkiläiset
      luterilaiset
      lähetysseurakuntalaiset
      luthersäätiöläiset
      lasarusveljet
      lähdekalliolaiset
      lännenhunttarilaiset
      maranatalaiset
      majakkalaiset
      metodistit
      missiomaailmalaiset
      mormoonit
      munkkiluostarin munkit
      nunnaluostarin nunnat
      nokialaismissiolaiset
      onewayhouselaiset
      ortodoksit
      pelastusarmeijalaiset
      patmoslaiset
      palatsiseurakuntalaiset
      paavalinsynodilaiset
      paratiisikotilaiset
      pikkuesikoiset
      priskillalaiset
      pyhänikolauslaiset
      perjantaikristuksellelaiset
      raamattupuhuulaiset
      radiodeiläiset
      rauhansanalaiset
      rauhanyhdistysläiset
      eli vanhoillislestadiolaiset
      ristiinnaulitut
      risteyspaikkalaiset
      ristiretkeläiset
      ropolaiset
      rukouspalvelulaiset
      rukousystäväläiset
      ruusuristiläiset
      ristiinnaulittulaiset
      saalemilaiset
      sadonkorjuulaiset
      sanansaattajalaiset
      sanajaylistysläiset
      sauluslaiset
      savenvalajalaiset
      scientologilaiset
      siloalaiset
      slevy:n miespapit
      slevy:n naispapit
      stefanuslaiset
      suomenraamattuopistolaiset
      teologisetinstituuttilaiset
      tabernaakkelilaiset
      takeitnowlaiset
      teologisetistuuttilaiset
      Timoteusyhteisöläiset
      totisestiparannetut
      tuomasmessulaiset
      totuudenystäväläiset
      tunnustukselliset luterilaiset
      torontonsiunaajalaiset
      uusheränneet
      uusapostoliset
      uusitoivolaiset
      uusiviiniläiset
      valon enkelit
      vapaakirkolliset
      vanhauskoiset
      vapaamuurarit
      viadolorosalaiset
      vineyardilaiset
      yhteyskristuksessalaiset
      yhteysliikeläiset
      yeshualaiset

    • Johanneksenveli

      On myös törkeää valhetta väittää, että joku ihminen voisi päästä eroon synneistään:

      Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska on syntynyt Jumalasta."

      Eihän niistä päässyt eroon  myöskään rakas Voitto-veljemme:

      "Miten joku voisi päästä eroon synneistään? Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa, mutta silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksipesty syntinen."

      • LoistavaaTeuvo

        Pukkasitpa paljon aamupaskaasi varastetuilla nimimerkeillä.


      • vl-veljesiPaavolasta
        LoistavaaTeuvo kirjoitti:

        Pukkasitpa paljon aamupaskaasi varastetuilla nimimerkeillä.

        Älä välitä rakas veli.

        Etkö muista, ettei Ruukista ole koskaan tullut muita kuin kommunisteja ja kerjäläisiä, joita me Paavolan hyvä isännät jouduimme pula-aikanakin ruokkimaan?


      • Aamenaamenaamen
        vl-veljesiPaavolasta kirjoitti:

        Älä välitä rakas veli.

        Etkö muista, ettei Ruukista ole koskaan tullut muita kuin kommunisteja ja kerjäläisiä, joita me Paavolan hyvä isännät jouduimme pula-aikanakin ruokkimaan?

        Loistavaa vl-veli, loistavaa!


      • Peniel

        Sinustako ei löydy syntiä!!? Miksi Vapahtaja kuoli!! Olet fariseus. Paavali oli Ihminen!!


    • Oikeusjakohtuus

      Miksi pilkkaat Jumalaa ja syntisiä ihmisiä? Eivätkö juuri syntiset kaipaa lohtua ja valoa elämäänsä? Voit tehdä uskontyötäsi paremmin.

      • Kukapilkkasi

        Kuka pilkkasi?


    • Huomioitsija

      Rakas johtajamme Devoit ja kaikki veriveljet ja - sisaret. Pyydän anteeksi tätä  ajattelematonta aloitustani, jonka ainut tarkoitus oli kerätä kunniaa veremme voimalle.

      En kuitenkaan voinut aavistaa, että tuo kaikkien meidän inhoava ihminen tulee ja alkaakin tuoda tähän tekstejään, joita yksikään meistä ei siedä edes lukea.

      Siksi pyydän nöyrimmästi anteeksi tätä ajattelematonta aloitustani, jonka hurmahengen vallassa tänne toin.

      • Huomioitsija

        Noo Teuvo, eikö toisten nimimerkeillä leikkiminen ala jo kyllästyttämään sinua? Älä huoli, en minä ainakaan lue sinun vihantäyteisiä vuodatuksiasi. Luen Raamattua, joka on kokonansa totta, ilman sinun ihmistulkintaasi.


      • Peniel

        Tämä on jo kiusaamista josta voi sinutkin haastaa oikeuteen. Ikinä en ole voinut sietää sitä kun iso joukko käy yhtä Sortamaan. Oikeutettua tai ei.. osoitat vain oman heikkoutesi. Tiedätkö mitä.. ei sinulle tule tästä ansiota.. Onko uskovan itsetuntonne niin heikko että käytte kuin sudet yhden kimppuun!? häpeän teitä!!


      • Penuela

        Minä Penuela kirjoitan tämän. Kaikki Raamatussa ei ole Jumalan Sanaa. apostolien teot ovat sanan henkeyttämiä mutta ei Jumalasta. Luther joutui harhaan.. usko yksin ei pelasta. . Selvennän. . Sanot rakastavasi/Luther. Tai. Teet hyviä tekoja..Kumpi oikeasti Rakastaa. . Se joka sanoo vai se joka tekee? armo tulee siinä että vaikka teemme mitä tahansa Peri syntimme on niin raskas että vain Jeesus pystyi sen sovittamaan. LOPULTA kuitenkin. pelastuksen tuo ihmisen "tahto" Se mitä Rakastat! se määrittää lopullisen paikkasi .


      • Penuela23

        Nimen omaan.. "hurma henki" puhuu kauttasi. Joskus olisi hyvä miettiä hetken. Onko nyt hyvä olo!? Saitko mitä hait? Ainakin 👇teksteissä sinua tuettiin. mikä on "totuus" sinun ja näiden jotka sinua tukevat,?? Mitään en niin vihaa kuin..mitä? SINUN pitäisi tietää se Rakkaus tuli maan päälle.. et edes osaa vastata. .Miksikö? koska sinussa ei ole Rakkauden hiventäkään.


      • Huutavanhuuto
        Huomioitsija kirjoitti:

        Noo Teuvo, eikö toisten nimimerkeillä leikkiminen ala jo kyllästyttämään sinua? Älä huoli, en minä ainakaan lue sinun vihantäyteisiä vuodatuksiasi. Luen Raamattua, joka on kokonansa totta, ilman sinun ihmistulkintaasi.

        Vanhurskaat huutavat, ja Herra kuulee ja vapahtaa heidät kaikista heidän ahdistuksistansa.


      • Hänarmahtaa
        Huomioitsija kirjoitti:

        Noo Teuvo, eikö toisten nimimerkeillä leikkiminen ala jo kyllästyttämään sinua? Älä huoli, en minä ainakaan lue sinun vihantäyteisiä vuodatuksiasi. Luen Raamattua, joka on kokonansa totta, ilman sinun ihmistulkintaasi.

        Herra on hyvä kaikille ja armahtaa kaikkia tekojansa.


    • Jepulisjepp

      Jep jep.

      • Tismalleen

        Samaa mieltä! ;)


    • Penuela

      Tässä ketjussa osoitat erinomaisen hyvin valehtelijan taipumuksesi Teuvo Suni. . . .
      Vihaan sinua. . . .

      • Huomioitsija

        Kannattaa silti antaa anteeksi, sillä Jeesiskin antoi anteeksi ja kehottaa niin tekemään.


      • Penuela

        Mitä? Tämä tyyppi on varas. .kirjoittaa nimissäni.


      • Penuela

        Taas.. Tämän kirjoitti varas..


      • Niinpäniinpäniinpä

        Palstalla eräs aktiivi varastelee toisten nimimerkkejä. Yrittää aiheuttaa sekaannusta. Pelaa sillä tavalla Teuvon pussiin. Valheella on kuitenkin lyhyet jäljet.


    • talikkalanmarkkinat

      saatana on petos. Teuvo viettelee harhateille. Teuvo on saatana.

      • Ihmeliimaahaistellut

        Rakas johtajamme. Teitkö meistä kaikista muuttoilmoituksen, että olemme siirtyneet Hartaanselältä talveksi talikkalanmarkkinoille:


        Devoit
        Huomioitsija
        Asioitaseuraillut
        Pitkäänpalstalla
        AnselmiToiwiainen
        AnteroOnninpoika
        Raamattuontotta
        Pietarinveli
        Johanneksenveli 
        Paavalinveli
        Jeesuksenoma
        vl-johtomies
        Jumalanlapsi
        Niinpäniinpäniinpäniinpä
        Tottaniintotta
        LoistavaaTeuvo
        Voiteuvoavoi 
        Ihmettelensuuresti
        Juurikinniin 
        Juurikinnäin 
        Aamenaamenaamen
        Raamattututuksi
        Verenevankeliumi 
        Jepulisjep
        Voisinuapoloista
        Tulihansesieltä  
        AivanMahtavaharhautus 
        LoistavaharhautusTeuvo
        Dementiaosasto-on-puhunu
        Aimoeioleveljeni
        talikkalanmarkkinat                                                              
        Ei-lahkolain - varastettu nimimerkki 
        Penuela - varastettu nimimerkki


      • Ettäsillätavalla
        Ihmeliimaahaistellut kirjoitti:

        Rakas johtajamme. Teitkö meistä kaikista muuttoilmoituksen, että olemme siirtyneet Hartaanselältä talveksi talikkalanmarkkinoille:


        Devoit
        Huomioitsija
        Asioitaseuraillut
        Pitkäänpalstalla
        AnselmiToiwiainen
        AnteroOnninpoika
        Raamattuontotta
        Pietarinveli
        Johanneksenveli 
        Paavalinveli
        Jeesuksenoma
        vl-johtomies
        Jumalanlapsi
        Niinpäniinpäniinpäniinpä
        Tottaniintotta
        LoistavaaTeuvo
        Voiteuvoavoi 
        Ihmettelensuuresti
        Juurikinniin 
        Juurikinnäin 
        Aamenaamenaamen
        Raamattututuksi
        Verenevankeliumi 
        Jepulisjep
        Voisinuapoloista
        Tulihansesieltä  
        AivanMahtavaharhautus 
        LoistavaharhautusTeuvo
        Dementiaosasto-on-puhunu
        Aimoeioleveljeni
        talikkalanmarkkinat                                                              
        Ei-lahkolain - varastettu nimimerkki 
        Penuela - varastettu nimimerkki

        Ja näin Teuvo kävi antamassa käsialanäytteen.


      • Niinpäniinpäniinpä
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Ja näin Teuvo kävi antamassa käsialanäytteen.

        Niinpä kävi.


      • Saas.vielä.nähdä
        Niinpäniinpäniinpä kirjoitti:

        Niinpä kävi.

        No, jumalauta niinpättäjähän petraa kuin sika juoksuaan, on keksinyt kommenttiinsa jo toisenkin sanan.


      • Penuela
        Ihmeliimaahaistellut kirjoitti:

        Rakas johtajamme. Teitkö meistä kaikista muuttoilmoituksen, että olemme siirtyneet Hartaanselältä talveksi talikkalanmarkkinoille:


        Devoit
        Huomioitsija
        Asioitaseuraillut
        Pitkäänpalstalla
        AnselmiToiwiainen
        AnteroOnninpoika
        Raamattuontotta
        Pietarinveli
        Johanneksenveli 
        Paavalinveli
        Jeesuksenoma
        vl-johtomies
        Jumalanlapsi
        Niinpäniinpäniinpäniinpä
        Tottaniintotta
        LoistavaaTeuvo
        Voiteuvoavoi 
        Ihmettelensuuresti
        Juurikinniin 
        Juurikinnäin 
        Aamenaamenaamen
        Raamattututuksi
        Verenevankeliumi 
        Jepulisjep
        Voisinuapoloista
        Tulihansesieltä  
        AivanMahtavaharhautus 
        LoistavaharhautusTeuvo
        Dementiaosasto-on-puhunu
        Aimoeioleveljeni
        talikkalanmarkkinat                                                              
        Ei-lahkolain - varastettu nimimerkki 
        Penuela - varastettu nimimerkki

        Minä olen penuela.. Onko sinulla minulle kysyttävää? Minulle Teuvo on ihminen.. te ette ole minulle samaa.. häpeän teitä! JOUKOLLA on hyvä käydä yhden kimppuun. TE teette niin. Hävetkää!


      • Penuela
        Ihmeliimaahaistellut kirjoitti:

        Rakas johtajamme. Teitkö meistä kaikista muuttoilmoituksen, että olemme siirtyneet Hartaanselältä talveksi talikkalanmarkkinoille:


        Devoit
        Huomioitsija
        Asioitaseuraillut
        Pitkäänpalstalla
        AnselmiToiwiainen
        AnteroOnninpoika
        Raamattuontotta
        Pietarinveli
        Johanneksenveli 
        Paavalinveli
        Jeesuksenoma
        vl-johtomies
        Jumalanlapsi
        Niinpäniinpäniinpäniinpä
        Tottaniintotta
        LoistavaaTeuvo
        Voiteuvoavoi 
        Ihmettelensuuresti
        Juurikinniin 
        Juurikinnäin 
        Aamenaamenaamen
        Raamattututuksi
        Verenevankeliumi 
        Jepulisjep
        Voisinuapoloista
        Tulihansesieltä  
        AivanMahtavaharhautus 
        LoistavaharhautusTeuvo
        Dementiaosasto-on-puhunu
        Aimoeioleveljeni
        talikkalanmarkkinat                                                              
        Ei-lahkolain - varastettu nimimerkki 
        Penuela - varastettu nimimerkki

        Teuvo ei ole varastanut nimimerkkiäni. Kirjoittelen aivan vapaa ehtoisesti hänen kanssaan. Nyt ymmärrän miksi . pitäkää te "veljes liittonne" häpeän teitä ..niin häpeää Jeesuskin.


      • Penuela
        Ihmeliimaahaistellut kirjoitti:

        Rakas johtajamme. Teitkö meistä kaikista muuttoilmoituksen, että olemme siirtyneet Hartaanselältä talveksi talikkalanmarkkinoille:


        Devoit
        Huomioitsija
        Asioitaseuraillut
        Pitkäänpalstalla
        AnselmiToiwiainen
        AnteroOnninpoika
        Raamattuontotta
        Pietarinveli
        Johanneksenveli 
        Paavalinveli
        Jeesuksenoma
        vl-johtomies
        Jumalanlapsi
        Niinpäniinpäniinpäniinpä
        Tottaniintotta
        LoistavaaTeuvo
        Voiteuvoavoi 
        Ihmettelensuuresti
        Juurikinniin 
        Juurikinnäin 
        Aamenaamenaamen
        Raamattututuksi
        Verenevankeliumi 
        Jepulisjep
        Voisinuapoloista
        Tulihansesieltä  
        AivanMahtavaharhautus 
        LoistavaharhautusTeuvo
        Dementiaosasto-on-puhunu
        Aimoeioleveljeni
        talikkalanmarkkinat                                                              
        Ei-lahkolain - varastettu nimimerkki 
        Penuela - varastettu nimimerkki

        Minä olen penuela. Onko kysyttävää??


      • Penuela
        Penuela kirjoitti:

        Minä olen penuela. Onko kysyttävää??

        En ole Teuvon kanssa monistakaan uskon asioista samaa mieltä. Mutta teidän laisia vihaan.. Te olette niitä jotka käyvät yhden yksinäisen kimppuun..joka ei ole samaa mieltä kanssanne! Olette lampaita. . hyvä.. mutta teitä johtaa susi..ei hyvä. SAATTAA olla että olette susia itsekin.


      • Penuela
        Ihmeliimaahaistellut kirjoitti:

        Rakas johtajamme. Teitkö meistä kaikista muuttoilmoituksen, että olemme siirtyneet Hartaanselältä talveksi talikkalanmarkkinoille:


        Devoit
        Huomioitsija
        Asioitaseuraillut
        Pitkäänpalstalla
        AnselmiToiwiainen
        AnteroOnninpoika
        Raamattuontotta
        Pietarinveli
        Johanneksenveli 
        Paavalinveli
        Jeesuksenoma
        vl-johtomies
        Jumalanlapsi
        Niinpäniinpäniinpäniinpä
        Tottaniintotta
        LoistavaaTeuvo
        Voiteuvoavoi 
        Ihmettelensuuresti
        Juurikinniin 
        Juurikinnäin 
        Aamenaamenaamen
        Raamattututuksi
        Verenevankeliumi 
        Jepulisjep
        Voisinuapoloista
        Tulihansesieltä  
        AivanMahtavaharhautus 
        LoistavaharhautusTeuvo
        Dementiaosasto-on-puhunu
        Aimoeioleveljeni
        talikkalanmarkkinat                                                              
        Ei-lahkolain - varastettu nimimerkki 
        Penuela - varastettu nimimerkki

        Minun nimimerkkiä ei ole varastettu!


      • Niinpäniinpäniinpä
        Saas.vielä.nähdä kirjoitti:

        No, jumalauta niinpättäjähän petraa kuin sika juoksuaan, on keksinyt kommenttiinsa jo toisenkin sanan.

        Olen käsittänyt niin, ettei minun tarvitse kysyä sinulta lupaa, montako sanaa viesteihini laitan. Pidä vaan huoli omista viesteistäsi.


      • Selvää.kehitystä
        Niinpäniinpäniinpä kirjoitti:

        Olen käsittänyt niin, ettei minun tarvitse kysyä sinulta lupaa, montako sanaa viesteihini laitan. Pidä vaan huoli omista viesteistäsi.

        Siinä näet miten kannustus auttaa, nythän viestissäsi on peräti kaksi kokonaista lausetta.


    • Peniel

      Häpeän teitä! Olette susia lampaan vaatteissa! Montako teitä on!? Joukko saalistajia! HÄVETKÄÄ !!

      • Voipenuelapoloista

        Tuletpahan vielä nahoissasi tuntemaan mikä Teuvo on, saat mitä tilaat.


      • Tämähän.tiedetään

        Se on sairaan mielesi mielipide.


      • Otollinenpäivä
        Voipenuelapoloista kirjoitti:

        Tuletpahan vielä nahoissasi tuntemaan mikä Teuvo on, saat mitä tilaat.

        Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.


      • Hänarmahtaa
        Tämähän.tiedetään kirjoitti:

        Se on sairaan mielesi mielipide.

        sillä se on hänen ainoa peitteensä, johon hän käärii ruumiinsa. Missä hän muutoin makaisi? Ja jos hän huutaa minua avukseen, kuulen minä häntä, sillä minä olen laupias.


    • Penuela

      En tiedä kenestä puhuit. .Olen samaa mieltä. Evankeliumit ovat Jumalan sanaa.. Apostolien teot ihmisen luomaa.

    • Penuela

      Minä olen penuela? Onko sinulla kysyttävää?

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!!

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!!

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!!

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!!

    • Aamenaamenaamen

      Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

    • Verenmerkki

      Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista.

    • Eiyksikäänjoudu

      Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

    • Jeesusrakastaa

      Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta.

    • Armoriittää

      Niinkuin isä armahtaa lapsiansa, niin Herrakin armahtaa pelkääväisiänsä.

    • Hänpelasti

      hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta.'

    • Lopunlähetessä

      Mutta kaiken loppu on lähellä. Sentähden olkaa maltilliset ja raittiit rukoilemaan.

    • Hänarmahtaa

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

    • Verenkautta

      ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.

    • Hänarmahtaa

      Vaan etsikää Jumalan valtakuntaa, niin myös nämä teille annetaan sen ohessa.

    • Hänarmahtaa

      Joka vaivaista armahtaa, se lainaa Herralle, ja hän maksaa jälleen hänen hyvän tekonsa.

    • "Henki on todistaja, sillä Henki on totuus."

      "Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki."

      "Kun se hetki tulee, Pyhä Henki neuvoo, mitä teidän on sanottava."

      "Henki yksin tekee eläväksi, lihasta ei ole mitään hyötyä. Ne sanat, jotka olen teille puhunut, ovat henki ja elämä. "

      "Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva. "

    • Pietariko seurakuntien peruskallio?


      Tämäkin totuus kuuluisi jatkoksi keskusteluun, Kristuksen seurakuntiako?

      Mutta teen tästä oman aloituksen koska tuohon ketjuun, sen keskivaiheilla kirjoitettuihin kommentteihin vastaaminen onnistuu vasta muutaman minuutin odottelun jälkeen.

      Tästä olisi voinut kirjoittaa totuuden jo paljon aikaisemmin, mutta ensin piti selvittää tämän lopun ajan rajun eksytyksen pääjehu Paavalin toimet, joiden takia hänestä tuli Saatanan uskollinen palvelija, tuo lopun ajan väärä profeetta ja koko ihmiskunnan eksyttäjä.

      Nyt ovat lähes kaikki Paavalin rakkaat veljet häipyneet pimeyden synkkiin kätköihin, joten nyt on tullut aika kertoa totuus opetuslapsi Pietarin rajusta kohtalosta.

      Varsinkin, kun tämän palstan syntisten kuoro on saanut uuden kuoronjohtajan, Anselmi Toiviaisen, jonka johdolla Totuuden herjaus jatkuu yhtä innokkaasti, kuin poissa olevienkin johdolla, joista kannattaa mainita Devoit, Antero Onninpoika, Pastorin poika ja viimeksi häipynyt TMarko. Puhumattakaan vielä palstalla sinnittelevää totisen parannuksen Mikko Ainasojasta.

      Nyt ei tämäkään Anselmi enää hehkuta Paavalia, vaan hokee myös tätä toista, koko ihmiskunnan eksyttämää hokemaa siitä, että Jeesus Kristus olisi sittenkin perustanut seurakuntansa maan päälle juuri Pietarin uskon pohjalta, eli kalliolle, jonka nimi on Pietari.

      Vaikka totuus on se, että Jeesus perusti taivaallisen seurakuntansa tälle Pietarin todistukselle hänestä:

      "Entä te?" kysyi Jeesus. "Kuka minä teidän mielestänne olen?"
      Simon Pietari vastasi: "Sinä olet Messias, elävän Jumalan poika."
      Jeesus sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonan poika. Tätä ei sinulle ole ilmoittanut liha eikä veri, vaan minun Isäni, joka on taivaissa.

      Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari*, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita."

      Kristuksen perustaman taivaallisen seurakunnan kallio on siis tämä:

      "SINÄ OLET MESSIAS, ELÄVÄN JUMALAN POIKA."
      Eikä suinkaan kieltäjä Pietarin hatara usko

      • AnteroOnninpoika

        Sinä väität sellaista, mikä ei ole totta, eli valehtelet. Tiedän, et halua valhettasi myöntää.


    • Hänarmahtaa

      Eikö Efraim ole minun kallis poikani, minun lempilapseni? Sillä niin usein kuin minä puhunkin häntä vastaan, alati minä häntä muistan. Siksi minun sisimpäni väräjää hänen tähtensä: minun täytyy armahtaa häntä, sanoo Herra.

    • Hänarmahtaa

      Vihatkaa pahaa ja rakastakaa hyvää ja saattakaa oikeus voimaan portissa: ehkäpä Herra, Jumala Sebaot, armahtaa Joosefin jäännöstä.

    • Hänarmahtaa

      Ja minä annan teille armon, niin että hän teitä armahtaa ja antaa teidän palata takaisin maahanne.

    • AlussaoliSana

      Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,

    • Hänarmahtaa

      Hän armahtaa meitä jälleen, polkee maahan meidän pahat tekomme. Kaikki heidän syntinsä sinä heität meren syvyyteen.

      • Armahdettu.el.kaut.vank

        Niinpä niin, sitä mieltä minäkin armahdettu elinkautis vanki olen.


      • Jepulisjepp
        Armahdettu.el.kaut.vank kirjoitti:

        Niinpä niin, sitä mieltä minäkin armahdettu elinkautis vanki olen.

        Jos niin on, kuten sanot, että olet uskovainen ja maallisen tuomiovallan armahtama, niin silloinhan sinut on kahdesti armahdettu.


      • TeuvoEiArmahda

        Kertaakaan, paitsi itsensä.


    • Hänarmahtaa

      eikö sinunkin olisi pitänyt armahtaa kanssapalvelijaasi, niinkuin minäkin sinua armahdin?'

    • Hänarmahtaa

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

    • Hänarmahtaa

      Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois.

    • Hänarmahtaa

      Laaban vastasi hänelle: "Jospa saisin armon silmiesi edessä! Merkkini ilmoittavat, että Herra sinun tähtesi on siunannut minua."

    • Hänarmahtaa

      Mutta Mooses rukoili armoa Herralta, Jumalaltansa, ja sanoi: "Herra, miksi sinun vihasi syttyy omaa kansaasi vastaan, jonka olet vienyt pois Egyptin maasta suurella voimalla ja väkevällä kädellä?

    • Hänarmahtaa

      Ja Mooses sanoi Herralle: "Katso, sinä sanot minulle: 'Johdata tämä kansa sinne', mutta et ole ilmoittanut minulle, kenen sinä lähetät minun kanssani. Ja kuitenkin sinä sanoit: 'Minä tunnen sinut nimeltäsi, ja sinä olet myös saanut armon minun silmieni edessä.'

    • Hänarmahtaa

      Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi."

    • Hänarmahtaa

      Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi.

    • Hänarmahtaa

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

    • Hänarmahtaa

      "Herra, jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin käyköön Herra meidän keskellämme. Sillä tämä on tosin niskurikansa, mutta anna anteeksi meidän pahat tekomme ja syntimme ja ota meidät perintöosaksesi."

    • Hänarmahtaa

      Ja Saul lähetti sanan Iisaille ja käski sanoa: "Anna Daavidin jäädä minua palvelemaan, sillä hän on saanut armon minun silmieni edessä."

    • Hänarmahtaa

      Jos vihollinen voittaa sinun kansasi Israelin, sentähden että he ovat tehneet syntiä sinua vastaan, mutta he palajavat sinun tykösi, kiittävät sinun nimeäsi, rukoilevat sinua ja anovat sinulta armoa tässä temppelissä,

    • Hänarmahtaa

      mutta jos he sitten menevät itseensä siinä maassa, johon heidät on viety vangeiksi, kääntyvät ja anovat sinulta armoa vankeutensa maassa, sanoen: 'Me olemme tehneet syntiä, tehneet väärin ja olleet jumalattomat',

    • Hänarmahtaa

      niinkuin hän oli ilmestynyt hänelle Gibeonissa. Ja Herra sanoi hänelle: "Minä olen kuullut sinun rukouksesi ja anomisesi, kun sinä anoit armoa minun edessäni. Minä olen pyhittänyt tämän temppelin, jonka sinä olet rakentanut sitä varten, että minä sijoittaisin nimeni siihen ainiaaksi; ja minun silmäni ja sydämeni tulevat alati olemaan siellä.

    • Hänarmahtaa

      Ja heidän kanssaan olivat Heeman ja Jedutun ynnä muut valitut, nimeltä mainitut, kiittämässä Herraa siitä, että hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.

    • Hänarmahtaa

      Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.

    • Hänarmahtaa

      Mutta nyt on meille hetkiseksi tullut armo Herralta, meidän Jumalaltamme, koska hän on sallinut pelastuneen joukon meistä jäädä jäljelle ja antanut meille jalansijan pyhässä paikassansa, että hän, meidän Jumalamme, valaisisi meidän silmämme ja soisi meidän hiukan hengähtää orjuudessamme.

    • Hänarmahtaa

      Oi Herra, tarkatkoon sinun korvasi palvelijasi rukousta ja niiden palvelijaisi rukousta, jotka tahtovat peljätä sinun nimeäsi! Anna tänä päivänä palvelijasi hankkeen menestyä ja suo hänen saada armo sen miehen edessä." Minä olin näet kuninkaan juomanlaskija.

    • Hänarmahtaa

      He eivät tahtoneet totella eivätkä muistaneet ihmeellisiä tekoja, jotka sinä olit heille tehnyt, vaan olivat niskureita ja valitsivat uppiniskaisuudessaan johtajan palatakseen takaisin orjuuteensa. Mutta sinä olet anteeksiantava Jumala, armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa: sinä et heitä hyljännyt.

    • Jumalaonhyvä

      Elämän ja armon olet sinä minulle suonut, ja sinun huolenpitosi on varjellut minun henkeni.

    • Jumalaonhyvä

      Mutta minä saan sinun suuresta armostasi tulla sinun huoneeseesi, saan kumartaa sinun pyhään temppeliisi päin sinun pelvossasi.

    • Jumalaonhyvä

      Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.

    • Jumalaonhyvä

      Muista laupeuttasi, Herra, ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta.

    • Jumalaonhyvä

      Jumalattomalla on monta vaivaa, mutta joka Herraan turvaa, häntä ympäröitsee armo.

    • Jumalaonhyvä

      Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.

    • Jumalaonhyvä

      Herra, sinun armosi ulottuu taivaisiin, sinun totuutesi pilviin asti.

    • Jumalaonhyvä

      Kuinka kallis on sinun armosi, Jumala! Ihmislapset etsivät sinun siipiesi suojaa.

    • Jumalantuomio

      Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

    • Jumalaonhyvä

      Minä en peitä sinun vanhurskauttasi omaan sydämeeni, vaan puhun sinun uskollisuudestasi ja avustasi; minä en salaa sinun armoasi ja totuuttasi suurelta seurakunnalta.

    • Jumalaonhyvä

      Säilytä armosi niille, jotka sinut tuntevat, ja vanhurskautesi oikeamielisille.

    • Jumalaonhyvä

      Sinä, Herra, älä sulje minulta laupeuttasi, sinun armosi ja totuutesi varjelkoon minua aina.

    • Jumalaonhyvä

      Miksi kerskaat pahuudestasi, sinä väkivaltainen? Jumalan armo pysyy alati.

    • Jumalaonhyvä

      Mutta minä olen kuin viheriöitsevä öljypuu Jumalan huoneessa, minä turvaan Jumalan armoon aina ja iankaikkisesti.

    • Jumalaonhyvä

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse.

    • Jumalaonhyvä

      Jumala, ole minulle armollinen, sillä ihmiset minua polkevat, joka päivä he sotivat minua vastaan, ahdistavat minua.

    • Jumalaonhyvä

      Auta minut oikeuteeni, Jumala, ja aja minun asiani armotonta kansaa vastaan. Päästä minut kavaloista ja vääristä ihmisistä.

    • Jumalaonhyvä

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.

    • Jeesusvoittaa

      Tuomitse minua, Jumala, ja ratkaise minun asiani armotointa kansaa vastaan, ja päästä minua kavaloista ja vääristä ihmisistä.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Mutta minä veisaan sinun väkevyyttäs, ja varhain kerskaan sinun laupiuttas; sillä sinä olet minun varjelukseni ja turvani minun hädässäni.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä niin korkia kuin taivas on maasta, antaa hän armonsa lisääntyä niille, jotka häntä pelkäävät.

    • Jeesusarmahtaa

      Halleluja. Kiittäkäät Herraa! sillä hän on hyvä, ja hänen laupiutensa pysyy ijankaikkisesti.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy ijankaikkisesta ijankaikkiseen, hänen pelkääväistensä päälle, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsiin,

    • Todellakinnäinon

      Todellakin!!!

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta sinä, Herra, Herra, auta minua nimesi tähden, sillä sinun armosi on hyvä, pelasta minut.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

    • Jeesuksenonarmojatuomio

      Katso, Herran päivä tulee, tulee armottomana, tulee kiivaus ja vihan hehku, tekemään autioksi maan ja hävittämään siitä sen syntiset.

    • Teuvolta

      Totuus unohtuu aina.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Herran armotöitä minä julistan, Herran ylistettäviä tekoja, kaikkea, mitä Herra on meille tehnyt, suurta hyvyyttä Israelin heimoa kohtaan, mitä hän on heille osoittanut laupeudessansa ja suuressa armossansa.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."

    • Jeesusarmahtaa

      Herra ilmestyi minulle kaukaa: minä olen ijankaikkisella rakkaudella sinua rakastanut, sentähden olen minä vetänyt sinua puoleeni sulasta armosta.

    • Johanneksenveli

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

    • Muikeatärskytys

      Tärkeä muistutus!

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta koska minun palvelijassani Kaalebissa on toinen henki, niin että hän on minua uskollisesti seurannut, niin hänet minä vien siihen maahan, jossa hän kävi, ja hänen jälkeläisensä saavat sen omakseen.

    • Jeesusarmahtaa

      ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

    • Kun sinä uskollisesti noudatat tätä entisen ystäväni - Devout/Devoit - Puskalähetyksen käskyä:

      "Kun kerran Teuvo ei pelaa reilusti
      Tehdäänsittenniin                                 
      20.11.2016 20:14
      ja herjaa vaan ja toimii vilpillisesti, tehdään sitten tästä palstasta oikein villilänsi, kunnes saamme tänne sheriffin ja saamme tästä asiallisen foorumin, jossa kukaan ei herjaa ketään ja vääryyttä ei harrasteta!"

      Niin voisitko kertoa, miten saisin häneen yhteyden. Ei toimi sähköposti, ei puhelin eikä tavallinen posti.

      Kun jotakin nimimerkkiä arvelen hänen nimimerkikseen, saan vastauksen; "En ole Devoit."

      Hänen viimeisin omalla nimimerkillään kirjoittama todistus on lähes 9 vuoden takaa

      "Devoit
      5.9.2008 23:25
         kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu?

      Vain verbaalisesti. Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle.
      En tiedä, minkä vastapalveluksen hän saatanalta siitä sai."

      Jos hänet vielä tapaat, voisitko kysyä, miten kauas hänet on heitetty, ja  kysyä:

      Minkä palkinnon hän Saatanalta saa, levittäessään minusta jatkuvasti törkeitä valheita ja uhkailuja?

      • Ihmettelensinua

        Miksi vaan jatkat Devoitin vainoamista? Minkä tyydytyksen siitä saat????


      • Olisikonäin
        Ihmettelensinua kirjoitti:

        Miksi vaan jatkat Devoitin vainoamista? Minkä tyydytyksen siitä saat????

        Sen kun tietäisi. Ehkä Teuvo purkaa elämänsä pettymykset Devoitin päälle, kun ei itse niitä kestä kantaa.


    • Jepulisjepp

      Jep jep

    • Niinpäniinpäniinpä

      Niinpä!

    • Aamenaamenaamen

      Totuus on teuvolta unohtunut kauan sitten.

    • AamenkiitosJeesus

      me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä tämän maailman viisaus on hullutus Jumalan silmissä. Sillä kirjoitettu on: "Hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa";

    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,
      Aamen!

    • Hyvätietäätämä

      Hyvä tietää!

    • Einiimontaaole

      Useimmat ihmiset käyttävät väärin etsikkoaikansa.

    • AamenKiitosDevoit

      Olkaa varuillanne!

      • Ihmetyyppiolet

        Kerro Teuvo miksi?


    • Kysyväinen

      Miksi Teuvo ei ole aamulla tullutkaan?

    • AamenkiitosJeesus

      Ja Jeesus sanoi: "Tuomioksi minä olen tullut tähän maailmaan, että ne, jotka eivät näe, näkisivät, ja ne, jotka näkevät, tulisivat sokeiksi."

    • Tottahantuo

      Tottahan tuo!

    • TottahanTuokinOn

      Teuvo ei tullut, koska kirjoitettu on:

      AmenKiitosDevoit
      24.10.2017 11:24
      Tälle ei Teuvokaan mahtanut mitään:

      "Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat.

      Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

    • AamenkiitosJeesus

      Minun sieluni ikävöitsee sinua yöllä, minun henkeni sisimmässäni etsii sinua varhain; sillä kun sinun tuomiosi kohtaavat maata, oppivat maanpiirin asukkaat vanhurskautta.

    • KiitosDevoitAamen

      Kiitos Devoit, että suostuit Saatanalle heitetyksi. Ilman tuota emme olisi koskaan saaneet tietää minkälainen paskiainen Teuvo totuuden henki oikein on, kun sen vallassa 14 vuotta kuljit.

      Samalla pääsit palaamaan meidän oikeiden jumalanlasten uskoon, ja kokemaan minkälaista on elää kun sydän on täynnä syntiä ja saastaa, ja kuitenkin saa olla Kristuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen.

    • KiitosDevoitAamen

      Kiitos Devoitille, että tulit heitetyksi Saatanalle, ja aloit hänen opastuksella tutkia Raamattua.

      Ilman sinua emme olisi koskaan saanet tietää, että Jumalan lähettämä raju eksytys onkin Jeesuksen Pyhä Henki, jota myös Totuuden Hengeksi kutsutaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,

    • AamenkiitosJeesus

      Ja neuvoteltuaan kansan kanssa hän asetti veisaajat veisaamaan Herralle ylistysvirsiä pyhässä kaunistuksessa ja kulkemaan aseväen edellä sanoen: "Kiittäkää Herraa, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

    • AamenkiitosJeesus

      Sinä olet vanhurskas, Herra, ja sinun tuomiosi ovat oikeat.

    • Huomioitsja

      Auttakaa minuakin pääsemään lopullisesti eroon TS-traumasta eli Totuus Syndroomasta.

      • Miksivalehtelet

        Teuvo se vaan jatkaa valheen kourissa.


    • Huononäköinen

      Missä mahtaa Teuvo olla, kun en löydä häntä enää mistään puskasta?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3794
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1871
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1414
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      910
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      880
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe