Pallit hikoaa

suditellen

Mikä avuksi kun pallit hikoaa ihan älyttömästi trikoissani? tuloillaan oleva talvikaan ei ole juuri auttanut. Jos pyörään ilman housuja, niin pelkona on, että ne puolestaan jäätyvät. Onko markkinoilla jotain tuulettimia tai viilentimiä, jota itse käytätte?

22

1094

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NäinkinVoiKäydä

      Leikkaa ne vaan pois. Et sinä niitä mihinkään tarvitse.

    • Annelihellänä

      Satula ja housut vaan pois ja istut fägetti vaa kahvaa myöten..ja toteutat mielitekojasi...

    • PallitKipeinä

      Ei se ole miehellä helppoa, kun palleihin voi kohdistua monenlaista iskua pyöräillessä. Äkkijarrutuksessa tai törmäyksessä voi pallit jäädä satulan ja reiden väliin ja se kyllä tekee kipeää.
      Silloin käy kyllä mielessä, että menikö kives murskaksi, mutta tuskin, jos olisi mennyt, niin tuskin siinä tajuissaan sen jälkeen olisi, on se kipu varmaan senverran infernaalinen, ettei kauan tajuissaan pysyisi.
      Vaikkei muuten törmäystilanteessa loukkaantuisi, eikä pyöräänkään tulisi vahinkoa, niin pallit siinä voi kyllä kärsiä pahasti.
      Päätä suojaa kypärä, mutta mikä suojaisi palleja???
      Pyörätietkin on nykyään niin kuoppaisia, että palleihin sattuu, kun pyöräilee.

      Naisilla ei ole tällaisia ongelmia, kun ei ole palleja, jotka voivat jäädä puristuksiin ja vahingoittua.

    • Trollistop

      No nyt on päästy todella oleellisen äärelle.

      Kuinkahan monta vastusta tämäkin peelo saa kerätyksi vähän vedättämällä..?

    • ice-power

      Itse yleensä rasvaan pyllyn ja pallit kylmägeelillä ennen lenkkiä.

    • konstit.on.monet

      Nyt kun on pakkasta, niin pitäisi hikoilun helpottaa. Ota housut pois, jos muuten ei meinaa helpottaa. Voit myös asentaa fillariisi ns. avosatulan, jossa ainoastaan persposket koskevat satulaan vehkeen sekä pallien roikkuessa vapaasti tyhjän päällä.

    • Icetights

      Ämpärillinen jääpaloja trikoissa helpottaa kohdallasi.

    • Aurajuusto
    • aitoBlueteam

      kuva palleista tai ei tapahtunut

    • pers-pirantti

      Pallivahaa oikein annosteltuna oikeisiin kohtiin on avain tähän ongelmaan.

      • Älä.pidä.jännityksessä

        No mihin kohtiin ja kuinka paljon?


    • Etoaahäpeääsuomi

      Kaustisellakin etova manipoloitu pallin haju, epämääräisissä oloissa, miehet hankkikaa elämä

    • tourdefrance

      Rasvatalkkia reilusti pöksyihin ennen lenkkiä. Kivasti pöllähtää kun polkasee.

    • cyclemania

      Huippupyöräilijät leikkauttaa pallinsa. Eikä ne niitä tarvitse kun viihtyvät mieluummin pyörän satulassa kuin naisen päällä. Ostaisivat anusta hierovia satuloita niin saisivat täyden tyydytyksen harrastuksestaan.

    • Leikkaa ne pallit irti niin ei varmaan enää hikoa.

    • mcPalliIce

      Trikoon pöksyjen etumus täyteen jääpaloja, niin loppuu hikoominen. Ajat vaikka Mäkkärin drive-iniin, tilaat jääveden tai kokiksen jäillä ja kippaat koko satsin housunkauluksesta sisään. Sitten vaan jatkat polkemista ilman hikoamisongelmia.

    • Talkki on vanha ja hyvä keino ehkäistä hikoilua. Isorintaiset naiset käyttävät sitä rintojen alla esim kesällä. Miksi miehet ei voisi käyttää sitä alapään hikoilun ehkäisyyn. Mutta älä osta rasvatalkkia vaan tavallista. Siinä on parempi hien ehkäisykyky ja myös sitoo paremmin jo tullutta hikeä. Jo ennen pyöräilemään lähtöä tupsuttele talkkia kiveksiin ja alapään alueelle, sitten vaan pyöräilyshortsit ylös jalkaan ja menoksi. Lenkin jälkeen talkki ja hiki lähtevät hyvin pois suihkussa.

      • Pallikarvat

        Talkki paakkuuntuu ikävästi hien kanssa kosketuksiin joutuessaan ja paakut jäävät munakarvoihin kiinni todella tiukasti. Niitä ei saa sitten irti enää pesemällä tai liottamalla vaan ne pitää joko polttaa tai leikata pois.


      • Posliiniaa

        Kenellä nykypäivänä on pallikarvoja? Ajele pois nii ei ongelmaa!


    • Ei oman kokemuksen perusteella ainakaan paakkuuntunut kun joskus kokeillut sitä nivusiin. Ja myös saunan ja pesun jälkeen oli siisti puhdas keho. Eli mitään ongelmia en itse ole huomannut.

      • pyöräintoatäynnä

        Sama homma jää karvoihin kiinni tiukasti.. Onko hoitsukundilla sit karvoja palleissa? Ja jos on nii millä keinolla lähtee karvoista irti, käytätkö saippuaa?


    • wisconsin_resident

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe