En halua olla poikaystävälleni pettymys

nuortanaintia

Poikaystäväni on kaikenpuoliaan ihana ja hän on todella hyvä sängyssä. Rakastan häntä, enkä halua ketään muuta. Kuitenkin hänellä on hieman pienempi kuin keskiverto kulli, mikä siis EI haittaa minua. Se on ehkä ihan vaan vähän pienempi kuin keskiverto, ei edes huomaa eroa melkein. Mutta ongelmana tässä on, ettei hän tule kovin helposti. Varsinkin kun kostun ja ollaan puuhasteltu jonkin aikaa, pilluni on niin liukas ettei hän tule, eikä hän saa kun vasta pitkän ajan jyystön jälkeen. Mietin, että voinko jotenkin auttaa häntä tulemaan? Auttaisiko jo treenaan pilluani kireämmäksi, minulla kyllä on jo valmiiksi ihan tiukka tavara, mutta jos treeni auttaisi?. Vai pitäisikö supistella seksin aikana?
En halua olla hänelle pettymys, tämän ajatteleminenkin saa minut surulliseksi. Haluan vain että hä nauttii ja on tyytyväinen.
Vai pitäisikö kokeilla jitain muuta, ostaa seksyjä alusasuja tms?
Emme ole tunteneet kauaa joten suoraan en mitään halua ilmaista tai kysyä, etten loukkaa häntä. Mikä teitä miehet kiihottaa?

45

1225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuortanaintia

      Oho vahingossa tuli tuo rahajuttu, piti laittaa kysymys

    • No-niin-taas

      Äläpä homo- häxy tyttöile. Selvää homomiehen tekstiä yksinäisyyden kirvoittamaa.

    • Nuortanaintia

      Voisko joku neuvoa? En halua et poikaystäväni ajattelee minulla olevan väljä, liian koskea tai et sil ois muka liian pieni. Ja siks se sitten hommaa uuden tyttöystävän :(

      Pano_hommiin ois päästävä, jo tänään!

      • Jaettikyrpae

        Jätä se minimunainen sika!


    • omat_kokemukset

      No jo sulla kerran on tiukka tavara, kai miehesikin sen sitten tietää vai onko hänellä naisista kokemusta etukäteen? Pillu tuntuu kyllä löysemmältä mitä kosteampi se on. Itse muistan aikoinaan kun sain ensimmäisiä kertoja pillua niin ihmettelin, että näinkö löysä se sitten oikeasti on naisilla. Myöhemmin sain huomata, että samaa tiukkuutta tai oikeastaan löysyyttä ne on useimmilla naisilla, mutta "liiallinen" kosteus voi saada sen tuntumaan tosi löysältä.

      Yksi oikein tiukka on osunut kohdalle ja hänen kohdallaan liika kosteus ei juurikaan haitannut. Tiukkoja pimppejä on vaan niin harvassa. Varmaan aivan kuten isoja kullejakin. Mulla on keskivertoa paksumpi, joten siitäkään asia ei oo kiinni.

      • Näkee-selvästi

        Aloittajalla on munat.


      • nuortanaintia

        Luulisin että hänellä on kokemusta naisista, koska hän on sen verran hyvä sängyssä. Mutta en ole kysynyt. Otan neuvosta vaarin. Täytyy yrittää olla kostumatta ettei poikaystävästäni tunnu pilluni liian löysältä. Mitenhän seki onnistuu..huoh :)


      • jyystäri
        nuortanaintia kirjoitti:

        Luulisin että hänellä on kokemusta naisista, koska hän on sen verran hyvä sängyssä. Mutta en ole kysynyt. Otan neuvosta vaarin. Täytyy yrittää olla kostumatta ettei poikaystävästäni tunnu pilluni liian löysältä. Mitenhän seki onnistuu..huoh :)

        Kyllä pillu kastua saa eikä kannata ainakaan aatella, ettei saisi kastua! Siinähän kärsis jo oma nautinto.

        Joillakin miehillä nyt vaan kestää tulla kauan, vaikka pillu tuntuisi tiukaltakin. Isomunaisillakin voi homma kestää ja siinä voi naisella alkaa loppumaan kärsivällisyys, koska pillu alkaa olemaan finiitto, mutta mies vaan jatkaa jyystöään. Moni mies myös luulee, että mitä kauemmin mies kestää, sitä enemmän nainen tykkää. Itekin pidättelen tuloani usein ja joskus on naiset jopa pyytäneet, että voisinko jo tulla.

        Peppujuttujakin voi koittaa jos sä itse olet sellaisesta kiinnostunut. Joillakin siis peppuseksi on ratkaisu ties mihin käsillä olevaan ongelmaan :D


      • nuortanaintia
        jyystäri kirjoitti:

        Kyllä pillu kastua saa eikä kannata ainakaan aatella, ettei saisi kastua! Siinähän kärsis jo oma nautinto.

        Joillakin miehillä nyt vaan kestää tulla kauan, vaikka pillu tuntuisi tiukaltakin. Isomunaisillakin voi homma kestää ja siinä voi naisella alkaa loppumaan kärsivällisyys, koska pillu alkaa olemaan finiitto, mutta mies vaan jatkaa jyystöään. Moni mies myös luulee, että mitä kauemmin mies kestää, sitä enemmän nainen tykkää. Itekin pidättelen tuloani usein ja joskus on naiset jopa pyytäneet, että voisinko jo tulla.

        Peppujuttujakin voi koittaa jos sä itse olet sellaisesta kiinnostunut. Joillakin siis peppuseksi on ratkaisu ties mihin käsillä olevaan ongelmaan :D

        Okei, kyl mä annoin itseni kostua jonkin verran :) Hu, en ole ennen kokeillut peppuseksiä. Katsotaan jos joskus sellaista uskaltaisin ehdottaa ja kojeilla. Tuntuu et poikaystäväni on enemmän pillumiehiä.


      • nuortanaintia kirjoitti:

        Okei, kyl mä annoin itseni kostua jonkin verran :) Hu, en ole ennen kokeillut peppuseksiä. Katsotaan jos joskus sellaista uskaltaisin ehdottaa ja kojeilla. Tuntuu et poikaystäväni on enemmän pillumiehiä.

        Mitä asentoja sä oot kokeillu? Mun mielestä miehet tulee usein vähän liiankin nopeesti sillon ku ne panee takaapäin. Toinen on sit ratsastus miehen päällä silleen että oot kasvot miehen jalkoihin päin.

        Kyllä toi peppuseksikin ratkaisee ongelman, jos ei mikään muu...


    • 89etger8tg

      "Vai pitäisikö supistella seksin aikana? "

      Tottakai pitää supistella, lisää molempien nautintoa. Pitäisihän tuon nyt olla itsestään selvää joka naiselle.

      • nuortanaintia

        Okei, hyvä tietää :) supistelin kun harrastettiin seksiä, poikaystäväni tuli nopeammin kuin ennen. Kyl se on hyvä juttu näköjään, en ennen vain ole tottunut tekemään.


    • TestoMan110

      Mistäpäin oot? Käviskö et saisit isoa ja poikaystäväsi katselee vaikka vierestä kun teen opinnäytetyön ?

    • Lyhytmuttapaksu

      Luulen että miehesi tahallaan pidättelee tulemistaan, minä ainakin teen niin. Kiihottaa kun nainen kostuu vaan enemmän kun pano kestää. Joku raja siinä kestossakin pitää olla, sen aistii kyllä milloin pitäis lopettaa. En ole kelloa katsonut mutta meillä se taitaa olla siinä puolen tunnin kohdalla :)

      • nuortanaintia

        Joo, meilläkin noin 15 minuuttia eilen ja ennen noin 30 min. Ehkä hän pidättelee tosiaan että voidaan nauttia aktista vähän pidempään.


    • JouluksiHyväMieli

      Tilaa sille paketillinen mulkunkasvatuspillereitä joululahjaksi.

    • Pssykologgi

      Vastaanotoillani on pienissä kaluissa paras ratkaisu ollu iso kaluinen rakastaja. Nainen käy panee iso kullisen kanssa ja lupaa ajatella miestään tai vielä parasta mies tulee pitämään kädestä kiinni, kun iso kullinen ukko panee vaimoa. Vaimo voi samalle imeä miehensä kalua tai vetää händyyn. Pienikaluiset miehet kun vain ottavat realiteetit huomioon huomaavat naisiensakin olevan iloisia arkielämässä kun saavat sitä isoa kullia. Monen parin suhde onkin pelastuntu tällä tempulla. Naureskelenkin nalkuttaville vaimoille, koska nalkutus johtuu miehensä liian pienesta yleensä 13,6cm lyhyestä kalusta.

      • Parikytparru

        En pidä soveliaana enkä edes heterona, että mies on paikalla kun painan hänen vaimoaan. Pihalla saa odottaa, mutta jos sieltä kuuluu ääntä tai tulee soittoja kesken hommien, tulen paukkaamaan turpaan.


      • Very-good-size

        Nyt ymmärrän näitä Justiinoita tässä pienimunaisten Suomessa. Itselläni (oikein mitattu) iso about 17cm pitkä kyrpä ja paksukin, niin ei meillä eukko nalkuta. Yritti se sitä, mutta sanoin että vaihdan naista jos ei pysy suu kiinni. Naidessakin olen sanonut että nauttia saa, mutta älä huuda niin julmetusti. Pitäisi kuitenkin viitsiä liikkuakin pihalla jne.


      • Very-good-size kirjoitti:

        Nyt ymmärrän näitä Justiinoita tässä pienimunaisten Suomessa. Itselläni (oikein mitattu) iso about 17cm pitkä kyrpä ja paksukin, niin ei meillä eukko nalkuta. Yritti se sitä, mutta sanoin että vaihdan naista jos ei pysy suu kiinni. Naidessakin olen sanonut että nauttia saa, mutta älä huuda niin julmetusti. Pitäisi kuitenkin viitsiä liikkuakin pihalla jne.

        Älä viitsi 17-senttistä kehua isoksi. Isot on ihan jotain muuta, kuin pikkuisen keskikokoa isompi. (mahdollisesti väärin mitattukin, koska täällä on tapana kusetella aika rohkeasti)

        Muijasi häipyy heti, kun tajuaa luonteesi oikean laadun ja löytää talonmiehen oikeasti ison paksun parrun.


      • Noh-noh
        h-x kirjoitti:

        Älä viitsi 17-senttistä kehua isoksi. Isot on ihan jotain muuta, kuin pikkuisen keskikokoa isompi. (mahdollisesti väärin mitattukin, koska täällä on tapana kusetella aika rohkeasti)

        Muijasi häipyy heti, kun tajuaa luonteesi oikean laadun ja löytää talonmiehen oikeasti ison paksun parrun.

        Anteeksi nyt vain, mutta vaikka sinulle on mahdollisimman iso mulkku kaikki kaikessa, niin älä poikien pyllyjyttuja ja heteroiden sexiä pidä vertailtavina asioina.


      • sguubi
        Noh-noh kirjoitti:

        Anteeksi nyt vain, mutta vaikka sinulle on mahdollisimman iso mulkku kaikki kaikessa, niin älä poikien pyllyjyttuja ja heteroiden sexiä pidä vertailtavina asioina.

        Häksyllä nyt sattuu olemaan kokekumusta keskivertoa enemmän kaikesta onhan se käynyt maatakiertävällä radallakin.


      • sguubi kirjoitti:

        Häksyllä nyt sattuu olemaan kokekumusta keskivertoa enemmän kaikesta onhan se käynyt maatakiertävällä radallakin.

        Maata kiertävä rata? Mikäs tuo juttu on?

        Asko toivoi, ettei poikien pyllyjuttuja ja heteroseksiä sotkettaisi. Hän ei halua keskustella heteroseksistä. Ymmärrän. Siksi hän noita homojuttuja jatkuvasti postaa, kun homoilu on hänelle sydämen asia.

        Tyypillinen kaappitapaus on hän ;)


      • liekömiehetkin
        h-x kirjoitti:

        Maata kiertävä rata? Mikäs tuo juttu on?

        Asko toivoi, ettei poikien pyllyjuttuja ja heteroseksiä sotkettaisi. Hän ei halua keskustella heteroseksistä. Ymmärrän. Siksi hän noita homojuttuja jatkuvasti postaa, kun homoilu on hänelle sydämen asia.

        Tyypillinen kaappitapaus on hän ;)

        Älä kerro vaimolle, Oulussa tuppaa olemaan vauvasurmien perusteella hulluja akkoja.


    • anal_sex_wanker

      Aloittajalle! Tehkää niinkuin Marja Hintikka neuvoo, kokeilkaa anaaliseksiä!

    • Pssykologgi

      "todella hyvä sängyssä" kertoo hän. Aloittaja siis. Lauseessa on ristiriitaa, koska ongelmia löytyy tulemisessa, mutta jospa seksiä kannattaisi harrastaa siellä sängyssä eikä muualla niin ongelma ratkeaa, koska jos hän on sängyssä kaikin puolin täydellinen siellä hänen on kyllä tultavakin aloittajan kanssa samaan orgasmisateeseen. :)

      • Wankermaster

        Ehdottomasti. :)


      • Nuortanaintia

        Okei, kiitos vinkeistä. Mukavaa että niitä tuli, vastauksia ja orgasmeja. Harrastettiin vaan sängyssä seksiä. Harmi, ei olla enää yhdessä :( ikävä on kova :(


      • Jaettikyrpae

        Tarjoan lohtuseksiä...


      • Nuortanaintia

        Kiitos :(. Missä asut, minkä ikäinen?


      • Jaettikyrpae

        Porvoossa. 30 v. Nuolen kuin Lassie.


      • Nuortanaintia

        Hmm kuulostaa hyvältä. Vaan en kyl tuosta lassiesta sinänsä tiedä.


    • kulttuurierotonsuuria

      JOS kulli on pieni. Kannattaa vaihtaa poikaystävää. Tummaihoisilla afhriikan onnen onkijoila, on perinteisesti, iso sukuelin. Mutta??jos toosaa on, liian märkä tarjoa kuivaa B-rappua. Mutta tummille pojille kelpaa vain kuiva toosa. Koska seksi on aina ollut, heille yks puolista. toiminta. He ovat tottuneet siihen. Kun nainen ei halua, toosa ei kostu. Saa vain kuivaa seksiä. (muka normaalia)

    • tobnö

      Kysy mieheltäsi jos voisitte ottaa kolmannen mukaan leikkeihin. Jonkun sellaisen kenellä on isompi varustus. Kysy mieheltäsi jokin ehdokas. Hän varmasti löytää sinulle hyvää isoa munaa. Minä olisin myös valmis. Laita vaikka e-mail niin voin lähetellä lisää.

      • Nuortanaintia

        Missä asut, minkä ikäinen?


    • hulluläskihomo

      Oulun paksupoika leikkii taas naista.

      • Nuortanaintia

        En asu oulussa,enkä ole poika. Olen nainen itäsuomen seuduilta.


    • Hotsexsex

      Hei! Olen itäsuomestä ja mua kiinnostaa kokeilla sun ka kaikki

      • Filipino

        Soita Chrissie 044-9510449 Hot sex in Korso.


    • poikastieto

      Juu Ehdottomasti kannattaa supistella heti lemmiskelyn alusta asti , se tuntuu ihanalta hieronnalta ja lisää kiihotusta ja myös tekee seisokista entistä vahvemman.

      Mutta keskustelun aloittaja kysymys siitä että olisiko hyvä supisella rakastelun aikana ja nopeuttaisiko se poikakaverin laukeamista herätti ajatuksia.

      Olen kuvitellut tähän asti että Naisen pimpsa voi vaan alkaa supistella luonnostaan pian sisääntyönnön jälkeen , koska se kerran poitsustakin tuntuu hyvältä,

      Siis voiko Nainen supistella jos supistelu tuntuu Naisestakin kivalta, tai olla vaan supistelematta jos ei nyt tällä kertaa niin supisteluta

      Olis kiva saada seksikeskustelua seuraavilta Naisilta tietoa asiasta , sillä hehän sen tietävät ,eikä keneltäkään Naiselta kehtaa asiaa ihan kasvotusten kysyä.
      Kiitos etukäteen.

      • Minna9696

        frendimme perään kuolaa komeita kolleja. Miehet ovat hulluina hänen ns oravapilluunsa. Pimpsa supistelee automaattisesti ja lypsää tavallaan rakastelun aikana. Olen pyrkinyt tekemään samaa itsekin onnistumatta. Väkinäistä supistelua. ei kivaa kummallekaan.

        PS Asiasta voi huoleti kysyä vaikkapa työpaikan kahvitauolla.


      • poikastieto

        Kiitos kommentista.
        Supisteleva ja lypsävä pimpsa on ihana lahja miehelle.
        Voisin kuvitella että treenikuulilla voimistelu vahvistaa lantionpohjalihaksia ja tekee supistelusta kivaa ja automaattista.

        Kukaan Nainen ei siis voi mitenkään loukkaantua, jos aloitan keskustelun Naisten supisteluhaluista ja kyvyistä

        Lisää mielipiteitä kiitos


    • drlaaja

      Aloittajasta ei oikein ottanut selvää mitä oikeastaan halutaan...Auttaa miestään tulemaan? Pillun (lantionpohjalihasten...) treenaaminen/supistelu? Uudet alusasut? Tietää mikä suomi24/keskustelu/seksi/onko koolla väliä- palstan miehiä/poikia kiihottaa?

      Yhtä varmasti tarjoilija osuu oikein kun käy kysymässä pöydästä x mitä pöytä y haluaa oikein syödä.....

      Pillu ei kiristy treenaamalla, mutta lantionpohjalihakset kylläkin, ja antaa oman osansa tunteeseen. Nyt taitaa olla ihan muusta kyse..

      • Nuortanaintia

        Jooh...:( tämä suhde onkin jo ohi. Hän tuli kyllä tosi nopeeta viime kerroilla kun harrastettiin seksiä ja ihan normaaliaikaan viimeisellä kerralla. Murta silloin vain huoletti miten kestää niin kauan, muta hän kai van yritti miellyttää että nautinto kestäisi pidempään.
        Viime kerroilla kun hän tuli nopeeta niin hän ihmetteli et miten tuun niin nopeesti niin nauroin vaan ja sanoin et tuntuu nin hyvältä :)

        Pelkäsin silloin vaan tuottavani pettynyksen jos hän ei saa tai jotain..se merkkasi mulle paljon


    • en lukenutkaan loppuun,
      mutta itsellä vähän sama ongelma-

      en ole muistaaksenikoskaan harrastanut seksiä selvinpäin kenenkään kanssa.

      paitsi joo, yhden kerran ja silloin haukuttiin liian aktiviseksi:D

      ja vielä toisen kerran parisuhteessa ollessani, mutta sain tosi nega palsuu kun imin muka esileikkinäs ormia niin ehkä sit traumatisoiduin..

      ja siis olin parisuhteessa kohta 12 vuotta sitten.

      toi ihaa sana vaan pisti silmään, koska tottakait haluisin itkein olla ihana koska tää tyyppi on ihan kiva

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe