Kuuleeko Luontoilta? Omituinen löytö

hämmentynyt99

Elikkä talvikenkäni ovat olleet koko kesän ja syksyn terassilla. Siellä ei ole lämmitystä, mutta ovi on ollut kiinni niin ettei sinne ole kukaan päässyt. Nyt kun meinasin ottaa kenkäni käyttöön, löysin toisesta kengästä jonkinlaisia vaaleanruskeita palloja. Eivät ne ihmisen tekemiltä vaikuta, mutta en osaa kuvitella mistä luonnonilmiöstä on kysymys. Ne ovat marjan kokoisia ja muistuttavat ulkonäöltään lähinnä sipulia ja niissä on pieni reikä keskellä. Ne näyttävät kuivilta, mutta eivät ole mitenkään ruttuisia. Niitä on 10 kpl. Ne eivät olleet mitenkään kiinni kengässä, vaan vierivät helposti ulos sieltä. Haluaisin tietää, mitä nämä pallot ovat, koska en uskalla käyttää kenkiäni ennen kuin olen päässyt asiasta selvyyteen. Olisin iloinen jos joku osaisi auttaa.

6

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klklkjlkjlkjlk

      Onko terassillasi ollut kenkien yläpuolella jotain koristekasveja. Voisivat olla siemenkotia tai vastaavia. Myös jonkinlaiset sienet voisi tulla kysymykseen. Eritttäin epätodennäköistä on, että niistä olisi mitään haittaa.

      • hämmentynyt99

        Terassilla oli kukka ruukussa, mutta ei kenkien lähellä.


    • Tammenterhoja? Orava piilottanut?

    • hämmentynyt99

      Mysteeri vain syvenee. Toiset terassilla olleet kengät olivat viimeksi käytössä reilu kuukausi sitten. Nyt niissä, tai oikeammin toisessa niistä oli kaksi pähkinää, tai ne ainakin näyttivät kuorimattomilta maapähkinöiltä, mutta kun puristin niitä niin ne olivat pehmeämpiä kuin pähkinät. En käsitä, miten toisiinkin kenkiin on voinut päätyä jotain kummallista. Oravat eivät ole päässeet terassille ainakaan syksyllä, koska ovi on ollut koko ajan kiinni. Tiedän, että lumikko pääsee kulkemaan hyvin pienestäkin raosta, mutta piilottavatko lumikot makupaloja ihmisten kenkiin?

    • 84848484848

      Metsähiiri tehny ruokavarastoja.

    • tuholaisia

      Hiirenloukkuja joka perkeleen nurkka täyteen. Sinne tohveleihin myös.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe