Kokemus Yummy Beauty -kauneushoitolasta VAROITUS!

DFDFD

Kokemuksia Yummy Beauty -kauneushoitolasta

Olen käynyt Yummy Beautyssa kasvohoidossa, Alpha Led -happikapselihoidossa ja Nuga Best -hierontapöydällä. Mihinkään hoidoista en ollut täysin tyytyväinen. Itseasiassa minulla on aivan kauhea kokemus kyseisestä lafkasta ja sen luokattomasta asiakaspalvelusta ja haluan varoittaa muita!
Ensimmäisen kerran ostin Let´s Dealin kautta tuonne lahjakortin täydelliseen kasvohoitoon.
Hoito alkoi 25 minuuttia myöhässä. Lahjakortilla luvattiin saatavan täydellinen kasvohoito, mutta hoidon aikana hoitaja ilmoittikin, että jos haluaisin ultraäänipuhdistuksen, joutuisin maksamaan 10€ lisää. Maksoin sen sitten. Tällä lisämaksulla hoito lahjakortilla ei tullut yhtään halvemmaksi kuin hoidon normaali hinta.

Myöhemmin ostin kuitenkin Let´s Dealiltä kolmen kerran lahjakortit Alpha Led happikapselihoitoon sekä Nuga Best -hierontapöydälle, sillä hoidot kiinnostivat minua.
Ensimmäisellä hoitokerralla pääsin hoitoihin 20 minuuttia myöhässä. Työntekijä muisti minut, että olin käynyt hänellä kasvohoidossa aikaisemmin.

Hoidon jälkeen sovimme seuraavat ajat kahdelle seuraavalle keskiviikolle, koska puhelimessa aikaisemmin kaikkien kolmen hoitokerran kerralla sopiminen ei ollut sopinut tälle työntekijälle jostain syystä.

Varmistin hänelle vielä, että hän oli kirjannut ajan oikealle päivälle ja oikeaan aikaan.
"Kyllä", hoitaja sanoi.
Kolmaskin kerta sovittiin alustavasti, vaikka työntekijä ei ollut varma sopiiko ajankohta hänelle, mutta lupasi varmistaa asian sitten kun saa tietää.
Tämän ensimmäisen hoitokerran yhteydessä annoin hänelle myös Let´s Deal -lahjakortit, kuten oli sovittu puhelimessa ja kuten Let´s Dealin sääntöjen mukaan kuuluu tehdä.

No, mutta annahan olla kun tulin seuraavalle hoidolle, hoitaja oli 25 minuuttia myöhässä ja toinen työntekijä jopa joutui soittamaan hänelle, että hän ylipäätään saapui paikalle!
Odotusaulassa oli toinen asiakas, joka oli tulossa samalle henkilölle kasvohoitoon ja kertoi odottaneensa tätä jo 50 minuuttia! Joutui lopulta odottamaan 55 minuuttia... Olisiko hoitaja tullut paikalle ollenkaan, ellei minun vuokseni olisi hänelle soitettu!?

Pääsin kuitenkin happikapseliin vaikkakin myöhässä. (Sieltä tuli aulassa odottaessani ulos hoitonsa kesken jättänyt toinen asiakas, joka siis oli hoidossa minulle varattuna ajankohtana. Olisin siis joutunut odottamaan vieläkin kauemmin, ellei hän olisi keskeyttänyt.)

Happikapselihoidon jälkeen kerroin toisille työntekijöille, että minulle oli varattuna vielä Nuga Best -hoito. He kävivät ilmoittamassa tälle kasvohoitoa tekevälle henkilölle asiasta, joka tuli ilmoittamaan minulle, että juuri nyt en voi päästä hoitoon, sillä samassa huoneessa on kasvohoidossa tämä toinen asiakas.

"No voinko mennä sen jälkeen, kun asiakas lähtee," kysyin.

"Siihen menee 15-20 minuuttia."

"No sitten odotan," sanoin

Mutta nyt työntekijä alkoikin penäämään minulta Let´s Deal -lahjakortteja, vaikka toinen asiakas odotti häntä ja hänellä oli kasvohoito kesken.

"Annoin ne sinulle viimeksi käydessäni."

"Et sinä ole käynyt aikaisemmin."

"Kyllä kävin viime viikolla. Viime keskiviikkona."

"Et käynyt."

"Kyllä ihan varmasti kävin."

"Et ole käynyt minulla koskaan aikaisemmin. Kävitkö jollakin toisella työntekijällä?" Aika mielenkiintoista, että edellisviikolla hän oli muistanut, että olin käynyt hänellä kasvohoidossa, mutta nyt ei muka muistanut koskaan nähneensäkään minua!

"Ei, kyllä se ihan varmasti olit sinä, jonka luona kävin."

"En minä muista. Minä päivänä muka kävit?"

Näytin sitten hänelle puhelimeni kalenterista tarkan käyntiajankohdan, sillä hän halusi tarkistaa, että minulla varmasti oli sellainen siellä kirjattuna! (Ikäänkuin minulla olisi velvollisuutta todistella hänelle sellaista asiaa!)
Sitten hän löysikin omasta kalenteristaan nimeni siltä päivältä ja kellonajalta, mutta hän edelleen väitti etten ollut käynyt silloin ja vaati minulta uudestaan lahjakortteja.

"Annoin ne sinulle silloin. Kyllä minä ihan varmasti kävin tuona päivänä ja ihan varmasti sinulla hoidossa!"

"Minulla käy niin paljon ihmisiä hoidossa, en minä voi muistaa. Et sinä ole käynyt tuona päivänä. Meillä on diililahjakortteja kahdelle eri henkilölle, ehkä sinulla on ne tälle toiselle henkilölle."


Lupasin kuitenkin puhelimen kautta kaivaa lahjakortit esiin, mutta aikansa yritettyäni huomasin, etten onnistu siinä. Kysyin, olisiko heillä netillistä tietokonetta, josta voisin diilikortit näyttää. Kyllä heillä sellainen on takahuoneessa, olin sen nähnyt kun edellisellä kerralla sovimme siellä seuraavia aikoja, mutta jostain syystä se ei kuitenkaan sitten sopinut, että näyttäisin ne hänelle sieltä.

Sitten tämä henkilö alkoi väittämään, että tämä minun tämän päiväinen aikani olisi muka ollut varattu edellisillalle ja etten ollut silloin tullut.

"Ei ollut. Kyllä minä varasin ajan tälle päivälle," sanoin.

JATKUU

11

5520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DDFDFDF

      "Et varannut. Minulla on merkittynä kalenterissa aika tiistaille," työntekijä väitti.

      "No sitten olet merkinnyt ajan vahingossa väärälle päivälle. Kyllä minulla kalenterissa lukee aika tälle päivälle."

      "Ei, en minä ole voinut merkitä väärälle päivälle!"

      "Kaikille tapahtuu joskus virheitä," sanoin.

      "Ei minulle! Minä en ole voinut merkitä väärälle päivälle, kun tänään on toinen asiakas!"

      "No ehkä olet nyt vahingossa merkinnyt. Kyllä minä itse tiedän, mille päivälle olen varaukseni tehnyt, en olisi edes päässyt eilen! Ehkä ymmärsit päivän väärin?" Kyseessä oli kuitenkin venäläinen maahanmuuttajanainen, ehkä hänen kielitaitonsa oli pettänyt.

      "Ei! Minun kielitaidossani ei ole mitään vikaa! Minä en ole voinut tehdä sellaista virhettä!"

      "Kaikille tapahtuu virheitä joskus. Se on ihan normaalia. Nyt on vain jokin sekaannus tapahtunut." Omasta puolestani asia olisi ollut fine, sekaannuksia ja virheitä sattuu kaikille, so what? Oletin, että asia voitaisiin kuitata sillä.

      Mutta työntekijäpä vain jatkoi: "Minä yritin soittaa sinulle eilen ja sinä et vastannut!"

      "No en ollut puhelimen äärellä." Eihän minulla ole mitään velvollisuutta päivystää edellisenä päivänä puhelimen ääressä siltä varalta, että kosmetologi, jolle olen varannut ajan seuraavalle päivälle sattuisi soittamaan! Kun ei ollut mitään viestiäkään jättänyt tai lähettänyt, oletin, että asia ei ollut kiireellinen ja oli ehkä koskenut kolmatta alustavasti varattua käyntiaikaani, sillä tämä henkilöhän ei ollut varausta tehdessä ollut vielä täysin varma, sopiko se hänelle ja lupasi varmistaa asian myöhemmin. Ja kun olin joka tapauksessa tulossa hoitoon seuraavana päivänä, oletin, että asian voi hoitaa silloin ja muutenkin yrityksen soittoaika oli jo mennyt kun huomasin hänen puhelunsa tulleen.

      Mutta työntekijäpä kääntyi kopeasti ja ylimielisellä äänellä ilmoitti, että "koska et tullut eilen, tämä oli viimeinen kerta!"

      "Se ei käy," ilmoitin. "Kyllä minä itse tiedän, mille päivälle olen aikani varannut! Otan tästä yhteyttä Let´s Dealiin!" Aloin hiilestyä.

      Aivan KÄSITTÄMÄTÖNTÄ "asiakaspalvelua"!
      Naurettavaa tuommoinen alkaa omia virheitään vierittämään asiakkaan niskoille ja alkaa väittämään, ettei muka itse koskaan voi tehdä virheitä! Kyllähän minä nyt asiakkaana tiedän, mille päivälle olen aikani varannut!

      Tiedän aivan varmasti varanneeni käyntiajan keskiviikolle, sillä tarkoitukseni oli käyttää ajat kolmena peräkkäisenä keskiviikkona!
      Muistan vielä ensimmäisellä käyntikerralla AIVAN VARMASTI varmistaneeni hänelle vielä, että "seuraava aika on siis varattuna kyseiselle päivälle," mihin hän vastasi "kyllä."
      Sitäpaitsi en olisi edes päässyt tulemaan tuona tiistaina, joten en todellakaan varaisi aikaa sellaiselle päivälle! Tarkoitukseni oli käyttää ajat kolmena peräkkäisenä keskiviikkona, joten siitäkin varmasti tiedän, että IHAN VARMASTI varasin kaikki ajat keskiviikoille!

      Minun kanssani väittelyyn työntekijällä oli mennyt jo aika kauan aikaa ja koko sen ajan tämä toinen asiakas oli joutunut odottelemaan oman hoitonsa jatkumista.

      Jäin kuitenkin vielä odottamaan Nuga Best -hoitoa ja ajattelin, että ehkä kyseiselle henkilölle olisi vielä mahdollista puhua järkeä.
      Eihän olisi hänenkään etunsa, että joutuisin reklamoimaan näin negatiivisesta asiasta, mikä saattaisi johtaa yhteistyön päättymiseen hänen yrityksensä ja Let´s Dealin välillä, ja siis mainostuskanavan ja asiakkaiden lähteen poistumiseen heiltä.

      Lisäksi he menettäisivät maksavan asiakkaan, enhän taatusti tällaisen kohtelun jälkeen tulisi heille enää ikinä hoitoihin ja tottakai vielä varmasti kertoisin kokemuksestani eteenpäin ja kirjoittaisin siitä nettiinkin! Luulisi järkevän ihmisen tämän tajuavan! Itse vastaavassa tilanteessa pyrkisin vain pitämään asiakkaan tyytyväisenä.

      Kun kasvohoidossa ollut asiakas, jonka kanssa olimme jo aikaisemmin ihmetelleet hoitajan myöhässä olemista tuli ulos, kerroin hänelle, kuinka kyseinen henkilö nyt väittää, että aikani on muka ollut varattuna eiliselle ja siksi en saisi enää käyttää kahta aikaisemmin maksamaani hoitoa.

      Työntekijä kuuli tämän. Mennessäni hoitopöydälle hän alkoi uhkailemaan, että en saisi kertoa muille asiakkaille kokemuksestani, tai en saisi enää ikinä tulla hänen hoitolaansa.

      "No mut sähän sanoit jo, etten saakaan tulla siihen kolmanteen hoitoon."

      "No nii´in! Sinun pitää puhua asioista suoraan minulle!"

      "No näköjään se ei onnistu."

      "Mutta seuraavalla kerralla kun tulet, et saa puhua tästä muille asiakkaille!"

      "Seuraavaa kertaa ei tule."

      "No lähde sitten ulos täältä! Minä en tykkää sinusta! Minä en tee sinulle hoitoja enää ikinä!"

      "Ai nyt mä en saa tätäkään hoitoa? Hyvä on, ihan kuten tahdot. Otan yhteyttä Let´s Dealiin, katsotaan mitä he sanovat."

      "Ihan miten vain!"

      En siis saanutkaan sitä toista Nuga Best -hoitoakaan, jota olin joutunut sitäkin odottamaan kauan.

      Minulta siis jäi 6 ostamastani hoidosta 3 saamatta.

      JATKUU

    • PystkääKaukana

      Alkoi mietityttämään, että olikohan kyseessä tältä henkilöltä tietoinen kieroilu ja yritys keplotella joutumasta tekemään kolmansia, jo maksettuja hoitoja, kun kyseinen henkilö alkoi väittämään, etten muka ikinä aikaisemmin ollut käynyt hänellä hoidoissa, vaikka viikko aikaisemmin minut kyllä muisti...
      Minulla oli ihan samalla tavalla meikki, hiukset ja päällysvaattet molemmilla käyntikerroilla, joten ulkonäön muuttumisesta tämä "tunnistamattomuus" ei mitenkään voinut johtua, joten olikohan tämä kaikki tosiaan vain valehtelua ja kieroilua? Ainakin sitä epäilen.

      Kun kotona pääsin koneelle, huomasin, että käytetyt lahjakortit ovat kokonaan poistuneet Let´s Deal -asiakastililtäni, joten en jälkikäteen niitä olisi uudestaan enää hänelle toimitettavaksi voinut saadakaan, saati pystynyt koneelta tai kännykästä näyttämään.

      Tulee mieleen, että oliko hän tästä tietoinen ja tällä lailla myös pyrki valheellisesti väittämään, ettei hän ole minulta muka mitään lahjakortteja koskaan saanut kun tietää, etten uusia pystyisi hänelle enää toimittamaan?! Lähettääkö sitten vielä laskun perään tästä muka "maksamatta jääneestä" käyntikerrasta kun alkoi minulta vielä uudestaan nimeä ja puhelinnumeroa ylös ottamaan? Toivon mukaan ei sentään niin alas vajoaisi.

      Yrittäessäni etsiä puhelimella netistä lahjakortteja kyseinen henkilö käväisi takahuoneessa ja takaisin tultuaan hän jotain puhui soittaneensa asiasta Let´s Dealille, mikä on paskapuhetta, koska Let´s Dealin asiakaspalvelu ei ole siihen aikaan illasta avoinna, enkä kyllä löydä heidän sivuiltaankaan mitään asiakaspalvelun puhelinnumeroa.

      Otin sitten yhteyttä Let´s Dealiin tapauksen johdosta. He tiedustelivat palveluntarjoajalta, mistä on kyse. Hän oli kiistänyt kaiken ja kertonut ilmeisesti oman versionsa tapahtumista, mitä minulle ei kuitenkaan kerrottu. Mutta yhtä kaikki hän oli kieltäytynyt maksamasta minulle korvausta saamatta jääneistä hoidoista.

      Onneksi Lets Dealissa kuitenkin uskottiin minua ja he maksoivat minulle korvauksena kaikki saamatta jääneet hoidot. Kiitokset heille hyvästä asiakaspalvelusta!

      No, senpä tästä opin, etten suosittele Yummy Beautya kenellekään, koskaan ei voi tietää, mitä siellä tapahtuu!
      Ainakaan ei kannata mitään lahjakortteja sinne ostaa, kun ei voi olla varma siitä, että saa ne käytettyä. Jos sinne menee, täytyy varautua odottamaan jopa tunnin, eikä voi tietää, miten huono kohtelua saa osakseen!

      Sen vielä haluan kertoa, että kyseisestä Alpha-LED -happikapselista oli kahdesta lampusta kaikki punaiset ledit sammuneet, vaikka niiden olisi pitänyt palaa kuten kaikissa muissakin lampuissa (olivat siis rikki tai tusahtaneet) eikä tällä toisella käyntikerralla laitteen lämpö kohonnut 60 asteeseen, kuten olisi pitänyt, vaan maksimissaan lämpö nousi 47 asteeseen, ollen suurimman osan ajasta 42-44 astetta. Oliko laite siis rikkikin vielä kaiken tämän muun lisäksi? Lisäksi kapselin kannen sisäpuolella näin toisella käynnillä myös likatahroja.

      Nuga Best -"hieronta" taas oli ihan yhtä tyhjän kanssa, laite ei edes hieronut, vaan joku tela veteli selän alla ylös alas todella hitaasti. En kokenut mitään vaikutusta.

      Kannattaisi tämänkin yrittäjän ymmärtää, että Suomessa ei voi kohdella asiakkaita miten sattuu ja että huono kello kauas kalkattaa, varsinkin nettiaikana!

      • Anonyymi

        HUH! Meinasin ostaa Offerillalta lahjakortin heille, mutta onneksi löysin tämän. Kuulostaa kauhealta kokemukselta, eli tänne en kyllä halua.


    • Velveteen

      Kiitos varoituksesta! Meinasin ostaa sinne juurikin Let's dealin kautta lahjakortin (eli jostain syystä Let's deal siis vielä asioi tämän "firman" kanssa), mutta tämän luettuani enpä ostakaan. Siis kiitos! :)

    • Letsdealshoppailija

      No hyvä että löysin tämä kirjoituksen varoitukseksi!

    • OnneksiEnOstanut

      Meinasin myös ostaa, kun heillä on nyt tarjous Offerilla ultaäänikavitaatioon... Mutta jää ostamatta tämän luettuani. Enkä edes tiedä, onko se sitten turvallista jos tuon kaltainen henkilö sen tekee...

    • Anonyymi

      kuka muistaa tuollaiset vuoropuhelut oli nauhoitus päällä????????

    • Anonyymi

      KIERTÄKÄÄ KAUKAA JA VALITTAKAA OFFERILLE!

      Olin tänään offerilla-lahjakortin avulla brassisokeroinnissa. Aivan kamala ja kivulias kokemus. Mulla on sokeroinnista kokemusta yli 2 vuotta, joten tiedän tekniikan erinomaisesti. Samaa tekniikkaa käytetään soikeroitavasta alueesta riippumatta.

      Natalja, joka mulle hoidon teki skippasi esipuhdistuksen. Laittoi suoraan talkkia ja alkoi repiä karvoja iho mukanaan. Samasta kohdasta saatettiin ottaa pahimmillaan yli 5 kertaa ennen kuin siirryttiin seuraavaan kohtaan. Oikealla tekniikalla tehtynä hänen olisi kuulunut levittää sokerointivaha laajalle alueelle ja sitten vetää pois. Kun huomautin siitä hänelle, hän vain katsoi minua kiukkuisesti ja sanoi, että olen tehnyt tätä 20 vuotta ja tiedän kuinka tehdä. Mun myöskin piti venyttää lantion kohdasta ihoa hänelle, jotta hän sai revittyä karvoja pois. Missään muussa hoitolassa ei ikinä ole joutunut tekemään niin. Myös jälkipuhdistus jätettiin kokonaan välistä ja ilman puhdistusta laitettiin vain rasva päälle. Se olikin sitten siinä.

      Hintaan kuului myös kainalot, mutta skippasin kyseisen hoidon. Sääli, että tämä yritys tekee hoitoja vain rahsta eikä rakkaudesta alaan. Sen kyllä huomaa.

    • Anonyymi

      EN SUOSITTELE! Jos voisin antaa nolla tähteä, se olisi valintani. Tämä ”yrittäjä oli tehnyt paperisella ja epäselvänä kalenterillaan tuplabuukkauksen. Hän sai minut puhuttua ympäri luvaten monia hoitoja ostamani lisäksi. Kuun uusi aikani tässä ”kauneussalongissa” koitti, ei ekstra-hoidoista ollut tietoakaan. Kertasin, mitä olimme sopineet. Hän sai raivokohtauksen ja heitti minut ulos tästä ”ihonhoidon mekasta”. Huh.

      • Anonyymi

        Törkeää kohtelua, en kyllä. Näiden tarinoiden jälkeen mene lähellekkään.


    • Anonyymi

      VAROKAA YAMMY BEAUTIA!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe