Muuttuuko islam rauhanomaiseksi?

Nyt kun näyttää melko varmalta, että Trump on USA:n seuraava presidentti ja vieläpä mahdollisesti hyvissä väleissä Putinin kanssa, saattaisi olla mahdollista, että nämä kaksi miestä tekisivät islamista rauhanomaisen uskonnon. Tämän jälkeen saattaa olla myöhäistä.

36

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YLLÄTTÄVIÄ KÄÄNTEITÄ LIIKKEELLÄ!

      Minkä ruumiillistuma on se, joka PAKOTTAA sielullisen olennon sieluttomaan EPÄINHIMILLISEEN toimintaan, muka pelastaakseen tämän. Minkä ruumiillistuma on se, joka VIETTELEE tyhjin taivas lupauksin, lisääntyy, RAISKAA ja TAPPAA - niin henkisellä kuin fyysiselläkin tasolla.

      Kun luonnon oma tasapaino järkkyy, evoluutio puuttuu peliin... KUVIOIHIN ASTUVAT IHMISTEN LUOMAT JUMALAT!

      TOTUUS SANKARITARINAT JA KOKO HISTORIA ON TOTUTTU KUULEMAAN VALLOITTAJIEN JA RAAKALAISTEN SUUSTA! TOTUUS ON TARUA IHMEELLISEMPÄÄ!

      Tuo muslimeille pyhimmistäkin pyhin MUSTA KIVIKIN MEKASSA vaikuttaa olevan RYÖSTÖSAALIS. Näin ollen kivi on myös häväisty. Kiven alkuperäinen sijainti oli Petra, jossa palvottiin feminiinistä kolmijumaluutta. Kiven kohtalo muistuttaa naisen asemaa Islamissa, maskuliinisen vallan alla. Tämä tietoisuus murtaa Koraanin luoman ansan, helvetin labyrintin - ikuisuuden harhaverhon ........viattomien sielujen pelastukseksi.

      Todistusaineisto:

      Petran sijainti, koko, ympäröivät vuoret ja muut pinnanmuodot, sisääntuloreitit, ilmasto sekä asema suurkaupunkina, merkittävänä kauppareittinä ja uskonnollisena keskuksena vastaavat tarkasti Koraanin ja muiden varhaisten islamilaisten kirjoitusten kuvausta islamin Pyhästä kaupungista, jota vastaan MUHAMMADIN JOHTAMAT MEDINALAISET KÄVIVÄT SOTIA. Myös varhaisten moskeijoiden qiblat oli suunnattu juuri Petraa kohti. Joidenkin tutkijoiden mukaan onkin mahdollista, että Petra oli islamin Pyhä kaupunki vajaan sadan vuoden ajan, kunnes siellä sisällissotaan asti sijainnut KAABAB MUSTA KIVI SIIRRETTIIN KAUPUNGIN RAUNIOIDUTTUA PYSYVÄSTI MEKKAAN.(Lähde: Wikipedia)

      Missäköhän oleva kivi oli legendan mukaan paratiisista tullessaan maitoa valkeampi, mutta muuttui sitä suudelleiden pyhiinvaeltajien synneistä mustaksi?

      Missä Al-Uzza julistettiin saatanalliseksi, mutta toisaalta suudellaan Al-Uzzaraksikin tunnettua kiveä?

      Minkä tarun mukaan kivi oli alunperin enkeli, joka tuli liian lähelle maata, muuttui mustaksi kiveksi ja putosi maahan?

      Arvatkaapa mistä on ryöstetty nimi ISIS! Vihje: Egyptissä ISIS oli koko jumalkaartin ÄITIjumalatar. Voitonjuhla, jossa hyvä voittaa pahan. Sitä juhlittiin Jordanian Petrassa ennen kuin se valloitettiin. Tuota juhlaa kutsuttiin nimellä Dushara, ja sitä vietetään Intiassa yhä.

      Tiedättekö, että julminta henkistä väkivaltaa on tyttölapsen pakkoavioliitto tai poikalapsen aivopesut ja aseistaminen. Tiedättekö, että Äitiin kohdistuva julmin väkivalta on lastensa alistettuun kohtaloon alistaminen. Äidin sydämen särkemisen seurauksena syntyy HELVETTI, jota todistaa tapahtumat Syyriassa ja maan päällä.

      VALITETTAVASTI NÄITÄ TOTUUKSIA EI OLE KORAANIIN KIRJATTU. Tämä on luonnollista, sillä jo muslimien profeetta Muhammad kehoitti elämään valheessa, toisin sanoen VALEHTELEMAAN. Tämä on TOTUUS! Sinä itse päätät valitsetko elämän VALHEESSA VAI TOTUUDESSA. Sinä itse luot oman HELVETTISI TAI TAIVAAN!

      Usko ei pelasta ketään! PÄINVASTOIN! Itseasiassa, jopa Jeesus Kristus opetti samoin!

      “Etkö usko että minä olen Isästä, ja että Isä on minussa.... tämä puolustaja (siis Isä) on TOTUUDEN HENKI. Maailma EI VOI HENKEÄ SAADA, sillä maailma EI TUNNE Häntä.” (Joh.14:10 / oma täydennys: "siis Isä")

      JEESUKSEN OPETUS OLI, ETTÄ MEISTÄ JOKAINEN VOI OLLA OMAN AIKANSA LEGENDA! JEESUS OLI NÄKIJÄ......

      Lähde: www.henkivene.fi

      Islam on pelonuskonto, jonka laajeneminen perustuu pelkoon. Tulevaisuudessa myös Suomessa: http://www.nykysuomi.com/…/helsingin-muslimit-kehoittaa-ot…/

      • IHMEISTÄ TOTTA! NÄETHÄN!

        "Muhammadin ennustama maailmanloppukin taitaa olla jo takana, mitä siis Koraaniin tulee. Muhammad ennusti maailmanlopun käynnistyvän Dabiqin taistelusta. Käsittääkseni siellä onkin jo ne viimeiset (aidot) muslimit taistelunsa taistellu. JÄNNIÄ JUTTUJA LIIKKEELLÄ, VAI MITÄ!"

        (Ilosanomaa saa jakaa)


      • okkigaam

        kauhistuttavaa katsoa kuinka kansan sisältä päin päättäjät levittävät myrkyllistä solukkoaan, jonka lonkerot kasvaa pelottavaa vauhtia. Kirkko, eduskunta, pikkupomot, kunnalliset tahot. Kaikista kauhistuttavinta on kirkon toiminta, unohtaen miksi heidät on palkattu. Ei ole mitään järkeä elättää terroristi soluja joiden todellinen tarkoitus on tuhota maailma muuttaen se sairaan lahkon palvelijaksi. Olen alkanut epäilemään että Irjalla ja sillä papilla / piispalla on syvempää tietoa kirkkojen valtaus salaliitosta. Tuollaiset jotka tekevät laittomuuksia uskonnon nimissä on vain yksi suunta. Kohti sitä kadotusta jonka ovat itselleen valmistaneet. Meidän täytyy päästä kaikenlaisista syöpäläisistä eroon. Kirkko on menettänyt luottamuksensa jo silloin kun majoitti Porvooseen sen joukkomurhaajan. Sairaat!!! Kun Kaikki ne joiden järjen vähän on valta, raha, seksi, omanedun tavoittelu sumentanut. Ovat kun maailmanlopun lahko, tuhoten kaiken ympäriltään, keräten mammonan itselleen. Tuhoten sielunsa pahuuden alttarille. Valoa pitäisi jakaa oikeudenmukaisesti, me joiden tiedossa on tuho, olemme silmät auki tuntinen kuinka jokaisena hetkenä voisi tulla muutos joka pysäyttää. Ennen kuin telluksemme on toinen asteroidi vyöhyke


    • Xenofon

      Kukaan ei voi tehdä islamista rauhanomaista uskontoa, koska taistelu ja väkivalta kuuluvat ko. ideologian keskeisiin piirteisiin. Näin on Allah (=Saatana) ja hänen profeettansa Muhammad säätäneet

      • nbvfg

        Onko minun kierrettä Kaaban kivi.Vai voinko tulevaisuudessa kiertää Hanasaaren hiilikasan ympäri.

        Käsittääkseni Hanasaaren tulee moskeija,jonka Bahrain rahoittaa.


      • Totuuden_toinen_puoli

        On varmasti totta, että islamissa on poikkeuksellisen paljon väkivaltaa, ja sen seurauksena islamin uudistuminen rauhanomaiseksi uskonnoksi tulee olemaan vaikeaa. Pitää kuitenkin ottaa huomioon, että käytännön tasolla kaikki uskonnot, myös islam, ovat sitä mitä kunkin uskonnon edustajat haluavat sen olevan.

        On jo olemassa sellaisia tulkintoja, joissa esimerkiksi Koraanin väkivaltaisten kohtien ei katsota olevan voimassa enää nykyaikana, ja ne tekisivät valtavirta-islaminkin soveltuvaksi nykyaikaan. Ne tulkinnat ovat siis jo olemassa, valmiina käyttöön otettaviksi koska tahansa.

        Kysymys on enää vain siitä, haluaako muslimimaailma omaksua maltillisen näkemyksen. Me länsimaalaiset voimme edesauttaa tätä kehitystä islamistien vastustamisen ohessa mm. tukemalla maltillisia muslimeja. Heitä löytyy paljon, vaikka jäävätkin usein kovan linjan kannattajien varjoon.


      • Xenofon
        Totuuden_toinen_puoli kirjoitti:

        On varmasti totta, että islamissa on poikkeuksellisen paljon väkivaltaa, ja sen seurauksena islamin uudistuminen rauhanomaiseksi uskonnoksi tulee olemaan vaikeaa. Pitää kuitenkin ottaa huomioon, että käytännön tasolla kaikki uskonnot, myös islam, ovat sitä mitä kunkin uskonnon edustajat haluavat sen olevan.

        On jo olemassa sellaisia tulkintoja, joissa esimerkiksi Koraanin väkivaltaisten kohtien ei katsota olevan voimassa enää nykyaikana, ja ne tekisivät valtavirta-islaminkin soveltuvaksi nykyaikaan. Ne tulkinnat ovat siis jo olemassa, valmiina käyttöön otettaviksi koska tahansa.

        Kysymys on enää vain siitä, haluaako muslimimaailma omaksua maltillisen näkemyksen. Me länsimaalaiset voimme edesauttaa tätä kehitystä islamistien vastustamisen ohessa mm. tukemalla maltillisia muslimeja. Heitä löytyy paljon, vaikka jäävätkin usein kovan linjan kannattajien varjoon.

        Kuulehan Totuuden_toinen_puoli! Islam on ollut ja tulee aina olemaan vain sitä mitä Muhammad ja hänen herransa Saatana haluavat sen olevan. Siinä ei ole muslimeilla sanan sijaa!


    • eiikinä

      Islamista ei tule koskaan rauhan uskontoa.

    • HilbertVonHartbörtlö

      Islam muuttuu lopullisesti ja ikuisiksi ajoiksi rauhanomaiseksi heti sen jälkeen, kun viimeinen muslimi-itsemurhapommittaja on räjäyttänyt itsensä. Mutta, mutta siihen saattaa mennä vielä tovi...

    • Xenofon
    • gfhjktgf

      Ihmiset muslimimaissa voivat haluta - ja tietysti haluavatkin - rauhaa, oikeudenmukaisuutta ja rakkautta.

      Islamin doktriinit taas eivät - ne ovat kaikessa potentiaalisessa pahuudessaan kiveen hakatut.
      Koraani on muutenkin niin kirjaimellista palikkamallin tekstiä, ettei se pursua mitään erityistä vertauskuvauksellisuutta tai monipuolista tulkinnanvaraisuutta.

      Hirveän pökäleen maailmaan ulosti herra M.

      • pitkäänuskossa

        Ihmispolot alitetaan ja kasvatetaan lapsesta saakka Mohammedin oppeihin. Onneksi monia tulee uskoon täällä lännessä ja Median kautta.
        Kyllä Jumala rakastaa jokaista ihmistä ja tahtoisi hänen pelastaa. Sama armo ja rakkaus Hänellä on varattuna muslimimaissakin syntyneille.


    • Näin_luulen

      Venäjä sotii jo Lähi-Idässä terroristeja vastaan. Venäjällä arabimuslimeja ei katsota hyvällä. Putin kielsi rukoilun julkisilla paikoilla, jotteivät muslimit voi perjantaisin pyllistellä kaduilla. Trump ei edes ymmärrä, miten paljon valtaa Putinilla on.

      Jos Yhdysvallat lisää sotatoimia Lähi-Idässä, se tulee kostautumaan terrori-iskuina. Se taas tulee lisäämään länsimaalaisten islamia kohtaan tuntemaa vihaa ja pelkoa.

      Nyt muslimien täytyisi todella nopeasti alkaa uudistaa uskoaan, ennen kuin sen takia alkaa kolmas maailmansota. Loppupeleissä länsimaat ja Venäjä voivat todella liittoutua yhteen sotimaan islamia vastaan. Merkelin takia Saksaan on otettu liikaa väkeä Lähi-Idästä. Liian suuri osa näistä tulokkaista vihaa länsimaita ja Saksaa. Kun merkelin valta luhistuu, sattaa kolmaskin maailmansota saada alkunsa Saksasta, mikäli oikeisto päättää aloittaa taas puhdistukset kotimaassaan. Mutta mihinkäs vainotut muslimit voivat Saksasta paeta? Nyt eivät vaihtoehtoina olekaan muut länsimaat, vaan siinä vaiheessa muslimien täytyy paeta niihin maihin, joista he Eurooppaan tulivat. Ja vasta siinä pisteessä muslimien täytyy alkaa sopia keskinäisiä kiistojaan ja muuttaa uskontonsa rauhanomaiseksi.

    • cvbnmå

      Kielsikö Put-in tosiaan pyllistelyn julkisella paikalla?

      Eikö siellä ole uskonvapautta?

      • Näin_luulen

        On Venäjällä uskonnonvapaus, mutta julkisesti ei saa rukoilla eikä käännytystyötä saa tehdä. Näin estetään heidän mukaansa terroristien värmävääminen. Kukin saa kuulemma rukoilla ihan niin kuin haluaa, mutta se on tehtävä yksityisesti tai oman uskonnon tilassa. Muiden kuin oman uskonnon edustajien edessä ei saa rukoilla.

        https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/putin-allekirjoitti-pelatyn-isovelilain/

        Minusta tämä olisi hyvä laki Suomeenkin. Ei olisi enää jehovantodistajia kaduilla, luterilaisia päiväänvauksia kouluissa tai muslmimien joukkorukouksia urheilukentillä.

        Lisäksi tarvitaan laki, joka suojaa niitä, jotka haluavat jättää islamin.

        Mikä on Suomen lain kanta kirkkolakiin ja sharia-lakiin? Valtakunnan lain tulee olla uskonnollisten lakien yläpuolella. Tähän täytyy myös uskovien päättäjien sitoutua.

        Minulle on aivan sama, jos minun sähköpostiliikennettäni tarkkaillaan. Ei minulla ole mitään salattavaa Suomen valtiolta.


      • mullluhiii

        mitä tulee jehovan todistajiin ,niin he ovat se maailman rauhaarakastavin uskonto ja kaikkein parhaiten perillä raamatun opeista.....islamin usko tullaan hävittämään ikiajoiksi maailmasta koska se on pahan ja terrorismin itulaatikko.


      • mullluhiii kirjoitti:

        mitä tulee jehovan todistajiin ,niin he ovat se maailman rauhaarakastavin uskonto ja kaikkein parhaiten perillä raamatun opeista.....islamin usko tullaan hävittämään ikiajoiksi maailmasta koska se on pahan ja terrorismin itulaatikko.

        Joo, en usko, että vartiotornin agentit olisivat kauloja katkomassa. Heidän jumalansa on se jumalaton organisaatio, joka sitten piilottelee pedofiilejä, mutta nekään eivät yleensä ole uhkana kuin jäsenistön lapsille.


      • Xenofon
        mullluhiii kirjoitti:

        mitä tulee jehovan todistajiin ,niin he ovat se maailman rauhaarakastavin uskonto ja kaikkein parhaiten perillä raamatun opeista.....islamin usko tullaan hävittämään ikiajoiksi maailmasta koska se on pahan ja terrorismin itulaatikko.

        Maailman rauhaa rakastavin uskonto on kristinusko, eikä suinkaan jehovan todistajat, jotka eivät ole kristittyjä, vaikka kristillisillä käsitteillä ratsastavatkin.


    • Myönnetään_totuus

      Islam voi muuttua rauhanomaiseksi vasta silloin, kun heitä vaaditaan kirjaamaan oppinsa ylös. Silloin kaikki heidän opetuksensa voidaan arvioida ja muslimit itsekin voivat alkaa pohtia, mitä eri lahkoissa opetetaan.

      Muslimien täytyisi myös alkaa ilmiantaa toisiaan, mikäli joku imaami opettaa lainvastaisia asioita. Mutta ongelmia syntyy siinä vaiheessa, kun maahan on jo otettu liikaa sharia-lakia ja islamin ylivaltaa korostavia musimeja. He saavat pelottelulla ja uhkauksilla muitakin muslimeja puolelleen.

      Useat imaamit ovat sanoneet avoimesti, että he vastustavat demokratiaa, naisten oikeuksia, homoseksuaaleja ja juutalaisia. He todella opettavat, että terrori-iskut ovat hienoa asia ja terroristit pääsevät paratiisiin Jumalan luo. Näitä puheita on äänitetty mm. Englannissa, missä moskeijat voivat myös myydä näitä opetuksia DVD-levyillä. Näiden wahhabi-opetusten tarkoitus on todella tehdä koko maailmasta islamistinen. Kukaan ei voi väittää, etteikö osa maahanmuuttajista kannattaisi näitä opetuksia. Nyt olisikin tärkeintä, että ns. maltilliset muslimit alkaisivat kertoa, mihin he uskovat ja minkälaista yhteiskuntaa he haluavat rakentaa. Vai ovatko he vain voimakastahtoisempien muslimien pelinappuloita?

      • fgjncfjgfj

        Uskovainen nielee mitä tahansa paskaa. Esim. onhan monet protestantitkin sitä mieltä, että yksin uskomisella pelastuu - ei väliä kuinka pahoja tai hyviä asioita olet lähimmillesi tehnyt aiemmin elämässäsi, vain uskominen pelastaa..

        Kieroa oikeudenmukaisuutta, mutta uskonnot ovat. Voit tuota vasten vain miettiä miten kieroutunut oikeudentaju on hihhuleilla muslimeilla..


    • Keskustelun_aika

      Kyllä nyt on muslimien aika toimia. Heidän täytyy ratkaista, miten islam voi olla yhteensopiva demokratian ja ihmisoikeuksien kanssa. Tai sitten se ei ole yhteensopiva ja sekin täytyy myöntää.

      Aivan kuten Räsänen totesi omasta uskostaan, että se menee hänen mielestään Suomen lain yläpuolelle, niin samalla tavalla voivat muslimit todeta rehellisesti, että heidänkin jumalansa ohjeet ovat heille tärkeämpiä kuin Suomen laki. Tämän rehellisyyden jälkeen voimme kaikki keskustella avoimesti, minkälaisessa yhteiskunnassa haluamme elää ja kannattaako politiikkaan sotkea kaikkia eri uskontoja.

      Muslimien rauhantahtoisuus voisi kuitenkin ensin ehkä lähteä liikkeelle siltä tasolta, että pystyvätkö muslimit elää keskenään ilman väkivaltaa ja murhia. Heillä riittää kyllä selvittämistä kaikissa uskontoonsa ja heimoihin liittyvissä kiistoissa.

      • sytytytytin

        vähän eroa on räsäsen maailmassa ja musuissa ,jotka ovat kaikki käveleviä pommeja -tosin osalta puuttuu se sytytin ,mutta valmiina ovat.


    • erttkkl

      Rauhoittuisi ne kovasti, jos käy, niinkuinsuommalaisen nurennääyssävudelta 1972:"Atomivoima tuhoaa ihmiskunnan 45 vudessa !" Ja joku toinen oli nähnyt unen, jossa oli 17 kynttilää, ja pohtineet, kuuluuko 17. kynttilä mukaan. Ilmeisesti vuoden 2000 tienoilla. Nyt on vuosi 2016.
      Varnaann nuin voi käydä, "jos" Jumalan sormi voi kaiken muuttaa!" Raamattu
      Tilastoissa xtuo kehitys on näkynyt jo pitkään ja mahdollinren "Kaiken loppu " olisi 2017, Jos Jumalan teot eivät muuttaisi tilannetta!
      Atomivomaloiden sulkeminen tietenkin päästäisi pälkähästä! Eli maapallon elämä elpyisi

    • erttkkl

      JEESUKSEN OPETUKSIA!
      Kyllä he rauhoittuvat, kun Jeesus tulee takaisin ja tuomitsee niinkuin on etukäteen ilmoittanut!

      Jeesus puhuu tulevasta vainosta 1 – 4, poismenostaan ja Pyhän Hengen vaikutuksesta maailmassa 5 – 11 ja opetuslapsissa 12 – 15, opetuslasten murheesta, joka on kääntyvä iloksi 16 – 24, ja heidän yhteydestään Isän kanssa hänen kauttaan 25 – 32, sekä rohkaisee heitä kestämään ahdistusta 33.
      JOHANNEKSEN EVANKELIUMI 16.LUKU
      1 "Tämän minä olen teille puhunut, ettette loukkaantuisi.
      2 He erottavat teidät synagoogasta; ja tulee aika, jolloin jokainen, joka tappaa teitä, luulee tekevänsä uhripalveluksen Jumalalle.
      3 Ja sen he tekevät teille, koska he eivät tunne Isää eivätkä minua.
      4 Mutta tämän minä olen puhunut teille, että, kun se aika tulee, te muistaisitte minun sen teille sanoneen. Tätä minä en ole sanonut teille alusta, koska minä olin teidän kanssanne."
      MATTEUSEN EVANKELIUMI 25.LUKU
      jEESUKSEN OPETUKSIA.
      "31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
      32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
      33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
      34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
      35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
      36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
      37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
      38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
      39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
      40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
      41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
      42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
      43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
      44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
      45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
      46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

    • 6457657

      "W Churchill kirjassa The River War 1899 kanta islamista oli:

      "Kuinka kauhistuttavia ovatkaan kiroukset, jotka muhamettilaisuus lan­gettaa kannat­tajilleen! Ei ole ainoastaan fanaattista kiihkoa, joka ihmi­sessä on yhtä vaarallista kuin vesikauhu koirassa, vaan myös tämä hir­veä fatalistinen apa­tia. Vaikutukset ovat ilmi­selviä monissa maissa. Ajat­tele­mattomia tapoja, huo­limattomia maanviljelysjärjes­telmiä, lais­koja kau­pan­käyn­ti­mene­telmiä ja omai­­suu­den turvat­tomuut­ta tapaa kaikki­alla, missä profeetan seuraajat hallit­sevat tai asuvat.
      Alhainen sensu­a­lismi riistää tältä elämältä sen viehkeyden ja sivis­tyneisyyden; tulevalta sen ar­vokkuuden ja pyhyyden. Se tosiasia, että muhamettilaisen lain mu­kaan jokaisen naisen on kuu­luttava jollekin miehelle tämän ab­soluut­ti­sena omaisuutena, joko lapsena, vaimona tai jalkavai­mona, vii­västyttää väistämättä orjuuden lopullista häviämistä aina siihen asti, kunnes isla­min us­ko on lakannut olemasta suuri voima ihmisten keskuu­dessa.
      Yksit­täiset musli­mit saattavat toki osoittaa loistavia ominaisuuk­sia, mutta tämän uskonnon vaikutus halvaannuttaa sen seuraa­jien sosi­aalisen kehi­tyksen.
      Maailmassa ei ole voi­mak­kaam­paa taannuttavaa voimaa. Muha­met­tilaisuus on taistelunhaluinen ja käännytystä har­joit­tava uskonto, joka on kaik­kea muuta kuin kuolemaisillaan. Se on jo le­vinnyt kautta Keski-Afrikan tuottaen pelottomia taistelijoita joka askel­mal­laan. Ja jos kris­tin­uskoa eivät suojelisi tieteen vahvat käsivarret — tie­­teen, jota vas­taan se oli tur­haan taistellut — mo­der­nin Euroopan sivilisaa­tio saattaisi romahtaa, samoin kuin romahti muinai­­sen Rooman sivilisaa­tio.""

      Lainattu yleisönosastolta: http://timo-vihavainen.blogspot.fi/2016/12/moskeijoiden-tulo.html

      • huvaaa

        eipä voi paremmin sanoa tuosta alkukantaisesta mielipuoliterroristien ja saatanan opista, kuin sörshilli. ISLAM on todella vaarallinen kaikelle ihmisyydelle ja tasa-arvolle. valitettavasti suomessakin on kourallinen vihervasemmistoon kuuluvia vähäisen älykkyys osamäärän omaavia yksilöitä ,jotka yrittävät toivottomalla tavalla islamin avulla tuhota suomalaisenkin tasa-arvon mm naisten oikeudet jonka puolesta suomi on ollut edelläkävijä.


    • suplup

      Islam on siinä iässä missä kristinusko oli aikoinaan.
      Veikkaan että perhanan monta
      kuolee vielä ihan turhaan tuon takia.
      Islam itsessään ei ole kuin kristillisyyden muoto.
      Miten sitä kerrotaan on sitten toinen asia.

      Sanotaan nyt näin, että miettikääpä jos eduskunta ja hallitus, olisi täynnä jehovia
      tai / ja Mormooneja.

    • Xenofon
    • mitämitämitä222

      Rauhanomaisuudesta kertoo paljon tälläkin palstalla välillä joidenkin toimesta vilauteltu koraanin jae 5:32, jossa tappamista pidetään kauhistuksena. Mutta oletteko ikinä katsoneet, mitä seuraava jae sanoo?



      32. Tämän johdosta annoimme Israelin lapsille säädöksen, että kuka ikinä ottaa hengiltä ihmisen muutoin kuin verikostoksi tai pahuuden ehkäisemiseksi maassa, hän on kuin olisi tappanut kaikki ihmiset; ja ken ikinä pelastaa yhden hengen, hän on kuin olisi pelastanut kaikkien ihmisten hengen.Meidän lähettiläämme tulivat aikoinaan heidän luokseen selvin todistuksin (Jumalan yliherruudesta), mutta katso, senkin jälkeen monet ihmisistä tulivat irstaiksi maan päällä.

      33. Ainoa palkka niille, jotka sotivat Jumalaa ja Hänen lähettilästään vastaan sekä levittävät turmiota maassa, on että heidät tapetaan tai ristiinnaulitaan, tai heidän kätensä ja jalkansa hakataan poikki eri puolilta, ristiin, tai heidät karkoitetaan maasta. Sellainen on heidän häväistyksensä tässä elämässä, ja tulevassa heille on kauhea kuritus,

    • alfa123om22

      Jumala on syksystä 2012 lähtien ollut sodassa jumalattomia vastaan. Jumalan puolella ei mene kovin hyvin, mutta jumalattomat ovat kokeneita sotijoita ja ankaria tuhotoimissaan varsinkin avuttomia vastaan.

      On turha kieltää siis, etteikö sota olisi menossa. Jumalan alaisuuteen on alistuttava myös jumalattomien. Kuinka se tapahtuu? Kun on vääryys jumalattomien tekemä niin heidän on antauduttava.

      On tehtävä rauhansopimus Imaami Mahdin ja Rooman välillä vähintään seitsemän vuoden ajaksi. Ja Rooma on se osapuoli, jonka on suostuttava rauhan ehtoihin.
      Jumalattomilla ei ollut oikeutta koskea Jumalan puolella oleviin tai heidän omaisuuteensa ja kuitenkin he tekivät niin. He ovat suorittaneet vääryyden.
      Ja sen vuoksi heidän on antauduttava.

      Mitä antautuminen tulee merkitsemään jumalattomille? He joutuvat valtakuntineen Jumalan valtakunnan alaisuuteen. Joka valtakunta tulee murskaamaan heidän patsaansa, joka jauhetaan hienoksi pölyksi ja kadotetaan taivaan tuuliin. Neljäs peto joutuu tulikivijärveen. Kolme muuta petoa jatkavat elämäänsä yli tuhannen vuoden ajan, mutta menettävät hallintonsa, valtansa ja voimansa.

      Jumalattomien valtakunnat eivät enää kykene kohta itsenäiseen toimintaan ja päätöksentekoon. Nuo valtakunnat alistetaan vähitellen Jumalan valtakunnan alaisuuteen. Millaista jumalattomilla tulee olemaan antautuneina?

      Pääantautujat ovat siis: Rooma, EU ja Venäjä. Ja on vaikea arvioida millaista antautuneiden elämä tulee olemaan.

      Valitettavasti tällä kertaa jumalattomat ovat tehneet sellaisen vääryden, että joutuvat antautumaan ja alistumaan. Valitettavasti sen vuoksi, että Jumala joutuu kaitsemaan heitä rautaisella sauvalla, vaikka nuo jumalattomat eivät todellisuudessa ansaitsi mitään Jumalan apua.

    • muhasenmatti

      Ei tietenkään muutu,vääräuskoisille haulit hattuun. Koraania on noudatettava kirjaimellisesti, eikä sitä voi näinollen tulkita.Kannattaa uskoa siihen satuun, koska luvassa on ehtaa kamaa.

    • fgjghfhg

      Sekulaaria islamia ei ole. Ihmiset voivat tietysti sekularisoitua parhaassa tapauksessa. Mutta varma sellaisesta kehityksestä ei voi olla.

    • muhasenmatti

      Islam on henkinen voima, eikä sille mahda yksi kapiotalisti ja yksi diktaattori yhtään mitään.
      Islamin voi nujertaa vain, jos ihmiset yksilötasolla ymmärtävät sen saastan ja vahingollisuuden .
      Väki senkuin lisääntyy muslimien riveissä. Suomalaiset ovat hylkäämässä jumalansa ja tilalle on astunut raha. Seuraava vaihe on Islam. Näin se valitettavasti menee.
      Yhä enemmän suomalaisia kääntyy muslimeiksi, tietämättä mitä se oikeasti merkitsee.

    • Asdfghvv

      Assalama aleikum! Hyvä vitsi XD Koska islam on jo rauhanomainen mut ne kaks ei :/

      • hahahahahahahahah

        no nythän vasta vitsin murjaisit, islam....hahahaha ..... rauhanomainen..hahahahahaha.... uskonto... hahahahahahahahah


      • kyä_näino

        Siasta saa ajokoiran hieromalla, mutta Islamista ei saa rauhanomaista millään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe