Miehellä saappaat

Saapastellen

jotka ylettyvät polven alapuolelle ja niissä on vetoketju sisäsyrjällä. Väriltään vaalean ruskeat. Nämä on Belmondo merkkiset ja miehille suunnitellut.

27

2616

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saapastellen

      siis jäi kommentti vielä vajaaksi, kun oli tarkoitus kysyä, mitä mieltä olette kyseisestä muodista miehellä. Itse tykkään käyttää sellaisia tiukkojen slim fit farkkujen kanssa mutta olen saanut myös kommentteja kuten onks noi nyt muka siistit jne.

      • bertilperversson

        Sopivat miehelle kuin miehelle,joka käyttää myös verkkosukkia;-D


      • Puppelis_kikkelis
        bertilperversson kirjoitti:

        Sopivat miehelle kuin miehelle,joka käyttää myös verkkosukkia;-D

        Nuo ovat tosi ihanat ja seksikkäät nahkahousujen ja verkkopaidan kanssa, sillai et tatskat näkyy. Tohon sopii hiukka voimakkaampi iltameikki.


      • Aivotonko-olet

        Sillalailla, taas älynjätit asialla


    • JeanPaul

      Käytä vaan saappaitasi reilusti, mitä se muille kuuluu. Keskieuroopassa ne on melko yleisiä ja sopii tiukkojen farkkujen kanssa hyvin.

      • Anonyymi

        Olen käyttänyt naisten nilkkureita muutaman vuoden. Ostin eräältä naiselta halvalla. Ei ole kukaan huomannut mitään. Minulla on myös Reko-merkkiset saappaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käyttänyt naisten nilkkureita muutaman vuoden. Ostin eräältä naiselta halvalla. Ei ole kukaan huomannut mitään. Minulla on myös Reko-merkkiset saappaat.

        Naisten nilkkurit ovat mukavat


    • Saapaskolli
      • Ahtikoon

        Mistähän noita saa, suomesta vai pitääkö etsiä ulkomaisista nettikapoista? Osaisko joku vinkata.


      • Miesmiesaappaissa

        Ostin itselleni naisten pitkävartiset Primebootsit ja käytän niitä aivan arkikäytössä ovat mielestäni aika makeet strech farkkujen kanssa. Olen jopa saanut kyselyjä muilta miehiltä mistä sellaisia saa. Netin kautta tilasin Brandokselta olivat vaan aika tyyriit yli 3 hunttia.


      • Anonyymi

        Siistit mistähän tollasia saa ja löytyyköhän muita värejä.


    • saapasjalkainen

      Kummaa porukkaa, kun pitää muilta kysyä mitä mieltä saappaista. Jos joku tykkää niin antakaa käyttää ja hankkikaa itsellekin samanlaiset. Olen pitänyt jo muutamia vuosia ratsastussaappaiden tapaisia kapeita ja korkeita kumi/muovi?saappaita, joita Keski-Euroopassa kutsutaan rain-boots -nimellä. Olkoon kesä tai talvi, parhaat ja mukavimmat jalkineet. Housujen oltava myös kapealahkeiset, rutussa olevat lahkeet ovat kauhistus. Miksei miehillä saisi olla samanlaisia hyvännäköisiä ja käytännöllisiä saappaita kuten 70%:sti naisilla.
      Tosi naurettavaa, erityisesti teineillä, kun kaikilla pitää olla samanlaiset lättänä-kengät ja nilkat paljaana vaikka on loskaa ja pakkasta. Yksilöllisyyttä !

      • hjiuouik

        Spartoo.fi kaupassa on muutamia saappaita miehille. Vieä 80 luvun alussa lähes kaikki kengät joita Suomessa myytiin oli kotimaisia. Kaikki miehethän pitivät silloin saappaita talvella , ainakin pienemmillä paikkakunnilla.


      • Korkokengät_
        hjiuouik kirjoitti:

        Spartoo.fi kaupassa on muutamia saappaita miehille. Vieä 80 luvun alussa lähes kaikki kengät joita Suomessa myytiin oli kotimaisia. Kaikki miehethän pitivät silloin saappaita talvella , ainakin pienemmillä paikkakunnilla.

        Bootseja tuli pidettyä 70-luvulla, olihan niissäkin korkoa muutamia senttejä (n. 5cm). Silloin myös korkokengät olivat kesällä yleisiä.


    • Bootson
      • Anonyymi

        Kävin runnerbullin sivuilla katsomassa valikoimaa, onko joku tilannut sieltä jos on niin toimiko homma?


    • Hienoa, että on muitakin, jotka käyttävät saappaita. Minulla on aivan arkikäytössä ruskeat ratsastussaappaat farkkujen kanssa.

    • Anonyymi

      Gaborilla on upeita saappaita miesten kokoihin asti.

    • Anonyymi

      Kyä mää vaa suosin kunnon manne jatzzareita, kiiltävinä ja tummansinisten pussihousujen kera ! Liivit ja tyhjä tuppi ! Köyhät ei vaatteilla koreile, toista se on meillä.

    • Anonyymi

      Nythän alkaa taas olla paras aika käyttää saappaita, ei lahkeet kastu ja nilkat pysyy lämpiminä. Mulla vaaleen ruskeet vetoketjusaappaat joita pidän lahkeiden päällä, kivat jalassa.

    • Anonyymi

      Useamman viikon olen pitänyt saappaita jaloissani tälle syksytalvea. Matalin ja korkein koroin. Nahkaa ja nahkajäljitelmää ovat olleet.

      • Anonyymi

        Tilasin Zalandosta naisten jyrypohjaiset ylipolven nahkasaappaat ja niitä aion pitää pakkasilla.


    • Anonyymi

      Nahkahomo!

    • Anonyymi

      Minulla vanhat intin nahkasaappaat, hyvät säällä kuin säällä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4238
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2090
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1550
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1367
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1039
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1025
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      132
      995
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      238
      992
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe