Luotettava pätevä ennustaja

Hei! En ole tosiaankaan varma KUULUUKO viestini tähän osioon...

Mutta siis: Asun täällä Haukiputaalla (asemakylällä) ja haluaisin löytää Haukiputaan alueelta ihmisen joka voi ennustaa minulle pelikorteista. Luotettavan ihmisen joka OSAA ennustaa pelikorteilla oikeasti. Etsin siis ennustajaa itselleni. Jos siis on halukkaita ennustustaitoisia luotettavia ihmisiä täältä Haukiputaalta, niin ottakaa yhteyttä! : ) Minulle ennusti pelikorteista kerran yksi äidin kaveri,mutta uskonnon takia ei suostu enää ennustamaan,(raamatussa kielletään ennustaminen)niin pitäisi löytää joku joka suostuu. Haluan tietää tulevaisuuden. Minä omistan itse pelikortit joista voi ennustaa. Niillä EI ole pelattu,kun ovat vain povaamista varten.

Anteeksi,jos viestini on väärässä osiossa! Voiko tämän siirtää jos on väärässä paikassa!?
Sähköpostiini voi ottaa yhteyttä halukkaat ennustajat: [email protected]

12

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pieni lisäys viestiini: Haluan minulle ennustettavan ILMAISEKSI. Eli en ole valmis maksamaan(köyhyys) vaan haluan,että joku ihan hyvää hyvyyttään ennustaa minulle.

      Sellaisiakin ihmisiä on mutta osa haluaa maksun.

      • tuleetummamiestaivaalea

        Et kai tosissasi usko kortteihin !! Ennustaja sepustaa kortin mukaan omasta päästään juttuja ja sinä uskot, huh huh..Jos näin on niin osta
        kortit "hullunkuriset perheet". Nosta aina aamulla tai illalla kortti pinkasta esim. Kerttu Pulla "Kerttu Pullalta huolet jäivät, pullaa haukkaa hän kaiket päivät" =Putaan Pullalla on ALE-myynti. Tai jos pinosta nousee Herra Pilleri "Hra Pilleri apteekissaan lääkkeitä tutkii
        aatoksissaan " niin sinun on haettava lääkkeesi apteekista ennenkuin
        resepti vanhenee. Toisinsanoen kun nostat kortin niin voit itse sitten
        keksiä että mitähän se nyt ENNUSTAA. :)


    • Aino.P.Kassinen

      En osaa semmoisia sähköisiä posteja laittaa, mutta voikkonää antaa oikian osotteen nii otan yhteyksiä.

    • Tarkoitatko,että antaisin puhelinnumeron?

      Onko sinulla sähköpostia? Jos on,niin anna se sähköposti osoite ,niin laitan numeroni sinulle sähköpostiisi. Jos sinulla ei ole sähköpostia,niin pitää antaa se numero tässä.

    • neuvooja

      Ei sinun kannattaisi vaivata päätäsi ennustuksilla. Ei kukaan tiedä mitä tulevaisuus tuo mukanaan. Ei luotettavia ennustajia ole olemassa.

    • nettipoliisi

      Ei missään nimessä kannattaisi laittaa omia yhteystietoja nettiin julkisesti.

    • mr.google

      Tuo osoite vie tänne..
      Haukiputaan kuntoutusyksikkö on Haukiputaan viihtyisällä alueella sijaitseva mielenterveyskuntoutujien syksyllä 2014 valmistunut yksikkö, joka aloitti toimintansa vuoden 2015 alussa. Asukaspaikkoja Haukiputaan yksikössä on yhteensä 15. Haukiputaan kuntoutusyksikkö tarjoaa yksilöllistä, kodinomaista ja portaittain toteutettavaa kuntoutusta mielenterveyskuntoutujille. Kuntoutuksessa huomioidaan kuntoutujan elämäntilanne, hoidon ja kuntoutuksen tarve sekä kuntoutujan mielenkiinnon kohteet ja toiveet.

    • Aino.P.Kassinen

      Tuun maanantaina ennustaan koko porukalle. Ilmatteeksi.

      • miljoonatjäisaamatta

        Aino on ollut mullanalla jo tovin,heittänyt hyvästit ennusteluille.Ei ehtinyt antaa lottonumeroita.


    • Peterit

      Kyllä on hieman ”lipsunut” väärään paikkaan, oikea on esim. samanlainen kuin Kaleva-lehden päivän vitsit. Voit keksiä vähän erimuotoisena ettei tulisi sekaannuksia. Kerro näytteeksi meille lukijoille USA:n presidentistä (Trumpista), miten lähtee menemään. Samoin Baltian Natoliittolaisista, kun näyttäisi että jo nyt olis ”kakat” housuissa,ja kasvot pelosta harmajana.

    • Nahkuri123

      Voin ennustaa täällä ihan ilman korttejakin.

      Ennustan että aloittaja paljastuu peikoksi ja jonneksi.

      Lopulta kaikki elivät elämänsä onnelisena loppuun saakka.

    • tuleeluurangotkiesille

      No joka yöhän tuo ennustaja eukkoo ja ukkoo tuo tvtoosa pukkaa.Muutako rimpautappas heille,kovin tuntuvat olevan tietäviä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1605
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe