Miksi olen vielä sinkku-nainen?

kauppakiinni

Suomalaiset miehet ovat ylimielisiä öykkäreitä. Eivät kuuntele eivätkä keskity, vaikka nainen olisi todella loistavaa tasoa. Suomalaiset miehet eivät ota tavoitteekseen saada haluamaansa naista todella. Suomalaiset miehet eivät usko kohtaloon, joka kohtalo saattaa heitä odottaa vielä jossain vaiheessa myöhemmälläkin iällä.
En ota kantaa siihen, mistä tämä johtuu. Suomalaisilla miehillä ei myöskään kovin paljoa kokemusta naisista, joka pitää heidät kömpelöinä ja haluttomina.
En aio enää koskaan olla yhdenkään suomalaisen miehen kanssa.
Suomalaiset miehet eivät myöskään ole yleensä edes hyvännäköisiä, ja ne jotka ovat edes vähän, ovat leuhkoja siitä. Eli se henkinen kauneus puuttuu.

63

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnollinen-mies-

      Suomalaiset miehet haluaa naisen mutta naiset kelpuuttaakin niitä alkoholisti renttu paskamiehiä ja siksi men kunnolliset miehet emme edes pääse tutustumaan naisiin.

      • kauppakiinni

        Takarivin pälyilijät ei kiinnosta. Juurihan kirjoitin että teistä ei ole siihen.


      • pidätunkkis

        No millaista pitää esittää että arvon neidille kelpaa?
        Pitääkö jotain temppuja osata esim. seisoa päällään tai taikatemppuja tai mitä? Jotain teatteriako pitäis ylläpitää ja esittää jotain muuta mitä ei ole.
        Te naiset ootte mahdottomia, pää pilvissä ja perse kurassa, pitäkää tunkkinne.


      • miksivastaat
        pidätunkkis kirjoitti:

        No millaista pitää esittää että arvon neidille kelpaa?
        Pitääkö jotain temppuja osata esim. seisoa päällään tai taikatemppuja tai mitä? Jotain teatteriako pitäis ylläpitää ja esittää jotain muuta mitä ei ole.
        Te naiset ootte mahdottomia, pää pilvissä ja perse kurassa, pitäkää tunkkinne.

        sinusta jotenkin saa sen sellaisen vaikutelman, että olet murrosikäinen tyttö


      • gyllä.nää.o
        pidätunkkis kirjoitti:

        No millaista pitää esittää että arvon neidille kelpaa?
        Pitääkö jotain temppuja osata esim. seisoa päällään tai taikatemppuja tai mitä? Jotain teatteriako pitäis ylläpitää ja esittää jotain muuta mitä ei ole.
        Te naiset ootte mahdottomia, pää pilvissä ja perse kurassa, pitäkää tunkkinne.

        Tuolle lausunnolle tulee 100 % tuki ja allekirjoitus täältä.

        Ja ennenkaikkea tuolle : PITÄKÄÄ SE HELVETIN TUNKKINNE, ei olisi ollutkaan tarvetta. Ainahan voi alkaa homostelemaan....


      • hjyyudrdfyu
        gyllä.nää.o kirjoitti:

        Tuolle lausunnolle tulee 100 % tuki ja allekirjoitus täältä.

        Ja ennenkaikkea tuolle : PITÄKÄÄ SE HELVETIN TUNKKINNE, ei olisi ollutkaan tarvetta. Ainahan voi alkaa homostelemaan....

        ei voi alkaa tosta vaan homostelemaan...täytyy olla halu homostella ;)


    • 1plus18

      "Suomalaisilla miehillä ei myöskään kovin paljoa kokemusta naisista, joka pitää heidät kömpelöinä ja haluttomina.
      En aio enää koskaan olla yhdenkään suomalaisen miehen kanssa.
      Suomalaiset miehet eivät myöskään ole yleensä edes hyvännäköisiä"

      Etköhän vastannut jo itse siihen kysymykseen miksi ovat niin kokemattomia. Vastaus löytyy kuule sieltä hypergamisesta peilikuvasta.

      • häpeä-itseäs

        No kuule juu. En ole koskaan aikonut harjoittelukappaleeksi alkaa. Ilmeisesti sinulle on ihan luonteva ajatus. Ja vielä käsket MINUA katsomaan peiliin.


      • kauppakiinni

        Minua huomattavasti huonommat naiset on harjoituskappaleita.
        Mitä tulee osumiseen, niin kyllä, minulla soft-touch :)
        Ja kyllä, odotan kunnioitusta.


      • thtjrjrts
        kauppakiinni kirjoitti:

        Minua huomattavasti huonommat naiset on harjoituskappaleita.
        Mitä tulee osumiseen, niin kyllä, minulla soft-touch :)
        Ja kyllä, odotan kunnioitusta.

        Olet provo tai oikeasti todella huonokäytöksinen tekstisi perusteella. Käytännössä monet suomalaisnaiset ovat tyytyväisiä suomalaismiehiinsä.


      • Selvä provohan tämä on. Kyllä suomalaismiehissä on ihan varmasti hyviä ja naisissa huonoja. Itse en ikinä ottaisi ulkomaalaista miestä. Tosin 2 kertaa naimisissa olleena en ota enää miestä ollenkaan, viihdyn oikein hyvin sinkkuna kissojeni kanssa.


    • vainharva

      Tai eivät uskalla lähteä elämässä eteenpäin uuden naisen kanssa, joka antais aivan kaiken. Uskottelevat naiselleen asioita, jotka eivät loppujenlopuks pitäneet paikkansa. Roikkuvat vanhassa suhteessa. Lämmittelevät entistä suhdetta uuden naisen selän takana. Tissuttelevat olutta pitkin viikkoa. Istuvat kapakassa. Haisevat pahalle. Suunnittelevat kaikkea ihanaa uuden naisen kanssa sanoillaan. Tekoja ei näy. Pelkkää tyhjää. Sanoi, että olen sairaasti ajatteleva ja mustasukkainen, kun en hyväksynyt hänen entistä naistaan meidän häätilaisuuteen. Voi juma! Solvaa ja nälvii..Salli entisen puuttua asioihin, jotka ei enää entiselle kuulu. Onneksi lopetin suhteen ajoissa. Läheisriippuvainen, narsisti, alkoholisti, katkeroitunut. Näitä on riittänyt mun elämässä ihan tarpeeks. Voi helvetti...suomalainen mies. Koskaan kukaan suomalainen mies ei ole ollut rehti ja rehellinen...ei koskaan. Alussa lirkutellaan...lässynlässy mut aika nopeesti mies näyttä mikä oikeesti on...onneksi. Naisissa sama juttu. Parempi heti suhteen alkuvaihees eikä vasta 2, 5 tai 10 vuoden jälkeen heräten todellisuutten et voi hitto..vuodet menny turhaan sairaaseen ihmiseen. Siis joillakin. Tarinoita kuullut. Varmasti on ihania suomalaisia miehiäkin. Teitä on vain 1/1000:sta..harmi.
      Nyt mulla ulkomaalainen mies, aivan ihana. Ei tupakoi, ei kapakoi. On sanojensa takana. Tekee mitä sovitaan. On vastuuntuntoinen. Vakituinen työ. On siisti. Pitää itsestään huolta. Tuoksuu hyvälle. Jumaloi minua. Arvostaa naisena. Haluaa mennä elämässä eteenpäin minun kanssa. Ei solvaa, arvostele, loukkaa. Ei väkivaltainen. Ei roiku vanhassa. Luotettava. Lisänä hän tekee erittäin hyvää ruokaa. On komeakin. Ei ole tossun alla olija. Vahvat mielipiteet asioista. Keskustelu, neuvottelutaitoinen. Juuri sellainen naisen unelma mies. Heitä on harvassa tässä maailmassa. Tällainen mies saa kunnioituksen naiseltaan. Arvostan häntä todella paljon. Kerroin oma kokemukseni. Toivottavasti sinäkin löydät hyvän miehen vielä joskus.

      • kauppakiinni

        Voi miten kuulostaa ihanalta. Enää pyörii mielessä että mitä teen täällä vielä. Pari juttua hoidettavana ennenkuin voin irtautua tästä maasta. Vähän vielä vaatii voimia ponnistella täällä vastatuulessa. Sitten koittaa vapaus tästä Suomi-tuomiosta. Se on lusittu.
        Kaikkea hyvää teille<3


      • kauppakiinni
        kauppakiinni kirjoitti:

        Voi miten kuulostaa ihanalta. Enää pyörii mielessä että mitä teen täällä vielä. Pari juttua hoidettavana ennenkuin voin irtautua tästä maasta. Vähän vielä vaatii voimia ponnistella täällä vastatuulessa. Sitten koittaa vapaus tästä Suomi-tuomiosta. Se on lusittu.
        Kaikkea hyvää teille<3

        Voi ihanaa katsokaa nyt kuinka mukavaa on perjantai iltana vastailla itselleen s24.lla samalla kun nenäpäivä pyörii taustalla. Kaikkea hyvää minul....siis teille<3


      • aloittaja-

        ???? Et taida tykätä aiheesta.


      • pakkosinkku

        Paneeko hyvin, kuinka iso on herran "ase" ja siksikö vihaat suomalaisia, koskee myös sinua neiti "kauppakiinni"


    • Ikuinen-sinkku

      Voisin postailla juttuja tähän miten naiset tapailee väkivaltaisia jännämiehiä mutten nyt viitsi koska te naiset tiedätte että rakastatte miten mies hakkaa teitä turpaan.

      • koulukesken

        Käy peruskoulu loppuun


    • Rumasinkkumies-

      Tyypillinen nirso akka olet joka kirjoittelee tänne kun et löydä omaa rikasta pitkää komeaa miestä. 80 % suomalaisista miehistä ei kelpaa naisille koska naisilla on väärä käsitys omasta tasostaan. Ette ole mitään kauniita vaan taviksia ettekä yhtään parempia kun miehet

      • aloittaja-

        Olen pahoillani että sinulle on jäänyt enää tuo agressiivisuus keinoksi kommunikoida. Jätän teidät kaikki tänne sinne Suomeen tappelemaan verissä päin. Tapelkaa viimeiseen saakka täysillä.


      • 2322

        Kuinka kauan miehille pitää jankuttaa, ettei kyse välttämättä ole oman tason tajuamisesta vaan siitä, tyytyykö siihen mitä saa vai onko mieluummin ilman. Ei sillä oman tason tajuamisella ole hevon humpan väliä jos ei se oma taso kertakaikkiaan kelpaa. Sitten ollaan ilman tai haetaan ulkomailta.


      • 11plus1
        2322 kirjoitti:

        Kuinka kauan miehille pitää jankuttaa, ettei kyse välttämättä ole oman tason tajuamisesta vaan siitä, tyytyykö siihen mitä saa vai onko mieluummin ilman. Ei sillä oman tason tajuamisella ole hevon humpan väliä jos ei se oma taso kertakaikkiaan kelpaa. Sitten ollaan ilman tai haetaan ulkomailta.

        Sillekin on selityksensä jota kutsutaan hypergamiaksi.


      • aloittaja-

        Olet ruma sinkkumies alakoulutasoa, jolla tasollasi vain mielelläsi rakentaisit joukkueet pojista ja tytöistä. Et missään nimessä lähelläkään parisuhdetasoa.


      • Suomensotilas
        aloittaja- kirjoitti:

        Olen pahoillani että sinulle on jäänyt enää tuo agressiivisuus keinoksi kommunikoida. Jätän teidät kaikki tänne sinne Suomeen tappelemaan verissä päin. Tapelkaa viimeiseen saakka täysillä.

        Suomi on isänmaa ja hyvä maa elää, tehdä työtä, harrastaa ja nauttia puhtaasta luonnosta. Harmi että sinulla aloittaja on näin huonoja kokemuksia meistä kotimaisista miehistä. Mielestäni kuitenkin on sangen sivistymätöntä tehdä noinkin räikeitä yleistyksiä. Ikävää että sinulle on sattunut kohdallesi niitä mulkkuja miehiä. On meitä hyviä ja sivistyneitä, kunnollisia ja jämyjä suomalaismiehiäkin paljon. Kaikissa kansallisuuksissa on sekä hyviä ja huonoja. Mitä parhainta menestystä ulkomaiden valloitukseen! :)


      • Suomensotilas
        aloittaja- kirjoitti:

        Olen pahoillani että sinulle on jäänyt enää tuo agressiivisuus keinoksi kommunikoida. Jätän teidät kaikki tänne sinne Suomeen tappelemaan verissä päin. Tapelkaa viimeiseen saakka täysillä.

        Mitä agressiivista tuossa nyt oli. Asiallinen toteamus vain! Ja vielä tosi. Valtaosa naisista kuvittelee nykyisin liikoja itsestään ja olettaa siksikin että sen kumppanin olisi oltava sitten todella komea.. Tästä syystä meillä on varmaan näitä valittavia ja miehiä monesti aiheetta (aiheitakin tietysti on monesti) lyttääviä "sinkkunaisia". Tämä itsensä yliarviointi taas johtuu vallalla olevasta tv- ja sos. median muokkaamista vääristyneistä kauneusihanteista. Onpa joku nainen todennut että 99% miehistä olisi epäkelpoja.. tämähän ei oikeasti ole ennenkään näin ollut.. se on tuo media joka vääristää noita ihanteita ja siten se hankaloittaa jopa näiden "kaunottarienkin" elämää ;)


    • Noinkohan

      Minä olen epätoivoinen 30v mies, vaikka olen sydämellinen, raitis, romanttinen, terveysintoilija, taiteellinen, töissä käyvä... Naiset eivät osoita mitään huomiota minuun, koska kasvoni eivät herätä suuria tunteita. Kiitos nettideittien vain ne komeimmat miehet saavat seuraa nykyään.

      • evoluutioj

        Sehän on evoluution kannalta parempi jos pariudutaan kauniimpien ja älykkäimpien kanssa. Suomalaiset ovat rumia ja miehissä on paljon sellaisia jotka eivät tee ulkonäön eteen yhtään mitään. Ei silloin voi mitään saadakaan. Mutta kaikille löytyy joku joskus, toisilla se vie vain enemmän aikaa.


    • Cornerstone

      Tämä on provo.

    • panzer

      Minulla loppuivat rahat ex vaimoni kanssa ja se siitä. Toisinaan rahat riittäisivät satunnaiseen porttoon mutta kun ne ovat jostainsyystä ujoja! stalingrad hans...

    • höpinää

      Monet ihmiset eivät usko kohtaloon. Vaan vakaaseen harkintaan ja tekoihin joilla on syynsä ja seurauksensa. Heitä kutsutaan monesti menestyjiksi ( Tai superennustajiksi jollaisia on nykyään tavattu ympäri maailmaa) Ei ole sukupuolisidonnaista. Mutta useimmiten miehillä paremmin hanskassa kuin naisilla.

      • se-jokin

        Ei tainnut aloittaja tarkoittaa ammattia vaan jotain muuta


      • höpinää
        se-jokin kirjoitti:

        Ei tainnut aloittaja tarkoittaa ammattia vaan jotain muuta

        Enkä minäkään tarkoittanut ammattia? Vai lukiko tuossa niin? Siinä luki menestyjiä. menestyä voi vaikka millä tasolla. Parisuhdetasolla, se ei aina ole itsestä kiinni, vaan on löydettävä se vastapuoli joka on kykenevä tulemaan sopivan määrän vastaan. Jos toinen uskoo pelkästään kohtaloon ja toinen tekoihin, niin homma ei toimi.


      • siitä_vaan

        Mene sitten vastaan puhekyvytöntä örveltäjää sopivan määrän.


      • höpinää

        Tuntuu vaan, että nykyisin loppuu ihmisiltä se vastaan tuleminen heti kättelyssä, ellet sitten vie heiltä ns. jalkoja alta. Ja sitten kun joku vie, niin sitten uskotaan kohtaloon jo siinä määrin, että siedetään siltä unelmakumppanilta vähän kaikenlaista paskaa katkeroidutaan kaupan päälle sellaisiakin puolisoehdokkaita kohtaan, jotka pitäisi kuin kukkaa kämmenellä.


      • siitä_vaan
        höpinää kirjoitti:

        Tuntuu vaan, että nykyisin loppuu ihmisiltä se vastaan tuleminen heti kättelyssä, ellet sitten vie heiltä ns. jalkoja alta. Ja sitten kun joku vie, niin sitten uskotaan kohtaloon jo siinä määrin, että siedetään siltä unelmakumppanilta vähän kaikenlaista paskaa katkeroidutaan kaupan päälle sellaisiakin puolisoehdokkaita kohtaan, jotka pitäisi kuin kukkaa kämmenellä.

        Miksikä kukaan ei huomaa alkaa sellaiseksi todelliseksi ihannekumppaniksi että veisi sekä jalat alta että vastaisi omaan huutoonsa ja olisi se joksi esittäytyy.? Kysympä vain. Itse tavoittelen tuota itsessäni. Olen aina tavoitellut.


    • PerkeleenVelliPerseet

      Eli se henkinen kauneus puuttuu = TARPEEKSI SUURET RESURSSIT NAISEN KÄYTTÖÖN PUUTTUU!

    • naisenmielipide

      Tuohon sun ongelmaan on hyvin helppo ratkaisu: ota se ulkomaalainen mies. Vai eikö riitä rahkeet siihenkään? Mä naisena tunnen myötähäpeää sua kohtaan. Tuskin olet itsekkään mikään seireeni, miesten unelma. Vaatia osaat mieheltä vaikka kuun taivaalta ja kun hän ei sitä tuo sinulle, hän on paska koska ei osaa miellyttää sinua.
      Olisipa ahdistavaa olla suhteessa miehen kanssa, joka palvoisi minua, tekisi kaiken niin kuin mä haluan. Eihän sellaisessa suhteessa olisi mitään haastetta.
      Sä haluat olla parisuhteessa prinsessa. Jos luulet sen onnistuvan vain ulkomaalaisen kanssa, niin lycka till. Jääpä meille taviksille naisille tavalliset suomalaiset miehet.
      Oletko muuten miettinyt, miksi törmäät vain huonoihin miehiin? Mahtaisiko sussa itsessäsi olla jotain, jonka voisit muuttaa? Aloittamalla vaikka asenteestasi miehiä kohtaan.

      • So_long

        Teen juuri noin, otan sen ulkomaalaisen.
        Mitä on rahkeet? Olen kauniimpi ja ihanampi kuin sinä, joten et voi tuntea myötä- mitään minua kohtaan.
        En odota kuuta taivaalta, joku on varmaan lähtenyt sitäkin hakemaan ja uupunut matkalla.
        Kyse ei ole miellyttämisen osaamisesta, osaaminen kuulostaa kömpelöltä.
        Olet itse keksinyt tuon palvonnan ja kaikki tekemiset.
        Haastetta on työssä ja ehkä muussa, parisuhde saa olla vain kepeä.
        Rakastettu, ei prinsessa.
        Maailma on paljon isompi kuin piskuinen Suomi. Miksi rajoittaa rakkautta. Suomalaiset on kaikki kavereita. Tykavereita sun muita kavereita.
        En pidä suomalaisesta ilmapiiristä, jossa tietetään toisten asiat paremmin kuin nämä itse.
        Pidähän sinä nyt vain huolta näistä suomalaisista miehistä, jotka minä jätän vaikka kaikki juuri sinun paapottavaksesi.
        Muutan tämän kroppani ulos tästä pikkuruisesta maasta ja vien väärät asenteeni mennessäni.


      • ei.kiitos

        Ilmeisesti et ole sitten seurustellut ulkomaalaisen miehen kanssa koskaan. Kaikki ne, jotka ovat, tietävät, että suomalainen mies on aivan huono verrattuna moniin muihin maihin. Suomalainen mies on yleensä negatiivinen, aggressiivinen, ei pidä huolta ulkonäöstään, eikä hygieniastaan ja käyttäytyy huonosti. Poikkeuksia tietenkin on ja naisissakin on huonoja, mutta yleisesti suomalaisessa miehessä ei ole hirveästi potentiaalia. Siksi suomalaiset miehet eivät yleensä saakaan länsimaalaisia ulkomaisia naisia. Suomalaiset naiset kuitenkin pariutuvat myös länsimaalaisten kanssa.

        Aina on niitä, jotka pitävät negatiivisuudesta, mutta ei moni jaksa suomalaisten miesten negatiivisuutta. Ei minullekaan kelpaa enää suomalainen mies. En ole tosin oikein koskaan pitänyt suomalaisista miehistä juuri luonteen takia.


      • Hkkbc
        ei.kiitos kirjoitti:

        Ilmeisesti et ole sitten seurustellut ulkomaalaisen miehen kanssa koskaan. Kaikki ne, jotka ovat, tietävät, että suomalainen mies on aivan huono verrattuna moniin muihin maihin. Suomalainen mies on yleensä negatiivinen, aggressiivinen, ei pidä huolta ulkonäöstään, eikä hygieniastaan ja käyttäytyy huonosti. Poikkeuksia tietenkin on ja naisissakin on huonoja, mutta yleisesti suomalaisessa miehessä ei ole hirveästi potentiaalia. Siksi suomalaiset miehet eivät yleensä saakaan länsimaalaisia ulkomaisia naisia. Suomalaiset naiset kuitenkin pariutuvat myös länsimaalaisten kanssa.

        Aina on niitä, jotka pitävät negatiivisuudesta, mutta ei moni jaksa suomalaisten miesten negatiivisuutta. Ei minullekaan kelpaa enää suomalainen mies. En ole tosin oikein koskaan pitänyt suomalaisista miehistä juuri luonteen takia.

        Mutta me olemme sinnikkäitä ja todellisia miehiä. Sinä puhut nyt vain ns. lässynlää-potentiaalista :) niitähän ne ulkomaalaiset on.. paskanjauhajia lähes kaikki. Tunnen riittävän monia muodostaakseni tämän mielipiteen.


    • sinkkuonjees

      Siksi kun erosta on vähän aikaa, enkä ota laastaria, enkä ketä vaan. Yhden voisin haluta - tuttu kaukaa. Mutta katotaan, on tässäkin hetkessä hyvät puolensa.

    • Ratatoulle

      20 vuotta suhteessa olleena ja eronneena ihmettelen juuri tuota nettideittipalstojen miesvalikoimaa. Ihmeellisen vähä-älyistä ja huonotapaista öykkäriporukkaa, joka ei osaa edes järkevää viestinvaihtoa, saatikka älyllistä vuorovaikutteista keskustelua tavatessa. Joskus harvoin tietysti joukkoon eksyy joku järkeväkin. Tuota järkevää vuorovaikutteista viestintää on kuitenkin tottunut esim. työelämässä käymään monenkin miespuolisen työkaverin ja asiakkaan kanssa. Mutta nuo normaalit ja sivistyneet miehethän ovatkin kaikki tiukasti varattuja. Deittipalstaakin alemmalle tasolle yltävät heikkoitsetuntoiset miehet, jotka valittavat sinkut-palstalla "naiset haluaa vaan jännämiehiä"-valituksia. Voiko noin tyhmä ollakaan? Mieluummin olen sinkku kuin valitsen vähä-älyisen.

    • Kiltti-ja-Kunnollinen

      Miksi olen vielä sinkku. No koska naiset haluaa niitä renttu öykkäri pulsujen kanssa seurustella. Ei kelpaa rauhaa rakastava kunnollinen mies. Jos mies harrastaa juopottelua niin that s it nainen juoksee miehen syliin. Jos mies harrastaa kalastusta niin nainen ei vilkaise edes miestä päin.

      • Tsii.sus

        Onko lääkkeet ottamatta? Eipä Suomessa juuri kunnollisia miehiä löydy. Kunnollisuuteen ei vaan riitä se, että on ei juo. Kun pitäisi olla myös järkeä päässä ja sosiaalisia taitoja, eihän kukaan voi ihan vajakin kanssa seurustella. Sulla on ainakin vikaa päässä, joten siihen kariutuu kunnollisuus. Kukaan ei jaksa tuollaista määkimistä, eihän tuollainen määkijä ole mikään mies millään määritelmällä. Ei nainen voi olla mikään terapeutti mielenterveysongelmaiselle miehelle. Useimmille sellainen ei vaan riitä tunnetasolla.


      • Suomensotilas

        Millä perusteella määrittelet ketään täällä mielenvikaiseksi? Taitaa teissä Suomea ja suomalaisia (lue omaa kansaanne) solvaavissa naisissa olla se vika kun haukutte toisia aiheettomasti keskustelufoorumilla? Missä on keskustelutaitonne? Ei ihme että ette (ap mukaanlukien ja muut arvon valittavat "leidit") kelpaakaan meille suomalaismiehille. Täytyy turvautua teidän sitten ulkomaalaisiin kun kotimaista laatua ette kerran saa ;)


      • Suomensotilas

        Sitten vielä tuo lässytys "kohtalosta".. oletkohan nyt lukenut liikaa naistenlehtiä ja katsellut yhdysvaltalaista saippuaa? ;) Jokainen muodostaa "kohtalonsa" itse.


      • tee-se-itse
        Suomensotilas kirjoitti:

        Sitten vielä tuo lässytys "kohtalosta".. oletkohan nyt lukenut liikaa naistenlehtiä ja katsellut yhdysvaltalaista saippuaa? ;) Jokainen muodostaa "kohtalonsa" itse.

        Miksi sitten nämä valitukset? Sinähän luot kohtalosi itse.
        Et tarvitse siltaa, sinulle riittää laituri.


      • Suomensotilas

        Eihän se ollutkaan "valitus", vaan toteamus. KAIKKI luovat "kohtalonsa" itse, en vain minä.


    • Narsistiko

      Kun luin näitä naisten kommentteja, en ihmettele, että näillä naisilla menee todella huonosti Suomen miesmarkkinoilla. Asenne ja katkera itserakkaus näyttää olevan päällimmäisenä. Missä tahansa maailmalla hakkaa päätänsä seinään tuolla asenteella, sillä eihän normaalit miehet tuollaista voi kunnioittaa ja pitkään katsella.
      Onneksi on vilä lämminhenkisiä ja järkeviäkin naisia. Muistakaa " Joka itsensä ylentää, se alennetaan".

    • provocative

      Suomalaisen miehen itsetunto on vaan oikeesti heikko. Ja jos kaveri ei hiffaa tehdä asialle jotain ni käy just niinku viestiketjun aloittaja osuvasti kuvasi. Ollaan kaveriporukassa baaritiskillä räkäposkella ja kovaan ääneen mukamas tiedetään asiasta ku asiasta kaikki. Yleensä just siitä ampumisesta, hyi! No mikäli mäihä illan päätteeksi kävi ni seuraavana päivänä oma kulta tiedustelee miks et tullut yöksi kotiin. Meriselitykset menee yleensä aina läpi just siks et kaksi tasavertaista hengaria ovat löytäneet toisensa:)

      -Peace-

    • Yritän1

      Niin en tiedä mitä se kunnollisuus sitten on kun miehistä puhutaan.Itse en juuri juo,käyn säänöllisesti urheilemassa,valmennan junioreita vielä siinä välissä ja koitan myös hoitaa koti työt.Vapaata aikaa on aika vähän ja se varmaan osalta vaikuttaa siihen että siinäkin parisuhde alkaa rakoilemaan. Kuinka monella on näitä kokemuksia ja onko parisuhde hyvin voiva?

    • Ihan mahtava kirjoitus. Todistaa monta ns. Palstatotuutta oikeiksi:

      Kertoo, että nainen keskittyy vaan siihen pieneen komeimpaan osaan miehiä, joilla taas on niin paljon naisia, että heitä ei yksi nainen paljoa kiinnosta.

      Nainen haluaa kokenutta miestä

      Ulkomaalainen mies on pop.

      Suomalainen mies on fiksu, kun ei usko kohtaloon ja johdatukseen tai muuhun idioottimaiseen.

    • TuttuaJuttuaJuu

      Aina löytyy typeriä nuoria naisia, jotka kuvittelevat olevansa jotain niin priimaa, että ovat laadukkaampia kuin kaikki Suomen miehet yhteensä. Siihen voi riittää jo se, että kasvaa jossain takahikiällä, kylän miehet kehuvat persettä ja joku on sanonut kaupungin kauneimmaksi sänkyseuraa vongatessaan. Jostain syystä samoilla naisilla on yleensä sellainen harhakuva, että ulkomailla on sitten kaikki paremmin ja sieltä he saavat jonkun unelmien prinssin, jonka kanssa arkikin olisi täysin erilaista kuin kenenkään suomalaisen kanssa. Joopajoo.

    • Tykkäänkyllä

      En mä ainakaan halua ulkomaista miestä. Tykkään todella syväluotaavista keskusteluista ja ne on vaikeita jos on kielimuuria välissä. Ei mulle riitä pelkkä seksi ja pussailu vaan haluan jutella asioista, ymmärtää ja tulla ymmärretyksi. Siksi mieluiten mies omasta kulttuurista.

      Mun mielestä suomalaisissa miehissä ei ole mitään muuta vikaa kuin se perisuomalainen huono itsetunto.
      Suomalaiset miehet eivät tee aloitteita, ainakaan selvinpäin. Olen itse joutunut kaikki aloitteet tekemään. Kertaakaan ei mua oo pyydetty vaikka kahville tms, vaikka ikää on jo lähes 40v. Ihan kuin miehet pelkäisivät naisia. Ulkomaalaiset miehet juttelevat helpommin esimerkiksi työpaikoilla, suomalaiset vaan ujostelee.

      Baareissa voi olla eri meininki, mutta itsehän en niissä käy. Sielläkin käsittääkseni enempi vongataan seksiä, eikä minua kiinnosta mitkään yhdenyön jutut.
      Toivoisin enemmän rohkeutta suomalaisilta miehiltä, reippaasti vaan juttelemaan meidän naikkosten kaa.

      • Baareissa suomalaiset ytmimiehet pokailevat ahkerasti naisia mutta suurin osa naisista on sellaisia ettei heihin koske kukaan edes kepilläkään. Se mikä noissa naisissa on vikana on se että he ovat todella ylimielisiä, arvostelevat miehiä ja vittuilevat itsensä mielestä alempitasoisille miehille. Eli noi naiset ovat eniten kiinnostuneita pitkistä ja tummista ulkomaalaisen näköisistä miehistä. Muille saa sitten vapaasti vittuilla.


    • Ziuzauzou

      Kummastakin kokemusta ja kyllä ulkomaalainen mies on hellä, siisti ja huomaavainen. Hyvä rakastaja ja kohtelias. Yleensä komea. Ei härskejä juttuja. Se on varmaan jokin kulttuurillinen ero, koska Suomessa on tasa-arvo viety niin pitkälle ja silloin se tarkoittaa monasti että nainen on " hyvä jätkä " jolle voi puhua rasvaisia juttuja ja haista hielle ja vetää kaljaa porukalla. Piereskellä ja raapia muniaan estoitta.

      Ulkomaalainen mies ei sitten taas ole niin rehellinen kuin oma Suomipoika. Tai on vielä epärehellisempi, eli saattaa olla monta naista kierroksessa ja on kaikille yhtä ihana. Pyörittää omaa pikku cityhaaremia ilman sen kummempia omantunnontuskia.
      Kyllä mä ottaisin Suomimiehen, jos jostain kunnollisen ja mukavan vielä löydän ja löydänhän minä !

      • Luuletko että saat? Suomalaiset pitkät miehet ovat pääsääntöisesti homoja jotka ovat kiinnostuneita vain lyhyiden miesten perseistä. Miksi muuten ulkomaalainen mies on sinun mielestäsi komeampi? Se johtuu siitä että pidät enemmän tummaihoisista miehistä.


      • pitkämiestäällä
        164cmMies kirjoitti:

        Luuletko että saat? Suomalaiset pitkät miehet ovat pääsääntöisesti homoja jotka ovat kiinnostuneita vain lyhyiden miesten perseistä. Miksi muuten ulkomaalainen mies on sinun mielestäsi komeampi? Se johtuu siitä että pidät enemmän tummaihoisista miehistä.

        Sinunkin perseesi kiinnostaisi monia ;)


    • painekattila

      Että noinkin halpa provo saa aikaan näinkin pitkän ketjun , notta hoh hoijaa...

    • johnnyhandsome

      Kuulostat vähän katkeroituneelta ja yleistät että kaikki miehet olisivat samanlaisia .
      Olet niin väärässä mutta se on tietysti sinun ongelmasi .
      Toivottavasti löydät vielä onnen mutta sinun luonteellasi se voi olla vaikeaa tai jopa mahdotonta.
      Vika on aina jossain muussa kuin itsessä .
      Hyvää joulunodotusta kuitenkin ja parempaa uutta vuotta .

    • ikuinen-sinkku

      Vai öykkäreitä. Olet siis seurustellut alkoholistien kanssa.

    • kapee_ero

      Kyllä minulle noin perustasolla olisi kelvannut miltei marraskuussakin, jos vain on tarpeeksi nuori, viriilikin, jopa kaunis luonnossa ja EI siis "pitää heidät kömpelöinä ja haluttomina". Keskivertoprofiilit eivät vain näytä kuuluvan tuohon gategoriaan aivan joka deiteissä. Tai sitten rupusalkki vain jäljellä vapaassa maassa.

    • fjjyreedferrh7888

      älkää haaveilko parisuhteista.Itse monia kokenut ja havainnut että ne on lähinnä rasittavia juttuja ja miinuksen puolelle koko homma jää.Sinkkuna hyvä vaan pysytellä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe