MIHINKÄS SE AHNE JOPPARI TAPANSA MUUTTAIS.

Kun ei itse ymmärrä,niin ei.Kanta kanta-asiakkaan roolia ylä pitänee joka kirppiksellä parhaaseen tavaran vaihto aikaan.Lipevä kielinen onnen onkia herkuttelia ,käyttää kaikki markkina raot oman edun yllä pitoon.minulle vaan.tarve joka tuotteelle tuntuu olevan suuri.
1
Ilmianna
Jaa

4 Vastausta

Köyhältä puuttuu vähän,ahneelta kaikki.
1
Ilmianna
Jaa
Ahne trokari pitää harrastuksena täyttä duunia.PITKÄÄ PÄIVÄÄ PAISKII DUUNIA ETSIMÄLLÄ YMPÄRI KYLÄÄ KAIKKIA HERKUA JA MYY KORKEALLA HINNALLA.Viikko myynit 5-600 euroa.Saahan työtä tehdä..Unohtuu vaan velvollisuudet.KIRJANPITO.VERO VELVOLLISUUS.Edulliset tuotteet vonkaa heikko osaisilta,valehtelemalla.NAURAA PASKASTA NAURUA PÄÄLLE.Valehtelee lisäksi tekevänsä hyväntekeväisyys työtä.
Ilmianna
Jaa
Olis kiva käydä kirppiksillä,kun jopparit pysyis poissa.olis rauhallista ja reilua.
Ilmianna
Jaa
ihan itse MAINEENSA ITSELLEEN HANKKINEET.katse peiliin.riittää.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

MIHINKÄS SE AHNE JOPPARI TAPANSA MUUTTAIS.

Kun ei itse ymmärrä,niin ei.Kanta kanta-asiakkaan roolia ylä pitänee joka kirppiksellä parhaaseen tavaran vaihto aikaan.Lipevä kielinen onnen onkia herkuttelia ,käyttää kaikki markkina raot oman edun yllä pitoon.minulle vaan.tarve joka tuotteelle tuntuu olevan suuri.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta