MIHINKÄS SE AHNE JOPPARI TAPANSA MUUTTAIS.

kakskytän

Kun ei itse ymmärrä,niin ei.Kanta kanta-asiakkaan roolia ylä pitänee joka kirppiksellä parhaaseen tavaran vaihto aikaan.Lipevä kielinen onnen onkia herkuttelia ,käyttää kaikki markkina raot oman edun yllä pitoon.minulle vaan.tarve joka tuotteelle tuntuu olevan suuri.

15

1053

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KAKSKYTÄKAHA

      Köyhältä puuttuu vähän,ahneelta kaikki.

    • kahdeksantois

      Ahne trokari pitää harrastuksena täyttä duunia.PITKÄÄ PÄIVÄÄ PAISKII DUUNIA ETSIMÄLLÄ YMPÄRI KYLÄÄ KAIKKIA HERKUA JA MYY KORKEALLA HINNALLA.Viikko myynit 5-600 euroa.Saahan työtä tehdä..Unohtuu vaan velvollisuudet.KIRJANPITO.VERO VELVOLLISUUS.Edulliset tuotteet vonkaa heikko osaisilta,valehtelemalla.NAURAA PASKASTA NAURUA PÄÄLLE.Valehtelee lisäksi tekevänsä hyväntekeväisyys työtä.

    • yhgloikjuy

      Olis kiva käydä kirppiksillä,kun jopparit pysyis poissa.olis rauhallista ja reilua.

    • nhgfölki

      ihan itse MAINEENSA ITSELLEEN HANKKINEET.katse peiliin.riittää.

    • tgfrkjuihg

      koti duunit hoidattaa harmaalla rahalla,itse päivystää joka kirppiksellä kähmimässä uutta myytävää.yritys toiminta pyörii.

    • zsawlkiujh

      niinpä.

    • omaaaetuaaa

      Näitä riittää.

    • ahneusrehottaa

      itse hankittu kritiikki.

    • hiljaiseksivetää

      Ahneus on nyt saanut kolauksen,monilta eri tahoilta.

    • minäköjobbar

      Minä en ymmärrä tätä kateutta,rahalla ostetaan ,ja se on jokaisen oma asia millä hinnalla myy eteenpäin.Meilläpäin myös kirppiksen omaistaja tekee samaa.Sehän on kierrätystä parhaimmillaan!

    • bisnesbisnes

      Edullisen tuotteen ostaa mielellään,joka sen käyttöönsä tarvitsee.Bisnes on eri asia.Ei kuulu kirppiksen alaan.

    • Anonyymi

      vai kateutta.osto ja myynti liikkeet voi toimia LY tunnuksella.

    • Anonyymi

      Ihmisten valituksella ei ole mitään rajaa. Ensin laitetaan tavara itse myyntiin ja hinnoitellaan se itse. Kun joku ostaa sen, niin aletaan vinkumaan. Kun se tuote on myyty niin se on myyty. Ei jatkolla ole mitään väliä.

      • Anonyymi

        aina sama joppari lauma vahtimassa,kun on vaihto kirppiksillä.ärsyttävää.KIRPPIS TUOTTEET KUULUU TARPEESEEN KÄYTTÄJILLE,EI JOPPARIN PIMEISIIN harastuksiin.ihmisen AHNEUDELLA ei ole mitään rajaa.jopparit ei myönnä hullun kiiltoa silmissään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aina sama joppari lauma vahtimassa,kun on vaihto kirppiksillä.ärsyttävää.KIRPPIS TUOTTEET KUULUU TARPEESEEN KÄYTTÄJILLE,EI JOPPARIN PIMEISIIN harastuksiin.ihmisen AHNEUDELLA ei ole mitään rajaa.jopparit ei myönnä hullun kiiltoa silmissään.

        Eipä tee mieli pyöriä kirppiksellä jossa samat hyeenat metsästää päivästä toiseen. Voihan se olla et kirppis haluaa sen porukan pyörivän siellä et näyttää mielenkiintoisemmalta, et varmaan täällä on paljon hyvää ja halpaa kun on väkeäkin paljon. Siellä tulee ahdistava olo kun mitään ei voi katsoa rauhassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe