Järvenpään rukouspaikka

Jeesus-on-Herra__

15

1274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okkigaam

      Kirkko on unohtanut oppinsa. Kirkontehtävä on levittää Jumalan sanaa ja antaa henkistä tukea niille jotka sitä tarvitsee. Kirkkoon ei kulu valmistaa yö sija perkeleen palvojille. Pimeydenvalloille ja niille jotka häpäisevät alkuperäisen Kristillisen sanoman. Jeesus anoi: Menkää ja tehkää kaikki kansat opetus lapsikseni. Hän ei sanonut. Tehkää Isäni huoneesta markkina tori ja rahan ahneiden työpaikka. Päin vastoin hän Hääti sellaisen kauhistuksen ulos kirkosta. Nämä nykyiset kirkon työtätekevät ovat valmiit vaikka sielunsa autuuden kautta myymään sen viimeisenkin istumapaikan vääräuskoiselle. Kirkot ovat rakennettu suomaiselle uskonperustalle. Ei koraani lukijoille. Heillä on ketunhäntä kainalossa ja tarkoituksena tuhota kaikki se minkä eli-isämme ovat rakentaneet

      • petätitseäsi

        Logiikkasi pettää. Ensin siteeraat Jeesuksen lähetyskäskyä ja sitten paheksut, että koraanin lukija tulee kirkkoon. Tajuatko miten naurettavalta tämä kuulostaa. Vihasi paistaa hurskaan naamion takaa.


    • ihmetyttäävaan

      Näitä nousee kuin sieniä sateella. Luulisi että Järvenpäässäkin olisi jo riittävästi seurakuntia ym. kristillisiä porukoita.

      • RukouspaikanAntti

        Järvenpäässä todella on tietääkseni ainakin:
        Vapaakirkko, Evlut kirkko, Ortodoksinen kirkko, Jehovan todistajat, Lestadiolaiset, Helluntaiseurakunta, Missio Järvenpää, jne.

        Vaikka ajattelisimme että "pääasia että uskotaan edes jonkinlaiseen Jeesukseen", katsotaan kuitenkin tätä "riittävästi seurakuntia yms kristillisiä porukoita" -asiaa ensin yleisemmin historian vinkkelistä:

        Evlut kirkko lohkesi Katolisesta kirkosta? Miksi? Eikö katolinen ja ortodoksi kirkko olisi riittäneet? Miksi piti perustaa uusi porukka?
        Vapaakirkko lohkesi Evlutkirkosta. Miksi? Entä Helluntaiseurakunta? Miksi se piti perustaa, eikö evlut kirkko, katolinen kirkko jne riittänyt?

        Rukouspaikka ei ollut kirkkokunta, et voinut liittyä siihen etkä maksaa jäsenmaksua. Rukouspaikka oli vain uskovien yhdessä ylläpitämä tila (ilman yhtä johtajaa vaikka muutama meistä oli vastuuroolissa) jossa kokoonnuttiin rukoilemaan, keskustelemaan uskon asioista, lukemaan Raamattua, rakentumaan, laulamaan ja kuulemaan puhujavieraita. Välillä harvakseltaan käytiin kadulla laulamassa jne.

        Rukouspaikalla kävijöistä jotkut kävivät kokoontumassa muissakin uskonyhteisöissä, jotkut vain Rukouspaikalla. Itse kävin Rukouspaikalla koska olin yhdestä näistä isoista kirkkokunnista eronnut uskoon tultuani enkä halunnut enää liittyä toiseen. Halusin vain uskoa ja kasvaa uskossa ja kokoontua toisten uskovien kanssa ilman että otan otsaani minkään näiden uskonyhteisöiden virallisen leiman. On myös olemassa tällainen aspekti:
        Jos liityt yhteen, osoitat silloin toisille ettet kuulu niihin. Miksi liittyä ensimäiseenkään? En kuitenkaan vastusta jos joku kuuluu tai haluaa liittyä. Siitä vaan rauhasta käsin. Minun motiivini Rukouspaikalla käymisessä liittyi Raamatun käskyyn kokoontua yhteen uskovien kanssa ja samalla se antoi mahdollisuuden kutsua puhujia jotka pitäytyivät enimmäkseen Raamatun kokonaisilmoituksessa (toki tässä asiassa epäonnistuttiin karkeasti kerran pari kun ei tutkittu tarpeeksi julistajan taustoja ja eihän tietysti kukaan ole täysin erehtymätön muutoinkaan).

        Rukouspaikalle tunki ajan myötä paljon erilaisia oppeja ihmisten mukana. Välillä oli vaikea sanoa oliko jokin oppi ns Raamatullisen raitista vai ei. Useimmat eivät olleet. Ajan myötä Jumala opetti toimimaan tällaisien oppien kanssa. Niiden edistämistä tulee vastustaa lempeästi mutta lujasti. Lempeys on taitolaji kuten lujuuskin, näitä ei pidä sekoittaa Pyhän Hengen ylhäältä tulevaan viisauteen. Jeesus oli viisas kuten Pyhä Henki mutta silti hän saattoi heittää rahanvaihtajien pöydät kiivastuksissaan nurin. Meidän tulee silti pyrkiä ensisijaisesti lempeyteen sillä se on Jumalan tahto. On vaikea sanoa lähimmäiselle, ehkä ystävällekin, että hän on eksynyt Raamatun sanan valossa harhaan. Se saattaa aiheuttaa voimakastakin turhautumista itsessämme.

        Rukouspaikan pitäminen kävi raskaaksi enimmäkseen näiden harhaoppien takia, sillä Suomessa (kuten maailmalla yleensäkin) on selvästi nähtävissä äärikarismaattisuuden voimallinen vyörytys josta Raamattu toteaa että viimeisinä aikoina näin tuleekin tapahtumaan. Sitä ei voi pysäyttää jos Jumala antaa sen tapahtua. Mutta toki siitä pitää varoittaa lähimmäisiä, jos edes jokunen harkitsisi ja rukoilisi asiaa. Olen huomannut että suuri osa ihmisistä haluaa mielummin pitää omasta ajatuksestaan kiinni kuin myöntää että on väärässä, vaikka Raamatusta kuinka osoitettaisiin asioiden laatu ja luonne.

        Sama pätee maallisiinkin asioihin. Yritäpä saada evoluution kannattaja tajuamaan ettei kemikaaliseoksesta synny itsekseen elämää (alkusolu) tai ettei tyhjästä synny triljardeja ja trijardeja tonneja materiaa itsekseen (Alkuräjähdys). Eivät he myönnä olevansa väärässä vaikka kuinka osoitat tieteen omilla argumenteilla asian olevan niin. Samoin ei äärikarismaattisuutta maistaneet "hengestä juopuneet" tms myönnä olevansa väärässä vaikka kuinka Sanasta osoitat asioiden luonteen ja laadun. Jos he eivät muuta keksi, he vesittävät kaikki Raamatun tekstit sanomalla jotain tähän tapaan: "Ei Pyhää Henkeä voi laittaa laatikkoon".

        Siksipä lieneekin viisainta lakata vastustamasta inttämällä (josta periaatteesta Jeesus ja Paavalikin opettaa) vaan kerran kahdesti ottaa asian puheeksi ja sitten jättää Herran haltuun hyvillä mielin.

        Peterin kanssa jatkamme Rukouspaikan sivuille kirjoittamalla, lisäämällä lauluja jos sellaisia syntyy ja mahdollisesti lisäämällä kotikokouksissa nauhoitettuja puheita jos vieraita kutsutaan / saadaan. Punainen lanka on edelleen: Tutkitaan Raamatusta millainen meidän Jumalalle on ja pidetään Hänet ja Hänen tahtonsa kaikein Rukouspaikka.net -sivuston keskiössä.

        Meitä on pyydetty aloittamaan toiminta uudelleen, mutta minä koin kehotusta keväällä 2016 ryhtyä pitämään kotikokouksia kun Rukouspaikan vuokrasopimus päättyisi. Aika näyttää, Jumalan tahto tapahtukoon.

        Siunausta kaikille
        Rukouspaikan Antti

        Ps. En lainkaan vastusta kirkkokuntia, minulla on uskonystäviä mm Luterilaisesta kirkosta, Helluntailaiseurakunnasta ja Järvenpään vapaakirkostakin.


      • Jeesuksen.seuraaja
        RukouspaikanAntti kirjoitti:

        Järvenpäässä todella on tietääkseni ainakin:
        Vapaakirkko, Evlut kirkko, Ortodoksinen kirkko, Jehovan todistajat, Lestadiolaiset, Helluntaiseurakunta, Missio Järvenpää, jne.

        Vaikka ajattelisimme että "pääasia että uskotaan edes jonkinlaiseen Jeesukseen", katsotaan kuitenkin tätä "riittävästi seurakuntia yms kristillisiä porukoita" -asiaa ensin yleisemmin historian vinkkelistä:

        Evlut kirkko lohkesi Katolisesta kirkosta? Miksi? Eikö katolinen ja ortodoksi kirkko olisi riittäneet? Miksi piti perustaa uusi porukka?
        Vapaakirkko lohkesi Evlutkirkosta. Miksi? Entä Helluntaiseurakunta? Miksi se piti perustaa, eikö evlut kirkko, katolinen kirkko jne riittänyt?

        Rukouspaikka ei ollut kirkkokunta, et voinut liittyä siihen etkä maksaa jäsenmaksua. Rukouspaikka oli vain uskovien yhdessä ylläpitämä tila (ilman yhtä johtajaa vaikka muutama meistä oli vastuuroolissa) jossa kokoonnuttiin rukoilemaan, keskustelemaan uskon asioista, lukemaan Raamattua, rakentumaan, laulamaan ja kuulemaan puhujavieraita. Välillä harvakseltaan käytiin kadulla laulamassa jne.

        Rukouspaikalla kävijöistä jotkut kävivät kokoontumassa muissakin uskonyhteisöissä, jotkut vain Rukouspaikalla. Itse kävin Rukouspaikalla koska olin yhdestä näistä isoista kirkkokunnista eronnut uskoon tultuani enkä halunnut enää liittyä toiseen. Halusin vain uskoa ja kasvaa uskossa ja kokoontua toisten uskovien kanssa ilman että otan otsaani minkään näiden uskonyhteisöiden virallisen leiman. On myös olemassa tällainen aspekti:
        Jos liityt yhteen, osoitat silloin toisille ettet kuulu niihin. Miksi liittyä ensimäiseenkään? En kuitenkaan vastusta jos joku kuuluu tai haluaa liittyä. Siitä vaan rauhasta käsin. Minun motiivini Rukouspaikalla käymisessä liittyi Raamatun käskyyn kokoontua yhteen uskovien kanssa ja samalla se antoi mahdollisuuden kutsua puhujia jotka pitäytyivät enimmäkseen Raamatun kokonaisilmoituksessa (toki tässä asiassa epäonnistuttiin karkeasti kerran pari kun ei tutkittu tarpeeksi julistajan taustoja ja eihän tietysti kukaan ole täysin erehtymätön muutoinkaan).

        Rukouspaikalle tunki ajan myötä paljon erilaisia oppeja ihmisten mukana. Välillä oli vaikea sanoa oliko jokin oppi ns Raamatullisen raitista vai ei. Useimmat eivät olleet. Ajan myötä Jumala opetti toimimaan tällaisien oppien kanssa. Niiden edistämistä tulee vastustaa lempeästi mutta lujasti. Lempeys on taitolaji kuten lujuuskin, näitä ei pidä sekoittaa Pyhän Hengen ylhäältä tulevaan viisauteen. Jeesus oli viisas kuten Pyhä Henki mutta silti hän saattoi heittää rahanvaihtajien pöydät kiivastuksissaan nurin. Meidän tulee silti pyrkiä ensisijaisesti lempeyteen sillä se on Jumalan tahto. On vaikea sanoa lähimmäiselle, ehkä ystävällekin, että hän on eksynyt Raamatun sanan valossa harhaan. Se saattaa aiheuttaa voimakastakin turhautumista itsessämme.

        Rukouspaikan pitäminen kävi raskaaksi enimmäkseen näiden harhaoppien takia, sillä Suomessa (kuten maailmalla yleensäkin) on selvästi nähtävissä äärikarismaattisuuden voimallinen vyörytys josta Raamattu toteaa että viimeisinä aikoina näin tuleekin tapahtumaan. Sitä ei voi pysäyttää jos Jumala antaa sen tapahtua. Mutta toki siitä pitää varoittaa lähimmäisiä, jos edes jokunen harkitsisi ja rukoilisi asiaa. Olen huomannut että suuri osa ihmisistä haluaa mielummin pitää omasta ajatuksestaan kiinni kuin myöntää että on väärässä, vaikka Raamatusta kuinka osoitettaisiin asioiden laatu ja luonne.

        Sama pätee maallisiinkin asioihin. Yritäpä saada evoluution kannattaja tajuamaan ettei kemikaaliseoksesta synny itsekseen elämää (alkusolu) tai ettei tyhjästä synny triljardeja ja trijardeja tonneja materiaa itsekseen (Alkuräjähdys). Eivät he myönnä olevansa väärässä vaikka kuinka osoitat tieteen omilla argumenteilla asian olevan niin. Samoin ei äärikarismaattisuutta maistaneet "hengestä juopuneet" tms myönnä olevansa väärässä vaikka kuinka Sanasta osoitat asioiden luonteen ja laadun. Jos he eivät muuta keksi, he vesittävät kaikki Raamatun tekstit sanomalla jotain tähän tapaan: "Ei Pyhää Henkeä voi laittaa laatikkoon".

        Siksipä lieneekin viisainta lakata vastustamasta inttämällä (josta periaatteesta Jeesus ja Paavalikin opettaa) vaan kerran kahdesti ottaa asian puheeksi ja sitten jättää Herran haltuun hyvillä mielin.

        Peterin kanssa jatkamme Rukouspaikan sivuille kirjoittamalla, lisäämällä lauluja jos sellaisia syntyy ja mahdollisesti lisäämällä kotikokouksissa nauhoitettuja puheita jos vieraita kutsutaan / saadaan. Punainen lanka on edelleen: Tutkitaan Raamatusta millainen meidän Jumalalle on ja pidetään Hänet ja Hänen tahtonsa kaikein Rukouspaikka.net -sivuston keskiössä.

        Meitä on pyydetty aloittamaan toiminta uudelleen, mutta minä koin kehotusta keväällä 2016 ryhtyä pitämään kotikokouksia kun Rukouspaikan vuokrasopimus päättyisi. Aika näyttää, Jumalan tahto tapahtukoon.

        Siunausta kaikille
        Rukouspaikan Antti

        Ps. En lainkaan vastusta kirkkokuntia, minulla on uskonystäviä mm Luterilaisesta kirkosta, Helluntailaiseurakunnasta ja Järvenpään vapaakirkostakin.

        Olethan kertonut ystävillesi, että heidän tulisi erota esim. ev.lut.kirkosta, muutoin ovat osallisia sen synteihin. Tiedäthän mitä Raamattu sanoo? Uskovalla ei tule olla mitään osallisuutta harhaoppien kanssa. Johdatat ystäviäsi harhaan, jos annat heidän ymmärtää, että luterilainen kirkko olisi oikeaoppinen paikka. Siellä eksytetään ja johdetaan ihmisiä harhaan, ja Jumalan Sanan mukaan sellaisesta toiminnasta on erottava. Sinulla on sellainen ongelma, että haluat miellyttää ihmisiä. Et voi miellyttää ihmisiä sekä samaan aikaan palvella Herraa Jeesusta totuudessa ja Pyhässä Hengessä. Alla Sanan paikkoja, joista käy ilmi se, että kaikesta väärästä yhteistyöstä ja eksytyksestä on erottava, muutoin on osallinen muidenkin synneistä. Osoita siis rakkautta ystäviäsi kohtaan, ja kerro heille totuus siitä, mitä Jumalan Sana sanoo.

        Ilm. 18:4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.
        5 Sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa.

        Tit. 3:10 Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti

        Ef. 5:11 älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.

        2. Kor. 6:14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
        15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
        17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
        18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

        1. Kor. 13:1 Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
        2 Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
        3 Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.

        >>> Rakkautta on varoittaa ihmisiä, jos he kulkevat väärää tietä. Jeesus käskee eroamaan harhaopeista ettei joudu osallisiksi muidenkin synteihin. Varoita siis kavereitasi, jotka käyvät sellaisissa paikoissa, joissa ei opeteta Jumalan Sanaa totuudessa.

        Tuli mieleen sellainen saarna, jossa puhuttiin siitä kuinka monien uskovien rakkaus kylmenee. He eivät enää välitä muiden ihmisten sielujen kohtalosta. Perheessä saattaa olla yksi uskova, joka mielummin tekisi jotain muuta kuin kertoisi perheelleen, että he ovat kävelemässä kadotukseen. Monilla uskovilla ei ole rakkautta myöskään toisia uskovia kohtaan. Mielistellään eikä puhuta totuutta siitä, jos toinen on kävelemässä väärää tietä. Valitse siis Jeesus ja Hänen Sanansa ja Hänen tiensä ja puhu Hänen Sanaansa totuudessa ihmisille. Et voi palvella Herraa sekä ihmisiä. Sinun on valittava ketä haluat palvella.


    • Kaikki kirkkokunnat ja ihmisten itse perustamat seurakunnat ovat ihmisten omia rakennelmia. Jumalan Sanan mukaan on vain yksi seurakunta joka koostuu jokaisen paikkakunnan uskovista (uudestisyntyneet uskovat jotka ovat Jeesuksen uskossa ja jotka uskovat että Jumalan Sana on kokonaisuudessaan totta). Raamatussa ei ole kehotusta liittyä jäsenkirjapohjaisesti mihinkään tiettyyn seurakuntaan.

      Tulin uskoon vuonna 2012 ja erosin silloin evankelisluterilaisesta kirkosta, joka on harhaoppinen kirkko, katolisen kirkon tytär ekumenian kautta. Ekumenia on eksytys ja siitä tulee jokaisen uskovan pysyä erossa.

      Ekumeenisen neuvoston sivuilta voimme lukea mitkä tahot ovat mukana ekumeniassa eli harjoittavat hengellistä haureutta katolisen kirkon kanssa, joka on mm poistanut kuvantekokiellon eli heillä on kirkoissa ties mitä kuvia ja patsaita vaikka niiden palvonta on syntiä. Ortodokseillakin ja luterilaisillakin on "Jeesus" kuvia jotka eivät ole Jeesus vaan joku pitkähiuksinen mieshahmo joka on pilkkaa.

      Jumalan Sana kehottaa uskovia lähtemään leirin ulkopuolelle ja erottautumaan ja myös eroamaan kaikesta epäraamatullisesta toiminnasta.

      Pysykäämme Jumalan Sanassa loppuun asti.

      Jos kohtaamme harhaoppisia uskovia, heitä tulee varoittaa ja heitä tulee karttaa.

      Titus 3:10. Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,
      11. sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut.

      Kirje efesolaisille 4

      1. Niin kehoitan siis minä, joka olen vankina Herrassa, teitä vaeltamaan, niinkuin saamanne kutsumuksen arvo vaatii,
      2. kaikessa nöyryydessä ja hiljaisuudessa ja pitkämielisyydessä kärsien toinen toistanne rakkaudessa
      3. ja pyrkien säilyttämään hengen yhteyden rauhan yhdyssiteellä:
      4. yksi ruumis ja yksi henki, niinkuin te olette kutsututkin yhteen ja samaan toivoon, jonka te kutsumuksessanne saitte;
      5. yksi Herra, yksi usko, yksi kaste;
      6. yksi Jumala ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa.

      Ei ole kuin yksi seurakunta joka perustettiin Golgatalla. Kun ihminen tulee uskoon, hän liittyy automaattisesti Jumalan seurakuntaan, eikä mitään jäsenkirjoja tarvita.

      2. Joh 1:7. Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus.
      8. Ottakaa vaari itsestänne, ettette menetä sitä, minkä me olemme työllämme aikaansaaneet, vaan että saatte täyden palkan.
      9. Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.
      10. Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi;
      11. sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa.

      • okkigaam

        Raamattu sanoo näin:
        43. Muukalainen, joka asuu keskuudessasi, kohoaa sinun ylitsesi yhä ylemmäksi, mutta sinä painut aina alemmaksi.
        44. Hän lainaa sinulle, mutta sinä et voi lainata hänelle. Hän tulee pääksi, mutta sinä hännäksi.
        45. Kaikki nämä kiroukset tulevat sinun päällesi, vainoavat sinua ja saavuttavat sinut, kunnes tuhoudut, koska et kuullut Herran, sinun Jumalasi ääntä etkä noudattanut hänen käskyjänsä ja säädöksiänsä, jotka hän on sinulle antanut.
        46. Ne jäävät merkkeinä ja ihmeinä sinuun ja sinun jälkeläisiisi iankaikkisesti.
        47. Koska et palvellut Herraa, sinun Jumalaasi, ilolla ja sydämen halulla, kun sinulla oli yltäkyllin kaikkea,
        48. on sinun palveltava vihollisiasi, jotka Herra sinun kimppuusi lähettää, nälässä ja janossa ja alastomuudessa ja kaiken puutteessa. Ja hän panee sinun kaulallesi rautaisen ikeen, kunnes hän sinut tuhoaa.
        49. Herra nostaa sinua vastaan kaukaisen kansan, joka tulee maan äärestä lentäen niinkuin kotka, kansan, jonka kieltä sinä et ymmärrä;
        50. tuimakatseisen kansan, joka ei armahda vanhaa eikä sääli nuorta.
        51. Se syö sinun karjasi hedelmän ja maasi hedelmän, kunnes sinä tuhoudut; se ei jätä sinulle mitään, ei jyviä ei viiniä eikä öljyä, ei raavaittesi vasikoita eikä lampaittesi karitsoita, kunnes on tehnyt sinusta lopun


    • Tepponättilä

      Rukouspaikalle olisi varmasti tarvetta Järvenpäässä.
      Toivon että saavat vielä uudet tilat.
      Jotkut vierastavat näitä isoja seurakuntia.
      Armonvirta Sipoossa on hyvä esimerkki evankeliointityöstä kadulla.

    • Kiitos.siitä

      Nimimerkitön kirjoittaa totuuden sanoja. Suunta on selvä.

      • Anonyymi

        Mikä on meininki Jäken Rukouspaikka.netin tiloissa tänäpäivänä?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rukouspaikka. net

      Tapahtumat Järvenpäässä:
      Hengellinen tilaisuus
      06.04.2024 klo 16:00 - 18:00

      Tervetuloa 🙂🙏✝️

    • Anonyymi

      Näköjään Petri Paavola saarnaamassa, onko hän vakiopuhuja? Entä liittyykö toiminta Weijo Lindroosin hommiin?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe