Pitkä suhde, mies petti ja muuttui kusipääksi

Yksipetetty

Monta vuotta yhdessä, missään vaiheessa ei silti päästy elämään normaalina parina yhdessä koska miehen elämä niin solmussa.
Suostuin odottamaan.
Nyt sitten tunnusti pettäneensä. Oli matkoilla ja kun palasi päätti olla rehellinen. Kiva. Koko matkan aikana ei vaivautunut edes yhtä kertaa viestiä lähettämään, tämä olisi yksistään riittänyt jo kriisiksi. Mutta sen sijaan naamalleni heitettiin vielä pahempaa.

Suostuin vielä yrittämään ja koska minä kuitenkin olen häntä rakastanut ja sitoutunut suhteeseen, halusin sen nimissä että ihmiset tekevät virheitä, vielä antaa mahdollisuuden. Ja olihan tää sentään " rehellinen".

Tästä alkoi kuitenkin perin Outo käytös..Olisi hyvä kuulla muiden ajatuksia.

Emme asu yhdessä, luojan kiitos. Se mainittakoon.

Tämän tunnustuksen jälkeen mies sanoi että yritti saada mut vihaamaan itseään. En ihan ymmärrä miksi sanoo noin ?
Sanoi että on paha ihminen.petti.
Miehellä on paha masennus ollut jonkin aikaa, en tiedä oikein mikä johtuu mistäkin.
Tuosta lähtien on yhtäkkiä soittamatta helposti 2-3 päivää. Sanoo että haluaa olla yksin.

Olen antanut olla ja jättänyt kaiken yrittämisen pitää mitään yhteyttä pois.
Muutos on kuitenkin iso kun ennen soitti joka päivä.
On sanonut myös että en ole hänen vaimonsa joten hän saa tehdä mitä haluaa.
Tämä tuntui erityisen pahalta vaikka toki en vaimo olekkaan.
Tuli tunne että samalla sanoi rivien välistä että jos haluaa jotain muuta *** niin se on hänen asiansa.
Olen yrittänyt puhua mutta sanoo ssmantien ettei kuuntele..
Olisi kuitenkin seksiä vailla ja sen kerran kun siihen tyhmänä lähdin mukaan, tuli todella käytetty olo.
Joten se siitä.

Ainut mistä vähän hätkähti, oli kun nyt juuri pari päivää sitten sanoin että nyt on parempi että minä lähden koska hän on näyttänyt ihan selvästi ettei minua enää halua, ja koska ei aio käydä läpi tapahtunutta eikä piittaa kuinka paljon minuun sattuu se pettäminen ja tämä käytös, on mahdotonta jatkaa enää.

Tämän jälkeen sanoi ettei ole sanonut ettei minua halua. J että en minä voi mennä mihinkään ym.

Olen nyt niin ymmällään että mitä tää on. Nyt taas ei ole kuulunut mitään 2 päivään.

Mitä neuvoisitte tekemään ?
Olenko vastaamatta jos soittaa ?

Tiedän tehneeni sen virheen että olen ollut hänelle itsestäänselvyys aina. Uskoo varmasti etten lähde ikinä mihinkää .enkä voi syyttää häntä siitä.
Mutta miten näyttää nyt että kohta en ole enää maisemissa ja saada hänet pelkäämään menettämistä? Jos ei pelkää niin siinä on jokatapauksessa vastaus minulle.

Mies on ollut kokoajan manipuloiva ja hänessä on narsistisia piirteitä mutta en pidä häntä silti minään täysnarsistina .
Käytös on nyt hyvin kylmäkiskoista minua kohtaan ja nurinkurista. .ottaen huomioon että hän petti ja hän on ihan keskenään muuttanut koko tämän suhteen.

Kiitos jos jaksoit lukea

11

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sosadstoryend

      En todellakaan tiedä, mistä johtuu mutta exmieheni käyttäytyi sanalla sanoen "nurinkurisesti" kun jäi pettämisestä kiinni. Luonnevikaan sen yhdistin, kun en muutakaan selitystä keksinyt.

      Se vaan taitaa olla niin, että itsestäänselvyydet eivät ole hakeneet kunnioitusta itselleen ajoissa (eikä sitä narsistisessa suhteessa ole edes mahdollista hakea etteikö eri tulisi), eivätkä tule saamaan sitä enää myöhemminkään, koska ero on siinä tapauksessa se mihin joudut.

      Sama tarina, mitä kaikki petetyt kertovat. Useimmat luottavat lähes täydelliseen suhteeseensa, kunnes GaBOOM-POKS,ymmärtää ettei sitä ole ollut koskaan olemassakaan.

    • missäroolissaolet

      Mitä oikein odotit monta vuotta, kun kirjoituksen mukaan ette edes asuneet yhdessä ja hän on aivan selvästi sanoen tuonut esille, ettet ole hänen vaimonsa? Yritti saada sinua vihaamaan itseään, miksi et halua uskoa tuota, kun se on vain eräs tapa päästä eroon ihmisestä sillä tavoin, ettei tarvitse sanoa totuutta? Jännää tuo, että mistä olisit lähdössä, toisaalta haluaist saada hänet pelkäämään?

    • let.him.go

      Anna olla ja katse eteenpäin.
      Tuon tyypin kanssa olet vain onneton ja hyväksikäytetty.

    • Aloittajaja

      Se on kyllä oikeesti jännä että mitä tahansa näille palstoille kirjoitat...niin 90% vastaajista ei ymmärrä lukemaansa tai ei halua ymmärtää..Ja vastailee ihan mitä sattuu.

      Kommentoin nyt noihin pariin .

      - sanoi kyllä että en ole hänen vaimonsa..Mutta sanoi sen JUURI HILJATTAIN. Tähän asti on sanonut että jonain päivänä minut vaimokseen toivoisi. Muuttui siis mielipide lennossa.

      - odotin, jälleen kerran, kuten jo kirjoitinkin...koska uskoin miehen puheet. Ja lähtökohtaisesti en epäile toisia ihmisiä.

      - yritti saada mut vihaamaan itseään. ..niin sanoinkohan mä jotenkin etten uskonut tätä ? 😃 jessus. ..Lähinnä kiinnostaisi tietää millainen ihminen ja minkä seurauksena kykenee sanomaan toiselle jonka kanssa on elämänsä jakanut vuosia, noin.

      Ja kun te ette kumminkaan osanneet lukea mitä kirjoitin tuonne loppuun siitä että mitä miehelle juuri ilmoitin, aiheesta että MINÄ aion lopettaa suhteen..Ja mitä hän sitten vastasi. .niin antaapa olla.

      Toivon että jos te joskus haluaisitte kuulla muiden mielipiteitä johonkin asiaan niin vastaukset olisivat luokkaa : **** idiootti.

      • jännänäärelläkö

        Kuuleha sie, jos sie et kestä yhtään kommentointii, ritisointii tai muuta porinointii, nii kestity vaa sellasee face-to-face -projektiloihi. Mie iha ny varovast kysyn, et minkälaist vastausta sie ootit? Sellastako, et ois tätä sinun sussuus pitäny ryhtyy haukkumaa, vaikkei myö hänest tiietä muuta ku siun tarinat? Et onha tää jännää, oot oikees.


      • jännänäärelläköTAAS

        Ja tää on jännää että tämä "jännänäärelläkö" hahmo-nimimerkki heittää tätä juurikin sanasta sanaan samaa murre kommentointi-kappaletta muihinkin ketjuihin. Mikähän mielenvikainen pätijä hahmo tämä on? Taitaa olla hällä paha olo ja haluaa lällätellä muille. Toinen täällä asioista asiallisesti kyselee ja sitten tämä häirikkö täällä jakaa tätä kulunutta kappalettaan?? Sinulle aloittaja voimia, ja itsellä mutu ajatus että ansaitset kliseisesti sanottuna parempaa. Säästä itseäsi, katse eteenpäin. Olet arvokas, miehesi taitaa olla hyvinkin narsistinen. Tsemppiä!


    • ygh

      monta vuotta yhdessä, ette asuu yhdessä Se on vain vain seksisuhde

    • Kummallinensuhde

      Eli kuinka monta vuotta seurustellaan? Kyllä kai nyt vuodessa jo toisen oppinut luottamaan että muuttaa yhteen. Hieman kummallinen suhde teillä. Vaimoksi ottaa sinut? Eli lupauksia on jo mutta ette asu yhdessä? Jotenkin kuullostaa ihan hullunkuriselta. Miten se sut vaimoksi ottaa jos ette ole edes yhdessä kokeilleet asumista?

    • tämänkinkokenut

      Eiköhän tämä ole jo maalaisjärjelläkin ratkaistu yhtälö selvä; noi tommoset miehet ei koskaan rauhoitu vain yhteen naiseen, joko oot suhteessa niinkuin se haluaa tai jos se ei sulle sovi niin pysy vaan päätöksessäsi erota.

    • selvätapaus

      Olet oikeassa kusipää täysverisenä pelleilee sun tunteiden kanssa.

    • kivaolisikuuuulllaaa

      kerro miten teillä nyt...?
      tai olet sinkku?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe