Variaatorin rullat

Makkrmakkemakkev

Mitä tekee jos pistää isommat tai pienemmät rullat nopeutuuko ja hidastuuko vauhti minulla on solifer export malli 2007. 17.5 hihna ei saa kun 18 vauhti nousiyli60kmpitäisi saada vauhti 45km takaisin sallittuunkilometriin

5

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvo_ajan

      Variaattorin rullien paino vaikuttaa, miten nopeasti välitys muuttuu. itse prikan poisto nostaa huippu nopeutta. siis rullat=kiihtyvyys. lautasten väli= huippunopeus.

    • Markkumarkkumarkkuv

      Täytyisi saada vauhti hitaammalle saisko vastauksen selko kielellä

    • JamahaEiPamaha

      Jos oikein ymmärsin, niin remmi on puoli milliä leveämpi kuin alkuperäinen. Tällöin remmi ei uppoa variattorin sisään riittävästi ja huippunopeus kasvaa. Keskiholkkiin tuo puoli milliä lisää niin vauhti hyytyy.

    • Neuvo_ajan

      laita 0,5 mm paksu prikka siihen etulautasien prikan lisäksi. siis sama halkaisia ja keski reikä kun jo olevassa prikassa, mutta lisäät vain paksuutta. jolloin vauhti hidastuu. jolloin huippunopeus laskee. Prikan löydät ihan rautatavara liikkeestä. otat vain paikoillaan olevan prikan mukaan ja katsotsot että ostat sellaisen prikan jonka halkaisia ja keski reikä on saman kokoinen. joskus on pieni hahlo reiässä mutta sen voit viilata jälkikäteen.

      • Markkumarkkumarkkuv

        Missä tämä etu lautanen on Laitetaanko se uusivanhan päälle


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe